tonyali61
=> 4.GSM Operatörü
(15.05.2008 00:58:32)
konu ile alakası yok ama geçmiş tarihlerde daha avea çıkmadan önce 0592 kodlu numaralar görmüştüm bu nerenin kod numarası bilen var mı?
namre3kutuk
=> 4.GSM Operatörü
(15.05.2008 01:09:58)
quote:
Orjinalden alıntı: tonyali61 konu ile alakası yok ama geçmiş tarihlerde daha avea çıkmadan önce 0592 kodlu numaralar görmüştüm bu nerenin kod numarası bilen var mı? |
Uydu telefonu.
http://www.thuraya.com.tr/
özH@N
=> 4.GSM Operatörü
(15.05.2008 12:30:29)
bi ara orange gelecek deniyordu sebebide şöyleydi vodafoneun girdiği her pazara orange da giriyormuş hani şu meşhur ingiliz-fransız çekişmesi yüzünden ama tabi ne kadar doğru bilinmez...
Don Juan
=> 4.GSM Operatörü
(15.05.2008 14:38:14)
milletimiz sırf fransiz diye onu kullanmaz.
orange o2 tmobile falan gelse iyi olur gibi. fiyatları düşürürler. zaten piyasaya ilk giren düşük fiyatla giriyor. yeni gelende fi,yatları hep düşük tutarsa diğerleri de düşürmek zorunda kalır ki turkcell şu anda baya düşürdü fiyatlarını. yıllarca milleti soyduktan sonra düşürmeye başladı. yeni operatör gelse fiyatları daha da çekse aşağıya güzel olmaz mı?
marss
=> 4.GSM Operatörü
(15.05.2008 21:44:14)
off 4. cep telefonu da yolda desenize..