Şimdi Ara

CLİO SYMBOL GRUBU (784. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
27.468
Cevap
83
Favori
1.896.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 782783784785786
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip

    ya hocam bir sorum olacak bu bizim symbollerde emniyet kemeri takmayınca hava yastığı açılırmı işyerinden bir arakadaş açılır dedi ben dedim açılmaz çünki bildiğim kadarıyla sensör var hani benim bildiğim kadarıyla emniyet kemeri takmazssan açılmaz


    SRP : emniyet kemeri takmayı gerektiriyor Renault'taki SRP tip

    SRS : ise gerektirmiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip


    quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    hmm desene benim anlattıgım gibiymiş : )

    olaya profesyonel bakısla bakıldıgında yazılımdan baska birsey olmadıgı ortadaydı kilitlemeyi bilen devre dısı yapmayıda bilir düsüncesini olusuyor insanın aklında. her zman yaptıgım gibi bilsende bilmesende olayı en başından anlattım , ihtimal olarak onları yaptıgın halde düzelmediyse direk aracın yazılımında sorun oldugunu söyledim...
    demek ki dogru yoldayım anlatımda :)


    ya hocam bir sorum olacak bu bizim symbollerde emniyet kemeri takmayınca hava yastığı açılırmı işyerinden bir arakadaş açılır dedi ben dedim açılmaz çünki bildiğim kadarıyla sensör var hani benim bildiğim kadarıyla emniyet kemeri takmazssan açılmaz


    hocam söyle söyleyim benim bildiğim kadarıyla emniyet kemeri takılmazsa hava yastıgı acılmaz. eskiden kemeri taksanda takılmasada acılıyordu.
    uzmanlar emniyet kemeri takılmadıgında test etmişler emliyet kemeri takıldıgında test etmişler.
    kemer takılı degilken hava yastıgı acıldıgında sürücüye veya yolcuya cok büyük yaralanma tehlike arz ettimiş...
    kemer takılıyken sonderecede saglıklı ve sürücüyü ve yolcuyu daha az yara ile kurtarmakta...

    bu yüzden kemersiz hava yastıgı acıldıgında tehlikeli oldugundan kemer ile hava yastıgı arasında sensör oluşturup günümüze sokmuşlar...
    ben böyle biliyorum... bazı arabalarda kemersizde hava yastıgı acılıyor...

    bazı arabalarda açılsa bile bizim arabalarda veya renault bünyesindeki arabalarda acılmadıgını biliyorum. cünkü bir yerde okumuştum renault srp airbag kullandıgından dolayı kemer takılı degilse acılmadıgını okumuştum...

    bizim airbaglerde kos kocaman SRP AİR BAG yazıyor.... bu yüzden arkaşınla rahatlıkla iddaya girebilirsin. kaybedersen ne kaynettiğini söyle ben sana yollarım burdan : ) tabi kazandıgınıda bana yollarsın...

    diger arabalarda acıla bilir ama renaultta asla hatta ikimiz iddaya girelim arabanın anahtarını vermeye...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icon33


    SRP : emniyet kemeri takmayı gerektiriyor Renault'taki SRP tip

    SRS : ise gerektirmiyor


    icon benden hızlı cıkttın : )
    senin yazıyı görmeden yazdım yoksa 2. sefer yazmazdım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip


    quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    hmm desene benim anlattıgım gibiymiş : )

    olaya profesyonel bakısla bakıldıgında yazılımdan baska birsey olmadıgı ortadaydı kilitlemeyi bilen devre dısı yapmayıda bilir düsüncesini olusuyor insanın aklında. her zman yaptıgım gibi bilsende bilmesende olayı en başından anlattım , ihtimal olarak onları yaptıgın halde düzelmediyse direk aracın yazılımında sorun oldugunu söyledim...
    demek ki dogru yoldayım anlatımda :)


    ya hocam bir sorum olacak bu bizim symbollerde emniyet kemeri takmayınca hava yastığı açılırmı işyerinden bir arakadaş açılır dedi ben dedim açılmaz çünki bildiğim kadarıyla sensör var hani benim bildiğim kadarıyla emniyet kemeri takmazssan açılmaz


    hocam söyle söyleyim benim bildiğim kadarıyla emniyet kemeri takılmazsa hava yastıgı acılmaz. eskiden kemeri taksanda takılmasada acılıyordu.
    uzmanlar emniyet kemeri takılmadıgında test etmişler emliyet kemeri takıldıgında test etmişler.
    kemer takılı degilken hava yastıgı acıldıgında sürücüye veya yolcuya cok büyük yaralanma tehlike arz ettimiş...
    kemer takılıyken sonderecede saglıklı ve sürücüyü ve yolcuyu daha az yara ile kurtarmakta...

