Şimdi Ara

<<TOYOTA>> cılar ARABALARIMIZIN RESİMLERİNİ BURAYA KOYALIM (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
849
Cevap
0
Favori
98.746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Esmerim..

     <<TOYOTA>> cılar ARABALARIMIZIN RESİMLERİNİ BURAYA KOYALIM



    kız gibi mübarek Allah kazasız belasız günlerde kullanmak nasip etsin.



    bu arada 130 km/h ile çarpsa araba çift kaşarlı tosta döner .. bu en fazla 30 km/h ile vurmuş..




  • Kaza gerçekten 130km civarlarında olmuş olabilir ama;

    Araç kontrolden çıktığında 130km civarı bir hızdadır,frenle karışık savrularak ilerlerken hız kaybedip önden ve arkadan hafif darbelerle dönmeye devam etmiş sonra durmuş olabilir..

    Yoksa 130 la direk bir yere çarpıp dursa elbette şase U şekline gelirdi..
  • euroncap testlerinin 64 km/h ile olmasının mantıgıda o zaten. 64 km/h seyir halinde iken vurmak değil olay. 90-100 km/h ile giderken tehlike anında frene asılıp düşebileceğimiz hızı 64 olarak kabul etmişler.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    olmuş mu...
     <<TOYOTA>> cılar ARABALARIMIZIN RESİMLERİNİ BURAYA KOYALIM



     <<TOYOTA>> cılar ARABALARIMIZIN RESİMLERİNİ BURAYA KOYALIM


    Esmerce hocam verdiğim banı geri alıyorum

    Kız gibi Maşallah




  • Ha şöylee
  • BUDA BENİM TOYOTAM

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gokhansengul

    BUDA BENİM TOYOTAM

    Göremedim açılmıyor bende...
  • gülle güle kullan esmerce.hastayım yeni kasaya,kıvırabilirsem dizel elegant olmazsa benzinli elegant.Aslında kararsızım yıllık 10000 km geçmeyecek bir kullanıcı olarak ama rahat 10 yıl bineceğim alacağım arabaya oyüzden dizelmi benzinmi karar veremiyorum.sonradan dönüşü olmayan pişmanlıkda var.Benzin diyorum performans artı donanım çok iyi.Dizel diyorum yakıt olayını düşünmeyeceksin.Offff ya.Bir akıl verin arkadaşlar.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: simo71

    gülle güle kullan esmerce.hastayım yeni kasaya,kıvırabilirsem dizel elegant olmazsa benzinli elegant.Aslında kararsızım yıllık 10000 km geçmeyecek bir kullanıcı olarak ama rahat 10 yıl bineceğim alacağım arabaya oyüzden dizelmi benzinmi karar veremiyorum.sonradan dönüşü olmayan pişmanlıkda var.Benzin diyorum performans artı donanım çok iyi.Dizel diyorum yakıt olayını düşünmeyeceksin.Offff ya.Bir akıl verin arkadaşlar.

    Yılda 10 bin km yi geçmeyecek bir kullanıcı iseniz dizel düşünmeniz bile hata
  • quote:

    Orjinalden alıntı: silverstar68


    quote:

    Orjinalden alıntı: simo71

    gülle güle kullan esmerce.hastayım yeni kasaya,kıvırabilirsem dizel elegant olmazsa benzinli elegant.Aslında kararsızım yıllık 10000 km geçmeyecek bir kullanıcı olarak ama rahat 10 yıl bineceğim alacağım arabaya oyüzden dizelmi benzinmi karar veremiyorum.sonradan dönüşü olmayan pişmanlıkda var.Benzin diyorum performans artı donanım çok iyi.Dizel diyorum yakıt olayını düşünmeyeceksin.Offff ya.Bir akıl verin arkadaşlar.

