Şimdi Ara

HYUNDAİ i20 ANA KONU (613. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
29.266
Cevap
202
Favori
1.965.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 611612613614615
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TePiSKeN

    Yahu bu i20 nin ayna ve direksiyonu değişebiliyor mu :) Kumandalı direksiyon,elektrikli ayna...Fiyat ne çıkar ? :)


    Bişey anlamadım valla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: TePiSKeN

    Yahu bu i20 nin ayna ve direksiyonu değişebiliyor mu :) Kumandalı direksiyon,elektrikli ayna...Fiyat ne çıkar ? :)


    Bişey anlamadım valla


    Direksiyonda kumanda yok , kumandalı olması trafikte çok büyük bir kolaylık oluyor,bunu değiştirebilme durumu var mı :)

    Aynalarda manuel , en azından bir tanesini (sağda ki) elektrikli yaptırmak istesem olabiliyor mu? Yani arabirimler hazır mı?Yoksa sıfırdan çektirek ve dünya para dökmek mi gerekiyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesut616


    quote:

    Orijinalden alıntı: Okilometre

    Arkadaşlar Herkese Selamlar;

    Yaklaşık 2 aydır bana uygun bir araç bulmak için araştırıyorum. Yakın zamanda da Allah nasip ederse ilk aracımı almaya niyetliyim.
    Öncelikle bu araç hem eşim, hemde çocuğumuz için konfor ve güvenlik açısından iyi olmalı. Sonrasında da tabiyki görünüşü, performansı, aksesuarlarıyla da bütçemi aşmıyacak bir araç olmalı.
    Bende tüm forumları altını üstüne getirdim. Bütün modelleri inceleyip forumda bilgi edindim. En sonunda iki araç arasında kaldım....!!!

    İ 20 Troy 1.4 CRDi (90 PS) MODE Modeli 34.550 TL

    Honda Jazz FUN+ (Düz Vites) 1.4 Benzinli 37.850 TL

    Sizce, iki araç için tüm özelliklerini hesaba katarak düşünüldüğünde hangisini almamı tavsiye edersiniz...!!!

    Sizlerden isteğim tarafsız bir şekilde (tarafsız olucağınıza tabiyki eminim ama i20 forumunda yazdığım için diyorum) yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.

    Bu iki araç arasında kalmış yada sadece birini beğenen kişiler içinde tercih açısından yararlı bir konu olucağınıda düşünüyorum. Saygılar....



    tercihleriniz güzel.

    hangi aracı tercih ederseniz sizi üzmeyeceğine eminim i20 dizele ben kefilim honda jazz da zaten kendini ispatlamış bir araç.

    lakin burda gözardı edilmemesi gereken konu tamamen duygusal hem benzinli hemde yaklaşık 3300 tl daha pahalı.

    jazz dizel olsaydı karşılaştırmak biraz daha kolay olurdu ancak bu fiyat farkı vede motor seçeneği bizi burda ikilemde bırakırdı,şu durumda böyle bir şansımız yok.honda japon araçları içersinde en sevdiğim marka fakat ben nasılki isminden dolayı poloya 4 bin tl fazla vermemişsem hondayada ismi için gidipte 3 bin tl fazla vermem tabi bu benim fikrim.donanım olarak jazz nasıldır bilemem ama mode paketi orta diye tabir ettiğimiz bir paket fazlası var eksiği yok diğer orta paketlere göre.bu arada hyundainin 5 yıl 100 bin km garntisinide unutmamak lazım.ben hyundai i20 aracımın peryodik bakımını ortalama 250 tlye yaptırıyorken(bazen 180 tl) honda ve diğer japon araçları için aynı şey söz konusu olmayabilir bunlarıda gözardı etmemenizi tavsiye ederim.baştada söylediğmi gibi hangisini seçerseniz seçin pişman olmazsınız.


