BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> Mobil Operatörler >> Vodafone
Mesaj
Klasör.:X:. => BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ (19.05.2008 23:33:02)
quote:

BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ


olur oda vodefone

zucchero => BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ (21.05.2008 10:31:29)
Her güzelin bir kusuru olurmuş buda vodafone'un kusuru olsun

kolektifler => BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ (27.05.2008 19:21:44)
quote:

Orjinalden alıntı: cenkozi

Her güzelin bir kusuru olurmuş buda vodafone'un kusuru olsun


legend017 => BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ (28.05.2008 12:56:17)
gerçekten çok kötü bir alt yapısı var gıcık olmamak elde değil.türkiye şartlarına ayak uyduramadı.milleti geyik yerine koydu...bu gidişle telsimi arar olduk.değişim oldugundan beri değişen tek bir şey yok kısacası vodafone türkiyede yokk.konu bu kadar açık ve nettir.bunun tek sebebide yabancı ülkelerden getirilen ceo lardır.türkiye şartlarını bilmiyorlar.

konyaspor207 => BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ (29.05.2008 22:59:30)
bazı kampanyaları çoğu kişinin işine yaramayan cinsden bende gıcık oluyorum

Sayfa: << < önceki 1 [2]