    Yılda 10 bin km yi geçmeyecek bir kullanıcı iseniz dizel düşünmeniz bile hata


    tşk silverstar birde sebeblerini mantık ve teknik olarak izah edebilirsen memnun olurum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: simo71

    gülle güle kullan esmerce.hastayım yeni kasaya,kıvırabilirsem dizel elegant olmazsa benzinli elegant.Aslında kararsızım yıllık 10000 km geçmeyecek bir kullanıcı olarak ama rahat 10 yıl bineceğim alacağım arabaya oyüzden dizelmi benzinmi karar veremiyorum.sonradan dönüşü olmayan pişmanlıkda var.Benzin diyorum performans artı donanım çok iyi.Dizel diyorum yakıt olayını düşünmeyeceksin.Offff ya.Bir akıl verin arkadaşlar.


    bence paranız yetiyorsa dizel aksi takdirde benzinli
  • quote:

    Orjinalden alıntı: simo71

    gülle güle kullan esmerce.hastayım yeni kasaya,kıvırabilirsem dizel elegant olmazsa benzinli elegant.Aslında kararsızım yıllık 10000 km geçmeyecek bir kullanıcı olarak ama rahat 10 yıl bineceğim alacağım arabaya oyüzden dizelmi benzinmi karar veremiyorum.sonradan dönüşü olmayan pişmanlıkda var.Benzin diyorum performans artı donanım çok iyi.Dizel diyorum yakıt olayını düşünmeyeceksin.Offff ya.Bir akıl verin arkadaşlar.


    Benzinli elegant düz vites ile dizel elegant düz arasında 2-3 milyar var yanlış hatırlamıyorsam..

    Dizel motor çok sessiz ve ekonomik,aynı zamanda da esnek bir motor.

    Benzinli ise ekonomik,sessiz özellikle 3000devir üzeri her viteste altınızdan kayıp gider gibi hızlanan güçlü bir motora sahip.

    10bin km üzerine çıkmıyorsanız ilk alım ve servis ücretlerinin farklı olacağını hesaba katarak benzinli alabilirsiniz+benzinli elegant ın donanımları daha güzel.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orjinalden alıntı: simo71

    gülle güle kullan esmerce.hastayım yeni kasaya,kıvırabilirsem dizel elegant olmazsa benzinli elegant.Aslında kararsızım yıllık 10000 km geçmeyecek bir kullanıcı olarak ama rahat 10 yıl bineceğim alacağım arabaya oyüzden dizelmi benzinmi karar veremiyorum.sonradan dönüşü olmayan pişmanlıkda var.Benzin diyorum performans artı donanım çok iyi.Dizel diyorum yakıt olayını düşünmeyeceksin.Offff ya.Bir akıl verin arkadaşlar.


    Benzinli elegant düz vites ile dizel elegant düz arasında 2-3 milyar var yanlış hatırlamıyorsam..

    Dizel motor çok sessiz ve ekonomik,aynı zamanda da esnek bir motor.

    Benzinli ise ekonomik,sessiz özellikle 3000devir üzeri her viteste altınızdan kayıp gider gibi hızlanan güçlü bir motora sahip.

    10bin km üzerine çıkmıyorsanız ilk alım ve servis ücretlerinin farklı olacağını hesaba katarak benzinli alabilirsiniz+benzinli elegant ın donanımları daha güzel.




    bence arabayı alırken ki farkın çok önemi yok. Neden derseniz netice 2. elde satarkende benzinliye göre daha yüksek fiyata satılır hatta temiz ise çok daha kolay satılır. dolasıyla dizel araç aldığınızda ilk günden kara geçersiniz. periyodik bakım ücretlerinin benzinliden çok yüksek olacağını sanmam. bunu da alırken öğrenebilirsin. sorarsın benzinli bakım ücreti ne kadar, dizel bakım ücreti ne kadar.

    AMA ŞUNA KESİNLİKLE DİKKAT ET !
    Dizel araç aldığında ilk günden kara geçersin. dizele alırken 3 milyar fazla ödemen gerekir ama satarkende 3 milyar fazlaya satarsın, bunu unutma !




  • Dizel ve donanımlı bir araç ikinci elde daha rahat satılır doğru ancak Corolla dizel benzinliye göre donanım/motor hacmi gibi unsurlar göz önüne alındığında mantıken pahalıya geliyor,bu ikinci elde benzinliye göre alırken ödediğiniz farkı çok rahat çıkaramayabileceğiniz anlamına gelebilir.

    Tabi en doğrusunu zaman gösterecek,dizel tercih edende,dizeli pahalı bulanda çok.

    Normal sürücüler senede 15-20bin km yol yapar,bunun altındakiler az kullanıyor demektir ve dizel-benzinli arasındaki 3 milyar farkı senede az yol yapan bir sürücünün yakıt ekonomisiyle kapatması zor+servisleri sonuçta benzinliden pahalı.

