Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

HYUNDAİ i20 KULÜBÜ 433 ÜYE ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
27.817
Cevap
159
Favori
1.642.070
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Hyundai >> HYUNDAİ i20 KULÜBÜ 433 ÜYE ANA KONU
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      389 Mesaj
      09 Mayıs 2012 23:16:38
      quote:

      Orijinalden alıntı: Dark0fKingS

      quote:

      Orijinalden alıntı: techstat


      quote:

      Orijinalden alıntı: Dark0fKingS

      merhaba arkadaşlar aracım 1.2 Troy mode aracımı alalı 2 hafta oldu arac suan 1400 km de 1000km sini uzun yolda yaptık istanbuldan giresuna gelirken 400 km de şehir içi diyebilirim yakıt tüketiminde bilgisayar suan Şehir içi 8.3 Gösteriyor bi biraz fazla deilmi yorumlarınızı bekliyorum

      Şehiriçi 8.3 normal.uzun yolda kaç yaktı?

      uzun yoldada 7 altına düsmedi hiç 7 küsürlü yaktı 8.3 altına düşmesse vay geldi bizim halimize :(

      yavaş yavaş düşecek gibi gözüküyor. bizim araç 400 km de. ilk 200 km. 9.5 civarı dolaştı. ikinci 200 km. de 8-8.2 arası.
      mekan istanbul.
      |
      |
      _____________________________





    • Binbaşı
      1078 Mesaj
      09 Mayıs 2012 23:51:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: SAMET/

      quote:

      Orijinalden alıntı: tods

      quote:

      Orijinalden alıntı: SAMET/

      Araçta kullanmak için flash bellek arayışında olanlar varsa geçen sandisk fit 8gb aldım. süper küçük şık bir bellek herkese tavsiye ederim.



      Araçta kullandığım bi bellek vardı sandiskin. tabi sizinkinden değil. orta boy kırmızı siyah (modelini hatırlamıyorum). istediğim şarkıyı klasörden seçip dinliyordum. fakat kontağı kapatıp açınca alfabetik sıraya göre ilk klasör ve şarkıdan çalmaya başlıyordu. bende bunun aracın teybinden kaynaklandığını düşünmüştüm. ta ki cumartesi gününe kadar. bimeks te adını sanını duymadığım ama boyutları yüzünden aldığım flash bellek kontağı kapatırken dinlediğim şarkıyı saniyesi saniyesine kontağı açıncada devam ettiriyor. sizinkilerde durum nasıl? bana bellekten kaynaklı bir özellik gibi gelmedi ama neden böyle oluyor anlamadım...

      edit: Aldığım Flash Bellek

      mororu çalıştırmadan hiçbir enerji tüketen teyp far gibi şeyleri açmayız, motoru stop etmeden aynı şekilde açık şeyleri kapatırız böyle bir alışkanlığımız var. dediğiniz gibi başa dönme durumu olmadı kaldığı yerden devam ediyor. fit belleği almadan önce aşağıda ki belleklerle kullandık. başa atma durumunu diğer aracımızda pioneer deh-2300ub var kontak kapanınca başa atıyor. bu sıkıntının da önüne karışık çal diye ayarlayarak geçtim.






      Alıntıları Göster

      @ SAMET/



      bundan önce kullandığım bellek işte buydu. ve bahsettiğim başa alma olayını bu bellekte yapıyodu. demek benim bellekteymiş sorun!



