Şimdi Ara

HYUNDAİ i20 ANA KONU (1059. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: yagmur67
1 Kayıtlı Üye ve 8 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
29.266
Cevap
202
Favori
1.965.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10571058105910601061
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kasko ve zorunluyu yine yaptırdım
    425tl kasko
    209tl zorunlu




  • Arkadaşlar bugün bütün bir yıl boyunca beklediğim yaz tatiline mayıs ayında sıfır satın aldığım i20 jump crdi ile çıktım. Dün gece Tekirdağ Çorlu'da depoyu shell eurodizel+GTL ile fulledim ve 8 saatlik yolculuk sonunda Kuşadası - Güzelçamlıya ulaştım. 680 km civarı yol yaptım ve hala yarım depo ile çeyrek depo arasında yakıt var araçta. Genelde 100 km civarı geldim İzmir'den sonra otobana girdim ve germencik'e kadar 140km hızdan aşağı düşmedim. Aracın yakıt performansı beni çok mutlu etti. Ortalama yakıt tüketimi 4.1 - 4.5 arasında. Dizel i20'nin uzun yolda 1000-1100km arası menzile ulaştığını uygulamalı olarak görmüş oluyoruz. 44lt depo için mükemmel değerler. Teşekkürler i20. Ayrıca dizel araç kullanan arkadaşlara şiddetle Shell V-power diesel + GTL şiddetle öneriyorum. Bu benim aynı üründen üst üste ikince depo fulleyişim ve araçtaki performans artışı mükemmel. İlk kalkışta benzinli araçlara nal toplatıyorum artık. Üstelik uzun kilometre mesafeside cabası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    Arkadaşlar bugün bütün bir yıl boyunca beklediğim yaz tatiline mayıs ayında sıfır satın aldığım i20 jump crdi ile çıktım. Dün gece Tekirdağ Çorlu'da depoyu shell eurodizel+GTL ile fulledim ve 8 saatlik yolculuk sonunda Kuşadası - Güzelçamlıya ulaştım. 680 km civarı yol yaptım ve hala yarım depo ile çeyrek depo arasında yakıt var araçta. Genelde 100 km civarı geldim İzmir'den sonra otobana girdim ve germencik'e kadar 140km hızdan aşağı düşmedim. Aracın yakıt performansı beni çok mutlu etti. Ortalama yakıt tüketimi 4.1 - 4.5 arasında. Dizel i20'nin uzun yolda 1000-1100km arası menzile ulaştığını uygulamalı olarak görmüş oluyoruz. 44lt depo için mükemmel değerler. Teşekkürler i20. Ayrıca dizel araç kullanan arkadaşlara şiddetle Shell V-power diesel + GTL şiddetle öneriyorum. Bu benim aynı üründen üst üste ikince depo fulleyişim ve araçtaki performans artışı mükemmel. İlk kalkışta benzinli araçlara nal toplatıyorum artık. Üstelik uzun kilometre mesafeside cabası.

    Hocam shell GTL dizel sizinde belirttiğiniz gibi motoru daha sessiz çalıştıran, peformansılı bir yakıt ama benim görüşüm, Vizkozitesi az olan daha sıvı bir kakıt olduğu için bana daha çobuk tükeniyor gibi geldi...Yıllardır dizel araç kulanan birisi olarak; Opet, Total ,Shell , PO ve Bp Kullanan birisi olarak son 1 aydır BP yi deniyorum ve çook memnunum..Maximum kartın 30 tl maxipuan kampanyası için bu ay tesadüfen BP den yakıt aldım, bundan sonrada BP den almayı düşünüyorum..Geçen ay PO da maximum kartın 30 tl lik maxipuan hediyesi vardı, geçen ay hep PO dan aldım...PO bence 2. sınıf yakıt satıyor..




  • Dün Üniveriteyi kazanan, kardeşim kadar sevdiğim birkaç tane genç arkadaşı yemeğe götürmek ve gezmek amaçlı sabahtan şehir dışına çıkarttım...Allah bu sıcaklarda uzun yola çıkanların yardımcısı olsun...Sıcak havada yol çook yoruyor...dizel i20 aracımda olabilcek maksimum limitleri zorladım

    5 kişi, bagaj full dolu, klima sürekli 2. derecede açık, çoğu otoyolda geçen yolu ortalama 150 km/h hızla aldım.

    İskenderun - adana - Mersin ( forum avm) toplam 450 km yol ( 25-30 km şehir içi dolaşım)

    BP den 100 tl lik yakıt aldığımda, eve döndüğümde yakıt ibresi ilk yola çıktığım yerdeydi...sanırım ortalama 5.4 lt yaktı..

    Bu araç full depo ile ortalama 100-110 km hızla normal şartlarda 1000 km yolu çook rahat devirir.




  • Buradaki i20 arkadaşlara bi sorum daha olacak

    herkes diyor 140-150km hızla kullanıyorum şu kadar yakıt tüketiyor diye ama bu arabayı kaç bin devirde kullanıyosunuz özellikle 1.2 motor olanlar için soruyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    Arkadaşlar bugün bütün bir yıl boyunca beklediğim yaz tatiline mayıs ayında sıfır satın aldığım i20 jump crdi ile çıktım. Dün gece Tekirdağ Çorlu'da depoyu shell eurodizel+GTL ile fulledim ve 8 saatlik yolculuk sonunda Kuşadası - Güzelçamlıya ulaştım. 680 km civarı yol yaptım ve hala yarım depo ile çeyrek depo arasında yakıt var araçta. Genelde 100 km civarı geldim İzmir'den sonra otobana girdim ve germencik'e kadar 140km hızdan aşağı düşmedim. Aracın yakıt performansı beni çok mutlu etti. Ortalama yakıt tüketimi 4.1 - 4.5 arasında. Dizel i20'nin uzun yolda 1000-1100km arası menzile ulaştığını uygulamalı olarak görmüş oluyoruz. 44lt depo için mükemmel değerler. Teşekkürler i20. Ayrıca dizel araç kullanan arkadaşlara şiddetle Shell V-power diesel + GTL şiddetle öneriyorum. Bu benim aynı üründen üst üste ikince depo fulleyişim ve araçtaki performans artışı mükemmel. İlk kalkışta benzinli araçlara nal toplatıyorum artık. Üstelik uzun kilometre mesafeside cabası.

