-*Serseri34*-
=> Turknet Başvuru ve Geçiş Maceram
(12.3.2022 12:21:12)
Aile apartmanında yaşadığınızda dolayı 3 yıldır aynı interneti kullanıyorduk ama internet yetersiz ve zayıf kalmaya başladı bende Turknet başvurumu yaptım.
*6 Mart-Pazar=İnternet üzerinden başvurumu yapıp,oim'den kimliğimi onayladım.
*7 Mart-Pazartesi=Turktelekom tarafından bunama kadar Inter getirildi ve aynı gün internet kablosunu çektirdim.
*8 Mart-Salı= Turknet'den kurulum ekibi geldi ve kurulumu yaptı.
Turknet kurulum ekibi modemi sorduğunda gelmedi henüz dediğim zaman ise mh arayın onlar ilgilenebilir dedi.
*9 Mart-Çarsamba= Müşteri hizmetlerini aradım ve sistematik bir sıkıntıdan dolayı modem gönderilemiyor sizi modem için arayacağız.
*10 Mart-Persembe= Turknet'den modem için arandım ve sesli onay alındı yakın zamanda modem kargo ile elinize ulaşılacak dendi.
*12 Mart-Cumartesi= Bugün SMS ile modem isteğiniz iptal edildi mesajı geldi mh aradım ve tekrar talep oluşturdum. (Ama modem iptalini ben istemediğim halde yapıldı)
*13 Mart-Pazar-(GÜNCELLEME)= Bugün modem stoklarında bir sıkıntı olduğunu ve kendi modemi mi almam gerektiğini söylediler bende aynı marka modemden satın aldım.
* 15 Mart-Salı -(GÜNCELLEME)= Bugün aldığım modem geldi.Kurulumu yaptım ve şuan ki hızım 25-30-35 arası değişiyor.(Paketim 75Mbps)
--* Benim referans Kodumu kullanırsanız sevinirim*--
--------- OCN84HO63YMO ------------
Gelişmeleri paylaşacağım...Her hangi bir sorunuz olursa yardım edebilirim.
TurkNetDestek
=> Turknet Başvuru ve Geçiş Maceram
(12.3.2022 13:56:43)
Merhaba, bu durumu kontrol edebilmem için PM üzerinden konu linki ile müşteri numaranızı paylaşır mısınız?
-*Serseri34*-
=> Turknet Başvuru ve Geçiş Maceram
(22.3.2022 20:08:27)
Şuan kullandığım süre boyunca her hangi bir sıkıntı yaşamadım ama ilk 3 gün internet stabil değildi.
TeKNoYDN
=> Turknet Başvuru ve Geçiş Maceram
(22.3.2022 23:39:58)
Ben de bugün başvuru yaptım modemi niye siz aldınız hocam ücretsiz vermiyorlar mı?
TurkNetDestek
=> Turknet Başvuru ve Geçiş Maceram
(23.3.2022 08:18:54)
Merhaba, sorunla ilgili online işlem merkezinden bir destek kaydı oluşturdunuz mu?