Şimdi Ara

S40 I (1995-2004) (34. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12.319
Cevap
71
Favori
517.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sniper85

    Cevabınız için teşekkürler Hesheit. Bu arada nickinizle hitap ediyorum ama isminizi bilmediğimden, saygısızlık olarak kabul etmezsiniz umarım.
    Muadil olabilecek bu üç markayı biraz araştırdım ve içlerinde en pahalısı sachs en ucuzu ise valeo.
    Benim bulduğum fiyatlar ise :

    valeo = 360
    LUK = 465
    SACHS = 550

    Daha önce arabayı ilk aldığımda bakım yaptırmıştım. Bujilerini değiştirsek iyi olur demişti usta ve Aksaraydan orijinal buji takımı aldım. Takım dış kabı ve seri numarasına kadar orijinaliyle birebir aynı di tek fark stand numarası imiş. Tabi bunu asaraydan aldığım bujilerden sonra araçta kerkinme sorunu yaşayıp yetkili servisten orijinal bujileri alınca farkettim.

    Yukarıdaki fiyatlar yine Aksarayda alınmış fiyatlar. Acaba yine benzer bir sorunla karşılaşır mıyım? Yani bu muadil ürünlerinde çakması var mıdır?

    valeo almada ne alırsan al taktıktan 500 km sonra yıne kalkıslarda tıtreme yapmaya basladı benım hı belkı sans bana vurdu ama zannetmıyorum bı kac kısıden daha duydum uymuyor pek laguna motorlarına uyumlu oldugundan sachs alın bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sniper85

    Tüm Volvocu ve Volvo tutkunu arkadaşlara hayırlı ramazanlar ve hayırlı geceler...
    S40 1.6 benzinli 2001 model aracımı bugün hesheit abimin de tavsiyesi üzerine maslak Atatürk Oto Sanayi sitesine Gençler Volvo servisine götürdüm.
    Buradan Hesheit abime ve servis yetkililerine çok teşekkür ediyorum. Gerçekten kendi araçları gibi ilgilendiler.
    Benim araçtaki sorunum aracın çekiş gücüyle alakalı idi. rampalarda 1.viteste dahi kalkmıyor ve stop ediyordu. Bir nevi araç gaz yemiyor ve motor gücü aktaramıyordu. Düz yolda da vites geçişlerinde araç devrini geç alıyor ve magirus gibi iki saatte hızlanmıyrdu.
    Maf sensöründen şüphelendiğimi syledim ve öncelikle yan sanayi olan hararet müşürünü değiştirdiler. Ardından başka bir MAF sensörüyle aracımı denediler ve sorunun MAF sensöründen olmadığını tespit ettiler. ikinci test sürüşünde aracı rampada kaldırmayı denediğimizde daha önce stop ettiği rampada bu sefer zor da olsa araç kalktı ama balatadan koku geldi. Usta aracın debriyajının bitmiş olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi. Aracı aldığım arkadaş baskı balatayı 3 ay önce değiştirdiğini söylese de görünen o ki ya yanlış hatırlıyor ya da araç sürekli yarım debriyaj kullanılmış.
    Şimdi siz üstadlarımla bir fikir alışverişi yapmamın herzaman olduğu gibi en iyisi olacağı kanaatindeyim.
    orijinal debriyaj setinin fiyatı = 1250 TL civarında.
    sachs = ?
    LUK = ?
    Valeo = ?

    tavsiye edilen markalar bunlar ama kararsız kaldım. Sizce hangi markayı takmalıyım. Ve bilginiz dahilinde fiyatları konusunda da beni bilgilendirirseniz çok memnun olurum.
    Bu arada ustanın işçilik ücreti = 250 tl . Bu ücret işçilik için uygun mu?

    Yardımlarınız ve önerileriniz için şimdiden çok teşekkür ederim.

    Saygılarımla...