    bu yüzden kemersiz hava yastıgı acıldıgında tehlikeli oldugundan kemer ile hava yastıgı arasında sensör oluşturup günümüze sokmuşlar...
    ben böyle biliyorum... bazı arabalarda kemersizde hava yastıgı acılıyor...

    bazı arabalarda açılsa bile bizim arabalarda veya renault bünyesindeki arabalarda acılmadıgını biliyorum. cünkü bir yerde okumuştum renault srp airbag kullandıgından dolayı kemer takılı degilse acılmadıgını okumuştum...

    bizim airbaglerde kos kocaman SRP AİR BAG yazıyor.... bu yüzden arkaşınla rahatlıkla iddaya girebilirsin. kaybedersen ne kaynettiğini söyle ben sana yollarım burdan : ) tabi kazandıgınıda bana yollarsın...

    diger arabalarda acıla bilir ama renaultta asla hatta ikimiz iddaya girelim arabanın anahtarını vermeye...


    bende öle tahmin ediyodum zaten bütün gün manyaklarla cahil adamla uğraşıyoz bunda bitane symbol var 1.5 dcı lardan dedi bana bu arabalrın en kötü yanı ne biliyomusun dedi hangi yanı dedim bana bu arabalrın bagajı kötü imiş ya mubarek o zaman niye gidiyon symbol alıyon zaten symbolün en büyük özelliği bagajı be adam dedim git işine gücüne bak bide emniyet kemeri davasından canımı sıktın gündüz gündüz sinir ettin çabuk sinirlenen adamım iş yerinde kavga çıkcak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip


    bende öle tahmin ediyodum zaten bütün gün manyaklarla cahil adamla uğraşıyoz bunda bitane symbol var 1.5 dcı lardan dedi bana bu arabalrın en kötü yanı ne biliyomusun dedi hangi yanı dedim bana bu arabalrın bagajı kötü imiş ya mubarek o zaman niye gidiyon symbol alıyon zaten symbolün en büyük özelliği bagajı be adam dedim git işine gücüne bak bide emniyet kemeri davasından canımı sıktın gündüz gündüz sinir ettin çabuk sinirlenen adamım iş yerinde kavga çıkcak


    dogrudur abi arabayı bilmeyen birisine birşeyleri anlatmak zordur. pek aldırıs etmemek gerekir sen kendi bildiğinden şaşma, mantıgna fikrine yatarsa sendeki bilgiyi yenileye bilirsin.

    zaten mantıga aykırı birsey emniyet kemeri acılsa bile hava yastıgı seni kurtarmazki , olay emniyet kemerini takmakta bitiyo. o anda başını direksiyona capmamak icin koruyucu görevini yapıyor...

    arkadasının arabadan anlamasını bırak bagajdan anlasaydı bunu söylemezdi zaten. cünkü araba arastırma arifesinde oldugum icin detaylıca arabalara bakmaya basladım ve opel astranın yanına honda civic de ekledim ve kararsız kaldım bazı nedenlerden dolayı ve arac kıyaslama bölümüne konu actım opel mi honda mı diye ordaki arkadasların görüsünü aldım ve almaya devam ediyorum halen karar veremedim...

    konuya deginirsem honda civic beni cok ama cok şaşırttı o cüsseli aracın bagajı bukadarmı kücük olur yhaa. bagaj kilit sistemiyle aynı hizada komple yani anlayacagın derinlik hic yok.. bizim bagajı acınca yere göge sıdıramadım vala, öpesim geldi bizim arabayı o derecede hondanın bagajı sıkıntılı...

    opel astrada beni cok şaşırttı bagajı oldukca tatmimkar honda ile kıyasla daha büyük geldi bana... icmekan desen yine aynı sekilde opelin daha deniş geldi özellikle tavan mesafesi..

    fluensin bagajı ile bizim bagaj aynı hemen hemen pek fazla far yok gibi... arkadasın nasıl oluyorda bizim bagajı küçük bulmuş.. anlamsız ve yersiz konuşmuş sanırım..

