Corajoso
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(2.11.2012 21:29:24)
Beyler Beyaz Kasa nerede bulabilirim ?
TroubleMaker03
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(13.11.2012 23:18:48)
Hafıza kartı - fotoğraflar sorunu olan var mı acaba? Fotoğrafları galeri de görememe gibi
serhatcn
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(14.11.2012 00:18:32)
quote:
Orijinalden alıntı: TroubleMaker03 Hafıza kartı - fotoğraflar sorunu olan var mı acaba? Fotoğrafları galeri de görememe gibi |
öyle bir sorun yaşamadim.
ontheroute66
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(7.12.2012 02:52:50)
Arkadaşlar elimde 4gb'lık hafıza kartı var e63'e takıyorum ama okumuyor ne yapabilirim?
ontheroute66
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(7.12.2012 03:27:35)
Arkadaşlar elimde 4gb'lık hafıza kartı var e63'e takıyorum ama okumuyor ne yapabilirim?
ontheroute66
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(7.12.2012 03:35:13)
Arkadaşlar elimde 4gb'lık hafıza kartı var e63'e takıyorum ama okumuyor ne yapabilirim?
ontheroute66
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(7.12.2012 03:50:35)
Arkadaşlar elimde 4gb'lık hafıza kartı var e63'e takıyorum ama okumuyor ne yapabilirim?
melihcos
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(7.12.2012 16:33:00)
telefonu aç kapa
ontheroute66
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(7.12.2012 17:43:32)
quote:
Orijinalden alıntı: melihcos telefonu aç kapa |
Daha önce denemiştim ama olmadı kardeş.
travel-master
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(15.11.2013 09:14:08)
Skype şu an pasif durumda , .çalıştırabilen var mı ?
ismail0100
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(14.12.2013 01:23:25)
microsoft orjinal olmayan uygulamaları kapattı
ismail0100
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(14.12.2013 01:24:49)
Bunun için cfw çıkmadı mı hiç ya :( yada biz yapamıyor muyuz? i-smsi ve hacki gömüp my nokia çevirici gibi gereksiz uygulamaları kaldırmak istiyorum :)
travel-master
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(14.12.2013 06:40:57)
quote:
Orijinalden alıntı: ismail0100 Bunun için cfw çıkmadı mı hiç ya :( yada biz yapamıyor muyuz? i-smsi ve hacki gömüp my nokia çevirici gibi gereksiz uygulamaları kaldırmak istiyorum :) |
çözebilirseniz haberleşelim ,e63 ten ayrılmaya niyetim yok :)
ismail0100
=> ===> Nokia E63 | Ana Konu <===
(15.12.2013 23:21:02)
quote:
Orijinalden alıntı: travel-master quote:
Orijinalden alıntı: ismail0100 Bunun için cfw çıkmadı mı hiç ya :( yada biz yapamıyor muyuz? i-smsi ve hacki gömüp my nokia çevirici gibi gereksiz uygulamaları kaldırmak istiyorum :) | çözebilirseniz haberleşelim ,e63 ten ayrılmaya niyetim yok :) |
tamam bulursam söylerim sanada