TurkishCoder
=> elmasepeti kılıflar ve çeşitli ürünlerde indirim var (iP5/5s speck,ozaki...) (sıcak)
(21.10.2015 17:31:30)
elma sepeti beni aramış ulaşamamış geri döndüm aradım ellerinde 3 lü jelatin kalmamış 2 adet almıstım biz size 8 adet ayrı ayrı yollayacagız dediler ne kadar ilgili bir firma bugun bimeks le yaşadıgım tartısmadan sonra vallahi dedim helal olsun sizin gibi firmaya
Dö
=> elmasepeti kılıflar ve çeşitli ürünlerde indirim var (iP5/5s speck,ozaki...) (sıcak)
(21.10.2015 23:03:04)
5/5s için speck marka kılıf olsaydı alacaktım. Mail attım, 3 tane model varmış ellerinde 10 tl fiyatla isteyen olursa diye yazıyorum.
Arkası cepli olan, hem arka hem on olan(pembe idi görselde farklı renk var mi diye sordum),akustik olan kılıf
SerkanGD
=> elmasepeti kılıflar ve çeşitli ürünlerde indirim var (iP5/5s speck,ozaki...) (sıcak)
(22.10.2015 02:59:45)
Elma sepeti müşteri memnuniyetine çok önem veren bir firma. Birçok alışverişim oldu. Daha önce defalarca bunu tarafıma kanıtladılar. Böyle agresif indirimleri çok yapıyorlar. Özellikle paket hasarlı ürünleri yarı fiyatından aşağı aldım kaç kere.
westblood
=> elmasepeti kılıflar ve çeşitli ürünlerde indirim var (iP5/5s speck,ozaki...) (sıcak)
(22.10.2015 09:54:28)
bende aldım, ekran koruyucu alacaktım ama ozaki kılıfların içinden ekran koruyucu çıktığı için kılıf aldım. umarım sırf kılıfı yollamazlar. yani belki ondan fiyatı 4,90 tl'dir kılıfın, o zaman kötü olur benim için çünkü asıl amacım ekran koruyucu almaktı, ozaki marka ekran koruyucu da 4,90 tl'idi. bakalım artık.
SerkanGD
=> elmasepeti kılıflar ve çeşitli ürünlerde indirim var (iP5/5s speck,ozaki...) (sıcak)
(22.10.2015 10:55:33)
Açıklama da ne yazıyorsa o sekilde geliyor. Icinden almazlar yani ekran koruyucuyu.
yedikeresekiz
=> elmasepeti kılıflar ve çeşitli ürünlerde indirim var (iP5/5s speck,ozaki...) (sıcak)
(22.10.2015 11:05:01)
quote:
Orijinalden alıntı: SerkanGD Açıklama da ne yazıyorsa o sekilde geliyor. Icinden almazlar yani ekran koruyucuyu. |
valla geçen sefer benim iki tane s3 ve note kılıfından yazdığı halde çıkmadı. ama söyleyince gönderdiler. gerçi o gönderdikleri de i phone ekran jelatini çıktı. sonra yine söyledim vbu sefer doğrusunu gönderdiler