    2001 s40 için 1.6 için

    Valeo set:350tl
    İşçilik:150tl

    orjinal set 1250 tl değil 806 tl liste fiyatı ile +%5 iskonto dahilinde 765tl




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: sniper85

    Tüm Volvocu ve Volvo tutkunu arkadaşlara hayırlı ramazanlar ve hayırlı geceler...
    S40 1.6 benzinli 2001 model aracımı bugün hesheit abimin de tavsiyesi üzerine maslak Atatürk Oto Sanayi sitesine Gençler Volvo servisine götürdüm.
    Buradan Hesheit abime ve servis yetkililerine çok teşekkür ediyorum. Gerçekten kendi araçları gibi ilgilendiler.
    Benim araçtaki sorunum aracın çekiş gücüyle alakalı idi. rampalarda 1.viteste dahi kalkmıyor ve stop ediyordu. Bir nevi araç gaz yemiyor ve motor gücü aktaramıyordu. Düz yolda da vites geçişlerinde araç devrini geç alıyor ve magirus gibi iki saatte hızlanmıyrdu.
    Maf sensöründen şüphelendiğimi syledim ve öncelikle yan sanayi olan hararet müşürünü değiştirdiler. Ardından başka bir MAF sensörüyle aracımı denediler ve sorunun MAF sensöründen olmadığını tespit ettiler. ikinci test sürüşünde aracı rampada kaldırmayı denediğimizde daha önce stop ettiği rampada bu sefer zor da olsa araç kalktı ama balatadan koku geldi. Usta aracın debriyajının bitmiş olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi. Aracı aldığım arkadaş baskı balatayı 3 ay önce değiştirdiğini söylese de görünen o ki ya yanlış hatırlıyor ya da araç sürekli yarım debriyaj kullanılmış.
    Şimdi siz üstadlarımla bir fikir alışverişi yapmamın herzaman olduğu gibi en iyisi olacağı kanaatindeyim.
    orijinal debriyaj setinin fiyatı = 1250 TL civarında.
    sachs = ?
    LUK = ?
    Valeo = ?

    tavsiye edilen markalar bunlar ama kararsız kaldım. Sizce hangi markayı takmalıyım. Ve bilginiz dahilinde fiyatları konusunda da beni bilgilendirirseniz çok memnun olurum.
    Bu arada ustanın işçilik ücreti = 250 tl . Bu ücret işçilik için uygun mu?

    Yardımlarınız ve önerileriniz için şimdiden çok teşekkür ederim.

    Saygılarımla...

    2001 s40 için 1.6 için

    Valeo set:350tl
    İşçilik:150tl

    orjinal set 1250 tl değil 806 tl liste fiyatı ile +%5 iskonto dahilinde 765tl

    Bilgilenirme için çok teşekkürler.
    Eğer sizin söylediğiniz gibi orijinali 765 tl ise orijinal taktırmak daha mantıklı geliyor.
    Peki orijinal parçaya yetkili servis taksit yapar mı acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sniper85

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: sniper85

    Tüm Volvocu ve Volvo tutkunu arkadaşlara hayırlı ramazanlar ve hayırlı geceler...
    S40 1.6 benzinli 2001 model aracımı bugün hesheit abimin de tavsiyesi üzerine maslak Atatürk Oto Sanayi sitesine Gençler Volvo servisine götürdüm.
    Buradan Hesheit abime ve servis yetkililerine çok teşekkür ediyorum. Gerçekten kendi araçları gibi ilgilendiler.
    Benim araçtaki sorunum aracın çekiş gücüyle alakalı idi. rampalarda 1.viteste dahi kalkmıyor ve stop ediyordu. Bir nevi araç gaz yemiyor ve motor gücü aktaramıyordu. Düz yolda da vites geçişlerinde araç devrini geç alıyor ve magirus gibi iki saatte hızlanmıyrdu.
    Maf sensöründen şüphelendiğimi syledim ve öncelikle yan sanayi olan hararet müşürünü değiştirdiler. Ardından başka bir MAF sensörüyle aracımı denediler ve sorunun MAF sensöründen olmadığını tespit ettiler. ikinci test sürüşünde aracı rampada kaldırmayı denediğimizde daha önce stop ettiği rampada bu sefer zor da olsa araç kalktı ama balatadan koku geldi. Usta aracın debriyajının bitmiş olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi. Aracı aldığım arkadaş baskı balatayı 3 ay önce değiştirdiğini söylese de görünen o ki ya yanlış hatırlıyor ya da araç sürekli yarım debriyaj kullanılmış.
    Şimdi siz üstadlarımla bir fikir alışverişi yapmamın herzaman olduğu gibi en iyisi olacağı kanaatindeyim.
    orijinal debriyaj setinin fiyatı = 1250 TL civarında.
    sachs = ?
    LUK = ?
    Valeo = ?

