7 sene öğrenim süresi (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> Üniversite Eğitimi ve Yüksek Lisans, Doktora >> Vakıf Üniversiteleri
Mesaj
Ghetto Bird => 7 sene öğrenim süresi (26.12.2019 19:44:55)
Arkadaşlar 2013 girişliyim acaba 7 sene mevzusu bu sene mi vuruyor yani bu 2. dönem sonunda okulum bitmek zorunda değil mi yoksa önümüzdeki sene dahil mi bilen var mı net bir cevap bulamıyorum ayrıca dersleri verip stajı yaza bırakma gibi bir şansım oluyor mu?

pisinoza => 7 sene öğrenim süresi (27.12.2019 14:40:42)
yasa çıktığı tarihten itibaren herkesin süresi sıfırlandı. tam olarak hatırlamıyorum ama yasa 2014 te çıktıysa, yasa çıktığında kaçıncı senende olursan ol 7 sene hakkın daha oluyor.

ilgili haber linki

Sayfa: [1]