    Eğer dizel seçenekte 1.600 cc olsaydı ve donanımı benzinli gibi olsaydı o zaman radaki 3 hatta 4 milyar görmezden gelinebilirdi..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Dizel ve donanımlı bir araç ikinci elde daha rahat satılır doğru ancak Corolla dizel benzinliye göre donanım/motor hacmi gibi unsurlar göz önüne alındığında mantıken pahalıya geliyor,bu ikinci elde benzinliye göre alırken ödediğiniz farkı çok rahat çıkaramayabileceğiniz anlamına gelebilir.

    Tabi en doğrusunu zaman gösterecek,dizel tercih edende,dizeli pahalı bulanda çok.

    Normal sürücüler senede 15-20bin km yol yapar,bunun altındakiler az kullanıyor demektir ve dizel-benzinli arasındaki 3 milyar farkı senede az yol yapan bir sürücünün yakıt ekonomisiyle kapatması zor+servisleri sonuçta benzinliden pahalı.

    Eğer dizel seçenekte 1.600 cc olsaydı ve donanımı benzinli gibi olsaydı o zaman radaki 3 hatta 4 milyar görmezden gelinebilirdi..




    neden şu mantığı değiştiremiyoruz anlamıyorum (ya da ben yanlış düşünüyorum)

    dizel araç alırken benzinli ile dizel arasındaki farkı çıkarabilmek ya da çok kilometre yapmak gibi unsurların hiçbir önemi yok. NEDEN derseniz
    örnek veriyorum, dizel aracı 40000 ytl alırsınız, benzinliyi 36000 ytl'ye. 5 sene sonra ikisini de satarken aynı fiyata mı satıyoruz HAYIR !. 5 sene sonra satarken fiyatları; dizel olan 25000 ytl benzinli olan 22000 ytl olabilir ve zaten aracı ikinci elde satarken, fazla verdiğiniz parayı geri aldınız.
    üstüne 5 yılda 50.000 km yaptığınızı farz edelim. 50.000 km * 0.14 ytl = 7000 ytl mazot parası ödediniz
    benzinli ile 5 yılda 50.000 yapsanız. 50.000 km * 0,25 ytl = 12500 ytl

    şimdi buradan şöyle bir tablo çıkarabiliriz







     <<TOYOTA>> cılar ARABALARIMIZIN RESİMLERİNİ BURAYA KOYALIM




  • tablo biraz büyük olmuş


    neyse bi de kullanımdan dolayı doğan zararınız olur.

    dizel almışınız 40.000 ytl ye satıyorsunuz 25.000 ytl - 15.000 ytl zarar
    benzinliyi almışsınız 36.000 ytl ye satıyorsunuz 22.000 ytl - 14.000 ytl zarar

    tablodan dizelin 8.000 ytl kullanım maliyeti + 15.000 ytl zararınız = 23.000 ytl giden paranız
    benzinlinin 13.200 ytl kullanım maliyeti + 14.000 ytl zararınız = 27.200 ytl giden paranız

    sizce hangisinde ne kadar paranız gidiyor ?
  • Nede güzel olmuş tablo eline sağlık ama biraz büyük olmuş

    Tabloya göre ilk alımda dizele 4000YTL fazla veriyoruz,5 sene sonra kullanım maliyetlerindeki farktan satın alındığı andaki farkı çıkarırsak: 1.200YTL lik bir fark kalıyor,dizel ilk alımdaki farkı lehine çeviriyor,ama ilk alım farkına benzinlinin satarken daha az kaybettireceğini ve servis maliyetlerini ilave edersen:

    4000 ilk alımda ucuz + 1000 satarken az zararlı + 300 lirada servis ziyareti açısından cebinde kalan paraların var.Buda benzinlinin avantajlı oduğu alanları,tabi dizelde ekonomisiyle bu rakamı kendi lehine çekiyor o da dizelin avantajlı olduğu alanlar elbet.

    Ancak;

    Benzinli için km başına 25YKR yazmışsın bu rakam çok yüksek,ben uzun yolda 1340kg laguna mla bile klima+yükle 0.18YKR yi geçmezdim,Corolla mın ortalaması 0.25YKR bulamaz,bulacak şekilde kullanacak olsam dizelde ağır Corolla kasası altında 0.14YKR den fazla yakar. (0.28-0.32YKR yakıyor diye BMW sini satan arkadaşlarım varken 3 te 1 i fiyata aldığım Toyota nın 0.25YKR ortalamasına göz yumamam!..)