    tavsiye edilen markalar bunlar ama kararsız kaldım. Sizce hangi markayı takmalıyım. Ve bilginiz dahilinde fiyatları konusunda da beni bilgilendirirseniz çok memnun olurum.
    Bu arada ustanın işçilik ücreti = 250 tl . Bu ücret işçilik için uygun mu?

    Yardımlarınız ve önerileriniz için şimdiden çok teşekkür ederim.

    Saygılarımla...

    2001 s40 için 1.6 için

    Valeo set:350tl
    İşçilik:150tl

    orjinal set 1250 tl değil 806 tl liste fiyatı ile +%5 iskonto dahilinde 765tl

    Bilgilenirme için çok teşekkürler.
    Eğer sizin söylediğiniz gibi orijinali 765 tl ise orijinal taktırmak daha mantıklı geliyor.
    Peki orijinal parçaya yetkili servis taksit yapar mı acaba?



    Yedek parçada, orjinal istediğin üründe world kartına 6-8 taksit ben yaparım.
    Orjinal rakamı budur 806 tl liste rakamı ile Volvo listelerinde cirit atmaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sniper85

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: sniper85

    Tüm Volvocu ve Volvo tutkunu arkadaşlara hayırlı ramazanlar ve hayırlı geceler...
    S40 1.6 benzinli 2001 model aracımı bugün hesheit abimin de tavsiyesi üzerine maslak Atatürk Oto Sanayi sitesine Gençler Volvo servisine götürdüm.
    Buradan Hesheit abime ve servis yetkililerine çok teşekkür ediyorum. Gerçekten kendi araçları gibi ilgilendiler.
    Benim araçtaki sorunum aracın çekiş gücüyle alakalı idi. rampalarda 1.viteste dahi kalkmıyor ve stop ediyordu. Bir nevi araç gaz yemiyor ve motor gücü aktaramıyordu. Düz yolda da vites geçişlerinde araç devrini geç alıyor ve magirus gibi iki saatte hızlanmıyrdu.
    Maf sensöründen şüphelendiğimi syledim ve öncelikle yan sanayi olan hararet müşürünü değiştirdiler. Ardından başka bir MAF sensörüyle aracımı denediler ve sorunun MAF sensöründen olmadığını tespit ettiler. ikinci test sürüşünde aracı rampada kaldırmayı denediğimizde daha önce stop ettiği rampada bu sefer zor da olsa araç kalktı ama balatadan koku geldi. Usta aracın debriyajının bitmiş olduğunu ve değişmesi gerektiğini söyledi. Aracı aldığım arkadaş baskı balatayı 3 ay önce değiştirdiğini söylese de görünen o ki ya yanlış hatırlıyor ya da araç sürekli yarım debriyaj kullanılmış.
    Şimdi siz üstadlarımla bir fikir alışverişi yapmamın herzaman olduğu gibi en iyisi olacağı kanaatindeyim.
    orijinal debriyaj setinin fiyatı = 1250 TL civarında.
    sachs = ?
    LUK = ?
    Valeo = ?

    tavsiye edilen markalar bunlar ama kararsız kaldım. Sizce hangi markayı takmalıyım. Ve bilginiz dahilinde fiyatları konusunda da beni bilgilendirirseniz çok memnun olurum.
    Bu arada ustanın işçilik ücreti = 250 tl . Bu ücret işçilik için uygun mu?

    Yardımlarınız ve önerileriniz için şimdiden çok teşekkür ederim.

    Saygılarımla...

    2001 s40 için 1.6 için

    Valeo set:350tl
    İşçilik:150tl

    orjinal set 1250 tl değil 806 tl liste fiyatı ile +%5 iskonto dahilinde 765tl

    Bilgilenirme için çok teşekkürler.
    Eğer sizin söylediğiniz gibi orijinali 765 tl ise orijinal taktırmak daha mantıklı geliyor.
    Peki orijinal parçaya yetkili servis taksit yapar mı acaba?



