hasanov
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 19:40:02)
Arkadaşlar Fiat Linea 1.3 multijet Emition hakkında görüşlerinizi ve 10 üzerinden puan vermenizi rica ediyorum.
Özellikle aracı kullananlar Konfor, Yalıtım, Yakıt, Performans, yönlerinden değerlendirmenizi istiyorum. Performans olarak çok fazla bişey beklemek yanlış olur ama hiç olmazsa sollamaya çıktığında nasıl bunu çok merak ediyorum. Aracın iç aksamını beğenmiyorlar bana göre içi bir mercedes gibi çünkü yıllarca ne arabalara bindik sesimiz çıkmadı yani uçmamak lazım iç mekanı gayat güzel. Birde verilen parayı hak ediyormu sonuçta 37 küsür milyar para verilecek sonra pişman olursa insana evlat acısı gibi koyar. Yeni bir topic açtım kusura bakmayın ama diğer fiat linea topiclerine yazılan mesajları hepsini topla bir mesaj etmez o derece seviye düşük yani hepinize saygılar.
nolamaz
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 19:44:50)
10 üzrinden lineaya 2 veririm
37 milyar mı yuh artık linea gibi arabaya haram o para onun yerine git astra al binlerce kat daha iyi
hasanov
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 19:51:17)
quote:
Orjinalden alıntı: nolamaz 10 üzrinden lineaya 2 veririm 37 milyar mı yuh artık linea gibi arabaya haram o para onun yerine git astra al binlerce kat daha iyi |
Bu araç albea'dan bile kötümü yani
nolamaz
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 19:53:16)
o kadar da değil be hocam
Nicotinell
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 19:57:47)
C sınıfı dizeller 40 milyarın üstünde, o açıdan 10 üzerinden 2 veriyosun ama fiyat avantajını dikkate almak lazım. Ayrıca düşük yakıt tüketimi, ucuz yedek parça, yaygın servis ağı falan da var.
[dodo]
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 19:57:56)
Her ne kadar Fiat Linea fena bir araba olmasada 37 milyar verilecek bir araba değil. O fiyata kompakt sınıfta birçok alternatif var..
mygokhan
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 20:07:44)
o kadar para verilmez.ama çok ta kötü değil.10 üzerinden 7 puan
nolamaz
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 20:12:58)
ya ben fiyat olarak kaliteye verdim 2 puanı normalde bu devirde hangi araba alır 2 puanı normalde 6-7 veririm ama bu fiyata alınabileck bir araba değil yazık o paraya
bucakli
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 20:22:15)
fiat linea'yı test etmiştim;onun için yapmış olduğum yorum.
ayrıca arkadaşın alacağı araç emotion donanımlı linea yani en full.
37 milyar bence çok değil
symbol için bile en full donanımlısında 34 milyar filan para çekiliyor sanırırım
symbol'den fazla bi dünya özellik var linea'da.
quote:
Orjinalden alıntı: bucakli arkadaşlar dün fiat linea'yı test etmek için fırat oto'ya gittim ilk önce biraz araç üzerine sohbet ettik görevli arkadaşlarla orada 3 donanım seviyesinde linea vardı ve farklarını aynı anda görebilme şansına sahip oldum active donanım seviyesi tamamen şirketler ve alt gelir için düşünülmüş sanki abs+airbag+klima hepsinde de standart ama malum aksesuar farklılığı var en çok hoşuma giden ise emotion modeliydi herşey standarttı araçta özellikle blue&me ve usb girişi gibi özellikler ve aracın türkçe konuşması beni gerçekten memnun etti neyse test için hangi aracı istediğimi sordular ben de t-jet motorlu linea'yı istedim biraz bekledikten sonra test aracı geldi ve hemen direksiyon başına geçtim öncelikle aracın içine oturduğum zaman koltukların iyice sardığını hissettim sonra aracın ön camı yeterince geniş ve bu da görüş açısı için baya bir artı puan kazandırıyor diğer hoşuma giden tarafı ise vites kolundaki mandal olayını kaldırmışlar bu en çok beğendiğim yönü oldu ve müşteri temsilcisine de ilettim o da artık tüm yeni modellerde mandallı vites olayının kalkacağını söyledi vites geçişleri iyiydi ama hep 2.vitese atarken biraz geç giriyordu bu dikkatimi çeken diğer bir özellik aracın donanımı gerçekten baya iyiydi active'e göre emotion'a bindiğimiz zaman aradaki