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tods -- 9 Mayıs 2012; 23:51:49 >
      _____________________________





    • Yarbay
      15686 Mesaj
      10 Mayıs 2012 08:45:13
      Günaydın Arkadaşlar...
      |
      |
      _____________________________


      Hyundai i20 1.4 Crdi 90 HP Select Opak Kırmızı
      2009
    • Onbaşı
      37 Mesaj
      10 Mayıs 2012 09:01:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: Dark0fKingS

      quote:

      Orijinalden alıntı: techstat


      quote:

      Orijinalden alıntı: Dark0fKingS

      merhaba arkadaşlar aracım 1.2 Troy mode aracımı alalı 2 hafta oldu arac suan 1400 km de 1000km sini uzun yolda yaptık istanbuldan giresuna gelirken 400 km de şehir içi diyebilirim yakıt tüketiminde bilgisayar suan Şehir içi 8.3 Gösteriyor bi biraz fazla deilmi yorumlarınızı bekliyorum

      Şehiriçi 8.3 normal.uzun yolda kaç yaktı?

      uzun yoldada 7 altına düsmedi hiç 7 küsürlü yaktı 8.3 altına düşmesse vay geldi bizim halimize :(

      Merhaba, bende de 1.2 mode var. ilk aldığım zaman 7 civarı tüketim vardı. (Sivas- şehir içi) kışın -25 -30 zamanlarında çok kısa mesafelerde kullanmak zorunda olmama rağmen 8,8 ltden fazlasını görmedim. uzun yolda 5,5- 6 lt çok rahat gördüm. hep 100 - 150 km ile gitmeme rağmen.
      yaklaşık bir aydır hava ısındı ve gaza çok dikkat etmeden kullanmama rağmen şu anda 6,6 lt (şehir içi)
      şehir içi 8,3 çok fazla gibi geldi bana. bir defasında 110 km uzun yolu 50 dkda gitmiştim. tabi fazlaca yokuş iniş çıkışlar vardı yolda. düzlükte 150 -170 le gittim uzunca süre ama o zaman bile 7 lt civarı oldu. acaba çok yüksek devirle mi kullanıyorsunuz?
      _____________________________





    • Çavuş
      63 Mesaj
      10 Mayıs 2012 09:14:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: mmaphoenix

      quote:

      Orijinalden alıntı: Dark0fKingS

      quote:

      Orijinalden alıntı: techstat


      quote:

      Orijinalden alıntı: Dark0fKingS

      merhaba arkadaşlar aracım 1.2 Troy mode aracımı alalı 2 hafta oldu arac suan 1400 km de 1000km sini uzun yolda yaptık istanbuldan giresuna gelirken 400 km de şehir içi diyebilirim yakıt tüketiminde bilgisayar suan Şehir içi 8.3 Gösteriyor bi biraz fazla deilmi yorumlarınızı bekliyorum

      Şehiriçi 8.3 normal.uzun yolda kaç yaktı?

      uzun yoldada 7 altına düsmedi hiç 7 küsürlü yaktı 8.3 altına düşmesse vay geldi bizim halimize :(

      Merhaba, bende de 1.2 mode var. ilk aldığım zaman 7 civarı tüketim vardı. (Sivas- şehir içi) kışın -25 -30 zamanlarında çok kısa mesafelerde kullanmak zorunda olmama rağmen 8,8 ltden fazlasını görmedim. uzun yolda 5,5- 6 lt çok rahat gördüm. hep 100 - 150 km ile gitmeme rağmen.
      yaklaşık bir aydır hava ısındı ve gaza çok dikkat etmeden kullanmama rağmen şu anda 6,6 lt (şehir içi)
      şehir içi 8,3 çok fazla gibi geldi bana. bir defasında 110 km uzun yolu 50 dkda gitmiştim. tabi fazlaca yokuş iniş çıkışlar vardı yolda. düzlükte 150 -170 le gittim uzunca süre ama o zaman bile 7 lt civarı oldu. acaba çok yüksek devirle mi kullanıyorsunuz?

      arabayı okadar yüksek devirlerde kullanmıyorum yokuslara gelince tabi biraz basıyorum ama motoru dinleyerek yapıyorum bunu bilmiyorum napıcam servise gidip bi baktırasım bile var aslında
      |
      |
      _____________________________