    hocam Okilometre arkadaşımızla beraber alacağız arabamızı aynı şirkette çalışıyoruz.
    Honda jazz aklımıza çok yatıyor donanım olarak aşağıda kırmızı ile belirttiğim özellikler çoğu C sınıfı araçlarda bile yok. fiyat olarak jazz'a sıkı pazarlık bile etmeden 36500 e indiler ayrıca park sensörü falanda hediye ettiler. acaba bize bu şekilde donanımlarını tam yazabilecek birisi varmı? ben hyundai kataloğundan bişey anlamıyorum. gösterdiği donanımlar katalogda var ama bi bakıyorsunuz mode değil prime versiyonda var yada opsiyonel ekletmeli var.
    full modeli dizel düz vitesi ne kadara alabiliriz ve donanımları nelerdir? yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim şimdiden

    JAZZ

    Lastikler 185/55 R16 Alimünyum jant
    Yakıt deposu (lt) 42
    Bagaj hacmi (lt) 399
    4 zamanlı, 16 supap
    i-VTEC SOHC, motor 1339 CC
    100 PS / 6000 rpm
    127 Nm / 4800 rpm
    Düz: 5 ileri, 1 geri
    Ön: Hava soğutmalı disk
    Arka: Disk


    Donanım
    Sürücü ve yolcu hava yastıkları
    Yan hava yastıkları
    Perde hava yastıkları ile birlikte toplam 8 hava yastığı

    ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı noktaları
    VSA (Araç Denge Kontrol Sistemi)
    Tüm koltuklarda ayarlanabilir kafalıklar
    ABS fren sistemi
    Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu
    Acil durum fren desteği (Brake Assist)
    Ön ve arkada disk frenler
    Önde Aktif kafalıklar

    Tüm koltuklarda 3 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri
    EBD – Elektronik Fren Gücü Dağılımı Sistemi
    Radyo / CD çalar / MP3 / AUXgirişi
    Yakıt tüketimi
    (lt/100 km) ş.içi 6.5 ş.dışı 4.7 ortalama 5.4

    USB girişi
    Hıza duyarlı müzik sistemi
    Direksiyondan kumandalı müzik sistemi
    Deri direksiyon
    Deri vites topuzu Düz Vitesli modellerde
    60:40 oranında yukarı ve aşağı
    katlanan esnek arka koltuk düzeni
    Ayarlanabilir fasılalı silecekler
    EPS – Elektrik kontrollü direksiyon sistemi
    Dijital bilgi ekranı ( yol bilg. haricinde bayağı bir bilgiye ulaşılabiliyor buradan. güzel bir özellik )
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit/anahtara entegre
    Ön, orta konsol ve kapı içlerinde toplam 10 adet bardak tutucuları
    Kapı içlerinde cepler
    Elektrikli arka camlar
    Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon
    Ön ve arka koltuklarda kol dayama
    Ön koltukların arkalarında cepler
    Hız sabitleyici (Cruise Control)
    Elektrikli ön camlar
    Immobiliser
    Otomatik yanan farlar
    Yağmur sensörlü silecekler
    Altı adet hoparlör
    Polen filtreli otomatik klima
    Çift bölmeli torpido gözü
    Soğutma fonksiyonlu üst torpido gözü
    Arka sol koltuğun altında evrak saklama gözü
    Panoramik Cam Tavan
    Ön sis farları
    Isıtmalı ve elektrikli katlanabilir yan aynalar
    Dikiz aynalarında sinyaller
    Vites Değiştirme Göstergesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ercan_wrc -- 19 Temmuz 2011; 22:21:34 >




  • Jazz daha donanımlı tek eksiği benzinli olması
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TePiSKeN


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: TePiSKeN

    Yahu bu i20 nin ayna ve direksiyonu değişebiliyor mu :) Kumandalı direksiyon,elektrikli ayna...Fiyat ne çıkar ? :)


    Bişey anlamadım valla


    Direksiyonda kumanda yok , kumandalı olması trafikte çok büyük bir kolaylık oluyor,bunu değiştirebilme durumu var mı :)

    Aynalarda manuel , en azından bir tanesini (sağda ki) elektrikli yaptırmak istesem olabiliyor mu? Yani arabirimler hazır mı?Yoksa sıfırdan çektirek ve dünya para dökmek mi gerekiyor?