    arkadaşım bende senin gibi shell gtl aldım en son şu anda 870 km yol gitmişim. içinde de 130 km daha götürecek yakıt var. ha sorarsan şehir içi mi şehir dışı mı diye ikisi karışık ortalama hızım tahmini 40-50 arası bişey. bundan önceki depomda yine shell den almıştım ama gtl deildi şehirdışı yolda 3 kişi artı full bagaj arasıra klima açık yolda 1100 km gitmişim. daha giderdi de zorlamadım.
    ama uzun yolda da shell+gtl almış olsaydım tahminlerime göre daha fazla gidecekti. ama sen baya hızlı gitmişsin bu halde değerler süper. ben 90 ı hiç geçmemiştim uzun yolda genelde 80 -90 arası gitmiştim. 1100 km yi 3.7 litre/100 km ile tamamladım.

    ama gerçektende shell+gtl çok iyi yakıt. yakıt performans yönünden özellikle düşük devirlerde farkediyorum gtl nin farkını.opetten bir kez aldım düşük devirlerde titreme yaptı alış o alış bir daha yanına bile yaklaşmadım. bulunduğum ilçede total var o da idare eder ama menzilinden hiç memnun deilim. en kralı shell+ gtl

    ha birşey daha ekliyeyim dün yol bilgisayarını sıfırladım. karadeniz sahil yolunda 80 km lik mesafeyi 3.3 litre / 100 km ile tamamladım.tabiki yakıt shell+gtl. benim için bir rekordu. siteye ekleyeyim diye aklımdan geçirdim videosunu çekmeye üşendim sonradan vazgeçtim ne lüzumu var diye :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esat_emin -- 28 Temmuz 2013; 0:47:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jjjoookkkeeerrr

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    Arkadaşlar bugün bütün bir yıl boyunca beklediğim yaz tatiline mayıs ayında sıfır satın aldığım i20 jump crdi ile çıktım. Dün gece Tekirdağ Çorlu'da depoyu shell eurodizel+GTL ile fulledim ve 8 saatlik yolculuk sonunda Kuşadası - Güzelçamlıya ulaştım. 680 km civarı yol yaptım ve hala yarım depo ile çeyrek depo arasında yakıt var araçta. Genelde 100 km civarı geldim İzmir'den sonra otobana girdim ve germencik'e kadar 140km hızdan aşağı düşmedim. Aracın yakıt performansı beni çok mutlu etti. Ortalama yakıt tüketimi 4.1 - 4.5 arasında. Dizel i20'nin uzun yolda 1000-1100km arası menzile ulaştığını uygulamalı olarak görmüş oluyoruz. 44lt depo için mükemmel değerler. Teşekkürler i20. Ayrıca dizel araç kullanan arkadaşlara şiddetle Shell V-power diesel + GTL şiddetle öneriyorum. Bu benim aynı üründen üst üste ikince depo fulleyişim ve araçtaki performans artışı mükemmel. İlk kalkışta benzinli araçlara nal toplatıyorum artık. Üstelik uzun kilometre mesafeside cabası.

    Hocam shell GTL dizel sizinde belirttiğiniz gibi motoru daha sessiz çalıştıran, peformansılı bir yakıt ama benim görüşüm, Vizkozitesi az olan daha sıvı bir kakıt olduğu için bana daha çobuk tükeniyor gibi geldi...Yıllardır dizel araç kulanan birisi olarak; Opet, Total ,Shell , PO ve Bp Kullanan birisi olarak son 1 aydır BP yi deniyorum ve çook memnunum..Maximum kartın 30 tl maxipuan kampanyası için bu ay tesadüfen BP den yakıt aldım, bundan sonrada BP den almayı düşünüyorum..Geçen ay PO da maximum kartın 30 tl lik maxipuan hediyesi vardı, geçen ay hep PO dan aldım...PO bence 2. sınıf yakıt satıyor..

    Hocam açıkçası shell gtl ile sadece 2 defa depo fulledim ve ilk alışımda deponun %80'nini şehiriçi istanbul ve çorlu'da yoğun trafikte kullandım buna rağmen 800-820 km arası yol yaptım. İkinci fulleyişim bu oldu ve tamamını uzun yolda kullandım. Dediğim gibi 700 km yakın yol yaptım ve ibre yarım depo ile çeyrek depo arasında. Senelerdir shell alışkanlığı olduğu için hep shellden alıyorum. Sadece aracı ilk aldığımda totalden almıştım. O yüzden başka bir firmayla karşılaştıramıyacağım ama bana menzil mesafesi olarak son derece iyi gibi geldi. Ama total excelium'da çok tavsiye ediyorlar. Tatilden dönerken total bulabilirsem depoyu deneme amaçlı excelium ile fulleyeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esat_emin

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    Arkadaşlar bugün bütün bir yıl boyunca beklediğim yaz tatiline mayıs ayında sıfır satın aldığım i20 jump crdi ile çıktım. Dün gece Tekirdağ Çorlu'da depoyu shell eurodizel+GTL ile fulledim ve 8 saatlik yolculuk sonunda Kuşadası - Güzelçamlıya ulaştım. 680 km civarı yol yaptım ve hala yarım depo ile çeyrek depo arasında yakıt var araçta. Genelde 100 km civarı geldim İzmir'den sonra otobana girdim ve germencik'e kadar 140km hızdan aşağı düşmedim. Aracın yakıt performansı beni çok mutlu etti. Ortalama yakıt tüketimi 4.1 - 4.5 arasında. Dizel i20'nin uzun yolda 1000-1100km arası menzile ulaştığını uygulamalı olarak görmüş oluyoruz. 44lt depo için mükemmel değerler. Teşekkürler i20. Ayrıca dizel araç kullanan arkadaşlara şiddetle Shell V-power diesel + GTL şiddetle öneriyorum. Bu benim aynı üründen üst üste ikince depo fulleyişim ve araçtaki performans artışı mükemmel. İlk kalkışta benzinli araçlara nal toplatıyorum artık. Üstelik uzun kilometre mesafeside cabası.