    bizim arabalarda gercekten kalite olsa idi eli ayagı öpülecek araba idi bunu içtenlikle söylüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip


    bende öle tahmin ediyodum zaten bütün gün manyaklarla cahil adamla uğraşıyoz bunda bitane symbol var 1.5 dcı lardan dedi bana bu arabalrın en kötü yanı ne biliyomusun dedi hangi yanı dedim bana bu arabalrın bagajı kötü imiş ya mubarek o zaman niye gidiyon symbol alıyon zaten symbolün en büyük özelliği bagajı be adam dedim git işine gücüne bak bide emniyet kemeri davasından canımı sıktın gündüz gündüz sinir ettin çabuk sinirlenen adamım iş yerinde kavga çıkcak


    dogrudur abi arabayı bilmeyen birisine birşeyleri anlatmak zordur. pek aldırıs etmemek gerekir sen kendi bildiğinden şaşma, mantıgna fikrine yatarsa sendeki bilgiyi yenileye bilirsin.

    zaten mantıga aykırı birsey emniyet kemeri acılsa bile hava yastıgı seni kurtarmazki , olay emniyet kemerini takmakta bitiyo. o anda başını direksiyona capmamak icin koruyucu görevini yapıyor...

    arkadasının arabadan anlamasını bırak bagajdan anlasaydı bunu söylemezdi zaten. cünkü araba arastırma arifesinde oldugum icin detaylıca arabalara bakmaya basladım ve opel astranın yanına honda civic de ekledim ve kararsız kaldım bazı nedenlerden dolayı ve arac kıyaslama bölümüne konu actım opel mi honda mı diye ordaki arkadasların görüsünü aldım ve almaya devam ediyorum halen karar veremedim...

    konuya deginirsem honda civic beni cok ama cok şaşırttı o cüsseli aracın bagajı bukadarmı kücük olur yhaa. bagaj kilit sistemiyle aynı hizada komple yani anlayacagın derinlik hic yok.. bizim bagajı acınca yere göge sıdıramadım vala, öpesim geldi bizim arabayı o derecede hondanın bagajı sıkıntılı...

    opel astrada beni cok şaşırttı bagajı oldukca tatmimkar honda ile kıyasla daha büyük geldi bana... icmekan desen yine aynı sekilde opelin daha deniş geldi özellikle tavan mesafesi..

    fluensin bagajı ile bizim bagaj aynı hemen hemen pek fazla far yok gibi... arkadasın nasıl oluyorda bizim bagajı küçük bulmuş.. anlamsız ve yersiz konuşmuş sanırım..

    bizim arabalarda gercekten kalite olsa idi eli ayagı öpülecek araba idi bunu içtenlikle söylüyorum...


    hocam galiba araba alma niyetindesin okuduklarımdan öle görünüyo hocam benim komşuda eskiden civic 1.6 elegant otomatik vardı 1.6 full+full sanruff falan o derece adam sırf çok yaktığından dolayı sattı fiorino aldı hani belki hatırlarsın ilanı foruma koymuştum yani uzun lafın kısası hondayı boşver bakımları pahalı olur ve üstelik çok yakar 17L nedemek ya ş.içi ama tabi hız konfor malzeme kalitesi iyi olan bi araç ve araba iyi kaçıyo ama ben sana yin e opel i önerrim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip


    hocam galiba araba alma niyetindesin okuduklarımdan öle görünüyo hocam benim komşuda eskiden civic 1.6 elegant otomatik vardı 1.6 full+full sanruff falan o derece adam sırf çok yaktığından dolayı sattı fiorino aldı hani belki hatırlarsın ilanı foruma koymuştum yani uzun lafın kısası hondayı boşver bakımları pahalı olur ve üstelik çok yakar 17L nedemek ya ş.içi ama tabi hız konfor malzeme kalitesi iyi olan bi araç ve araba iyi kaçıyo ama ben sana yin e opel i önerrim


    aynen öyle abi araba almaya niyetliyim, karar asamasını verdikten sonra aracın 5bin tl borcunu kapatıp tekrar detaylı inceleyip birisine karar vercem nasip olursa...

    sunrooflu istemediğimden elegance donanımlısını kafadan cıkardım zaten preminum donanımlısını düsünüyorum zzaten arasındaki tek fark sunroof..
    cok yaktıgını söyleyen olmadı vede duymadım.
    17 litre yakmasına tamamen yuh cekiyorum, ferrari bile 13 litre yakıyor 5000 motorla hadi 20 litre yaksın... bu honda ne yapmış böylee..
    arabadamı sorun vardı yoksa arabadamı sorun vardı orasını suan için boş bırakıyorum yakıt konusunu arastırmak lazım... söylediğin iyi oldu.. tskler.

