Şimdi Ara

Zotac 980ti Amp Edition(5 Yıl Garantili)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
1.457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul İlan Türü #Satılık Ekran Kartı #Ekran Kartı
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Satışta: Bu ürün şu anda teklif verilmeye ve satın alınmaya uygun, satıcı ile iletişime geçebilirsiniz.
    1
    1 Zotac 980ti Amp Edition(5 Yıl Garantili)
    5 Mayıs 2016 tarihinde Amazon.com alınma Zotac 980ti Ekran kartımı satıyorum. Standart olarak 3 yıl geçerliliği bulunan garanti süresi 5 yıl olarak uzatılarak satın alınmıştır ve garanti kayıtları yapılmıştır. Tüm kutu içeriği ile faturası mevcut olmakla birlikte sıfırdan tek farkı birkaç gün kullanılmış olmasıdır.

    Fiyat: 1400TL pazarlıksız, takas seçeneği yoktur.

     Zotac 980ti Amp Edition(5 Yıl Garantili)
     Zotac 980ti Amp Edition(5 Yıl Garantili)

    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.
    Fiyat : 1400 TL Miktar : 1 Sıfır Ürün : Hayır Garantisi Var : Evet | 10 Ağustos 2016 Satıldığı Şehir : İstanbul Kargo Ücreti : Alıcı Öder Kargo Şirketi : MNG Kargo İlan Durum : Satışa Açık







  • Fiyata bir şey diyemem forumda çok tartışma var ancak bana göre kart muhteşem, Nvidia sürücü ile limitlemez ise hala KİNG.

    Hayırlı satışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sorma forumda gerçekten çok fazla ölücüler türedi kendi çıkarları doğrultusunda fiyatlara müdahale edenler mi istersiniz 980ti ye zamanında ulaşamayıp ta kötülüyenler mi istersiniz. Kim ne der ise desin bir ürünü zamanında değerlendirmek gerekli 980ti Hala Ftw bir karttır.
  • bososo kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,
    Amazondan alınan ürünler için sadece EVGA garanti sağlıyor diye biliyorum.Emin misiniz garanti olduğuna?Varsa prosedür nasıl işliyor?Amerika'ya mı yollanıyor kart?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rappergkb

    Merhabalar,
    Amazondan alınan ürünler için sadece EVGA garanti sağlıyor diye biliyorum.Emin misiniz garanti olduğuna?Varsa prosedür nasıl işliyor?Amerika'ya mı yollanıyor kart?

    Aynen öyle. Türkiye'de geçerli değil garantisi. Gönderirken kargo ücretini de siz ödüyorsunuz üstelik. Dürüst bir alışveriş adına bu tür detayların ilanda açıkça belirtilmesi gerek.
  • Amazondan alınan tüm ürünlerde zaten sistem işleyişi o şekildedir. Amazonun avantajı uygun fiyata ürün temin etmektir, Bir problem olması durumunda kartı yurt dışına göndermeniz gerekmektedir. Fakat şunu tüm forum üyeleri bilir ki Türkiyedeki servislerin zaten tamamına yakın kısmi yurt dışının eline su dahi dökemez... Yıllardır bilgisayar parçaları alım satımı yapıyorum servise gönderdiğim parçalarda Türkiyede yaşadığım sıkıntıyı yurt dışında asla yaşamadım. Amazon daima daha avantajlıdır...
  • bososo kullanıcısına yanıt
    bu kadarada abartmayın allah aşkına türkiyede verdim servise sorun yaşamadan değişim oldu 4 kez yenisi ile değişti her zaman teknik servis var teknis servis var hepsini aynı çatı altına koymamak lazım
  • Hangi servise verdiniz ? Kissadan hisse kucuk bir ornek vereyim hic servispointe isiniz dustumu ? Bilirsiniz ki Msi Turkiye yetkili servisleridir kendileri. 4 hafta olan servis suresi icerisinde 2 haftada degisim aldiniz mi ? Yoksa siz degisim beklerken 4 hafta sonrasinda kullanici hatasidir dediler mi size ? Urunden kaynaklanan bir problemde kullanici hatasidir dediler mi ? Sikayet var ve forumlari biraz arastirirsaniz fark edersiniz. Az tartismadim Turkiyedeki servisler ile maalesef kullaniciyi magdur eden bir cok servis varken amazon gibi yurt disi siteler genellikle 2hafta icerisinde degisim islemi gerceklestiriyorlar. Isim gerigi yillardir ithalat ihracat yaptigimdan oturu amazon gibi siteler benim acimdan biraz daha caziptir. Siz sanirim servis konusunda biraz sansli birisiniz fakat tum servisleri kotulemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bososo