    arkadaşım bende senin gibi shell gtl aldım en son şu anda 870 km yol gitmişim. içinde de 130 km daha götürecek yakıt var. ha sorarsan şehir içi mi şehir dışı mı diye ikisi karışık ortalama hızım tahmini 40-50 arası bişey. bundan önceki depomda yine shell den almıştım ama gtl deildi şehirdışı yolda 3 kişi artı full bagaj arasıra klima açık yolda 1100 km gitmişim. daha giderdi de zorlamadım.
    ama uzun yolda da shell+gtl almış olsaydım tahminlerime göre daha fazla gidecekti. ama sen baya hızlı gitmişsin bu halde değerler süper. ben 90 ı hiç geçmemiştim uzun yolda genelde 80 -90 arası gitmiştim. 1100 km yi 3.7 litre/100 km ile tamamladım.

    ama gerçektende shell+gtl çok iyi yakıt. yakıt performans yönünden özellikle düşük devirlerde farkediyorum gtl nin farkını.opetten bir kez aldım düşük devirlerde titreme yaptı alış o alış bir daha yanına bile yaklaşmadım. bulunduğum ilçede total var o da idare eder ama menzilinden hiç memnun deilim. en kralı shell+ gtl

    ha birşey daha ekliyeyim dün yol bilgisayarını sıfırladım. karadeniz sahil yolunda 80 km lik mesafeyi 3.3 litre / 100 km ile tamamladım.tabiki yakıt shell+gtl. benim için bir rekordu. siteye ekleyeyim diye aklımdan geçirdim videosunu çekmeye üşendim sonradan vazgeçtim ne lüzumu var diye :)

    Hocam benim ilk dizel aracım i20 oldu. Bundan önce 2003 model 1.4 opel corsam vardı 90 bg benzinli. Çok atak çok kaçan bir arabaydı gidişini çok seviyordum. Sonradan i20 crdi alınca ilk başlarda alışamadım. Çok hantal geldi ki hala öyle geliyor ara ara. Kırmızı ışıklarda yeşil yanınca yavaş kalkması deli ediyordu beni. Alışmaya başladık tabi artık. Shell gtl alınca aracın performansı tamamen değişti. Araba öyle bir gidiyorki sanki altında 1.6 140 beygir benzinli motor var gibi. Kırmızı ışık, yokuş rampa fark etmiyor canavar gibi gidiyor artık araç. Bu arada dizel aracı devirli kullanın araç 130 km'ye kadar benim görüşüm normal değerlerde yakıt harcıyor ondan sonra artıyor. Çok yakacak diye korkmayın araç 140-150 ile giderken bile çoğu araçtan az yakıyor.(tabi hız limitlerine uyalım ) i20'nin en çok sevdiğim olayı ise sizinde öylemi bilmiyorum ama 150km hızla giderken bile motor sesi yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: esat_emin

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    Arkadaşlar bugün bütün bir yıl boyunca beklediğim yaz tatiline mayıs ayında sıfır satın aldığım i20 jump crdi ile çıktım. Dün gece Tekirdağ Çorlu'da depoyu shell eurodizel+GTL ile fulledim ve 8 saatlik yolculuk sonunda Kuşadası - Güzelçamlıya ulaştım. 680 km civarı yol yaptım ve hala yarım depo ile çeyrek depo arasında yakıt var araçta. Genelde 100 km civarı geldim İzmir'den sonra otobana girdim ve germencik'e kadar 140km hızdan aşağı düşmedim. Aracın yakıt performansı beni çok mutlu etti. Ortalama yakıt tüketimi 4.1 - 4.5 arasında. Dizel i20'nin uzun yolda 1000-1100km arası menzile ulaştığını uygulamalı olarak görmüş oluyoruz. 44lt depo için mükemmel değerler. Teşekkürler i20. Ayrıca dizel araç kullanan arkadaşlara şiddetle Shell V-power diesel + GTL şiddetle öneriyorum. Bu benim aynı üründen üst üste ikince depo fulleyişim ve araçtaki performans artışı mükemmel. İlk kalkışta benzinli araçlara nal toplatıyorum artık. Üstelik uzun kilometre mesafeside cabası.

    arkadaşım bende senin gibi shell gtl aldım en son şu anda 870 km yol gitmişim. içinde de 130 km daha götürecek yakıt var. ha sorarsan şehir içi mi şehir dışı mı diye ikisi karışık ortalama hızım tahmini 40-50 arası bişey. bundan önceki depomda yine shell den almıştım ama gtl deildi şehirdışı yolda 3 kişi artı full bagaj arasıra klima açık yolda 1100 km gitmişim. daha giderdi de zorlamadım.
    ama uzun yolda da shell+gtl almış olsaydım tahminlerime göre daha fazla gidecekti. ama sen baya hızlı gitmişsin bu halde değerler süper. ben 90 ı hiç geçmemiştim uzun yolda genelde 80 -90 arası gitmiştim. 1100 km yi 3.7 litre/100 km ile tamamladım.

    ama gerçektende shell+gtl çok iyi yakıt. yakıt performans yönünden özellikle düşük devirlerde farkediyorum gtl nin farkını.opetten bir kez aldım düşük devirlerde titreme yaptı alış o alış bir daha yanına bile yaklaşmadım. bulunduğum ilçede total var o da idare eder ama menzilinden hiç memnun deilim. en kralı shell+ gtl

    ha birşey daha ekliyeyim dün yol bilgisayarını sıfırladım. karadeniz sahil yolunda 80 km lik mesafeyi 3.3 litre / 100 km ile tamamladım.tabiki yakıt shell+gtl. benim için bir rekordu. siteye ekleyeyim diye aklımdan geçirdim videosunu çekmeye üşendim sonradan vazgeçtim ne lüzumu var diye :)

