Şimdi Ara

TATA XENON 4x4

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
3
Favori
112.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tata'dan XENON – Gösterişli Macera Tutkunu
    En yeni 2.2 litre common-rail motor mükemmel güç ve yakıt tasarrufu sunuyor.

    Xenon 2.2 litre doğrudan enjeksiyonlu, değişken türbin teknolojili (VTT) common rail (DICOR) motor, yüksek dayanıklılığa sahip ara soğutucu, kolay bakım ve ekonomik yedek parça özelliklerini içeriyor. 2.2 litre VTT DICOR common-rail dizel teknolojisi mükemmel güç üretimi ve düşük yakıt tüketimi sağlıyor. Xenon başlangıçtan itibaren yüksek süspansiyona sahip olacak şekilde tasarlandı.



    Xenon'un gövdesi daha fazla sağlamlık ve emniyet sağlamak üzere 0.8-1.5 mm kalınlığında ve piyasadaki diğer pick-up'lardan daha kalın olan çelik panellerden oluşuyor.

    Xenon, VTT ve ara soğutucuya sahip 2.2 litre DICOR common-rail motor ile mükemmel yakıt tasarrufu sunmaktadır.


    "Performans ve çekiciliğin eşsiz bütünlüğü"

    TEKNİK ÖZELLİKLER
    Motor Tata 2.2L Dicor, Euro IV
    Tip Su Soğutmalı, direk püskürtmeli Common Rail (DICOR) Turbosarj intercooler Dizel Motor (EGR destekli)
    Silindir Sayısı Sıralı 4 silindir
    Çap x Strok (mm) 85 x 96
    Silindir Hacmi 2179 cc
    Maksimum Güç 103 KW. 140 HP@4000 rpm
    Maksimum Tork 320 Nm @1700-2700 rpm
    Sıkıştırma Oranı 17.2 : 1
    Ateşleme Sırası 1 - 3 - 4 - 2

    Debriyaj Tek Kuru Kavramalı
    Debriyaj Yarıçapı 240 mm
    Sürtünme Alanı 503 cm2

    Şanzıman G-76-5/4.1
    Vites Sayısı 5 ileri 1 geri
    Vites Oranları 1. vites : 4.1
    2. vites : 2.22
    3. vites : 1.37
    4. vites : 1.00
    5. vites : 0.77
    Geri vites : 3.75
    Şanzıman Kutusu Elektrikli Vites Düzenleyici
    Sürüş Seçenekleri 4x2 Ratio : 1:1
    4x4 High Ratio : 1:1
    4x4 Low Ratio : 1:2.48


    Akslar
    Arka Aks Salisbury tipi tekli indirgeme, yaro kaygan aks şaftları, sınırlı kaymalı diferansiyel
    Arka Aks Çapı 3.73 (41/11)
    Ön Aks Bağımsız süspansiyon
    Ön Aks Otomatik göbek kilidi
    Ön Aks Çapı 3.73 (41/11)

    Süspansiyon
    Ön Süspansiyon Torsiyon barlı çift whisbone
    Arka Süspansiyon Yarı elipti yaprak makaslı
    Şok Emiciler Önde ve arkada hidrolik çift yönlü teleskopik
    Denge Çubuğu Ön

    Boyutlar
    Dingil Mesafesi 3150
    İz Genişliği Ön (mm) 1571
    İz Genişliği Arka (mm) 1571
    Uzunluk (mm) 5125
    Genişlik (mm) 1860
    Ön Çıkıntı (mm) 870
    Arka Çıkıntı (mm) 1105
    Yüklü Yükseklik (mm) 1730
    Yüksüz Yükseklik (mm) 1765
    Minimum Dairesel Dönüş (m) 12
    Yerden Yüksekliği (mm) 200
    Net Boş Ağırlık (kg) 1950
    Azami Ağırlık (kg) 2950
    Yükleme Kapasitesi (kg) 1000
    Frensiz Treyler 750
    Frenli Treyler 2000
    İzin Verilen Max. Ön Ağırlık (kg) 1400
    İzin Verilen Max. Arka Ağırlık (kg) 1800
    Kargo Alanı (BxGxY)(mxmxm) 1.43x1.41x0.40

    Performans
    Max.Hız 160 Km/s
    Tırmanma Kapasitesi 41 %
    90 % (4x4 modu)

    Elektrik
    Alternatör Kapasitesi 12V, 125 Amper
    Akü 12V, 80 Ah MF

    Yakıt Tankı
    65 litre

    Jant & Lastik
    Lastik 205 R 16 C 106 S Radial
    Lastik Basıncı Yüksüz : Ön : 29 psi, Arka : 29 psi
    Yüklü : Ön : 29 psi, Arka : 44 psi
    Jantlar 5.5 J x 16 (Üst modellerde çelik jant)

    Direksiyon
    Hidrolik Direksiyon Oranı Eğimli hidrolik direksiyon, 400 mm çap, 4 kollu direksiyon simidi 18.2:1, 18.9:1