    Kusura bakma bu arada sorunun cevabı yetkili servis taksit yaparmı? yapar hangi karta kampanya varsa yapar diye düşünüyorum.




  • slm
    arkadaşlar bende volvo s40 almayı düşünüyorum forumları okuyorum volvo s40 165000 km motor yeni yapıldı diye bir iki üç allah allah bi yanlışlık var bu işte 160000 binde volvo motoru nasıl biter bilen varmı bide s40 1,6-1,8-2,0 hangisini tavsiye edersiniz
    genel arızaları nedir saygılarımla
  • Bu konuda yeteneği olanlar motoru 160binde bitirir tabii. Yağsız, susuz, yüksek devirde kullanırsan motor ne yapsın.
  • hesheit arkadaşım volvo arabalarda muhtemel cıkan arıza nedir
    mesele cekiş ve debriyaj problemi cok oluyo hrelde
    ben s40 1,8 almayı düşünüyorum yardımcı olurmusun
  • Çekiş ve debriyaj problemi mi? Nasıl yani?
  • forumları okuyorum bircok kişi arabasının bayırda cekiş problemi olduğunu yazıyo ve soruyo nedendir
    sizin forumdada var
    cogu baskıdan olduğunu kimi orijinal buji olmadığı kimi katalizorden vs....
    bunun gibi problemler cokmu oluyo yoksa banamı denk geldi
    saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesilpc

    slm
    arkadaşlar bende volvo s40 almayı düşünüyorum forumları okuyorum volvo s40 165000 km motor yeni yapıldı diye bir iki üç allah allah bi yanlışlık var bu işte 160000 binde volvo motoru nasıl biter bilen varmı bide s40 1,6-1,8-2,0 hangisini tavsiye edersiniz
    genel arızaları nedir saygılarımla

    Volvo dahil her motor 100 kmde de biter 1000 kmde 100000 kmde biter ancak 1.000.000 km binen birçok kişininde haberleri yok değil.

    Bakım,bakım,bakım diyerek başlayacağım lafa prosedürleri bilmek aracı bilmek düzgün kullanmak...

    Bu şartlar varsa motor bitmez! FABRİKA HATASI olmasın yeter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yesilpc

    forumları okuyorum bircok kişi arabasının bayırda cekiş problemi olduğunu yazıyo ve soruyo nedendir
    sizin forumdada var
    cogu baskıdan olduğunu kimi orijinal buji olmadığı kimi katalizorden vs....
    bunun gibi problemler cokmu oluyo yoksa banamı denk geldi
    saygılarımla

    Bayırda çekiş problemi bu modele özgü bir sorun değil. Kişinin aracına özgü bir sorun. Araca özgü olunca da nedeni önemsiz kaçıyor. Adam bayırda aracı kaldırmayı bilmiyorsa, balata yakıyorsa konunun model ve marka ile ilgisi yok. Şu denirse anlarım, 1.6lt motorlu S40 dolu olduğunda rampada zor kalkar. Ok. Zorlanacağınız doğru. Ama bu bir problem değil, aracın gücü o.
  • Bende de s40 1.6 2001 benzinli bir volvo var. Boşken bile biraz dik bir rampada 1.viteste araç kalkmıyor ve stop ediyor. Ustalara gösterdim ve çok şükür MAF sensöründe ya da katalizörde sorun çıkmadı. Muhtemelen Baskıdan dediler. Kredi kartımın extresi kesildiğinde baskıyı değiştireceğim. Üstadlardan öğrendiğim kadarıyla SACH marka baskı-balata kullanacağım. LUK u da önerenler var ama...
    Gerekli işlemi yaptıktan sonra son durumu sizinle buradan paylaşırım.
    Hesheit ve ylv77 üstadlarıma saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sniper85 -- 3 Ağustos 2012; 0:29:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sniper85

    Bende de s40 1.6 2001 benzinli bir volvo var. Boşken bile biraz dik bir rampada 1.viteste araç kalkmıyor ve stop ediyor. Ustalara gösterdim ve çok şükür MAF sensöründe ya da katalizörde sorun çıkmadı. Muhtemelen Baskıdan dediler. Kredi kartımın extresi kesildiğinde baskıyı değiştireceğim. Üstadlardan öğrendiğim kadarıyla SACH marka baskı-balata kullanacağım. LUK u da önerenler var ama...
    Gerekli işlemi yaptıktan sonra son durumu sizinle buradan paylaşırım.
    Hesheit ve ylv77 üstadlarıma saygılarımla...