    • Onbaşı
      37 Mesaj
      10 Mayıs 2012 10:19:58
      Bir de vites değiştirme göstergesine tam uymaya çalışarak deneyin belki bir değişiklik görülebilir. Aslında pek çoğumuzun olduğu gibi benim de şahsi görüşüm motor sesi yük durumu vs göre vitesi değiştirmek yönünde, ancak ilk aylarda sıkı sıkıya göstergeye uyarak vites değiştiriyordum ve gayet sakin kullanmaya zorluyor ve yakıt tüketimine de olumlu katkısı oluyordu. Ama Sivasta zaten çok çok yavaş akan trafiği düşündüğümde araba sürmek daha çekilmez oluyordu. İstanbul şartlarında çok zor tabi sakin kullanmak. Ara sokaklarda nispeten sakin kullanılabilir diye düşünüyorum.
      Ama tekrar söylemeliyim ki 8,3 biraz uçuk bir değer. Garantisi var nede olsa servise de danışabilirsiniz, umarım olmaz ama belki başka sorun vardır.
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      63 Mesaj
      10 Mayıs 2012 10:24:23
      giresunda pek ole aşırı trafik olmaz ama biraz yokuşları vardır ama yinede çok yakıyor bencede o göstereye yakın atıyorum vitesleri zaten ama dediginiz gibi garantisi var bakmalarında bi fayda var bence yakın bir zamanda ordudaki servise gidip gösterecegim
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      389 Mesaj
      10 Mayıs 2012 11:47:15
      quote:

      Orijinalden alıntı: Dark0fKingS

      giresunda pek ole aşırı trafik olmaz ama biraz yokuşları vardır ama yinede çok yakıyor bencede o göstereye yakın atıyorum vitesleri zaten ama dediginiz gibi garantisi var bakmalarında bi fayda var bence yakın bir zamanda ordudaki servise gidip gösterecegim

      servise giderseniz eğer sonucu burada da paylaşın. diğer arkadaşlara da yardımcı olursunuz.
      _____________________________

    • Çavuş
      63 Mesaj
      10 Mayıs 2012 18:57:34
      quote:

      Orijinalden alıntı: techstat

      quote:

      Orijinalden alıntı: Dark0fKingS

      giresunda pek ole aşırı trafik olmaz ama biraz yokuşları vardır ama yinede çok yakıyor bencede o göstereye yakın atıyorum vitesleri zaten ama dediginiz gibi garantisi var bakmalarında bi fayda var bence yakın bir zamanda ordudaki servise gidip gösterecegim

      servise giderseniz eğer sonucu burada da paylaşın. diğer arkadaşlara da yardımcı olursunuz.

      bi aksilik çıkmazsa pazartesi günü gidip göstermeyi düşünüyorum bugun aradım arabayı aldıgım bayiyi aradım durumu anlattım bana yakıtın 5000 km de oturdugunu söylediler ama en yakın servise gidip göstericem ben içimin rahat etmesi için onlarda onerdiler araba garantili zaten dediler gidip baktırabilirsiniz dediler



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark0fKingS -- 10 Mayıs 2012; 18:58:28 >
      |
      |
      _____________________________





    • Onbaşı
      21 Mesaj
      10 Mayıs 2012 21:48:10
      quote:

      Orijinalden alıntı: tods


      @ SAMET/



      bundan önce kullandığım bellek işte buydu. ve bahsettiğim başa alma olayını bu bellekte yapıyodu. demek benim bellekteymiş sorun!

      Ben de sizdeki bu belleği kullanıyorum. Sorun çıkarmıyor. Hatta samet beyin yukarıda resimlerini koyduğu 2.sıradaki belleği de kullanıyorum, o da sorunsuz.
      |
      |
      _____________________________

