Ghetto Bird
=> 7 sene öğrenim süresi
(26.12.2019 19:44:55)
Arkadaşlar 2013 girişliyim acaba 7 sene mevzusu bu sene mi vuruyor yani bu 2. dönem sonunda okulum bitmek zorunda değil mi yoksa önümüzdeki sene dahil mi bilen var mı net bir cevap bulamıyorum ayrıca dersleri verip stajı yaza bırakma gibi bir şansım oluyor mu?