Amerikadan iPhone 3G ! (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Apple Bölümü >> iPhone
Mesaj
ankosar => Amerikadan iPhone 3G ! (18.09.2008 17:09:40)
Arkadaşlar amerikadan iphone 3 g sözleşme yapmadan nası alabiliriz ? Doğu bankta vs yerlerde dolu var hepsi sözleşme yaparak almadılar heralde ? Nereden temiz edebiliriz ? Ne kadar öderiz ? Maksimum ne kadar getirebiliriz alan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler

ankosar => Amerikadan iPhone 3G ! (20.09.2008 14:34:50)
yokmu cevap yazıcak biri ?

ZeneX => Amerikadan iPhone 3G ! (20.09.2008 14:39:25)
Amerika da da vardır doğubank gibi yerler.. Her halde onlar da oradan çekiyordur malları. Zaten işin püf noktası bilinseydi, doğubanktan değil oradan alınırdı direk.

dynner => Amerikadan iPhone 3G ! (20.09.2008 20:15:20)
www.ebay.com

cok kıyak aletler bulabilrsn.

iPhone 2g aldım arkadaşıma sıfır 1 hafta oldu daha yeni. amerikadan gelrken arkadaşım gelcek.

eBay de bulamayacagın sey yok

Sayfa: [1]