    honda icin 41.000tl fiyat aldım.. malzeme kalitesine gelince dış kaporta ve motoru cok saglam ve soruzsuz bir arac ama iç kalitesine gelince pek fazla kaliteli degil. şu anlamda kaliteli degil opelle kıyasladıgında honda opelin yanından bile gecemez fakat renault ile kıyasladıgımda honda renaulttan cok daha iyi.. konforlu ve seri bir araba. zaten hız tutkunu birisi olmadıgımdan performans aramıyorum ama performans yan ebimde durursa hiç fena olmaz..

    iki araba arasında kalmamın sebebi opelde kronik sorunlar başa bela, her türlü hersey opelde mevcut ama tek korktugum olay kronik sorunları.
    hondanın tek tutundugu dal sorunsuz yapıya sahip olması bunun dısında opellin kalitesine asla gelemez..

    tabikide arada 9.000tllik fark var opelle 9.000tlnin hakkını fazlasıyla vermiş opel. bu yüzden opel hondadan cok iyide desem neticede kullandıgı kalitenin ve parcanın parasını benden alıyor bu yüzden opel kaliteli..

    eski kasa opelle honda aynı kalitede bu daha iyi bu daha kötü diyemem ama tasarım olarak honda derdim..

    durumu toparlarsam ki araba arasında kaldım, cesaretim olsa birinden birisni secerim ama korkuyorum...
    normalde asla korkak ve cesaretsiz birisi degilim ama araba söz konusu olunca tedirgin oluyor insan..


    http://forum.donanimhaber.com/m_50996135/mpage_1//tm.htm#51056118
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip


    hocam galiba araba alma niyetindesin okuduklarımdan öle görünüyo hocam benim komşuda eskiden civic 1.6 elegant otomatik vardı 1.6 full+full sanruff falan o derece adam sırf çok yaktığından dolayı sattı fiorino aldı hani belki hatırlarsın ilanı foruma koymuştum yani uzun lafın kısası hondayı boşver bakımları pahalı olur ve üstelik çok yakar 17L nedemek ya ş.içi ama tabi hız konfor malzeme kalitesi iyi olan bi araç ve araba iyi kaçıyo ama ben sana yin e opel i önerrim


    aynen öyle abi araba almaya niyetliyim, karar asamasını verdikten sonra aracın 5bin tl borcunu kapatıp tekrar detaylı inceleyip birisine karar vercem nasip olursa...

    sunrooflu istemediğimden elegance donanımlısını kafadan cıkardım zaten preminum donanımlısını düsünüyorum zzaten arasındaki tek fark sunroof..
    cok yaktıgını söyleyen olmadı vede duymadım.
    17 litre yakmasına tamamen yuh cekiyorum, ferrari bile 13 litre yakıyor 5000 motorla hadi 20 litre yaksın... bu honda ne yapmış böylee..
    arabadamı sorun vardı yoksa arabadamı sorun vardı orasını suan için boş bırakıyorum yakıt konusunu arastırmak lazım... söylediğin iyi oldu.. tskler.

    honda icin 41.000tl fiyat aldım.. malzeme kalitesine gelince dış kaporta ve motoru cok saglam ve soruzsuz bir arac ama iç kalitesine gelince pek fazla kaliteli degil. şu anlamda kaliteli degil opelle kıyasladıgında honda opelin yanından bile gecemez fakat renault ile kıyasladıgımda honda renaulttan cok daha iyi.. konforlu ve seri bir araba. zaten hız tutkunu birisi olmadıgımdan performans aramıyorum ama performans yan ebimde durursa hiç fena olmaz..

    iki araba arasında kalmamın sebebi opelde kronik sorunlar başa bela, her türlü hersey opelde mevcut ama tek korktugum olay kronik sorunları.
    hondanın tek tutundugu dal sorunsuz yapıya sahip olması bunun dısında opellin kalitesine asla gelemez..

    tabikide arada 9.000tllik fark var opelle 9.000tlnin hakkını fazlasıyla vermiş opel. bu yüzden opel hondadan cok iyide desem neticede kullandıgı kalitenin ve parcanın parasını benden alıyor bu yüzden opel kaliteli..