    Artı servis maliyetlerinde benzinli için yine fazla gibi,çünkü benzinli kullanıcısı olan bir arkadaş servis için -maksimum- bir seferliğine 250YTL ödüyorsunuz gerisi 130-140 civarı demişti yanılmıyorsam.

    Yani tabloya göre kullanım esnasında yakıt ekonomisi ve satış esnasında geri alınan meblağda dizel önde olsa bile alıcı arkadaş en az 10 sene bineceğini belirtmiş,10 sene içerisinde ki büyük bakım ve arıza istatistiği açısından dizel dezavantajlı görünüyor,kaldı ki ben yinede alırkenki farkın satarken rahatca geri alınamayacağını düşünüyorum.

    Bana göre dizel versiyon PSA grubundaki gibi benzinli kadar güçlü olsa bu fiyatı hakeder.

    Sana karşı cevap olarak yazma nedenim şu;

    Eğer verdiğin tablo tamamen reel verilere dayansa bile,dizel versiyon kullanım ve satışla farkı kapatsa bile bence ilk alımda küçük hacimli güçsüz ve eksik donanımlı bir araca 4000YTL fazla vermek yakıt ekonomisini çok dert etmeyen biri için EN AZINDAN ilk alım esnasında fazla.Cadde performansı bendeki versiyona göre araçları kapıştırdığın zaman bariz zayıf,buda daha az keyif demek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 10 Ağustos 2007; 16:10:16 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Nede güzel olmuş tablo eline sağlık ama biraz büyük olmuş

    Tabloya göre ilk alımda dizele 4000YTL fazla veriyoruz,5 sene sonra kullanım maliyetlerindeki farktan satın alındığı andaki farkı çıkarırsak: 1.200YTL lik bir fark kalıyor,dizel ilk alımdaki farkı düşürüyor,ama ilk alım farkına benzinlinin satarken daha az kaybettireceğini ve servis maliyetlerini ilave edersen:

    4000 ilk alımda ucuz + 1000 satarken az zararlı + 300 lirada servis ziyareti açısından cebinde kalan paraların var.Buda benzinlinin avantajlı oduğu alanları,tabi dizelde ekonomisiyle bu rakamı kendi lehine çekiyor o da dizelin avantajlı olduğu alanlar elbet.

    Ancak;

    Benzinli için km başına 25YKR yazmışsın bu rakam çok yüksek,ben uzun yolda 1340kg laguna mla bile klima+yükle 0.18YKR yi geçmezdim,Corolla mın ortalaması 0.25YKR bulamaz,bulacak şekilde kullanacak olsam dizelde ağır Corolla kasası altında 0.14YKR den fazla yakar. (0.28-0.32YKR yakıyor diye BMW sini satan arkadaşlarım varken 3 te 1 i fiyata aldığım Toyota nın 0.25YKR ortalamasına göz yumamam!..)

    Artı servis maliyetlerinde benzinli için yine fazla gibi,çünkü benzinli kullanıcısı olan bir arkadaş servis için -maksimum- bir seferliğine 250YTL ödüyorsunuz gerisi 130-140 civarı demişti yanılmıyorsam.

    Yani tabloya göre kullanım esnasında yakıt ekonomisi ve satış esnasında geri alınan meblağda dizel önde olsa bile alıcı arkadaş en az 10 sene bineceğini belirtmiş,10 sene içerisinde ki büyük bakım ve arıza istatistiği açısından dizel dezavantajlı görünüyor,kaldı ki ben yinede alırkenki farkın satarken rahatca geri alınamayacağını düşünüyorum.

    Bana göre dizel versiyon PSA grubundaki gibi benzinli kadar güçlü olsa bu fiyatı hakeder.

    Sana karşı cevap olarak yazma nedenim şu; eğer verdiğin tablo tamamen reel verilere dayansa bile,dizel versiyon kullanım ve satışla farkı kapatsa bile bence ilk alımda küçük hacimli ve eksik donanımlı bir araca 4000YTL fazla vermek yakıt ekonomisini çok dert etmeyen biri için fazla.Cadde performansı bendeki versiyona göre iki aracı kapıştırdığın zaman bariz zayıf,buda daha az keyif demek.