farkı çok rahat görüyoruz. kapı döşemeleri bej renginde, koltuklar bej renginde, kapı kolları ve yan çıtalar kromajlı, göstergelerin rakam tipleri ve rengi değişik. iç mekandaki düğmeler iyi konumlandırılmış,heryere rahat bir şekilde ulaştım. usb girişini de torpido gözüne saklamışlar. beni en çok etkileyen yönü ise motoru oldu 1.4 16v 120 hp'lik motorun performansını gerçekten çok merak ediyordum ve beklediğim performansı bana sundu şöyle söyleyeyim: ışılarda yanıma astra classic geldi ve aynı anda kalktık gittiğimiz yol gittikçe rampa şeklinde ilerliyordu ve turbonun farkını burda rahat bir şekilde gördüm astra'yla beraber gibi kalkmamıza rağmen rampaya doğru turbo devreye girince baya bi fark açıldı doğrusu astra ile aramızda bu yönünü çok beğendim aracın motor gerçekten çok iyi bir performansa sahip öyle ki tekrar basmak için önüme kasis geldi,bile bile durdum yavaşça geçtim kasisten ve 1-2-3 hep tam gaz bastım ve devirlenmesine hayran kaldım motorun çok atak özellikle şehiriçi kullanımı için ideal. yakıtını sorduğum zaman ise 1.6 motor kadar yakacağını belirtti ama ben dün basınca baya bi yaktı ve de gaz yiyişi çok rahattı yani tam istediğim gibi özellikle "aragazı" diye tabir edilen gaz vermelerde çok rahat algılıyor ve net tepki veriyor yani benim golf'de de yaptığım gaz vermelerde araç gazı bi yiyor bi yemiyor gibi ama bunda öyle bir sorun yok direksiyonun baya bi yumuşak performansı yeterli aynı şekilde frenlerde iyiydi arka diz mesafesi de bu sınıf araç için oldukça iyi bagaj hacmi ise beni etkileyen diğer bir yönü oldu ne bulursan at bagaja beğenmediğim tek bir yönü var aracın o da sunroof bulunmaması,mercekli farı olmaması ve plakalığın bagaj kapağında değil de tamponda olması bu 3 madde dışında aracı beğendim hakkaten fiat en sonunda megane,jetta sınıfına göre yeterli ve ekonomik bir araç yapmış fiyatlar ise baz modelin başlangıç fiyatı 27.000 ytl'den başlıyordu benim bindiğim model t-jet emotion(eylül'de çıkıyor) 35.800 ytl multijet emotion ise 37.000 ytl orta donanımdaki modeller ise benzinli-dizel 31-33 milyar arsında bir etikete sahipti. |
lrfan
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 20:23:38)
Fiat markası, üst model araçlarında bile konsoldaki plastik kalitesini iyileştiremedi.
Bu C sınıfı arabanın kasasına 1.3 Multijet motor zayıf kalır...
bucakli
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 20:29:48)
quote:
Orjinalden alıntı: irf@n Fiat markası, üst model araçlarında bile konsoldaki plastik kalitesini iyileştiremedi. Bu C sınıfı arabanın kasasına 1.3 Multijet motor zayıf kalır... |
plastik kalitesi bence yeterli.(emotion için)
bu araç c değil c giriş segmenti.
her ne kadar boyutları c gibi görünse de b+ ya da c giriş diye tabir edilen segment.
üstelik bu motor astra hb ve yeni astra sedan'da da kullanılıyor ama kimse onlar için ağır filan demiyor.
astra 1.3 cdti 90 hp'ye de binmiştim açıkçası performansı ve tüketimi bana gayet makul gelmişti.
Jeandan
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 20:33:42)
notum 7.5
Sephiroth
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 20:34:30)
quote:
Orjinalden alıntı: irf@n Fiat markası, üst model araçlarında bile konsoldaki plastik kalitesini iyileştiremedi. Bu C sınıfı arabanın kasasına 1.3 Multijet motor zayıf kalır... |
Yeni Bravo geldiğinde gider incelersin.fiyatı da ona göre olucak
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/209482/fiat_bravo_v_rivals.html
linea uygun fiyatlı c segment araç felsefesiyle yaratıldı.bu sebeple iç mekanı kendi sınıfındaki bazı pahalı modeller kadar gösterişli değil.ancak çok da kötü değil.grande punto parçaları kullanılarak maliyet düşürülmeye çalşıldı.
özellikle çift renk iç mekanlı emotion lar gayet şık.zaten en çok da bu modeller satılıyor.donanım olarak da zengin.
motor olarak da opel astra ile aynı.kalkışlarda zayıf kaldığı doğrudur.ancak 2000-3000km sonra performansı artıyor.özellikle turbo ile ara hızlanmalar 3. ve 4. vites sorunsuz.
