Puskasd
=> Beyan Dilekçesi Hakkında
(6.1.2026 20:50:27)
Merhaba arkadaşlar bugün beyan dilekçesi verdim. Uyapta “dosyaya eklenecek evrak” şeklinde gözüküyor beyan dilekçesi şeklinde gözükmesi gerekmez mi bu kalemin onaylamadığı anlamına mı geliyor ne yapmam gerek bilenler yardımcı olabilir mi
< Resime gitmek için tıklayın >
suratsızadam
=> Beyan Dilekçesi Hakkında
(7.1.2026 01:01:56)
Size kayıt sırasında evrak vermediler mi
Puskasd
=> Beyan Dilekçesi Hakkında
(7.1.2026 11:36:34)
Verdiler o kağıtta beyan dilekçesi yazıyor hukuk genel tutanak olarak sistemde gözüküyor fakat verdiğim dilekçe dosyaya eklenecek evrak şeklinde girilmiş. Daha önce cevaba cevap dilekçesi vermiştim o da aynı şekilde dosyaya eklenecek evrak şeklinde gözüküyor kalemi arayıp düzelttirmeli miyim sizce
suratsızadam
=> Beyan Dilekçesi Hakkında
(7.1.2026 14:55:27)
Aklınıza takılan varsa tabiki sorun hak kaybı olmasın sonra
Not avukat degilim
sertosman
=> Beyan Dilekçesi Hakkında
(9.1.2026 14:18:16)
Bi' şey olmaz, rahat ol