Ayak bileğimde ödem var yaklasık 2 yıldır geçmiyor (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam
Mesaj
Zxcvc76 => Ayak bileğimde ödem var yaklasık 2 yıldır geçmiyor (5.04.2017 22:36:16)
Merhabalar arkdaslar ben 2 yıl önce ayak bileğimi burktum birde üzerine darbe aldım, ağrılar geçmeyince doktora gittim mr cekildi ödem var denildi ilaç iğne vs geçmedi tekrar gittim yine ilaç melhem vs yine gecmedi daha sonra baska doktorlarada gittim sonuc hep aynı. artık merdiven inemiyorum ve bozuk zeminde yürüyemiyorum 2 yıl oldu ağrılarım hiç azalmadı. varmıdır benzer bir durum yasayan veya nasıl tedavi edileceği hakkında fikri bilgisi olan ?

Sayfa: [1]