Şimdi Ara

Robot Süpürgeler Hakkında [ANA KONU] (86. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
56.069
Cevap
1.322
Favori
2.233.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
217 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
52. Sırada  bugün en iyi #3
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fahri1071 F kullanıcısına yanıt
    R700 ve R800 serilerini kaldırdığı için geriye bir tek yeni E serisi kalıyor haritalama yapmayan iRobot düşünürseniz.
    E ve S serilerini çıkardıktan sonra iRobot'un R900 serilerini üretmeye devam etmesini bir anlamı kalmıyor, kendisi ile çelişen ürünler durumunda şu anda.
    Neato D3, Xiaomi Roborock hem haritalı, hem de temizlik performansları gayet iyi cihazlardır. Bedelleri de çok daha makul.
  • gallardo101 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim yorumunuz İçin dikkate alacağım yazdıklarınızı çok sağolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim ilginiz için çok faydalı fikirler verdiniz sağolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu sayfadaki yorumları okuyarak özellikle sizinde beğendiğiniz ecovacs deebot 930 ozmo aldık, 2 haftadır kullanıyoruz süpürmesi bence çok iyi, özellikle evdeki klasik süpürgelerden iyi gibi, harita yönetimi uzaktan yönetim çok güzel,

    Paspas özelliğini evinde halısı çok olanlara tavsiye etmem, paspas modunda koridordaki halıların üzerinden geçmediği için diğer odalara gidip paspas yapamıyor, kaldırıp götürürseniz kafası karışıyor harita gidiyor, sonradan geride geldi harita ama o kısmı pek anlamadım zaten 😊

    Sizede bir sorum olacaktı şuan bizim için sorun olan tek şey elektrikler kesildiğinde şarj yuvasını aramaya çıkıyor bunu önlemek mümkün mü, bununla ilgili yazılım güncellemesi var mı acaba? biraz araştırdım ancak birşey bulamadım, adamların ülkesinde elektrik kesilmediği için sanırım bunu düşünememişler.

    Ayrıca sizde olmasanız Türkçe bilgi alınabilecek bir yer yok, umarım foruma ilginiz böyle devam eder.
    Bir tavsiyem de elinize neredeyse her model geçiyor anladığım kadarıyla, YouTube ta videolu incelemler yaparsanız biz kullanıcılar için daha iyi olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • taru T kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Nazik mesajınız için çok teşekkür ederim.
    Foruma ilgi duymaktan öte, işim bu, 2005 senesinden bu yana bu robotların kah ithalatı ve satışı, kah servis ve bakımları, kah da akademik ve proje yönleri ile uğraştığım için bildiklerimi aktarmaktan zevk alıyorum. Hatta geçen sene ilk Türk ev temizlik robotunu da yaptık, prototiplerini bitirdik ancak yatırımcı adaylarımız "ülke konjonktöründen ürktükleri" için hayata geçiremedik. Tabii şurası da bir gerçek, maalesef ülkemizde gerçek anlamda hiçbir sanayi ve teknoloji yatırım desteği yok, Çin'den ithal etmek çok daha akıllıca bu şartlarda.

    YouTube kanalı işini ben de çok düşündüm ancak artık 50+ yaşım ile sektörün dinozorlarından sayılırım, o işi gençlere bırakmak daha doğru olacak diye düşünüyorum. Firmalar hemen her hafta başka bir robot gönderiyorlar, inceleme videolarının altından kalkmak zor olacak, ayrıca bir de her hafta tamire gelen yaklaşık 20+ robot var.

    Lidar navigasyon kullanan robotlar elektrik kesildiğinde şarj ünitelerinden ayrılıyorlar, bunun için yıllardır bir çözüm bulunamadı maalesef. Teknik olarak açıklamak mümkün ancak çözümünü henüz geliştirmediler. Tabii bunda, sizin de söylediğiniz gibi, "elektrik neden kesilsin ki?" sorgusu da var!

    Ecovacs haritalamaları konusunda bir yanlışınız var diye düşünüyorum, yazılımının en önemli kısımlarından birisi el ile yerini değiştirseniz bile önceden çıkardığı haritayı baz alıp yerini hatırlamasıdır. Ama mop ünitesi henüz kimsede tam istediğimiz gibi çalışmıyor. Eylül gibi Narwal piyasaya girecek, o zaman daha farklı konuları konuşuyor olacağız bu konuda.

    Her daim desteğe hazırım, iyi günlerde kullanınız.

