Klasör.:X:.
=> BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ
(19.05.2008 23:33:02)
quote:
BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ |
olur oda vodefone
zucchero
=> BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ
(21.05.2008 10:31:29)
Her güzelin bir kusuru olurmuş buda vodafone'un kusuru olsun
legend017
=> BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ
(28.05.2008 12:56:17)
gerçekten çok kötü bir alt yapısı var gıcık olmamak elde değil.türkiye şartlarına ayak uyduramadı.milleti geyik yerine koydu...bu gidişle telsimi arar olduk.değişim oldugundan beri değişen tek bir şey yok kısacası vodafone türkiyede yokk.konu bu kadar açık ve nettir.bunun tek sebebide yabancı ülkelerden getirilen ceo lardır.türkiye şartlarını bilmiyorlar.
konyaspor207
=> BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ
(29.05.2008 22:59:30)
bazı kampanyaları çoğu kişinin işine yaramayan cinsden bende gıcık oluyorum