    eski kasa opelle honda aynı kalitede bu daha iyi bu daha kötü diyemem ama tasarım olarak honda derdim..

    durumu toparlarsam ki araba arasında kaldım, cesaretim olsa birinden birisni secerim ama korkuyorum...
    normalde asla korkak ve cesaretsiz birisi degilim ama araba söz konusu olunca tedirgin oluyor insan..


    http://forum.donanimhaber.com/m_50996135/mpage_1//tm.htm#51056118




    hocam vllahi sen bilirsin ama hondaya ben bir türlü ısınamadım honda kötü araba değil aksine ama yakıtı gerçekten fazla yani kısacası honda alırsan benzinciyle akraba olursun demektir sen heralde test verilerine bakıyosun inanma onlara hepsi kurmaca örnek fluenceyle symbolün yakıtları karşılaştırmıştım forumda verilere göre fluence daha az yakıyo ama traşşşş o yüzden hondanın 2.elini pek kuvvetli olduğunu sanmıyorum malum bidem normal satışları her ay koyuyorum hondanın bi tek suv adı geçiyo geçmiyo ve dizel versiyonu yok opel en azından hondadan daha iyi kronik sorunlar diyosun opel in salla çıkarsa çıkar çıkmasza çıkmaz biraz şans iş bunlar sonuçta kul yapımı bide hocam bana sorarsan sen symbole devam et sonuçta forumun demir başı sensin genelde forumda arabayı değiştirenler buraya uğramaz oldular yani kısacası sen gidersen forum kapatılır allahn muhafaza
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip
    hocam vllahi sen bilirsin ama hondaya ben bir türlü ısınamadım honda kötü araba değil aksine ama yakıtı gerçekten fazla yani kısacası honda alırsan benzinciyle akraba olursun demektir sen heralde test verilerine bakıyosun inanma onlara hepsi kurmaca örnek fluenceyle symbolün yakıtları karşılaştırmıştım forumda verilere göre fluence daha az yakıyo ama traşşşş o yüzden hondanın 2.elini pek kuvvetli olduğunu sanmıyorum malum bidem normal satışları her ay koyuyorum hondanın bi tek suv adı geçiyo geçmiyo ve dizel versiyonu yok opel en azından hondadan daha iyi kronik sorunlar diyosun opel in salla çıkarsa çıkar çıkmasza çıkmaz biraz şans iş bunlar sonuçta kul yapımı bide hocam bana sorarsan sen symbole devam et sonuçta forumun demir başı sensin genelde forumda arabayı değiştirenler buraya uğramaz oldular yani kısacası sen gidersen forum kapatılır allahn muhafaza


    eyvallah abi daha önce dediğim gibi kendimce sizlere yardımcı olabilme niyetinde ve hevesindeyim.. honda formuna birsey yazmadım ama astra fornuna birseyler yazmıştım adamlar kaydeye bile alamadı. gerci orda kimse kimseye kaydeye almıyor. vede kullandıgı arabayı bilmeyen cok insan var.
    hondaya daha yazmadım ama yarın benzin konusunu anlarada sorayım nedir ne degildir diye.. sizleri her daim bilgilerimi paylasırım bundan süpheniz olmasın...

    astrada şans meselesi cok cok az ve astra en cok elektronigi kullanan marka oldugunda ister istemez sorunla karsılasıyorsun. adamın teki arabayı ajentadan cıkarmış benzinlige gitmiş bir kaç km gittikten sonra ekranda uyarı vermiş stop lambası yanmıyormuş diye halbu ki yanıyor servis egitmiş düzelttirmiş.. birisi aracını yıkattırmış bagandan iceri su girmiş stepnenin orda birikmiş. birisnin stop farları hava almış habire buharlasma yapıyormuş..
    birisin depo havalandırma valfnden ses geliyormus ki bu her arabada varmış garantiden degiştiren serviste varmış, ücretle degiştirende varmış...

    tabikide kul yapısıda bu kadar cok sorunla ugrasmak adamın canını sıkar .. tamam sorunsuz araba kesinlikle yoktur ama bunu en aza indirgemek icin yapıyorum...

