Değişmek istiyorum. (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı
Mesaj
mehmetalıAKT => Değişmek istiyorum. (26.07.2016 21:18:12)
Evet başlıkta dediğim gibi değişmek istiyorum.
16 yaşındayım. Uzun zamandır hiç dostum, arkadaşım, sevgilim olmadı. O süre zarfında içine kapanık biri oldum. Kendimi aşmak istiyorum, müzik zevki diye birşeyim yok. Beni rahatlatacak birşeyler istiyorum(Tupac better dayz gibi). Dil öğrenmek istiyorum özellikle Almanca. Kitap okuma alışkanlığı kazanmaya çalışıyorum yavaş yavaş. Şimdi ise asıl mesele tipim. Çok tipsiz göz göze gelince ıyk denilenlerden değilim fakat öyle aman aman birisi de değilim. Normal düzgün kendine bakmayı özen gösteren birisiyim. Tabii saçlarımın yanları dik çıkmasa daha iyi olacağım. Konuyu uzattığımın farkındayım. Yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkür ederim.

mehmetalıAKT => Değişmek istiyorum. (26.07.2016 22:04:01)
Hocam beni bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
Yabancı dili Almanca istememin sebebi oralar da yaşamak(herhangi bir Avrupa ülkesi). Slow müzik içinde sizin tavsiyelerinizi bekliyorum. Kitap konusunda da dediğiniz gibi roman okumaya çalışıyorum. Tekrardan beni dikkate aldığınız için çok teşekkür ederim.

Sayfa: [1]