    Hocam benim ilk dizel aracım i20 oldu. Bundan önce 2003 model 1.4 opel corsam vardı 90 bg benzinli. Çok atak çok kaçan bir arabaydı gidişini çok seviyordum. Sonradan i20 crdi alınca ilk başlarda alışamadım. Çok hantal geldi ki hala öyle geliyor ara ara. Kırmızı ışıklarda yeşil yanınca yavaş kalkması deli ediyordu beni. Alışmaya başladık tabi artık. Shell gtl alınca aracın performansı tamamen değişti. Araba öyle bir gidiyorki sanki altında 1.6 140 beygir benzinli motor var gibi. Kırmızı ışık, yokuş rampa fark etmiyor canavar gibi gidiyor artık araç. Bu arada dizel aracı devirli kullanın araç 130 km'ye kadar benim görüşüm normal değerlerde yakıt harcıyor ondan sonra artıyor. Çok yakacak diye korkmayın araç 140-150 ile giderken bile çoğu araçtan az yakıyor.(tabi hız limitlerine uyalım ) i20'nin en çok sevdiğim olayı ise sizinde öylemi bilmiyorum ama 150km hızla giderken bile motor sesi yok.

    Evet CRDİ motorlar gerçekten çook sessiz..150-160 hızlarda bile ses olmuyor..ahh birde şu yol sesi olayına iyi bir çözüm bulsalar tadından yenmez gerçi hangi B segmenti aracı kullandıysam benzer seviyede yol sesi alıyor...Normalde uzun yolda 120 yi geçmem ama bizim buralarda bu aralar anormal bir sıcak var...aracın termometresi yolda sürekli 39 dereceği gösteriyordu, yol çabuk bitsin diye biraz hızlı gitmek zorunda kaldık..

    Motor sesi demişken aklıma geldi, geçen hafta ev bakmak için emlakçınn eski kia cerato ( sedan) aracına bindik..araç eski ama dikkatimi çekti hiç motor sesi yok; gözümün ucuyla km göstergesine baktım, araç 88.000 km.deydi ama yine ses yoktu...Koreliler CRDİ motoru gerçekten güzel yapıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jjjoookkkeeerrr

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: esat_emin

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    Arkadaşlar bugün bütün bir yıl boyunca beklediğim yaz tatiline mayıs ayında sıfır satın aldığım i20 jump crdi ile çıktım. Dün gece Tekirdağ Çorlu'da depoyu shell eurodizel+GTL ile fulledim ve 8 saatlik yolculuk sonunda Kuşadası - Güzelçamlıya ulaştım. 680 km civarı yol yaptım ve hala yarım depo ile çeyrek depo arasında yakıt var araçta. Genelde 100 km civarı geldim İzmir'den sonra otobana girdim ve germencik'e kadar 140km hızdan aşağı düşmedim. Aracın yakıt performansı beni çok mutlu etti. Ortalama yakıt tüketimi 4.1 - 4.5 arasında. Dizel i20'nin uzun yolda 1000-1100km arası menzile ulaştığını uygulamalı olarak görmüş oluyoruz. 44lt depo için mükemmel değerler. Teşekkürler i20. Ayrıca dizel araç kullanan arkadaşlara şiddetle Shell V-power diesel + GTL şiddetle öneriyorum. Bu benim aynı üründen üst üste ikince depo fulleyişim ve araçtaki performans artışı mükemmel. İlk kalkışta benzinli araçlara nal toplatıyorum artık. Üstelik uzun kilometre mesafeside cabası.

    arkadaşım bende senin gibi shell gtl aldım en son şu anda 870 km yol gitmişim. içinde de 130 km daha götürecek yakıt var. ha sorarsan şehir içi mi şehir dışı mı diye ikisi karışık ortalama hızım tahmini 40-50 arası bişey. bundan önceki depomda yine shell den almıştım ama gtl deildi şehirdışı yolda 3 kişi artı full bagaj arasıra klima açık yolda 1100 km gitmişim. daha giderdi de zorlamadım.
    ama uzun yolda da shell+gtl almış olsaydım tahminlerime göre daha fazla gidecekti. ama sen baya hızlı gitmişsin bu halde değerler süper. ben 90 ı hiç geçmemiştim uzun yolda genelde 80 -90 arası gitmiştim. 1100 km yi 3.7 litre/100 km ile tamamladım.

    ama gerçektende shell+gtl çok iyi yakıt. yakıt performans yönünden özellikle düşük devirlerde farkediyorum gtl nin farkını.opetten bir kez aldım düşük devirlerde titreme yaptı alış o alış bir daha yanına bile yaklaşmadım. bulunduğum ilçede total var o da idare eder ama menzilinden hiç memnun deilim. en kralı shell+ gtl

    ha birşey daha ekliyeyim dün yol bilgisayarını sıfırladım. karadeniz sahil yolunda 80 km lik mesafeyi 3.3 litre / 100 km ile tamamladım.tabiki yakıt shell+gtl. benim için bir rekordu. siteye ekleyeyim diye aklımdan geçirdim videosunu çekmeye üşendim sonradan vazgeçtim ne lüzumu var diye :)

    Hocam benim ilk dizel aracım i20 oldu. Bundan önce 2003 model 1.4 opel corsam vardı 90 bg benzinli. Çok atak çok kaçan bir arabaydı gidişini çok seviyordum. Sonradan i20 crdi alınca ilk başlarda alışamadım. Çok hantal geldi ki hala öyle geliyor ara ara. Kırmızı ışıklarda yeşil yanınca yavaş kalkması deli ediyordu beni. Alışmaya başladık tabi artık. Shell gtl alınca aracın performansı tamamen değişti. Araba öyle bir gidiyorki sanki altında 1.6 140 beygir benzinli motor var gibi. Kırmızı ışık, yokuş rampa fark etmiyor canavar gibi gidiyor artık araç. Bu arada dizel aracı devirli kullanın araç 130 km'ye kadar benim görüşüm normal değerlerde yakıt harcıyor ondan sonra artıyor. Çok yakacak diye korkmayın araç 140-150 ile giderken bile çoğu araçtan az yakıyor.(tabi hız limitlerine uyalım ) i20'nin en çok sevdiğim olayı ise sizinde öylemi bilmiyorum ama 150km hızla giderken bile motor sesi yok.