    Direksiyon olabilir belki ama baya yüksek rakam isterler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesut616


    quote:

    Orijinalden alıntı: Okilometre

    Arkadaşlar Herkese Selamlar;

    Yaklaşık 2 aydır bana uygun bir araç bulmak için araştırıyorum. Yakın zamanda da Allah nasip ederse ilk aracımı almaya niyetliyim.
    Öncelikle bu araç hem eşim, hemde çocuğumuz için konfor ve güvenlik açısından iyi olmalı. Sonrasında da tabiyki görünüşü, performansı, aksesuarlarıyla da bütçemi aşmıyacak bir araç olmalı.
    Bende tüm forumları altını üstüne getirdim. Bütün modelleri inceleyip forumda bilgi edindim. En sonunda iki araç arasında kaldım....!!!

    İ 20 Troy 1.4 CRDi (90 PS) MODE Modeli 34.550 TL

    Honda Jazz FUN+ (Düz Vites) 1.4 Benzinli 37.850 TL

    Sizce, iki araç için tüm özelliklerini hesaba katarak düşünüldüğünde hangisini almamı tavsiye edersiniz...!!!

    Sizlerden isteğim tarafsız bir şekilde (tarafsız olucağınıza tabiyki eminim ama i20 forumunda yazdığım için diyorum) yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.

    Bu iki araç arasında kalmış yada sadece birini beğenen kişiler içinde tercih açısından yararlı bir konu olucağınıda düşünüyorum. Saygılar....



    tercihleriniz güzel.

    hangi aracı tercih ederseniz sizi üzmeyeceğine eminim i20 dizele ben kefilim honda jazz da zaten kendini ispatlamış bir araç.

    lakin burda gözardı edilmemesi gereken konu tamamen duygusal hem benzinli hemde yaklaşık 3300 tl daha pahalı.

    jazz dizel olsaydı karşılaştırmak biraz daha kolay olurdu ancak bu fiyat farkı vede motor seçeneği bizi burda ikilemde bırakırdı,şu durumda böyle bir şansımız yok.honda japon araçları içersinde en sevdiğim marka fakat ben nasılki isminden dolayı poloya 4 bin tl fazla vermemişsem hondayada ismi için gidipte 3 bin tl fazla vermem tabi bu benim fikrim.donanım olarak jazz nasıldır bilemem ama mode paketi orta diye tabir ettiğimiz bir paket fazlası var eksiği yok diğer orta paketlere göre.bu arada hyundainin 5 yıl 100 bin km garntisinide unutmamak lazım.ben hyundai i20 aracımın peryodik bakımını ortalama 250 tlye yaptırıyorken(bazen 180 tl) honda ve diğer japon araçları için aynı şey söz konusu olmayabilir bunlarıda gözardı etmemenizi tavsiye ederim.baştada söylediğmi gibi hangisini seçerseniz seçin pişman olmazsınız.


    hocam Okilometre arkadaşımızla beraber alacağız arabamızı aynı şirkette çalışıyoruz.
    Honda jazz aklımıza çok yatıyor donanım olarak aşağıda kırmızı ile belirttiğim özellikler çoğu C sınıfı araçlarda bile yok. fiyat olarak jazz'a sıkı pazarlık bile etmeden 36500 e indiler ayrıca park sensörü falanda hediye ettiler. acaba bize bu şekilde donanımlarını tam yazabilecek birisi varmı? ben hyundai kataloğundan bişey anlamıyorum. gösterdiği donanımlar katalogda var ama bi bakıyorsunuz mode değil prime versiyonda var yada opsiyonel ekletmeli var.
    full modeli dizel düz vitesi ne kadara alabiliriz ve donanımları nelerdir? yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim şimdiden

    JAZZ

    Lastikler 185/55 R16 Alimünyum jant
    Yakıt deposu (lt) 42
    Bagaj hacmi (lt) 399
    4 zamanlı, 16 supap
    i-VTEC SOHC, motor 1339 CC
    100 PS / 6000 rpm
    127 Nm / 4800 rpm
    Düz: 5 ileri, 1 geri
    Ön: Hava soğutmalı disk
    Arka: Disk