      i20 Blue *ISG Plus CRDi 90PS* Hyundai i20 Kulübü
    • Çavuş
      56 Mesaj
      10 Mayıs 2012 22:48:12
      İyi akşamlar,
      Bir kaç sorum olacak yardımcı olabilirseniz sevinirim.
      Ben 3 ay önce i20 1.4 dizel aldım. Şu an da 5600 km de. Son zamanlarda aracın zamanla artan bir ses gelmeye başladı. Sanki plastik aksamla alakalı gibi hissediliyor ama tam olarak anlayamadım.
      Bazen ilk çalıştırdığım zaman motor nefes alır gibi (tam açıklayamıyorum) yapıyor. Yani sesi azalıp tekrar kendine geliyor. Biraz bekleyince düzeliyor. Normal bir şey midir, servise gitmem gerekir mi?
      Telefonumu usb den bağladığım zaman telefonun hafıza kartını görmüyor, bunun bir yönetimi varmıdır.
      Birde vites uyarı sistemi bana çok erken vites istiyor gibi geliyor. Ona uyduğum zaman devir 1000-2000 arası gidiyor. Ben genelde 2000 devire gelmeden vites yükseltmiyorum. kitapçıktada 2000-3000 devirde kullanın yazıyor.
      Şimdiden ilginize teşekkür ederim.
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      50 Mesaj
      11 Mayıs 2012 08:27:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: sfzb67

      quote:

      Orijinalden alıntı: Dark0fKingS

      merhaba arkadaşlar aracım 1.2 Troy mode aracımı alalı 2 hafta oldu arac suan 1400 km de 1000km sini uzun yolda yaptık istanbuldan giresuna gelirken 400 km de şehir içi diyebilirim yakıt tüketiminde bilgisayar suan Şehir içi 8.3 Gösteriyor bi biraz fazla deilmi yorumlarınızı bekliyorum

      Hayırlı Olsun,Aramıza Hoşgeldiniz.
      Yakıt tüketiminiz kullandıkça düşecektir

      o da birsey mi:))benim aracim 1.4 crdi 75 ps 13500 km de,sehir ici kullanimda(istanbul) daha 0,285 krs/km ya da diger bir ifadeyle 7,1 lt/100 km nin altini goremedim. Kullanimda fren yapma coklugu (on balatayi 14 binde yeniledim),agresif kalkislar cok etkili oluyor.Ben galiba buradan kaybediyorum ama napim boyle alistim,surus tarzimi degistiremiyorum:((



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      HYUNDAİ İ20 1.4 CRDİ




    • Yarbay
      15686 Mesaj
      11 Mayıs 2012 08:46:35
      Günaydın Arkadaşlar...
      |
      |
      _____________________________


      Hyundai i20 1.4 Crdi 90 HP Select Opak Kırmızı
      2009
    • Onbaşı
      28 Mesaj
      11 Mayıs 2012 09:16:25
      ARKADAŞLAR HERKESE KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLEYEREK ... Bİ SORU SORMAK İSTİYORUM .. 1.2 BENZİNLİ TROY TEAM 2012 MODELİNİN ARKA KAPILARINDA HOPARLÖR YERİ VAR VE DAHA ÖNCE OKUMUŞ OLDUGUM SAYFALARDA TESİSATIN ÇEKİLİ OLDUGUNU SÖYLEYENLER ARKADAŞLAR VAR AMA SERVİS BANA TESİSATIN ÇEKİLİ OLMADIGINI SÖYLEDİ DAHA ÖNCE ARKA KAPILARA HOPARLÖR TAKTIRAN ARKADAŞLAR VARSA Bİ BİLGİ VEREBİLİRSENİZ SEVİNİRİM

      BİDE SİS FARLARININ TESİSSATI VARMI..

      ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER .....
      _____________________________

    • Yarbay
      15686 Mesaj
      11 Mayıs 2012 09:23:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: capone01

      ARKADAŞLAR HERKESE KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLEYEREK ... Bİ SORU SORMAK İSTİYORUM .. 1.2 BENZİNLİ TROY TEAM 2012 MODELİNİN ARKA KAPILARINDA HOPARLÖR YERİ VAR VE DAHA ÖNCE OKUMUŞ OLDUGUM SAYFALARDA TESİSATIN ÇEKİLİ OLDUGUNU SÖYLEYENLER ARKADAŞLAR VAR AMA SERVİS BANA TESİSATIN ÇEKİLİ OLMADIGINI SÖYLEDİ DAHA ÖNCE ARKA KAPILARA HOPARLÖR TAKTIRAN ARKADAŞLAR VARSA Bİ BİLGİ VEREBİLİRSENİZ SEVİNİRİM

      BİDE SİS FARLARININ TESİSSATI VARMI..

      ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER .....

      Tesisat çekili olması lazım
      |
      |
      _____________________________


      Hyundai i20 1.4 Crdi 90 HP Select Opak Kırmızı
      2009
    • Yüzbaşı
      478 Mesaj
      11 Mayıs 2012 10:42:42
      herkese hayirli cumalar, kazasiz belasiz surusler... edirneden selamlar..



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
    • Çavuş
      63 Mesaj
      11 Mayıs 2012 12:05:43
      Bugun servise gittim arkadaşlar yakıt konusunu sordum bana dedikleri o göstereyi okadar önemseme o ortalama olarak soyluyor yakıtı dediler en saglıklısı depoyu fulleyip siz kendiniz ölcüm yapın dediler yine fazla yakarsa napıcam dedigimde onlarda 10000 km de yakıtı anca oturur dediler
      _____________________________

    • Yarbay
      9805 Mesaj
      11 Mayıs 2012 13:03:50 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: capone01

      ARKADAŞLAR HERKESE KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLEYEREK ... Bİ SORU SORMAK İSTİYORUM .. 1.2 BENZİNLİ TROY TEAM 2012 MODELİNİN ARKA KAPILARINDA HOPARLÖR YERİ VAR VE DAHA ÖNCE OKUMUŞ OLDUGUM SAYFALARDA TESİSATIN ÇEKİLİ OLDUGUNU SÖYLEYENLER ARKADAŞLAR VAR AMA SERVİS BANA TESİSATIN ÇEKİLİ OLMADIGINI SÖYLEDİ DAHA ÖNCE ARKA KAPILARA HOPARLÖR TAKTIRAN ARKADAŞLAR VARSA Bİ BİLGİ VEREBİLİRSENİZ SEVİNİRİM

      BİDE SİS FARLARININ TESİSSATI VARMI..

      ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER .....

      2009 2011 arası hepsinde arka kapılarda tesisat çekili. 2012 sonrası çekilmediyse bilemeyeceğim. sis farının tesisatı çekili değil
      _____________________________





    • Onbaşı
      28 Mesaj
      11 Mayıs 2012 13:08:19
      TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR ....YARDIMINIZ İÇİN 2012 MODELLER İÇİN BİLGİSİ OLAN VAR MI ....
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      28 Mesaj
      11 Mayıs 2012 13:09:42
      quote:

      Orijinalden alıntı: SAMET/

      quote:

      Orijinalden alıntı: capone01

      ARKADAŞLAR HERKESE KAZASIZ SÜRÜŞLER DİLEYEREK ... Bİ SORU SORMAK İSTİYORUM .. 1.2 BENZİNLİ TROY TEAM 2012 MODELİNİN ARKA KAPILARINDA HOPARLÖR YERİ VAR VE DAHA ÖNCE OKUMUŞ OLDUGUM SAYFALARDA TESİSATIN ÇEKİLİ OLDUGUNU SÖYLEYENLER ARKADAŞLAR VAR AMA SERVİS BANA TESİSATIN ÇEKİLİ OLMADIGINI SÖYLEDİ DAHA ÖNCE ARKA KAPILARA HOPARLÖR TAKTIRAN ARKADAŞLAR VARSA Bİ BİLGİ VEREBİLİRSENİZ SEVİNİRİM

      BİDE SİS FARLARININ TESİSSATI VARMI..

      ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER .....

      2009 2011 arası hepsinde arka kapılarda tesisat çekili. 2012 sonrası çekilmediyse bilemeyeceğim. sis farının tesisatı çekili değil

      TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR 2012 İÇİN BİLGİSİ OLAN VARMI
      |
      |
      _____________________________





    Hızlı Cevap




Reklamlar
millenicom;internet;servis
Yeni Abonelik d-smart
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.