    Evet CRDİ motorlar gerçekten çook sessiz..150-160 hızlarda bile ses olmuyor..ahh birde şu yol sesi olayına iyi bir çözüm bulsalar tadından yenmez gerçi hangi B segmenti aracı kullandıysam benzer seviyede yol sesi alıyor...Normalde uzun yolda 120 yi geçmem ama bizim buralarda bu aralar anormal bir sıcak var...aracın termometresi yolda sürekli 39 dereceği gösteriyordu, yol çabuk bitsin diye biraz hızlı gitmek zorunda kaldık..

    Motor sesi demişken aklıma geldi, geçen hafta ev bakmak için emlakçınn eski kia cerato ( sedan) aracına bindik..araç eski ama dikkatimi çekti hiç motor sesi yok; gözümün ucuyla km göstergesine baktım, araç 88.000 km.deydi ama yine ses yoktu...Koreliler CRDİ motoru gerçekten güzel yapıyor.

    Yol sesi konusunda forumda bir arkadaş sanırım Bursa'da komple ses yalıtımı yaptırmış ve sonuca inanamamış. Hayran kaldığını söylüyordu. Ayrıca aracın lastikleride çok önemli. Benim araç üzerinde pirelli cinturato lastiklerle geldi. En sevmediğim lastik markasıdır. Biraz yıpransınlar direk continental veya nokian taktıracağım. Ama dediğiniz gibi yol sesi çoğu araçta var. Önemli olan motor sesi benim için çünkü benzinli araçtan sonra i20 bana motor sesi konusunda aşırı sessiz geldi. 150 ile giderken bile motordan ses duyulmayınca insanda motor zorlanmıyormuş hissi yaratıyor. Diğer benzinli aracımda 120'den sonra motor cayır cayır bağırıyordu. Bu arada lastikten önce ilk planım kışa doğru araca orjinal navigasyonlu medya sistemi ve spoiler taktıracağım.




  • arkadaşlar pat diye yazıyorum kusura bakmayın da, pat diye araç alma durumu oluştu, elite i20'de hill holder yok gibi görünüyor ama emin olamadım. kesin şekilde i20 elite'de hill holder yok mu? eğer yoksa elemek zorunda kalacağız (o kadar donanıma rağmen).
  • hill holder a gerek yok. i20 tam otomatik tir. geriye kaçırmaz
  • Arkadaşlar ses konusunda yaşadığım tecrübeleri paylaşayım. ben de forumdaki bir çok kişi gibi bayağı sorun yaşadıktan sonra göğüsteki ses olayını çözdük. AİRBAG kablosu iyi sıkıştırılmamış o ses yapıyormuş. göğsü söküp yaptılar. Sağolsunlar bu sorun çözüldü. Dikiz aynasından gelen sesi de ayna sıkıştırılınca çözüldü. Fakat tüm bu yapılanlara rağmen arka taraftan gelen sesi çözemedik. Geçen arabayı kendim yıkarken farkettim ki arka kapıda bulunan plastik destek elime geldi. Yerine takınca ses gelen tarafta o desteğin olmadığını farrkettim. Muhtemelen yıkamacıda silerken düşürmüşlerdir. Servise uğrayıp takınca ses kesildi. Aklınızda bulunsun oralar çok hassas
  • ben 2011 crdi mi genelde şehir içi kullanıyorum ama yinede bir depo 850-900 km arası gidiyor.
    yakıt konusunda aslında pek bir ayrım hissedemedim bugüne kadar.geçen energy den ve kadoil den 3,99 dan fullemiştim aracı :)
    fark yok açıkçası yine o kilometreleri görebiliyorum.araç iki yıldır bende aslında C sınıfı bir araca geçme niyetindeyim.
    ama param olsa i20 mi hiç satmama gerek kalmasa deyip duruyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAYA47

    Arkadaşlar ses konusunda yaşadığım tecrübeleri paylaşayım. ben de forumdaki bir çok kişi gibi bayağı sorun yaşadıktan sonra göğüsteki ses olayını çözdük. AİRBAG kablosu iyi sıkıştırılmamış o ses yapıyormuş. göğsü söküp yaptılar. Sağolsunlar bu sorun çözüldü. Dikiz aynasından gelen sesi de ayna sıkıştırılınca çözüldü. Fakat tüm bu yapılanlara rağmen arka taraftan gelen sesi çözemedik. Geçen arabayı kendim yıkarken farkettim ki arka kapıda bulunan plastik destek elime geldi. Yerine takınca ses gelen tarafta o desteğin olmadığını farrkettim. Muhtemelen yıkamacıda silerken düşürmüşlerdir. Servise uğrayıp takınca ses kesildi. Aklınızda bulunsun oralar çok hassas

    Ben 1-2 defa çook çook kötü köy yolunda, yol bilgisayarının alt kısmında kısa süreliğine 2 tane metal çubuk birbirine çarpınca çıkan sese benzer bir ses duymuştum sebebini hiç araştırmadım, belki dediğiniz gibi airbag kablosuydu ama normal yollarda hiç duymadım bu sesi...Bizim yan camlarda boşluk var, güvenlik açısından kaza esnasında hemen patlamasın diye çok az bir boşluk bırakmışlar, arkadaki ses cam dan veya, arkada hoparlör varsa ordanda gelebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: jjjoookkkeeerrr

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: esat_emin

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    Arkadaşlar bugün bütün bir yıl boyunca beklediğim yaz tatiline mayıs ayında sıfır satın aldığım i20 jump crdi ile çıktım. Dün gece Tekirdağ Çorlu'da depoyu shell eurodizel+GTL ile fulledim ve 8 saatlik yolculuk sonunda Kuşadası - Güzelçamlıya ulaştım. 680 km civarı yol yaptım ve hala yarım depo ile çeyrek depo arasında yakıt var araçta. Genelde 100 km civarı geldim İzmir'den sonra otobana girdim ve germencik'e kadar 140km hızdan aşağı düşmedim. Aracın yakıt performansı beni çok mutlu etti. Ortalama yakıt tüketimi 4.1 - 4.5 arasında. Dizel i20'nin uzun yolda 1000-1100km arası menzile ulaştığını uygulamalı olarak görmüş oluyoruz. 44lt depo için mükemmel değerler. Teşekkürler i20. Ayrıca dizel araç kullanan arkadaşlara şiddetle Shell V-power diesel + GTL şiddetle öneriyorum. Bu benim aynı üründen üst üste ikince depo fulleyişim ve araçtaki performans artışı mükemmel. İlk kalkışta benzinli araçlara nal toplatıyorum artık. Üstelik uzun kilometre mesafeside cabası.