    bu yüzden opeli secersem 1,2 sene daha beklerim kroniklerin gecmesi icin... hondayı secersen hemen alırım ama yakıt konu kafamı karıstırdı iyi arastırmak lazım söylediğin iyi oldu tskler.....
  • @leon_312 selam,yaklaşık 20 gün önce sana pm atıp LPG li 2008 model Clio III HB araç hakkında bişiler sormuştum hatırlarsan,o arabayı almak kısmet olmadı geçen hafta 2005 model 1.3cdti corsa denk geldi 63.000 km de ,2 parça boyanan hariç sorun gözükmüyordu,arabayı bosch car servise gösterdim onlarda teyyid edince aracı aldım geldim geçtiğimiz perşembe günü geçen ay sattığım 2007 1.5 dci symbol ile kıyaslayacak olursam corsanın en büyük eksisi bagaj hacmi ,artılarına gelince corsadaki yol tutuş gerçekten daha güvenli bir arabaya bindiğinizi hissettiriyor,özellikle virajlarda.Aldığım essentia baz modeline bile abs,çift havayastığı ve EPS koymuşlar,EPS li direksiyonun rahatlığı symbolün ağır direksiyonundan sonra kuş gibi geldi klima harika soğutuyor,iç devirdaime alıp fanı 1 . kademede çalıştırınca bile o serinliği hissediyorsunuz,symbolde klima gazı polen filtresinde sorun olmadığı halde 3. kademe fanda bile bu soğukluğu vermiyordu,ayrıca araç çalıştıktan 5-6 dk sonra veriyordu soğuk havayı,corsada çok kısa sürede soğutmaya başlıyor,iç plastik koltuk kılıf kalitesi de gerçekten tatmin edici bana göre,amacım asla symbolü kötülemek değil ama iyiki corsa almışım diyorum,daha konforlu bir arabaya bindiğimi hissediyorum şimdi corsalarda da kronik direksiyon sorunu (ses gelmesi) ve arka süspansiyonda ses var diyorlar ama benim aracımda en ufak bir ses yok şu an için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tamer Teknik Servis -- 26 Temmuz 2011; 13:18:26 >
  • Tamer_10

    hocam hatırlamazmıyım seni : ) demek ki kısmetinde yokmuş. zaten 1.2 motor oldugu icin zaten olaya soguk baktıgımı söylemiştim motoru dısında herseyi ile iyidi..

    corsa almak iyi etmişsini yaşı ile kmsi cok cok iyi orantıda. tabikide komple orjinal olsaydı iyi olurdu ama senin icin bir problemi yok zaten aldıgın icin yorum yapmak yanlış olur..
    şimdi herzman söylüyorum b segmenti hb kasa ile b segmenti sedan model arasında daglar kadar fark var. bu yüzden symbolden inip corsaya binmen tamamen sınıf atlamış gibi olursun....

    cilo hb ile corsayı kıyasladıgında ortaya sadece kalite farkı ve bir kaç fazladan donanım ortaya cıkıyor. her nekadar ikiside aynı segmente olan arabalarda olsa illa fark olcaktır zaten bunu bu formda mı yoksa yeni symbol formumdan birisinde belirttim.
    renaulttun arabalari diger arabalara kıyasla cok kalite esksiği oldugunu belirttim ve bu eksiğini fiyatıyla kapattıgını belitmiştim...

    opel corsa hakkında konusmak gerekirse en iyi b segmenti aldıgını rahatlıkla söyleye bilirim... opelin yol tutusu esp olmasa bile mükemmel bence...
    segmentinin en iyilerinden birtanesi oldugundan kalitesinden söz etmeme gerek yok son derecede kaliteyi kullanmış.. birde 2005 ortalarında veya basında kasa degişikliği oldugundan daha ödenli ve daha kaliteli oldugu kanısındayım kendimce...

    klima olayına girmiyorum cünkü her arabanın sagutması farklı oldugun aynı araba bile olsa icerdeki sıcaklık veya dısarının sıcaklıgı ile alakalı oldugundan birsey söyleyemem..

    1,3 motor 75 bg olması lazım . performans konusunda fazla bir fark olmayacagı konusundayım 65 bg ile 75bg arası. fazla birseyi degiştirmez.
    yakıt konusunda kıyaslama yapmışsındır elbet ama ikiside aynı oldugunu söyleye bilirim..

    senin ne düsündüğünü ve ne demek istediğini anlaya biliyorum symbolü veya renaultu kötülemek icin söylemiyorsun kıyaslama yapıyorsun ve bunun sonucunda ortaya haddinden fazla farklar ortaya cıkıyor. bu gayet normal ve olması gereken birsey.

