ssakyuz
=> Recovery Sorunu
(23.08.2008 20:45:39)
Arkadaşlar merhaba.
Forumdaki yorumları da inceleyip dün bir tane Toshiba A300-15B aldım. Mağazada Toshiba Recovery Disc Creator'u açtık bir problem yok gibiydi. Bugün de evde recovery discleri hazırlamak için çalıştırayım dedim fakat şöyle bir hata veriyor:
"Başka bir uygulama bu sürücüyü kullanıyor veya kişisel bilgisayarınız kaydedilebilir hiçbir sürücüyü tanımıyor.
Lütfen sürücünün durumunu kontrol edin."
Ne yapmalıyım? Bir de eğer sorun düzelirse ve recovery yaparsam recovery'i hatasız olarak tamamlar değil mi?
Şimdiden teşekkürler.