    Donanım
    Sürücü ve yolcu hava yastıkları
    Yan hava yastıkları
    Perde hava yastıkları ile birlikte toplam 8 hava yastığı

    ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı noktaları
    VSA (Araç Denge Kontrol Sistemi)
    Tüm koltuklarda ayarlanabilir kafalıklar
    ABS fren sistemi
    Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu
    Acil durum fren desteği (Brake Assist)
    Ön ve arkada disk frenler
    Önde Aktif kafalıklar

    Tüm koltuklarda 3 noktadan bağlantılı emniyet kemerleri
    EBD – Elektronik Fren Gücü Dağılımı Sistemi
    Radyo / CD çalar / MP3 / AUXgirişi
    Yakıt tüketimi
    (lt/100 km) ş.içi 6.5 ş.dışı 4.7 ortalama 5.4

    USB girişi
    Hıza duyarlı müzik sistemi
    Direksiyondan kumandalı müzik sistemi
    Deri direksiyon
    Deri vites topuzu Düz Vitesli modellerde
    60:40 oranında yukarı ve aşağı
    katlanan esnek arka koltuk düzeni
    Ayarlanabilir fasılalı silecekler
    EPS – Elektrik kontrollü direksiyon sistemi
    Dijital bilgi ekranı ( yol bilg. haricinde bayağı bir bilgiye ulaşılabiliyor buradan. güzel bir özellik )
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit/anahtara entegre
    Ön, orta konsol ve kapı içlerinde toplam 10 adet bardak tutucuları
    Kapı içlerinde cepler
    Elektrikli arka camlar
    Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon
    Ön ve arka koltuklarda kol dayama
    Ön koltukların arkalarında cepler
    Hız sabitleyici (Cruise Control)
    Elektrikli ön camlar
    Immobiliser
    Otomatik yanan farlar
    Yağmur sensörlü silecekler
    Altı adet hoparlör
    Polen filtreli otomatik klima
    Çift bölmeli torpido gözü
    Soğutma fonksiyonlu üst torpido gözü
    Arka sol koltuğun altında evrak saklama gözü
    Panoramik Cam Tavan
    Ön sis farları
    Isıtmalı ve elektrikli katlanabilir yan aynalar
    Dikiz aynalarında sinyaller
    Vites Değiştirme Göstergesi


    GP paketi yan hava yastıkları ve esp kapsıyor.
    SP paketi 16" alaşım jant ve sanruf kapsıyor.

    Bu adresten özellikler sekmesinden donanım detaylarına bakabilirsiniz.
    http://www.i20troy.com/




  • Günaydın Arkadaşlar...

    Haftasonu 900km yol yapıp geleceğim,depoyu opet ultraforce ile doldurdum bakalım mezilde bi fark olucakmı
  • ozaman full dizel 39binlira olur değil mi? esp falan istersek i20 crdi gp sp yazan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan_wrc

    ozaman full dizel 39binlira olur değil mi? esp falan istersek i20 crdi gp sp yazan.


    Aynen.

    1.4 CRDi PRIME GP SP 39.650 TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Günaydın Arkadaşlar...

    Haftasonu 900km yol yapıp geleceğim,depoyu opet ultraforce ile doldurdum bakalım mezilde bi fark olucakmı


    Hayırlı yolculuklar olsun. bize de minibüsle bir sefer daha hafta sonu yol gözüküyor tüm koltukları çıkardık tavana kadar eşya yüklü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: /SAMET


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Günaydın Arkadaşlar...