    mesela bende bir yorumda bulunmustun yeni opel astraya bindim inan renault latitudeki kaliteyi ve konforu yakalayamadım diye biliirm. hadi bunu gectim adamlar baga bile işcilik ve özen göstemişler..

    seni anlaya biliyorum.. aracını yeni aldıgından dolayı özellikle sabahları radyo dinleme aracın motor sesini dinlemeni tavsiye ederim. veya günbayunca veya haflarca müzük dinlemeyip aracınım senini dinlemeni isterim..

    kronik sorunlar elbet olcaktır fakat bununla sahibi zaten ilgilenmiştir sen yinede hazırlıklı ol...

    aracın hayırlı olsun güle güle kullanman dilegiyle..
  • renault beni düşünüp mail yollamış. bizim arabalarımızdaki eksiklikleri düşünmüyor ,bizleri düsünüyor...
    helel olsun renaulta arabaya deger vermeyip insana deger veriyor :) şaka bir atarafa renaulttan böyle birsey beklemiyordum... şaşırttı beni ilk defa.


     CLİO SYMBOL GRUBU
  • http://www.youtube.com/watch?v=WWV40pdxdpo

    Geçen ay TUV'de muayene girdiğimde cd'de sırada bu parça vardı. Araç kanalda ilerlerken eleman camları açmış seside iyice artırmış tuv'un içinde bu şarkı bangır bangır bağırıyordu. Muayene bitti. Müzik için hala kanalda bekliyordu araç. Müzik elemanların bayağı hoşuna gitmiş herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    1,3 motor 75 bg olması lazım . performans konusunda fazla bir fark olmayacagı konusundayım 65 bg ile 75bg arası. fazla birseyi degiştirmez.
    yakıt konusunda kıyaslama yapmışsındır elbet ama ikiside aynı oldugunu söyleye bilirim..

    seni anlaya biliyorum.. aracını yeni aldıgından dolayı özellikle sabahları radyo dinleme aracın motor sesini dinlemeni tavsiye ederim. veya günbayunca veya haflarca müzük dinlemeyip aracınım senini dinlemeni isterim..



    1.3 cdti 70 hp

    hatchback olmasından mı kaynaklı bilmiyorum symbole göre daha atak ve seri geldi bana,ayrıca uzun yolda daha az yoruluyor insan,sanırım EPS direksiyonun,koltukların rahat oluşunun ve süspansiyonun etkisi büyük bunda (symbole kıysala konuşuyorum)

    motor sesini dinle derken ? sesini takip ediyorum sürekli,özellikle ilk çalıştırmada rolantide,devir değişkenliği vs varmı diye,motor sesi gayet stabil geldi bana ,rölantide öyle,bir sorun hissetmedim şu ana kadar,bir de symbole göre daha sessiz gibi,motor kaputuna keçe bulabilirsem büyük oranda daha da azalır zannediyorum

    klima içinde tekrar şunu söyleyebilirim,ben de symbol olduğu dönem haziran ortasıydı ve aşırı sıcaklarda yoktu,şu an epey sıcak,ve araba çalıştıktan tahminen 15-20 sn sonra soğuk üflemeye başlıyor,symbolde çok daha uzun sürüyordu soğutması ve hiç tatmin edici değildi bana göre

    iyi dileklerin için sağol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icon33

    http://www.youtube.com/watch?v=WWV40pdxdpo

    Geçen ay TUV'de muayene girdiğimde cd'de sırada bu parça vardı. Araç kanalda ilerlerken eleman camları açmış seside iyice artırmış tuv'un içinde bu şarkı bangır bangır bağırıyordu. Muayene bitti. Müzik için hala kanalda bekliyordu araç. Müzik elemanların bayağı hoşuna gitmiş herhalde.


    güzel müzikmiş he bide indirebilsem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip

    güzel müzikmiş he bide indirebilsem


    İnternet Explorer yerine Mozilla Firefox kullanılırsa youtube eklentisi ile flash videolar bilgisayara kayıt edilebiliyor.

    http://www.mozilla.com/tr/firefox/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tamer_10


    1.3 cdti 70 hp


    abi o araba symbolden 300kg kadar daha agır olması lazım 1200-1300kg civarında, hb ile alakası yok tamamen agırlıkla alakalı ama senin arac agır olmasına ragmen symbolden seri veya atak dediğine göre 16valf olması lazım ki bunu sana hissettire bilsin..

