NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> İşletim Sistemleri ve Yazılımlar >> Yazılım Genel >> Güvenlik Programları
Mesaj
m.kvncymn => NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (2.07.2008 21:57:34)
Bence bu kişiye göre değişecek göreceli birşey değil 200 bg olan bi arabayla 150 bg olanın hangisinin daha iyi olduğu göreceli olamaz

neczer => NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (3.07.2008 01:06:08)
bana göre beş para etmez bi antivirüs hiç bir şey bulamıyor. pc yi fazla kasmadığı için sevilir durumda sadece.en iyi antivirüs insanın kendisidir.biraz bilgi. biraz tecrübe. kullanmamanızı tavsiye ederim

neo_serdar => NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (3.07.2008 09:48:14)
yaklaşık 2senedir nod32 kullanıyorum daha hiç virüs bulmadı kaspersky güzel avira da iyi bence:)

Let Down => NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (3.07.2008 10:35:42)
güvenlik konusunda fanatizm olmaz. o an en iyisi hangisiyse onu kullanırım. örnek son 8 ay kullandığım kaspersky, sistemde müdahele etmesem spy lar troj lar cirit atacak. kaspewsky i çok seviyorum fakat çok yetersiz şu an. avira şu an çok harika

Ayarsız Enerji => NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (3.07.2008 22:09:20)
nod32 harika pc yide hiç kasmıyor

halil61 => NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (4.08.2008 13:32:43)
En iyisi evet ,hiç uğraştırmıyor,özellikle trojanları hiç uğraştırmadan kabul ediyor.Sanal pc de yaptığım küçük bir 6000 virüslük meşhur testte masaüstüne indirdiğim rarı tarıyor virüsleri buluyor. hesapta siliyor,tekrar taramada aynı virüsler ,denememi nod 32 eset 3.0 la yaptım,en yüksek ayarlarda.avast bıle 200 tanesını sılebıldı.Yanlız şu varki hakkını yemeyelım sezgısel gucu ıyı .ındırme yaparken acık tuttugumda nod32 yi rarın indırılmesını engelledi.Kısaca sezgısel gucu mukemmel ama pc ye girmiş virüslere karşı tamamen etkisiz,şu an KİS 9 deniyorum baYAGI ENTERESAN.

beginwritelnend => NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (4.08.2008 13:34:20)
Kaspersky gibisi yok ama en iyi antivirus kendindir regediti kullanmayi bilendir ama herkesin harci degildir o is.

halil61 => NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (4.08.2008 13:48:30)
Kaspersky en iyi ama düşük özellikli Pcde kullanılmaz.Avast son yıllarda gerçekten olumlu işler yapmaya başladı,şahsen kullanmıyorum ama sanal pcde yaptığım çalışmalarda bana güven vermeye başladı,yakında zirveye çıkarsa şaşmayalım.

halil61 => NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (4.08.2008 13:51:57)
İnternetin karanlık sieteleriyle işi olmayanlar için NOD32 bence yeterlidir.

5kursun => NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (4.08.2008 15:59:51)
Tabiki'de nod32 bir abi firmanın bilmem kaç bin dolarlık bilgilerini nod32 ile kurtarmıştı ve hatrı sayılır miktarda para almıştı

Sipahi => NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (4.08.2008 19:48:39)
nod 32 sildi abim kötü diye kaspersky kurdu hata mı yaptım acaba

Let Down => NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (4.08.2008 19:54:06)
kaspersky eski şaşalı günlerinden çok uzak. geçmişteki başarısından tüketiyor.şu an nod32 kesinlikle kaspersky den daha iyidir. tabi crackleyerek kullanmayın. sistem yönetimini başkaları devralır karışmam:D

Kartal Göz => NOD 32 en iyi antivirüs mü (?) (4.08.2008 23:25:07)
başlıktaki sorumsu cümleye cevap:
yoooo kim söyledi iyi olduğunu.

Sayfa: << < önceki 1 2 [3]