===> Nokia E63 | Ana Konu <=== (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Nokia >> S40 ve Java >> Symbian >> Diğer Konular ve Modeller
Mesaj
Corajoso => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (2.11.2012 21:29:24)
Beyler Beyaz Kasa nerede bulabilirim ?

TroubleMaker03 => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (13.11.2012 23:18:48)
Hafıza kartı - fotoğraflar sorunu olan var mı acaba? Fotoğrafları galeri de görememe gibi

serhatcn => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (14.11.2012 00:18:32)
quote:

Orijinalden alıntı: TroubleMaker03

Hafıza kartı - fotoğraflar sorunu olan var mı acaba? Fotoğrafları galeri de görememe gibi

öyle bir sorun yaşamadim.

ontheroute66 => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (7.12.2012 02:52:50)
Arkadaşlar elimde 4gb'lık hafıza kartı var e63'e takıyorum ama okumuyor ne yapabilirim?

ontheroute66 => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (7.12.2012 03:27:35)
Arkadaşlar elimde 4gb'lık hafıza kartı var e63'e takıyorum ama okumuyor ne yapabilirim?

ontheroute66 => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (7.12.2012 03:35:13)
Arkadaşlar elimde 4gb'lık hafıza kartı var e63'e takıyorum ama okumuyor ne yapabilirim?

ontheroute66 => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (7.12.2012 03:50:35)
Arkadaşlar elimde 4gb'lık hafıza kartı var e63'e takıyorum ama okumuyor ne yapabilirim?

melihcos => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (7.12.2012 16:33:00)
telefonu aç kapa

ontheroute66 => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (7.12.2012 17:43:32)
quote:

Orijinalden alıntı: melihcos

telefonu aç kapa

Daha önce denemiştim ama olmadı kardeş.

travel-master => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (15.11.2013 09:14:08)
Skype şu an pasif durumda , .çalıştırabilen var mı ?

ismail0100 => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (14.12.2013 01:23:25)
microsoft orjinal olmayan uygulamaları kapattı

ismail0100 => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (14.12.2013 01:24:49)
Bunun için cfw çıkmadı mı hiç ya :( yada biz yapamıyor muyuz? i-smsi ve hacki gömüp my nokia çevirici gibi gereksiz uygulamaları kaldırmak istiyorum :)

travel-master => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (14.12.2013 06:40:57)
quote:

Orijinalden alıntı: ismail0100

Bunun için cfw çıkmadı mı hiç ya :( yada biz yapamıyor muyuz? i-smsi ve hacki gömüp my nokia çevirici gibi gereksiz uygulamaları kaldırmak istiyorum :)

çözebilirseniz haberleşelim ,e63 ten ayrılmaya niyetim yok :)

ismail0100 => ===&gt; Nokia E63 | Ana Konu &lt;=== (15.12.2013 23:21:02)
quote:

Orijinalden alıntı: travel-master

quote:

Orijinalden alıntı: ismail0100

Bunun için cfw çıkmadı mı hiç ya :( yada biz yapamıyor muyuz? i-smsi ve hacki gömüp my nokia çevirici gibi gereksiz uygulamaları kaldırmak istiyorum :)

çözebilirseniz haberleşelim ,e63 ten ayrılmaya niyetim yok :)

tamam bulursam söylerim sanada

Sayfa: << < önceki 141 142 143 [144]