    Frenler
    Fren Tipi Vakumlu bağımsız hidrolik çift ana silindir ve çift güçlendiricili ön ve arka frenler
    Ön Frenler 281 mm çapında Twin pot kaliperli disk
    Arka Frenler 282 mm çapında, yüke duyarlı kampana fren
    Park Fren Mekanik, kablo bağlantılı arka fren

    Donanımlar
    Klima HVAC
    Camlar Elektrikli
    Yan Aynalar Elektrikli Isıtıcılı
    Immobilizer S
    Jant Tipi Çelik Alaşımlı
    Merkezi Kilit S
    Müzik Sistemi Radyo CD Çalar
    Direksiyon Deri Kaplama
    Çocuk Kilidi S
    Sis Lambalar Ön ve Arka
    Çakmak S
    12 V Şarj Girişi S
    Klima HVAC
    Tavan Lambası S
    Motor Aydınlatma Lambası S
    Kültablası S
    Bozuk Para Gözü S
    İçeriden Açılabilir Yakıt Depo Kapağı S
    Bardak Tutucular S
    Boru Tipi Arka Tampon S
    Ön Tampon Gövde Rengi
    Kapı Kolları Gövde Rengi
    Arka Kapı Tutacağı Gövde Rengi
    Arka Tampon Gövde Rengi
    Yan Aynalar Gövde Rengi
    Izgara Gövde Rengi
    Kapı Döşemeleri Kumaş Kaplama







  • Alman arazi arac dergisinde test edilmisti..fiyatina göre gayet basarili bulundu..
    motorperformansi,yakiti ve yol tutusu Japon rakiplerle rekabet edecek potansiyelde.


    yakit 9 litre/100km

    http://www.4wheelfun.de/einzeltest/tata-xenon-pickup-im-test-preisbrecher-aus-indien-1900276.html?fotoshow_tab=bild&fotoshowitem=17#article_detail
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos

    Alman arazi arac dergisinde test edilmisti..fiyatina göre gayet basarili bulundu..
    motorperformansi,yakiti ve yol tutusu Japon rakiplerle rekabet edecek potansiyelde.


    yakit 9 litre/100km

    http://www.4wheelfun.de/einzeltest/tata-xenon-pickup-im-test-preisbrecher-aus-indien-1900276.html?fotoshow_tab=bild&fotoshowitem=17#article_detail


    eyvallah, teşekkürler..




  • Tata Xenon aksesuarları satışa sunulmuştur.www.jkoto.com
  • Uzun yıllar firmada çalıştığım Tata markalı - Xenon,Telcoline araçlarıyla ilgili sorularınıza elimden geldiğince cevap vermeye çalışacağım.

    Öncelikle marka ve distribütörle alakalı
    www.tata.com.tr vewww.tatamotors.com sitelerinden bilgi alabilirsiniz. Tata Xenon orjinal sitesi http://xenon.tatamotors.com/fla/
    sitelerinden bilgi alabilirsiniz.

    Kalite : Tata Telcoline ile mukayese edilmeyecek kadar kalitesi yüksektir. Japon araçlarına göre bir kademe aşağıdadır.
    Kullanım : Araçtan ne beklediğinize bağlı.Sert duruşlu, motor gücü olarak atak ve yakıt tüketimi düşüktür. Mutlaka Euro diesel kullanılması gereklidir. Araç yakıta hassastır.
    Yedekparça: Diğer pick-uplara göre hesaplı ve bakım maliyetleri düşüktür.
    Fiyat : Bazı arkadaşlar katılmayabilir fakat ödediğiniz paraya göre araç kalitesi yüksektir.
    Vites : 4x2 ve 4x4 tek güğme geçiş (4x2 mod,4x4 H ve 4x4 L) Aracı 40km hızla giderken 4x2 moddan 4x4 H moduna geçirebilirsiniz fakat 4x4L modu için durmanız ve toprak zeminde olmanız gerekmektedir.
    Garanti: 3 yıl veya 100.000 km. Bakımlar her 7.500km de.Ağır bakımlar 45 ve 90 bin kmdedir.garantisi bittikten sonra bile yetkili serviste onarımlarını yaptırmanızı öneririm.Zira aracın bazı karakteristik özellikleri bulunmaktadır. Genel merkeze sanayide toplanamayan bir çok motor ve sanzumanın geldiğine tanık oldum

    Ürünle alakalı aksesuar ve yedekparça konularında da yardımcı olabilirim. Fiberkabin,arka tampon,yan basamak,plastik grup aksesuarlar,Cam cıtaları,eşik paslanmaz çıtalar,kaput koruma plastikleri,ön poliüretan,tavan barları ve diğer aksesuarların ithalatını yapıyoruz.
    Hesaplı Yedek-parça konularında yardımcı olabilirim.
    Teşekkürler
    www.jkoto.com




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.