KanameSama
=> Vergilerimiz nereye gidiyor görmeye hazır mısınız?
(27.12.2023 02:08:31)
Sinirli ve Süratli
=> Vergilerimiz nereye gidiyor görmeye hazır mısınız?
(27.12.2023 02:12:39)
Dilan polatın arabalar bunlar.
0zkanK.
=> Vergilerimiz nereye gidiyor görmeye hazır mısınız?
(27.12.2023 02:31:35)
Dünyadan bu kadar da bir haber değilsiniz dimi ?
Bunların satın alınmadığını biliyorsunuz dimi !
KanameSama
=> Vergilerimiz nereye gidiyor görmeye hazır mısınız?
(27.12.2023 02:31:45)
Devletin de hakkı değil.Polise bu araçları vermek israf.Bu arabaların yıllık maliyeti yine bizden çıkacak.
Rindaman
=> Vergilerimiz nereye gidiyor görmeye hazır mısınız?
(27.12.2023 04:49:31)
Bunlar sadece politikacıların konvoyunda kullanılacak bence.
Hüsnü Nemlendirici
=> Vergilerimiz nereye gidiyor görmeye hazır mısınız?
(27.12.2023 05:12:00)
Soylunun harcanan ortaklarinda bile bunlar varsa hesap edin buyuk toplar neler goturmustur, ey yavrum ey.
O Bentleynin lastik+fren degistirme masrafi normal polis arabasi fiyati kadardir. Guzel photo shoot yapmislar ama satilir bu arabalar
solarisx
=> Vergilerimiz nereye gidiyor görmeye hazır mısınız?
(27.12.2023 08:23:57)
Bunlar komençero çetesinin arabaları dilan ablanınkileri kaplamada artık hangi kuruma gider şans.
Naruto45
=> Vergilerimiz nereye gidiyor görmeye hazır mısınız?
(27.12.2023 08:43:43)
Kaliteli iktidar destekcisi lutfen ;)
Ulpro
=> Vergilerimiz nereye gidiyor görmeye hazır mısınız?
(27.12.2023 09:07:48)
Sizce trafik polisine mi verecekler bunu :D göz boyamak için üstüne trafik polisi çıkartması yapıştırmışlar aynı hastane temeli atılıyor diyip 2 demir arasına beton döşeyip sonra terk ettikleri gibi
Anca müdürler binecek o arabalara
adanavalısi
=> Vergilerimiz nereye gidiyor görmeye hazır mısınız?
(1.01.2024 18:43:26)
Peki neden Trafik şubeye verildi bunlar? Madem polislere teşvik amaçlı verildi, operasyonu yapan TEM şubeye verilsin. Amaç ortalıkta daha çok görünmesini sağlamak muhtemelen.
Tek_Kisilik_Muhalefet
=> Vergilerimiz nereye gidiyor görmeye hazır mısınız?
(1.01.2024 20:57:15)
Suç örgütlerin araçları sanırım
Fakat
1- Suç örgütü dense de mahkeme sonuçlanmadı
2- mahkeme sonuçlansa bile ve suçla kazanılmış olsa bile bu devletin hakkı değil . Mağdur olanların hakkıdır
3- Alışmış kudurmustan beterdir derler. %75 vergi yetmemiş yok fetö yok çeto deyip halktan istismarla veya suçla toplanmış paraları bu sefer bunlar el koyuyor