    Haftasonu 900km yol yapıp geleceğim,depoyu opet ultraforce ile doldurdum bakalım mezilde bi fark olucakmı


    Hayırlı yolculuklar olsun. bize de minibüsle bir sefer daha hafta sonu yol gözüküyor tüm koltukları çıkardık tavana kadar eşya yüklü.


    size hayırlı yolculuklar samet
    Geredeye galiba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legendboxer


    quote:

    Orijinalden alıntı: neyro61

    Arkadaşlar, 1 haftalık bir tatil yaptım aracımla çorlu-istanbul -marmaris - bodrum - istanbul ve corlu toplamda 2200 km yi buldum 1 haftada ve 600tl benzin kullandım 27 kr/km lik bir performans ile aracımı kullandım. Yakıtın bu kadar pahalı oldugu bir zamanda güzel bir deger yakalamısım degil mi?


    neyro dur biraz moralini bozuyum

    3 hafta önce bende 2200 km civarı yol yaptım. 320 tl gibi bi yakıt harcamam olmuştu. Tabiki lpg li aracımla. Gel inat etme taktıralım bi BRC


    Hacı tüpten korkuyorum yoksa çoktan taktırmıştım. Gerçekten senin yakıt değerler süper ama sıcak gelmiyor bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: /SAMET


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Günaydın Arkadaşlar...

    Haftasonu 900km yol yapıp geleceğim,depoyu opet ultraforce ile doldurdum bakalım mezilde bi fark olucakmı


    Hayırlı yolculuklar olsun. bize de minibüsle bir sefer daha hafta sonu yol gözüküyor tüm koltukları çıkardık tavana kadar eşya yüklü.


    size hayırlı yolculuklar samet
    Geredeye galiba


    Sağolasın evet gerede'ye parça parça taşıyoruz ufak tefekler de artık birdaha ki sefere olacak.




  • Neyse ki bu hesabın cezası bitmişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesut616


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    Neyse ki bu hesabın cezası bitmişti


    samet geçmiş olsun


    Sağolasın can sıkıntısından konu dışına takılıyorum biraz kendimi tutamayıp cezayı yiyorum


    Bu arada yeni araç alan arkadaşları ilk sayfaya ekledim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    Neyse ki bu hesabın cezası bitmişti


    Sırayla ceza geliyor senin nicklere Samet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    Neyse ki bu hesabın cezası bitmişti


    Sırayla ceza geliyor senin nicklere Samet


    inşallah 3. bir hesaba gerek kalmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/


    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67


    quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    Neyse ki bu hesabın cezası bitmişti


    Sırayla ceza geliyor senin nicklere Samet


    inşallah 3. bir hesaba gerek kalmaz


    İnşallah




  • Beyler Hyundai düşmanı bi yakınım kendi aracını sattı. Yoğun baskılarımla i30 u incelemeye başladı. Birazda sevmiş sanırım :) otomatik dizeller 4 ileri çok yakıyo gibi bişeyler duymuş. Hatta 10 litrelere yakın yaktığı söyleniyomuş. Bu şanzuman i20 lerdekilerle aynı sanırım. Sİzce durum nedir. Bu şanzuman konforlumu, yoksa gerçekten cok yakan sorunlu bi şanzumanmı. Ne desemde ikna etsem bu arkadaşı. Tüyo lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legendboxer

    Beyler Hyundai düşmanı bi yakınım kendi aracını sattı. Yoğun baskılarımla i30 u incelemeye başladı. Birazda sevmiş sanırım :) otomatik dizeller 4 ileri çok yakıyo gibi bişeyler duymuş. Hatta 10 litrelere yakın yaktığı söyleniyomuş. Bu şanzuman i20 lerdekilerle aynı sanırım. Sİzce durum nedir. Bu şanzuman konforlumu, yoksa gerçekten cok yakan sorunlu bi şanzumanmı. Ne desemde ikna etsem bu arkadaşı. Tüyo lazım


    ablamda var dizel otomatık i30 ilk geldıgınde almıstık. en dolu modelı. sunroof derı doseme falan.. yakıt konusunda gercekten musrıf bır arac. 7-8 lt assasını gormedım daha ... amortısorler sert. bakım zamanı ve ufak kazalar harıc sorunsuz kullanıyoruz.en cok lastıklerın genıslıgındenmıdır nedır. teker bılyalarından problem cıkıyor.( yolda gıderken metal sesı gelıyor.). bosları nasıl bılmıorum ama derı doseme modelı guzel.




  • 
Sayfa: önceki 611612613614615
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.