    arkadaşım bende senin gibi shell gtl aldım en son şu anda 870 km yol gitmişim. içinde de 130 km daha götürecek yakıt var. ha sorarsan şehir içi mi şehir dışı mı diye ikisi karışık ortalama hızım tahmini 40-50 arası bişey. bundan önceki depomda yine shell den almıştım ama gtl deildi şehirdışı yolda 3 kişi artı full bagaj arasıra klima açık yolda 1100 km gitmişim. daha giderdi de zorlamadım.
    ama uzun yolda da shell+gtl almış olsaydım tahminlerime göre daha fazla gidecekti. ama sen baya hızlı gitmişsin bu halde değerler süper. ben 90 ı hiç geçmemiştim uzun yolda genelde 80 -90 arası gitmiştim. 1100 km yi 3.7 litre/100 km ile tamamladım.

    ama gerçektende shell+gtl çok iyi yakıt. yakıt performans yönünden özellikle düşük devirlerde farkediyorum gtl nin farkını.opetten bir kez aldım düşük devirlerde titreme yaptı alış o alış bir daha yanına bile yaklaşmadım. bulunduğum ilçede total var o da idare eder ama menzilinden hiç memnun deilim. en kralı shell+ gtl

    ha birşey daha ekliyeyim dün yol bilgisayarını sıfırladım. karadeniz sahil yolunda 80 km lik mesafeyi 3.3 litre / 100 km ile tamamladım.tabiki yakıt shell+gtl. benim için bir rekordu. siteye ekleyeyim diye aklımdan geçirdim videosunu çekmeye üşendim sonradan vazgeçtim ne lüzumu var diye :)

    Hocam benim ilk dizel aracım i20 oldu. Bundan önce 2003 model 1.4 opel corsam vardı 90 bg benzinli. Çok atak çok kaçan bir arabaydı gidişini çok seviyordum. Sonradan i20 crdi alınca ilk başlarda alışamadım. Çok hantal geldi ki hala öyle geliyor ara ara. Kırmızı ışıklarda yeşil yanınca yavaş kalkması deli ediyordu beni. Alışmaya başladık tabi artık. Shell gtl alınca aracın performansı tamamen değişti. Araba öyle bir gidiyorki sanki altında 1.6 140 beygir benzinli motor var gibi. Kırmızı ışık, yokuş rampa fark etmiyor canavar gibi gidiyor artık araç. Bu arada dizel aracı devirli kullanın araç 130 km'ye kadar benim görüşüm normal değerlerde yakıt harcıyor ondan sonra artıyor. Çok yakacak diye korkmayın araç 140-150 ile giderken bile çoğu araçtan az yakıyor.(tabi hız limitlerine uyalım ) i20'nin en çok sevdiğim olayı ise sizinde öylemi bilmiyorum ama 150km hızla giderken bile motor sesi yok.

    Evet CRDİ motorlar gerçekten çook sessiz..150-160 hızlarda bile ses olmuyor..ahh birde şu yol sesi olayına iyi bir çözüm bulsalar tadından yenmez gerçi hangi B segmenti aracı kullandıysam benzer seviyede yol sesi alıyor...Normalde uzun yolda 120 yi geçmem ama bizim buralarda bu aralar anormal bir sıcak var...aracın termometresi yolda sürekli 39 dereceği gösteriyordu, yol çabuk bitsin diye biraz hızlı gitmek zorunda kaldık..

    Motor sesi demişken aklıma geldi, geçen hafta ev bakmak için emlakçınn eski kia cerato ( sedan) aracına bindik..araç eski ama dikkatimi çekti hiç motor sesi yok; gözümün ucuyla km göstergesine baktım, araç 88.000 km.deydi ama yine ses yoktu...Koreliler CRDİ motoru gerçekten güzel yapıyor.

    Yol sesi konusunda forumda bir arkadaş sanırım Bursa'da komple ses yalıtımı yaptırmış ve sonuca inanamamış. Hayran kaldığını söylüyordu. Ayrıca aracın lastikleride çok önemli. Benim araç üzerinde pirelli cinturato lastiklerle geldi. En sevmediğim lastik markasıdır. Biraz yıpransınlar direk continental veya nokian taktıracağım. Ama dediğiniz gibi yol sesi çoğu araçta var. Önemli olan motor sesi benim için çünkü benzinli araçtan sonra i20 bana motor sesi konusunda aşırı sessiz geldi. 150 ile giderken bile motordan ses duyulmayınca insanda motor zorlanmıyormuş hissi yaratıyor. Diğer benzinli aracımda 120'den sonra motor cayır cayır bağırıyordu. Bu arada lastikten önce ilk planım kışa doğru araca orjinal navigasyonlu medya sistemi ve spoiler taktıracağım.

    Evet yalıtım yaptıran arkadaşın msj.nızı okumuştum. sanırım 2000 tl gibi yüksek bir tutar tutuyormuş, ben adana,hatay ve mersindeki toplam 5-6 tane hyundai bayii sine bu yalıtım durumunu sordum ama hepsi aynı cevabı verdi, biz böyle bir uygulama yapmıyoruz, aldığımız eğitimlerde böyle bir uygulama yok, araçlar fabrika çıkışında yalıtımı yapılmış biçimde çıkıyor dediler.