üstelik bu motor 20.000km de bir bakım istiyor ve senelik vergisi en alt dilimde
frenleri ve yalıtımı gayet başarılı.test edenler bu fiyatı hak ettiğini görebilirler.
linea 10 üzerinden 7 alabilicek bir araç.satışları da iyi gidiyor.eylül ayında 1.4 t-jet 120 hp motor da devreye girdiğinde daha da artıcaktır.
sonuç linea bizim ülkemiz için ideal bir otomobil.Türk otomotiv sanayisine ve yan sanayiye de katkısı ortada.
lrfan
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 20:53:48)
quote:
Orjinalden alıntı: bucakli quote:
Orjinalden alıntı: irf@n Fiat markası, üst model araçlarında bile konsoldaki plastik kalitesini iyileştiremedi. Bu C sınıfı arabanın kasasına 1.3 Multijet motor zayıf kalır... | plastik kalitesi bence yeterli.(emotion için) bu araç c değil c giriş segmenti. her ne kadar boyutları c gibi görünse de b+ ya da c giriş diye tabir edilen segment. üstelik bu motor astra hb ve yeni astra sedan'da da kullanılıyor ama kimse onlar için ağır filan demiyor. astra 1.3 cdti 90 hp'ye de binmiştim açıkçası performansı ve tüketimi bana gayet makul gelmişti. |
1.3 cdti ile 1.3 multijet aynı motorlar mı?
Loop
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 20:58:45)
quote:
Orjinalden alıntı: Akincl quote:
Orjinalden alıntı: irf@n Fiat markası, üst model araçlarında bile konsoldaki plastik kalitesini iyileştiremedi. Bu C sınıfı arabanın kasasına 1.3 Multijet motor zayıf kalır... | Yeni Bravo geldiğinde gider incelersin.fiyatı da ona göre olucak http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/209482/fiat_bravo_v_rivals.html linea uygun fiyatlı c segment araç felsefesiyle yaratıldı.bu sebeple iç mekanı kendi sınıfındaki bazı pahalı modeller kadar gösterişli değil.ancak çok da kötü değil.grande punto parçaları kullanılarak maliyet düşürülmeye çalşıldı. özellikle çift renk iç mekanlı emotion lar gayet şık.zaten en çok da bu modeller satılıyor.donanım olarak da zengin. motor olarak da opel astra ile aynı.kalkışlarda zayıf kaldığı doğrudur.ancak 2000-3000km sonra performansı artıyor.özellikle turbo ile ara hızlanmalar 3. ve 4. vites sorunsuz. üstelik bu motor 20.000km de bir bakım istiyor ve senelik vergisi en alt dilimde frenleri ve yalıtımı gayet başarılı.test edenler bu fiyatı hak ettiğini görebilirler. linea 10 üzerinden 7 alabilicek bir araç.satışları da iyi gidiyor.eylül ayında 1.4 t-jet 120 hp motor da devreye girdiğinde daha da artıcaktır. sonuç linea bizim ülkemiz için ideal bir otomobil.Türk otomotiv sanayisine ve yan sanayiye de katkısı ortada. |
1.3 90 hp 3000 km sonra 120 hp oluomuş arkadaşlar. Haydi herkes fiat bayilerine...
bucakli
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 21:01:52)
quote:
Orjinalden alıntı: irf@n 1.3 cdti ile 1.3 multijet aynı motorlar mı? |
evet aynı
opel'de kullanılan 1.3 cdti 70 hp-90 hp'lik motorlar ile fiat'ta kullanılan 1.3 multijet 70 hp-90 hp'lik motorlar aynıdır.
hatta 1.9 multijet-cdti 150 hp'lik motorlar da vardır.