    Aracın eksantrik aksamına da bir göz atın derim biten balata stop ettirmek yerine kaçırır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: sniper85

    Bende de s40 1.6 2001 benzinli bir volvo var. Boşken bile biraz dik bir rampada 1.viteste araç kalkmıyor ve stop ediyor. Ustalara gösterdim ve çok şükür MAF sensöründe ya da katalizörde sorun çıkmadı. Muhtemelen Baskıdan dediler. Kredi kartımın extresi kesildiğinde baskıyı değiştireceğim. Üstadlardan öğrendiğim kadarıyla SACH marka baskı-balata kullanacağım. LUK u da önerenler var ama...
    Gerekli işlemi yaptıktan sonra son durumu sizinle buradan paylaşırım.
    Hesheit ve ylv77 üstadlarıma saygılarımla...

    Aracın eksantrik aksamına da bir göz atın derim biten balata stop ettirmek yerine kaçırır.

    Abi naptın yaww...
    Eksantrik falan dedin içime kurdu düşürdün...
    eksantrik devir sensörünü mü kastediyorsun???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sniper85

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: sniper85

    Bende de s40 1.6 2001 benzinli bir volvo var. Boşken bile biraz dik bir rampada 1.viteste araç kalkmıyor ve stop ediyor. Ustalara gösterdim ve çok şükür MAF sensöründe ya da katalizörde sorun çıkmadı. Muhtemelen Baskıdan dediler. Kredi kartımın extresi kesildiğinde baskıyı değiştireceğim. Üstadlardan öğrendiğim kadarıyla SACH marka baskı-balata kullanacağım. LUK u da önerenler var ama...
    Gerekli işlemi yaptıktan sonra son durumu sizinle buradan paylaşırım.
    Hesheit ve ylv77 üstadlarıma saygılarımla...

    Aracın eksantrik aksamına da bir göz atın derim biten balata stop ettirmek yerine kaçırır.

    Abi naptın yaww...
    Eksantrik falan dedin içime kurdu düşürdün...
    eksantrik devir sensörünü mü kastediyorsun???

    Aynen
    *vvt kasnağı kontrol
    *sente ayarı kontrol
    *eks. resetleme valfi(kayışın yanında blok üzerindeki basınç selenoidi) vsvs bunlarda kontrol edilmeli.
    Aracın performansı full olsa motorda devirde artma ancak araçta gitmeme yani motorda ses var lastikte görüntü yok olayı:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    Aynen
    *vvt kasnağı kontrol
    *sente ayarı kontrol
    *eks. resetleme valfi(kayışın yanında blok üzerindeki basınç selenoidi) vsvs bunlarda kontrol edilmeli.
    Aracın performansı full olsa motorda devirde artma ancak araçta gitmeme yani motorda ses var lastikte görüntü yok olayı:)


    Peki bu söylediğiniz kontrollerin bana maliyeti ne olur?
    Ortalama = ?
    Mesela sente ayarı için mecbur iyi bir volvocuya gitmem lazım, onun bir makinesi varmış sanırım.
    ve diğerleri için ne kadar öderim?
  • Selamlar,
    2000 model 1.6 s40 a 1 ay once LPG taktirdim, bugun motor yaginin azaldigini farkettim,hangi marka kac numara yag tavsiye edersiniz?

    Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normalde o motorun yağı Castrol Magnatec 10-40.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Normalde o motorun yağı Castrol Magnatec 10-40.

    lpg için farklı yag kullanılıyormu? yag degişimi için ustaya götürmelimiyim,kendim alıp eklesem olurmu?

    Castrol Magnatec 10W-40 A3/B4 59 TL.http://www.turkoilmarket.com/Castrol-Magnatec-10W-40-4-Litre,PR-51.html
  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.