    Saygılarımla,




  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Sadece bir kez mop denedim, robotu elimle koyduğum odada yeniden harita çıkarmaya başladı, bende harita silindi sanmıştım.,daha sonra auto modda evi süpürmek isterken harita kendiliğinden geri gelmişti, onun için korkumdan yer değiştirip mop yaptırmadım,

    dediğiniz gibi şarj ünitesini başka odaya aldığımda ise direk tanıdı, sadece mop ta bu sorun olmuştu bir daha deneyip emin olmam lazım, en azından mop işlevi bu şekilde işime yarar, cevaplarınız için teşekkür ederim, iyi bayramlar dilerim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taru

    Merhaba, bu sayfadaki yorumları okuyarak özellikle sizinde beğendiğiniz ecovacs deebot 930 ozmo aldık, 2 haftadır kullanıyoruz süpürmesi bence çok iyi, özellikle evdeki klasik süpürgelerden iyi gibi, harita yönetimi uzaktan yönetim çok güzel,

    Paspas özelliğini evinde halısı çok olanlara tavsiye etmem, paspas modunda koridordaki halıların üzerinden geçmediği için diğer odalara gidip paspas yapamıyor, kaldırıp götürürseniz kafası karışıyor harita gidiyor, sonradan geride geldi harita ama o kısmı pek anlamadım zaten 😊

    Sizede bir sorum olacaktı şuan bizim için sorun olan tek şey elektrikler kesildiğinde şarj yuvasını aramaya çıkıyor bunu önlemek mümkün mü, bununla ilgili yazılım güncellemesi var mı acaba? biraz araştırdım ancak birşey bulamadım, adamların ülkesinde elektrik kesilmediği için sanırım bunu düşünememişler.

    Ayrıca sizde olmasanız Türkçe bilgi alınabilecek bir yer yok, umarım foruma ilginiz böyle devam eder.
    Bir tavsiyem de elinize neredeyse her model geçiyor anladığım kadarıyla, YouTube ta videolu incelemler yaparsanız biz kullanıcılar için daha iyi olur.
    Aynı model süpürge kullanıyoruz hocam. Bu elektrik gitmesi olayını bilmiyordum. Şu an bayram tatilindeyim ve süpürge evde yalnız ve istasyonunda bekliyor. Aslında kapatıp çıkmak işime gelirdi ama burada yapılan yorumlarda şarj istasyonunda kalmasının batarya açısından en güvenilir yol olduğundan bahsedilmişti. Umarım biz yokken elektrikler gitmez. Yoksa bir yere takılıp kalabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • thorondor06 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kısa süreli tatillerde cihazın şarj ünitesi üzerinde kalması batarya açısından en uygunudur.
    Merak etmeyiniz, bir sorun yaşamazsınız.
    İyi tatiller diliyorum.
  • Selamlar :)

    İhtiyaçlarım doğrultusunda önerilerde bulunmak isteyen var mı? :) Çok kafam karıştı bu işlerde.. Aslında önce Xiaomi alıp olayı bitirecektim fakat "dur bakalım başka neler var" dedikten sonra işin içinden çıkamadım.

    İhtiyaçlarim şu şekilde:
    evin sadece belli odalarını (toplam 70 80 civarında) temizleyecek
    wi-fi olmazsa olmazım değil fakat moblu olursa müthiş olur
    Kedi + bebekli bir ev için bakıyorum. Onun için güçlü bir motora sahip olması beni çok mutlu eder :)
    Maksimum bütçemiz 3bin lira.

    Şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LmbrJck L kullanıcısına yanıt
    ilife V serilerini düşünün derim ama onlarda da sadece yan fırça var, ana fırça yok. Mop özellikleri iyi ama kedi tüyünde çok başarılı olamayabilirler.
    Babalar günü kampanyalarından bi Xiaomi alırsanız hem Wifi, hem mop hem de güçlü bir temizlik olayını çözersiniz gibi görünüyor o bütçe ile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Merhaba,

    Kısa süreli tatillerde cihazın şarj ünitesi üzerinde kalması batarya açısından en uygunudur.
    Merak etmeyiniz, bir sorun yaşamazsınız.
    İyi tatiller diliyorum.
    Teşekkür ederim. Sizin bilgilerinizden çok yararlanıyoruz. Ülkemizde robot süpürge için kaynak olarak ilk sıradasınız gerçekten. Herkese iyi bayramlar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thorondor06 kullanıcısına yanıt
    Bu tatilde evde olamayacağım için şarj unitesinden ayırıp kapattım, çok fazla inşaat olduğu için elektrik kesintisi maalesef çok oluyor, bir sabah nasıl becerdiyse bisiklet pedalı ve süpürgelik arasına sıkışıp beni uyandırdı, ben evde yokken neler olur düşünmek bile istemiyorum onun için kapattım, umarım ilerde buna bir çözüm bulurlar..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    O zaman bir şekilde Xiaomi 2. Nesil kovalamak lazım ama şu an fiyatlar uçmuş durumda :( babalar gününü bekletelim:) çok teşekkürler cevap için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm forum üyelerine huzurlu, güvenli, keyifli bir bayram tatili diliyorum.
    Her şey gönlünüzce olsun.
    Saygılarımla,
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Öncelikle herkese iyi bayramlar. I-robot süpürgeler hakkında çok bilgim yok dolayısıyla bir sorum olacaktı; iki katlı bir evde oturuyorum, çok pahalı olmayan bir süpürge arıyorum. Hangi marka ve modelleri önerirdiniz? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim.
  • tutalya T kullanıcısına yanıt
    Günaydın,
    Öncelikle bir konuya açıklık getireyim: iRobot bir markadır, bu cihazlar genel olarak robot süpürge adıyla geçiyor ülkemizde. Neato, Ecovacs, İlife, Miele, Samsung, LG, Anker vb farklı marka var satılan ve ihtiyaçlarınıza göre farklı modeller satın alabilirsiniz.
    Seçiminiz bir kaç farklı parametreye dayanacaktır:
    - mekanın büyüklüğü
    - zemin yapısı (halı, parke, seramik)
    - temizlik tipi ihtiyacınız (kuru süpürme, silme, yıkama)
    - haritalama isteği (mekanın haritasını çıkartıp size bu harita üzerinden işlem yapma imkanı)
    - fiyat limiti

