Ege..
=> Canon A590 IS ile Kodak C875 karşılaştırılırsa hangisi daha iyidir ?
(14.7.2008 18:37:35)
Canon PowerShot A590 IS ile Kodak EasyShare C875 karşılaştırıldığında hangisini önerirsiniz.
Veya bunlara alternatif bu fiyatlarda 2 AA pille çalışan ve pil tüketimi düşük olan yani birkez şarj edilince mümkün olan en uzun süre çalışma kapasitesi olan, 7-8 Mpixel başka hangi marka ve model önerebilirsiniz.
mbbilici
=> Canon A590 IS ile Kodak C875 karşılaştırılırsa hangisi daha iyidir ?
(14.7.2008 20:01:11)
kodak c875 i öneririm. kodakın renkleri doğala daha yakın. tabancı siteden inceledim, kodak ısaoda daha başarılı. hatta ben de düşünebilirm almayı. nerelerde var fiyatlar kaça.
otmotvmhndsi
=> Canon A590 IS ile Kodak C875 karşılaştırılırsa hangisi daha iyidir ?
(14.7.2008 21:14:18)
a570is sony 2500 lüklerle 310 poz
Pascal.Nouma
=> Canon A590 IS ile Kodak C875 karşılaştırılırsa hangisi daha iyidir ?
(14.7.2008 21:31:33)
markası ve geniş açısıyla canon daha iyi foto kalitesi olarak da aralarında fark yoktur ayrıca is'i bi parça olsa da avantaj saglıyor canon'a. ama hepsinin yerine a580'i uygun fiyata alabilirsiniz.
ayrıca canonun foto makinesi kodaktan 2 sene sonra cıktı, kodak hız bakımından güncel bir kamera degil.
Ege..
=> Canon A590 IS ile Kodak C875 karşılaştırılırsa hangisi daha iyidir ?
(15.7.2008 01:29:06)
Forumlara göz atıyorumda böyle benim gibi o mu, bu mu diye başlayanlar yavaş yavaş kafayı sıyırmaya başlamışlar..
Hakikaten ne zormuş yaaa. Galiba bu zorluk uçsuz bucaksız alternatif olmasında kaynaklanıyor..
Neyse, arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum..
BJK
=> Canon A590 IS ile Kodak C875 karşılaştırılırsa hangisi daha iyidir ?
(15.7.2008 11:41:28)
Kodak C875 pili çabuk tüketmesi hariç, mükemmel bir makine diyebilirim. Ama pil sorununu GP 2700 şarjlı piller sayesinde aşabiliyorsunuz
Ege..
=> Canon A590 IS ile Kodak C875 karşılaştırılırsa hangisi daha iyidir ?
(15.7.2008 13:30:51)
quote:
Orjinalden alıntı: BJKKKKK Kodak C875 pili çabuk tüketmesi hariç, mükemmel bir makine diyebilirim. Ama pil sorununu GP 2700 şarjlı piller sayesinde aşabiliyorsunuz |
Bu makinalar ayarında olupta pili çabuk tüketmeyen var mı, sanki hepsinin derdi aynı gibi. Tabii şarjlı piller kullanılacak ama yine de pil tüketimi düşük olsa iyi olmaz mı..
quote:
Orjinalden alıntı: mbbilici kodak c875 i öneririm. kodakın renkleri doğala daha yakın. tabancı siteden inceledim, kodak ısaoda daha başarılı. hatta ben de düşünebilirm almayı. nerelerde var fiyatlar kaça. |
Bu ürünler netten 300 Ytl civarına bulunabiliyor. Ama kesin karar vermek çok çok zor. Birbirlerine göre önmeli farkları aşağıya çıkarmaya çalıştım. Aslında şu Kodak Z1085 IS normal 2AA pille çalışsaydı alıp geçecektim ama olmadı..
Kodak c875 in Önemli Avantajları:
5X SCHNEIDER-KREUZNACH VARIOGON Optik Zoom Objektif
Sensör tipi: 1/1,8 inç CCD
Makro odak uzaklığı 10 cm
ISO oranı: auto, 64, 100, 200, 400, 800
Canon A590 IS Önemli Avantajları:
optik görüntü sabitleyici (IS)
başarılı netlik için Yüz Tespiti AF/AE/FE işlevleri
Manuel odaklama
Makro odak uzaklığı 5 cm
ISO oranı: auto, 100, 200, 400, 800, 1600
Ege..
=> Canon A590 IS ile Kodak C875 karşılaştırılırsa hangisi daha iyidir ?
(21.7.2008 23:46:37)
C875 de vizör yok, galiba fotoğraf çekmek için mutlaka lcd ekrandan bakmak gerekiyor..
Fotoğraf makinası dediğimiz bir makina da vizör olmalı bence..