    Benim i20 de dunlop sport diye bir lastik var; evlere şenlik sürekli taş tuttuğu için taş atar, kışın frenlemede hiç güven vermez, yol sesini süper içeri alır...zaten yolda giderken lastiğin sesinin geldiğini hissediyorum...Zaten en son i20 lerde ya pirelli var yada dunlop var 2 lastikte benim gözümde 3. sınıf lastik...Continetal in eco contect serisi bu yol sesi işini çözer gibime geliyor..Lastik fiyatlarından hiç haberim yok ama, Bizim araçlara uygun 4 adet continental lastik sanırım 600-700 tl den aşağı değildir

    navigasyonlu medya sistemi ve spoiler ın fiyatları ne kadardır fiyat aldınızmı?




  • hocam conti de çok sesli lastiktir. yol tutuşu falan çok iyidir ama sessiz, yumuşak, konforlu lastik istiyorsanız michelin alın. primacy 3 yeni nesildir ve başarılıdır. balon vs sorunları da bu seride çözüldü. saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hyavuz

    hill holder a gerek yok. i20 tam otomatik tir. geriye kaçırmaz

    ben de şu an tam otomatik araç kullanıyorum, imzamda yer alan. hill holder var araçta ve olmasa kesinlikle kaçırma yapar. ha tecrübe ile çözülür, sorun olmaz ama ben acemiye araç alacağım, bu yüzden çok önemli bir donanım. en iyisi test yapıp keşfetmek sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jjjoookkkeeerrr

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: jjjoookkkeeerrr

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: esat_emin

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    Arkadaşlar bugün bütün bir yıl boyunca beklediğim yaz tatiline mayıs ayında sıfır satın aldığım i20 jump crdi ile çıktım. Dün gece Tekirdağ Çorlu'da depoyu shell eurodizel+GTL ile fulledim ve 8 saatlik yolculuk sonunda Kuşadası - Güzelçamlıya ulaştım. 680 km civarı yol yaptım ve hala yarım depo ile çeyrek depo arasında yakıt var araçta. Genelde 100 km civarı geldim İzmir'den sonra otobana girdim ve germencik'e kadar 140km hızdan aşağı düşmedim. Aracın yakıt performansı beni çok mutlu etti. Ortalama yakıt tüketimi 4.1 - 4.5 arasında. Dizel i20'nin uzun yolda 1000-1100km arası menzile ulaştığını uygulamalı olarak görmüş oluyoruz. 44lt depo için mükemmel değerler. Teşekkürler i20. Ayrıca dizel araç kullanan arkadaşlara şiddetle Shell V-power diesel + GTL şiddetle öneriyorum. Bu benim aynı üründen üst üste ikince depo fulleyişim ve araçtaki performans artışı mükemmel. İlk kalkışta benzinli araçlara nal toplatıyorum artık. Üstelik uzun kilometre mesafeside cabası.

    arkadaşım bende senin gibi shell gtl aldım en son şu anda 870 km yol gitmişim. içinde de 130 km daha götürecek yakıt var. ha sorarsan şehir içi mi şehir dışı mı diye ikisi karışık ortalama hızım tahmini 40-50 arası bişey. bundan önceki depomda yine shell den almıştım ama gtl deildi şehirdışı yolda 3 kişi artı full bagaj arasıra klima açık yolda 1100 km gitmişim. daha giderdi de zorlamadım.
    ama uzun yolda da shell+gtl almış olsaydım tahminlerime göre daha fazla gidecekti. ama sen baya hızlı gitmişsin bu halde değerler süper. ben 90 ı hiç geçmemiştim uzun yolda genelde 80 -90 arası gitmiştim. 1100 km yi 3.7 litre/100 km ile tamamladım.

    ama gerçektende shell+gtl çok iyi yakıt. yakıt performans yönünden özellikle düşük devirlerde farkediyorum gtl nin farkını.opetten bir kez aldım düşük devirlerde titreme yaptı alış o alış bir daha yanına bile yaklaşmadım. bulunduğum ilçede total var o da idare eder ama menzilinden hiç memnun deilim. en kralı shell+ gtl

    ha birşey daha ekliyeyim dün yol bilgisayarını sıfırladım. karadeniz sahil yolunda 80 km lik mesafeyi 3.3 litre / 100 km ile tamamladım.tabiki yakıt shell+gtl. benim için bir rekordu. siteye ekleyeyim diye aklımdan geçirdim videosunu çekmeye üşendim sonradan vazgeçtim ne lüzumu var diye :)

    Hocam benim ilk dizel aracım i20 oldu. Bundan önce 2003 model 1.4 opel corsam vardı 90 bg benzinli. Çok atak çok kaçan bir arabaydı gidişini çok seviyordum. Sonradan i20 crdi alınca ilk başlarda alışamadım. Çok hantal geldi ki hala öyle geliyor ara ara. Kırmızı ışıklarda yeşil yanınca yavaş kalkması deli ediyordu beni. Alışmaya başladık tabi artık. Shell gtl alınca aracın performansı tamamen değişti. Araba öyle bir gidiyorki sanki altında 1.6 140 beygir benzinli motor var gibi. Kırmızı ışık, yokuş rampa fark etmiyor canavar gibi gidiyor artık araç. Bu arada dizel aracı devirli kullanın araç 130 km'ye kadar benim görüşüm normal değerlerde yakıt harcıyor ondan sonra artıyor. Çok yakacak diye korkmayın araç 140-150 ile giderken bile çoğu araçtan az yakıyor.(tabi hız limitlerine uyalım ) i20'nin en çok sevdiğim olayı ise sizinde öylemi bilmiyorum ama 150km hızla giderken bile motor sesi yok.

    Evet CRDİ motorlar gerçekten çook sessiz..150-160 hızlarda bile ses olmuyor..ahh birde şu yol sesi olayına iyi bir çözüm bulsalar tadından yenmez gerçi hangi B segmenti aracı kullandıysam benzer seviyede yol sesi alıyor...Normalde uzun yolda 120 yi geçmem ama bizim buralarda bu aralar anormal bir sıcak var...aracın termometresi yolda sürekli 39 dereceği gösteriyordu, yol çabuk bitsin diye biraz hızlı gitmek zorunda kaldık..