    Hangi servise verdiniz ? Kissadan hisse kucuk bir ornek vereyim hic servispointe isiniz dustumu ? Bilirsiniz ki Msi Turkiye yetkili servisleridir kendileri. 4 hafta olan servis suresi icerisinde 2 haftada degisim aldiniz mi ? Yoksa siz degisim beklerken 4 hafta sonrasinda kullanici hatasidir dediler mi size ? Urunden kaynaklanan bir problemde kullanici hatasidir dediler mi ? Sikayet var ve forumlari biraz arastirirsaniz fark edersiniz. Az tartismadim Turkiyedeki servisler ile maalesef kullaniciyi magdur eden bir cok servis varken amazon gibi yurt disi siteler genellikle 2hafta icerisinde degisim islemi gerceklestiriyorlar. Isim gerigi yillardir ithalat ihracat yaptigimdan oturu amazon gibi siteler benim acimdan biraz daha caziptir. Siz sanirim servis konusunda biraz sansli birisiniz fakat tum servisleri kotulemiyorum.

    Açıkcası servispointe iki kere ürün gönderdim ve ikisinde de yardımcı oldular.

    İlkinde vatandan msi anakart satın almıştım. İşlemciyi anakart soketine takarken pinleri yanlış oturtup zorladığımdan dolayı anakartın pinleri yamulmuştu. Vatan kabul etmedi, servispointe gitti kart. 10 iş günü dolmadan iade kararı çıkarttı servispoint ve paramı vatandan iade aldım.

    İkincisinde de; kız arkadaşımın msi ge70 apache pro cihazı var. Bir süre ben kullanıyordum cihazı. Koltuktan yere düşürdük cihazı. Ekranın köşesi çarptı yere. Cihazda fiziksel olarak hiçbir hasar meydana gelmedi ama laptopun ekranında darbe gören köşede beyazlık oluştu. Laptopu servise götürdüm. Panelin değişmesi gerekiyordu. Fakat parça yurtdışından geleceği için açıkcası 1 ay bekledim. 20 iş günlük yasal süreyi falan geçmişti (yaklaşık 23-24 iş günü bekledim). Ama şöyle ki yine mağdur olmadım. 20 iş günü dolmadan, cihazı servise verdikten 2 hafta sonra, gidip kendilerinden geçici olarak muadil cihaz temini hakkımı kullanmak istediğimi söyledim. Hiç itiraz etmeden başka bir cihaz temin ettiler. (ellerinde ge70 yoktu yanlış hatırlamıyorsam ge60 yada ge62 vermişlerdi).

    Sonuç olarak yasal süreyi, kendilerine bağlı olmayan sebeplerden dolayı geçmiş olsalar da, hem ekran değişimi yaptılar hem de bilgisayarsız bırakmadılar. Ayrıca ikisinde de benim hatam vardı.

    Servispoint, benim tecrübelerime göre gayet iyi hizmet veriyor ve müşterisini memnun ediyor.




  • Anladığım kadarı ile zotac'ı da EVGA gibi yurtdışına gönderip, garantisinden faydalanabiliyoruz. Yanlış mı anladım?
  • Doğrudur hocam, yurtdışına göndermeniz gerekiyor(Takribi 15-20 usd dolaylarında kargo masrafı oluşur Dhl/Tnt 2-3 iş günü içerisinde servise ulaşır.
  • Yanlis anlamayin ama Amazon da şuan 980 ti amp omega 1475 tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hawk-Claw -- 21 Temmuz 2016; 15:59:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaptırana satıyolar işte Yurt dışına göndericen kartı 1 ay da anca geri gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xcosarx

    kaptırana satıyolar işte Yurt dışına göndericen kartı 1 ay da anca geri gelir

    Siz ve siz gibilerin nasıl bir psikoloji ile yaşadığınızı doğrusu merak ediyorum, amazon.com olarak bilen ürün hakkında nasıl bu şekilde yorum yapıyorsunuz inanın anlamıyorum ya gerçekten 24 saatin 24 saati boş işler için ayırıyorsunuz buna vaktiniz var veya farklı bir galakside yaşıyorsunuz. Siz gibilerin zaten müşterim olmasını istemiyorum...
  • Gerçekler ama beyefendi...Lütfen kızmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xcosarx

