Ehliyet alma rehberi (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Trafik ve Biz
Mesaj
0FLu61 => Ehliyet alma rehberi (19.05.2013 23:08:48)
haci eline saglik cook yardimci oldun

omsima => Ehliyet alma rehberi (11.07.2013 17:18:27)
kurs kayitlari 1-10 u arasinda ben 11inde kayit oldum 24 agustos 2013 sinavi icin acaba girebilir miyim

..::KaRTaL::.. => Ehliyet alma rehberi (26.07.2013 22:14:46)
quote:

Orijinalden alıntı: 0FLu61

haci eline saglik cook yardimci oldun

rica ederim.

seyhamania => Ehliyet alma rehberi (28.08.2013 23:19:51)
bir sorum olacaktı benim a2 ehliyetim var b almayı düşünüyorum bildiğim kadarıyla b ehliyeti olan a2 almak için sadece direksiyon sınavına giriyormuş aynı şey bizim için de geçerli mi ? B almak için yazılı sınava girecek miyim ?

AutoXMotoX => Ehliyet alma rehberi (27.11.2013 23:04:20)
B ehliyeti direksiyon ve motor sinavina gireceksin sadece ilkyardima girmessin

kRaL_1907 => Ehliyet alma rehberi (3.12.2013 19:47:20)
ben diyarbakırdan aldım 2 tane bi eşime bi kendime A2+B ehliyet kart ücreti hariç 1100 tl ye anlaştık.
kart ücreti de 100 lira dediler doğrumu bilmiorum ama 1300 e gelecek böylece sizce iyi mi fiyat ?

mertmetin21 => Ehliyet alma rehberi (3.06.2014 11:56:54)
Bugün emniyete gittim ama şoferler odasının boş yeşil dosyasını istediler. Sürücü kursum vermedi öyle bi dosya. Nasıl alabilirim bu dosyayı nerelerde vardır bu şoförler odası istanbul da

azzduman => Ehliyet alma rehberi (17.06.2014 09:48:28)
ben okuduğum şehirde bir kursa yazıldım sınavlara falan da hep istanbulda girdim, bütün belgelerde elimde fakat artık okul bittiği için bursaya dönmem gerekiyor aynı belgelerle veya basit bir iki belgeyi değiştirerek ehliyeti bursadaki trafik şubesinden çıkartabilirmiyim yoksa sadece istanbul içindeki ilçelerden mi oluyor

SEMİHSARACİYE => Ehliyet alma rehberi (6.07.2014 01:27:34)
Arkadaşlar ben 2001 senesinde B sınıfı ehliyet aldım Başka bi sınıf ehliyete ihtiyaç duymamıştım bu zamana kadar ama yıllar sonra motorsiklet merak saldım ve Ankara'da bi kursa yazıldım dedim ki A2 ehliyet alcam yıl 2013 bunun yanındada E sınıfı ehliyet alayım cebimde dursun belki lazım olur sadece direksiyon sınavına girip ehliyet alcan dediler sevindim sınava girdim kazandım ehliyetlerimi aldım iş ondan sonra başlıyor 600tl kurs ücreti 1000tl civarı emniyet 120tl sınav harcı 100 tl kart ücreti 1900 tl civarı ücret harcadım ehliyeti cebime koydum E sınıfı ehliyet için otobüs kullancam kullanamıyorsun kamyon kullancam kullanamıyorsun niyemi arkadaşlar SRC BELGEN olması gerekiyor ben E sınıfı ehliyet alan arkadaşlara ve alcak olan arkadaşlara soruyorum E sınıfı ehliyet hangi araçları kullanıyor bence kullanamıyor sadece E sınıfı ehliyet hiçbir işe yaramıyor bu bence saçmalık birde SRC almanız gerekiyor HAKSIZLIK bence 1100tl para harcadım ehliyete hiç bi araç kullanamıyorsun SRC olmadan BU İŞİ KINIYORUM ALANLARINDA HERKESIN ŞIKAYET ETMESINI ISTIYORUM BEN BU İŞİN PEŞINI BIRAKMAYACAĞIM SAYGILAR

nessy => Ehliyet alma rehberi (23.07.2014 10:08:27)
Soru: B sınıfı ehliyet sahibi x kişisi, A2 ye yükseltmek için direksiyon sınavına giriyor, kazanıyor, sertifikasını alıyor fakat Istanbul'daki yoğunluktan ötürü hiçbir emniyet müdürlüğünden randevu alamadığı için farklı ilden randevu almak istiyor, Mümkün müdür?

spartacus42 => Ehliyet alma rehberi (8.12.2014 19:40:20)
merhaba arkadaşlar bi sorum olcaktı ben 1 ocak 1997 doğumluyum 2015 te yapılacak ilk sınav 10 ocaktaymış sınav günü yaşım 18 oluyor ama şuan 17 oldugum için herhangi bir kursa gitsem yazılmam mümkün mü yoksa kursa yazılmak için 18 yaş mı lazım?

mr4power => Ehliyet alma rehberi (9.12.2014 08:48:17)
O kursdan az çekmedim ben verdiğim parayı eksik diye 50 tl daha istemeler (fazla ödemiş bile olabilirim)yanlış hatırlamıyorsam seyrantepe taraflarında olan kursun (yanlış hatırlıyo olabilirim ) taa karşıda sınav hazırlaması (kadıköyde sınav olmak nedir ya) demem o ki tanıdık manıdık diye kursa indirim yapıcam diyenlere inanmayın ehliyet sınavından 1 gün önce çıkmış soruları çözüp gittim (1 saat ayırmamışımdır ona da ) geçtim sınavı direksiyon sınavı falan oldu açıklandıkdan sonra o zaten en komiği oluyo sınavınız bittikten sonra oturup izlemenizi öneririm zaten milletle geyik çevirmeye başlıyorsunuz direk. Şu randevuyu alana kadar akla karayı seçmiştim . Yanlız hala direksiyon sınavımın sonucunu bilmiyorum adam geçtin ama notu bilmiyoruz demişti .

yunusesss => Ehliyet alma rehberi (30.08.2015 22:01:54)
ehliyetim yok. b ve a2 yi aynı anda almak istiyorum. ama sürücü kursunu aradığında önce b yi sonra a2 yi alıcaksın gibisinden birşeyler söylediler. bu doğru mu? aynı anda alınmıyor b ve a2

..::KaRTaL::.. => Ehliyet alma rehberi (1.01.2017 13:49:27)
2017 yılı ehliyet bedelleri aşağıdaki gibi belirlenmiştir:


Sürücü Belgesi Kart Bedeli 128,50 TL

A1-A2 Sınıfı Sürücü Belgesi Harç Bedeli 133,70 TL

B Sınıfı Sürücü Belgesi Harç Bedeli 402,90 TL

F-H Sınıfı Sürücü Belgesi Harç Bedeli 133,70 TL

Uluslararası Sürücü Belgesi 268,50 TL

D-E-G Sınıfı Sürücü Belgesi Harç Bedeli 672,10 TL

Hardwired => Ehliyet alma rehberi (1.01.2017 15:21:13)
Mart ın son haftası ben de başvursam tahmini ne kadar sürede alırım ehliyeti acaba

Sayfa: << < önceki 7 8 9 10 [11]