    25 ykr'yi ortalama almıştım şehiriçi şehirdışı, benzinin 3 ytl olduğu yerde.


    sonuçta ikimizde birer tez atıyoruz ortaya tercih yapmak insanlara kalıyor ve zararını da faydasını da tercihde bulunup alan yaşayacak


    herkese herşeyin hayırlısı olsun diyelim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay


    quote:

    Orjinalden alıntı: esmerce

    Nede güzel olmuş tablo eline sağlık ama biraz büyük olmuş

    Tabloya göre ilk alımda dizele 4000YTL fazla veriyoruz,5 sene sonra kullanım maliyetlerindeki farktan satın alındığı andaki farkı çıkarırsak: 1.200YTL lik bir fark kalıyor,dizel ilk alımdaki farkı düşürüyor,ama ilk alım farkına benzinlinin satarken daha az kaybettireceğini ve servis maliyetlerini ilave edersen:

    4000 ilk alımda ucuz + 1000 satarken az zararlı + 300 lirada servis ziyareti açısından cebinde kalan paraların var.Buda benzinlinin avantajlı oduğu alanları,tabi dizelde ekonomisiyle bu rakamı kendi lehine çekiyor o da dizelin avantajlı olduğu alanlar elbet.

    Ancak;

    Benzinli için km başına 25YKR yazmışsın bu rakam çok yüksek,ben uzun yolda 1340kg laguna mla bile klima+yükle 0.18YKR yi geçmezdim,Corolla mın ortalaması 0.25YKR bulamaz,bulacak şekilde kullanacak olsam dizelde ağır Corolla kasası altında 0.14YKR den fazla yakar. (0.28-0.32YKR yakıyor diye BMW sini satan arkadaşlarım varken 3 te 1 i fiyata aldığım Toyota nın 0.25YKR ortalamasına göz yumamam!..)

    Artı servis maliyetlerinde benzinli için yine fazla gibi,çünkü benzinli kullanıcısı olan bir arkadaş servis için -maksimum- bir seferliğine 250YTL ödüyorsunuz gerisi 130-140 civarı demişti yanılmıyorsam.

    Yani tabloya göre kullanım esnasında yakıt ekonomisi ve satış esnasında geri alınan meblağda dizel önde olsa bile alıcı arkadaş en az 10 sene bineceğini belirtmiş,10 sene içerisinde ki büyük bakım ve arıza istatistiği açısından dizel dezavantajlı görünüyor,kaldı ki ben yinede alırkenki farkın satarken rahatca geri alınamayacağını düşünüyorum.

    Bana göre dizel versiyon PSA grubundaki gibi benzinli kadar güçlü olsa bu fiyatı hakeder.

    Sana karşı cevap olarak yazma nedenim şu; eğer verdiğin tablo tamamen reel verilere dayansa bile,dizel versiyon kullanım ve satışla farkı kapatsa bile bence ilk alımda küçük hacimli ve eksik donanımlı bir araca 4000YTL fazla vermek yakıt ekonomisini çok dert etmeyen biri için fazla.Cadde performansı bendeki versiyona göre iki aracı kapıştırdığın zaman bariz zayıf,buda daha az keyif demek.




    25 ykr'yi ortalama almıştım şehiriçi şehirdışı, benzinin 3 ytl olduğu yerde.


    sonuçta ikimizde birer tez atıyoruz ortaya tercih yapmak insanlara kalıyor ve zararını da faydasını da tercihde bulunup alan yaşayacak


    herkese herşeyin hayırlısı olsun diyelim


    Aslında genel olarak sen haklısın,ben bu araçların 1.600 dizeli olsa senin görüşlerinede katıldığımdan dizel alırdım,ancak motor hacmine göre pahalı ve buna ilaveten donanımını eksik buluyorum kullanıp satarken verilen farkı fazlasıyla geri çıkaracağını bilsemde,yazma nedenim bu.

    Elbette tercih arkadaşa kalmış.

    Kandiliniz mübarek olsun..




  • mesale ford focus 1.6 tdci
    bayılıyorum bu arabanın motoruna uçuyor araba ya süper motoru var

    bi de kia'da çalışırıken kia rio 1.5 crdi 110 hp kullanmıştım
    o da süperdi uçuyor araba düz yolda yokuşda her yerde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 10 Ağustos 2007; 16:25:46 >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.