    Gerçekler ama beyefendi...Lütfen kızmayın

    Kızmaya gerek yok amazon.com olan ürünü bilmeden zaten alışveriş yapmayın... Gereksiz polemik yapmayın yeter..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sebastian Insane

    quote:

    Orijinalden alıntı: xcosarx

    kaptırana satıyolar işte Yurt dışına göndericen kartı 1 ay da anca geri gelir

    iyi sen git vatandan al kazık fiyattan adamlar hiç olmassa sattıgı ürüne bakıyorlar hangi trde servise ürün gönderdiysem sorun yaşadım , corsair amazon zotac ürünlerine sahib cıkıyor hiç olmassa

    Bu yorumunu inanılmaz beğendim... Türkiyeden alanlara da yorum yapamam yapmamız zaten etik olarak yakışmaz herşeyi olumlu ve olumsuz yönleri ile değerlendirmek gerekir. Ama tutupta amazon.com ürününü bu kadar kötüleyipte Türkiye piyasasında satılan ürünü yerden göğe çıkarıyorsanız pes doğrusu... Bu yorumunuza sadece şu şekilde cevap vereyim yaklaşık 5 yıl Amerikada yaşadım bilenler bilir ki 90 gün sorgusuz sualsiz bir ürünü iade edebiliyorsunuz aldığınız isterseniz basit bir ayakkabı fırçası olsun... Bunu Türkiye' de uygulayan tek bir kurum gösterin bir daha foruma yorum daha yazmayacağımı kabül ve beyan ediyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bososo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sebastian Insane

    quote:

    Orijinalden alıntı: xcosarx

    kaptırana satıyolar işte Yurt dışına göndericen kartı 1 ay da anca geri gelir

    iyi sen git vatandan al kazık fiyattan adamlar hiç olmassa sattıgı ürüne bakıyorlar hangi trde servise ürün gönderdiysem sorun yaşadım , corsair amazon zotac ürünlerine sahib cıkıyor hiç olmassa

    Bu yorumunu inanılmaz beğendim... Türkiyeden alanlara da yorum yapamam yapmamız zaten etik olarak yakışmaz herşeyi olumlu ve olumsuz yönleri ile değerlendirmek gerekir. Ama tutupta amazon.com ürününü bu kadar kötüleyipte Türkiye piyasasında satılan ürünü yerden göğe çıkarıyorsanız pes doğrusu... Bu yorumunuza sadece şu şekilde cevap vereyim yaklaşık 5 yıl Amerikada yaşadım bilenler bilir ki 90 gün sorgusuz sualsiz bir ürünü iade edebiliyorsunuz aldığınız isterseniz basit bir ayakkabı fırçası olsun... Bunu Türkiye' de uygulayan tek bir kurum gösterin bir daha foruma yorum daha yazmayacağımı kabül ve beyan ediyorum...

    Boş muhabbetler için lütfen yazmayın nacizane tavsiyem birilerinin ürünlerini lekelemek için, kendinizi haklı çıkartmak veya şov yapmak mı artık bunun tabirini siz belirleyin yazmayın arkadaşım sizin iyiliğiniz için söylüyorum hayat çok kısa vakit nakittir farklı şeyler için değerlendirin zamanınızı.




  • amazonun ürünü kötülediğim yok hocam turkiyede aldıgım ürünlerin %90nını vatandan aldım hep bozuldu bundan sonra zaten yurtdışından alıcam sırf beklememek için aldım bundan sonra bekliyeceğim sizin ürününüzü kötülemedim aslında anlatmak istediğim trdeki ürünlerin neden bukadar cabuk bozulduğudur , msi ekran kartım arıza sonuçu gönderdim değişim dediler vatana ve servisi aramasam belki 1 hafta daha beklerdim insanlar mail atmakta bukadar ilgisiz olduğu bir memlekette , servis süresince müşterisine ilgi gösteremeyen satıcılar türemiş örnek vatan kaç kere kavga ettim bagırdım cagırdım antalya lara şubesinde anca bu sekilde işlerimi hallettirebildim adamlara söylediğim halde servisle irtibat kurmuyorlar neyse hocam sınırlerım geriliyor tekrardan almak istediğim kartlar arasında ama su aralar değil anakart işlemci ram aldık inşallah tek ekran kartım düşük onuda değiştirdimmi bir daha asla elimi bile sürmem 980ti zaten normal bir kullanıcıya yeter daha baya uzun süre.




  • 1300 civarı satarsanız alırım
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.