    senin dediğin gibi motoru calıstıırken kapatırken yolda giderken dinle her ihtimala karsı atıyorum motor sogukken ses yapar sıcak oldugunda düzelir,motora yüklendiğinde farklı birsey olur motor sıcakken başka birsey duyarsın bu yüzden bir kulagın motorda olsun...

    klima konusunda dediklerin dogrudur ama kendi aracımla kıyaslarsam benimde tahminen 20 saniyede sogutuyor diye bilirim...

    kaput kecesi mutlaka taktır seste büyük ölcüde azalma kesinlikle hissedeceksin ve motordan tok ses duymaya baslıcaksın..
    opelin orjinali pahalıdır fakat bu gibi parcalarda orjinallik aranmaz.. yinede opel servisini arıyarak fiyat ögren sonra saniyeye gidersin oranın fiyatıyla kıyaslar nerden alcagına karar veririsin.. mutlaka taktırmanı isterim...sesten cok herseye faydalı. en basitinden motorun sıcagını kaputa vermeyerek kaputtaki boyanın cürümesibe veya pul pul dökülmesine engel olur..

    sanırım elektrohidrolik direksiyonun varserce parmagınla bile rahatca araba sürebilirsin, koltuklarda konfor saglıyorsa senden iyisi yoktur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icon33


    quote:

    Orijinalden alıntı: mert karip

    güzel müzikmiş he bide indirebilsem


    İnternet Explorer yerine Mozilla Firefox kullanılırsa youtube eklentisi ile flash videolar bilgisayara kayıt edilebiliyor.

    http://www.mozilla.com/tr/firefox/


    hocam ben hep mozilan giriyom
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    abi o araba symbolden 300kg kadar daha agır olması lazım 1200-1300kg civarında, hb ile alakası yok tamamen agırlıkla alakalı ama senin arac agır olmasına ragmen symbolden seri veya atak dediğine göre 16valf olması lazım ki bunu sana hissettire bilsin..



    1058 kg yazıyor kitapçığında,daha önceki 2007 symbol kaç kg'ydi hatırlamıyorum

    birde corsadaki motor sanırım fiatın 1.3 multijetiyle aynı diye biliyorum,hatta general motors fiattan alıyor bu motorları diyorlardı,16 valf olması lazım yani

    evet direksiyon EPS (electro power steering) yani elektrik destekli hidrolik direksiyon diye geçiyor,hareket ettiğinde enerji tükkettiğinden normal hidroliklere göre daha az elektrik harcıyormuş ve sanırım hızada duyarlıymış,hızlanınca sertleşmesi gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tamer Teknik Servis -- 26 Temmuz 2011; 22:54:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tamer_10


    1058 kg yazıyor kitapçığında,daha önceki 2007 symbol kaç kg'ydi hatırlamıyorum

    birde corsadaki motor sanırım fiatın 1.3 multijetiyle aynı diye biliyorum,hatta general motors fiattan alıyor bu motorları diyorlardı,16 valf olması lazım yani

    evet direksiyon EPS (electro power steering) yani elektrik destekli hidrolik direksiyon diye geçiyor,hareket ettiğinde enerji tükkettiğinden normal hidroliklere göre daha az elektrik harcıyormuş ve sanırım hızada duyarlıymış,hızlanınca sertleşmesi gibi


    abi tüm symbollerin kg mı düz hesap 1 ton.. tas catlasa 1100kg. benim ruhsatta 1014 kg yazıyor. brosürde 939 kg yazıyor.. pek önemli degil düz hesap 1 ton..

    ewet motoru fiatın 1.3 dizel motoruyla aynı fakat fiat GM den alıyor motoru. dahada dogrusu fiatın mühendisleriyle, opelin mühendislerin ortak calışmasından elde edilen motor 1.3 dizel... Gm alt yapısında üretilen dagıtılan motor. fiatın dagıttıgı bir motor degil..

    tabikide opel 1.3 motorda kalmadı tek basına motoru geliştirerek 95 bg güc üretmesini sagladı..

    opel 1.6 motor üretcegini söylüyorlar nekadar dogru veya yanlış bilmiyorum..

    tekonoloji iyidir , kullanmasıda ayrı bir zevk verir. ewet hıza duyarlı oldugundan sertleşme yapıyor buda gayet insana güven veriyor..

    aracın servis bakımlımı bilmiyorum ama şöyle yüzeyel yag,yagfilitresi hava filitresi,polen ve bujiyi degişdirseydin, adettendir bu genelde..
  • 
Sayfa: önceki 782783784785786
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.