ankosar
=> Amerikadan iPhone 3G !
(18.09.2008 17:09:40)
Arkadaşlar amerikadan iphone 3 g sözleşme yapmadan nası alabiliriz ? Doğu bankta vs yerlerde dolu var hepsi sözleşme yaparak almadılar heralde ? Nereden temiz edebiliriz ? Ne kadar öderiz ? Maksimum ne kadar getirebiliriz alan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler
ankosar
=> Amerikadan iPhone 3G !
(20.09.2008 14:34:50)
yokmu cevap yazıcak biri ?
ZeneX
=> Amerikadan iPhone 3G !
(20.09.2008 14:39:25)
Amerika da da vardır doğubank gibi yerler.. Her halde onlar da oradan çekiyordur malları. Zaten işin püf noktası bilinseydi, doğubanktan değil oradan alınırdı direk.
dynner
=> Amerikadan iPhone 3G !
(20.09.2008 20:15:20)
www.ebay.com
cok kıyak aletler bulabilrsn.
iPhone 2g aldım arkadaşıma sıfır 1 hafta oldu daha yeni. amerikadan gelrken arkadaşım gelcek.
eBay de bulamayacagın sey yok