nolamaz
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 21:01:53)
quote:
Orjinalden alıntı: Loop quote:
Orjinalden alıntı: Akincl quote:
Orjinalden alıntı: irf@n Fiat markası, üst model araçlarında bile konsoldaki plastik kalitesini iyileştiremedi. Bu C sınıfı arabanın kasasına 1.3 Multijet motor zayıf kalır... | Yeni Bravo geldiğinde gider incelersin.fiyatı da ona göre olucak http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/209482/fiat_bravo_v_rivals.html linea uygun fiyatlı c segment araç felsefesiyle yaratıldı.bu sebeple iç mekanı kendi sınıfındaki bazı pahalı modeller kadar gösterişli değil.ancak çok da kötü değil.grande punto parçaları kullanılarak maliyet düşürülmeye çalşıldı. özellikle çift renk iç mekanlı emotion lar gayet şık.zaten en çok da bu modeller satılıyor.donanım olarak da zengin. motor olarak da opel astra ile aynı.kalkışlarda zayıf kaldığı doğrudur.ancak 2000-3000km sonra performansı artıyor.özellikle turbo ile ara hızlanmalar 3. ve 4. vites sorunsuz. üstelik bu motor 20.000km de bir bakım istiyor ve senelik vergisi en alt dilimde frenleri ve yalıtımı gayet başarılı.test edenler bu fiyatı hak ettiğini görebilirler. linea 10 üzerinden 7 alabilicek bir araç.satışları da iyi gidiyor.eylül ayında 1.4 t-jet 120 hp motor da devreye girdiğinde daha da artıcaktır. sonuç linea bizim ülkemiz için ideal bir otomobil.Türk otomotiv sanayisine ve yan sanayiye de katkısı ortada. | 1.3 90 hp 3000 km sonra 120 hp oluomuş arkadaşlar. Haydi herkes fiat bayilerine... |
ne demezsin
bizim bi arkadaşında 1,3 multijet doblosu var adam multijet motoru 2000cc yapıyo olm diyo ne alaka yaa
Sephiroth
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 21:02:03)
quote:
Orjinalden alıntı: Loop quote:
Orjinalden alıntı: Akincl quote:
Orjinalden alıntı: irf@n Fiat markası, üst model araçlarında bile konsoldaki plastik kalitesini iyileştiremedi. Bu C sınıfı arabanın kasasına 1.3 Multijet motor zayıf kalır... | Yeni Bravo geldiğinde gider incelersin.fiyatı da ona göre olucak http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/209482/fiat_bravo_v_rivals.html linea uygun fiyatlı c segment araç felsefesiyle yaratıldı.bu sebeple iç mekanı kendi sınıfındaki bazı pahalı modeller kadar gösterişli değil.ancak çok da kötü değil.grande punto parçaları kullanılarak maliyet düşürülmeye çalşıldı. özellikle çift renk iç mekanlı emotion lar gayet şık.zaten en çok da bu modeller satılıyor.donanım olarak da zengin. motor olarak da opel astra ile aynı.kalkışlarda zayıf kaldığı doğrudur.ancak 2000-3000km sonra performansı artıyor.özellikle turbo ile ara hızlanmalar 3. ve 4. vites sorunsuz. üstelik bu motor 20.000km de bir bakım istiyor ve senelik vergisi en alt dilimde frenleri ve yalıtımı gayet başarılı.test edenler bu fiyatı hak ettiğini görebilirler. linea 10 üzerinden 7 alabilicek bir araç.satışları da iyi gidiyor.eylül ayında 1.4 t-jet 120 hp motor da devreye girdiğinde daha da artıcaktır. sonuç linea bizim ülkemiz için ideal bir otomobil.Türk otomotiv sanayisine ve yan sanayiye de katkısı ortada. | 1.3 90 hp 3000 km sonra 120 hp oluomuş arkadaşlar. Haydi herkes fiat bayilerine... |
Yanlış anladın heralde.rodaj kalktı ancak hareketli parçalar birbirine alıştığında kalkştaki hantallık da azalıyor.demek istedim.
niçin dalge geçme ihtiyacı hissettğini de anlamış değilim.neyse canın sağolsun.
lrfan
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 21:02:30)
Sahiden, 2-3 bin km sonra ne oluyor ki motora?
asilx
=> Fiat Linea hakkında çok kararsızım ?
(25.8.2007 21:03:18)
quote:
Orjinalden alıntı: Loop quote:
Orjinalden alıntı: Akincl quote:
Orjinalden alıntı: irf@n Fiat markası, üst model araçlarında bile konsoldaki plastik kalitesini iyileştiremedi. Bu C sınıfı arabanın kasasına 1.3 Multijet motor zayıf kalır... | Yeni Bravo geldiğinde gider incelersin.fiyatı da ona göre olucak http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/209482/fiat_bravo_v_rivals.html linea uygun fiyatlı c segment araç felsefesiyle yaratıldı.bu sebeple iç mekanı kendi sınıfındaki bazı pahalı modeller kadar gösterişli değil.ancak çok da kötü değil.grande punto parçaları kullanılarak maliyet düşürülmeye çalşıldı. özellikle çift renk iç mekanlı emotion lar gayet şık.zaten en çok da bu modeller satılıyor.donanım olarak da zengin. motor olarak da opel astra ile aynı.kalkışlarda zayıf kaldığı doğrudur.ancak 2000-3000km sonra performansı artıyor.özellikle turbo ile ara hızlanmalar 3. ve 4. vites sorunsuz. üstelik bu motor 20.000km de bir bakım istiyor ve senelik vergisi en alt dilimde frenleri ve yalıtımı gayet başarılı.test edenler bu fiyatı hak ettiğini görebilirler. linea 10 üzerinden 7 alabilicek bir araç.satışları da iyi gidiyor.eylül ayında 1.4 t-jet 120 hp motor da devreye girdiğinde daha da artıcaktır. sonuç linea bizim ülkemiz için ideal bir otomobil.Türk otomotiv sanayisine ve yan sanayiye de katkısı ortada. | 1.3 90 hp 3000 km sonra 120 hp oluomuş arkadaşlar. Haydi herkes fiat bayilerine... |