    Tüm bu parametrelere göre işinize yarayacak bir robot yaklaşık 1500TL'den 10bin TL'ye kadar mevcut.
    Siz isteklerinize karar verin, öneride bulunmak kolay.
    Saygılarımla,

    İyi bayramlar
  • Ev temizlik robotları hakkında bir derlememi sunuyorum, ilgilenen forum üyeleri beni medium.com üzerinden de takip edebilirler.
    Saygılarımla,

    https://medium.com/@atserbetci/robot-almak-için-10-neden-44ed5f4a9585



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 4 Haziran 2019; 9:4:39 >
  • https://youtu.be/LDARHRk4Z2s
    Xiaomi vacum 1 gece çalışması kameralara takıldı. 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de robot süpürge almayı düşünüyorum.Ancak bu konuda pek bilgim yok maalesef.Bir kedim var bu yüzden sürekli süpürge tutmam gerekiyor.Çalışan insan olunca da malum.
    Xiomi güzel denmiş forum genelinde ancak bu ürünü trendyol ya da n11 gibi sitelerden almak garanti açısından sıkıntı teşkil eder mi bilemedim.Yani ürünün herhangi bir sıkıntısında ne yapmak gerekiyor.Satış sonrası destek sunulabiliyor mu?Bilgilendirirseniz sevinirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • d!lek D kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Xiaomi Türkiye garanti konusunda gerçekten saçmalıyor. Alt bayilerinden yapılan satışlardaki garantilerde sorun olabileceğini ancak kendisi fatura keserse 2 sene garanti verdiğini söylüyor. Bu zaten yasal değil, ithal ettiği her ürün için, kim satarsa satsın, yasal olarak iki sene garanti vermek zorunda. Üstelik kendi sitelerinde de ürün sürekli olarak stok dışı görünüyor (sattıklarını söyledikleri rakam da gerçek dışı, ithal ettikleri rakamın neredeyse beş katını sattık diye yazmışlar)

    Temel olarak, ürünü kimden alırsanız alın, fatura haricinde bir garanti belgesi veya taahhütname isteyebilirsiniz.

    Ülkemizde tüketici hakları, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile güvence altına alınmıştır. Garanti koşul, şart ve standartları ise Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik ile belirlenmiştir. 6502 sayılı kanunda hüküm bulunmayan hallerde ise genel hükümler (ilgili kanun ve mevzuat) uygulanır. bu konudaki ilgili yasa, hala yürürlükte olan son değişiklikleri ile,
    Resmî Gazete Tarihi: 13.06.2014 Resmî Gazete Sayısı: 29029 şeklindedir.

    Firmalar, ısrarla faturanın garanti belgesi yerine geçtiğini söyleyerek tüketicileri yanıltmaktadır. Yasal olarak fatura garanti belgesi yerine geçmemektedir.

    Sizi ilgilendiren maddeler şu şekildedir:
    MADDE 5 – (1) Üretici ve ithalatçılar, tüketicilere yönelik ürettikleri veya ithal ettikleri, bu Yönetmeliğe ekli listede yer alan kullanılmamış mallar için garanti belgesi düzenlemek zorundadırlar.
    (2) Bu Yönetmelik hükümlerine uygun olarak hazırlanacak garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi ve bu yükümlülüğün yerine getirildiğinin ispatı satıcıya aittir.
    (3) Satılan mala ilişkin olarak düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçmez.


    Ücretsiz Onarım İsteme Hakkı (Garanti Belgesi Yönetmeliği)
    MADDE 8 – (1) Tüketicinin, Kanunun 11 inci maddesinde yer alan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
    (2) Tüketici, ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı, tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.

    Garanti Süresi
    MADDE 6 – (1) Garanti süresi; malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıl veya bu Yönetmeliğe ekli listedeki ölçü birimi ile tespit edilen değer kadardır.
    (3) Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.

    Kanunun tamamını buradan okuyabilirsiniz. http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.19782&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=garanti

    İyi bayramlar dilerim, saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 4 Haziran 2019; 23:6:11 >




  • 
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.