    Motor sesi demişken aklıma geldi, geçen hafta ev bakmak için emlakçınn eski kia cerato ( sedan) aracına bindik..araç eski ama dikkatimi çekti hiç motor sesi yok; gözümün ucuyla km göstergesine baktım, araç 88.000 km.deydi ama yine ses yoktu...Koreliler CRDİ motoru gerçekten güzel yapıyor.

    Yol sesi konusunda forumda bir arkadaş sanırım Bursa'da komple ses yalıtımı yaptırmış ve sonuca inanamamış. Hayran kaldığını söylüyordu. Ayrıca aracın lastikleride çok önemli. Benim araç üzerinde pirelli cinturato lastiklerle geldi. En sevmediğim lastik markasıdır. Biraz yıpransınlar direk continental veya nokian taktıracağım. Ama dediğiniz gibi yol sesi çoğu araçta var. Önemli olan motor sesi benim için çünkü benzinli araçtan sonra i20 bana motor sesi konusunda aşırı sessiz geldi. 150 ile giderken bile motordan ses duyulmayınca insanda motor zorlanmıyormuş hissi yaratıyor. Diğer benzinli aracımda 120'den sonra motor cayır cayır bağırıyordu. Bu arada lastikten önce ilk planım kışa doğru araca orjinal navigasyonlu medya sistemi ve spoiler taktıracağım.

    Evet yalıtım yaptıran arkadaşın msj.nızı okumuştum. sanırım 2000 tl gibi yüksek bir tutar tutuyormuş, ben adana,hatay ve mersindeki toplam 5-6 tane hyundai bayii sine bu yalıtım durumunu sordum ama hepsi aynı cevabı verdi, biz böyle bir uygulama yapmıyoruz, aldığımız eğitimlerde böyle bir uygulama yok, araçlar fabrika çıkışında yalıtımı yapılmış biçimde çıkıyor dediler.

    Benim i20 de dunlop sport diye bir lastik var; evlere şenlik sürekli taş tuttuğu için taş atar, kışın frenlemede hiç güven vermez, yol sesini süper içeri alır...zaten yolda giderken lastiğin sesinin geldiğini hissediyorum...Zaten en son i20 lerde ya pirelli var yada dunlop var 2 lastikte benim gözümde 3. sınıf lastik...Continetal in eco contect serisi bu yol sesi işini çözer gibime geliyor..Lastik fiyatlarından hiç haberim yok ama, Bizim araçlara uygun 4 adet continental lastik sanırım 600-700 tl den aşağı değildir

    navigasyonlu medya sistemi ve spoiler ın fiyatları ne kadardır fiyat aldınızmı?

    Hocam geçen ay navigasyona 1500 tl spoilera ise 300 lira fiyat aldım servisten. Navigasyon fiyatı kabul edilebilir geldi ama spoiler fiyatı çok abartı. Spoiler için yan sanayi olarak 100-150 arası çözerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: jjjoookkkeeerrr

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: jjjoookkkeeerrr

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: esat_emin

    quote:

    Orijinalden alıntı: maniactolga

    Arkadaşlar bugün bütün bir yıl boyunca beklediğim yaz tatiline mayıs ayında sıfır satın aldığım i20 jump crdi ile çıktım. Dün gece Tekirdağ Çorlu'da depoyu shell eurodizel+GTL ile fulledim ve 8 saatlik yolculuk sonunda Kuşadası - Güzelçamlıya ulaştım. 680 km civarı yol yaptım ve hala yarım depo ile çeyrek depo arasında yakıt var araçta. Genelde 100 km civarı geldim İzmir'den sonra otobana girdim ve germencik'e kadar 140km hızdan aşağı düşmedim. Aracın yakıt performansı beni çok mutlu etti. Ortalama yakıt tüketimi 4.1 - 4.5 arasında. Dizel i20'nin uzun yolda 1000-1100km arası menzile ulaştığını uygulamalı olarak görmüş oluyoruz. 44lt depo için mükemmel değerler. Teşekkürler i20. Ayrıca dizel araç kullanan arkadaşlara şiddetle Shell V-power diesel + GTL şiddetle öneriyorum. Bu benim aynı üründen üst üste ikince depo fulleyişim ve araçtaki performans artışı mükemmel. İlk kalkışta benzinli araçlara nal toplatıyorum artık. Üstelik uzun kilometre mesafeside cabası.

    arkadaşım bende senin gibi shell gtl aldım en son şu anda 870 km yol gitmişim. içinde de 130 km daha götürecek yakıt var. ha sorarsan şehir içi mi şehir dışı mı diye ikisi karışık ortalama hızım tahmini 40-50 arası bişey. bundan önceki depomda yine shell den almıştım ama gtl deildi şehirdışı yolda 3 kişi artı full bagaj arasıra klima açık yolda 1100 km gitmişim. daha giderdi de zorlamadım.
    ama uzun yolda da shell+gtl almış olsaydım tahminlerime göre daha fazla gidecekti. ama sen baya hızlı gitmişsin bu halde değerler süper. ben 90 ı hiç geçmemiştim uzun yolda genelde 80 -90 arası gitmiştim. 1100 km yi 3.7 litre/100 km ile tamamladım.

    ama gerçektende shell+gtl çok iyi yakıt. yakıt performans yönünden özellikle düşük devirlerde farkediyorum gtl nin farkını.opetten bir kez aldım düşük devirlerde titreme yaptı alış o alış bir daha yanına bile yaklaşmadım. bulunduğum ilçede total var o da idare eder ama menzilinden hiç memnun deilim. en kralı shell+ gtl

    ha birşey daha ekliyeyim dün yol bilgisayarını sıfırladım. karadeniz sahil yolunda 80 km lik mesafeyi 3.3 litre / 100 km ile tamamladım.tabiki yakıt shell+gtl. benim için bir rekordu. siteye ekleyeyim diye aklımdan geçirdim videosunu çekmeye üşendim sonradan vazgeçtim ne lüzumu var diye :)

    Hocam benim ilk dizel aracım i20 oldu. Bundan önce 2003 model 1.4 opel corsam vardı 90 bg benzinli. Çok atak çok kaçan bir arabaydı gidişini çok seviyordum. Sonradan i20 crdi alınca ilk başlarda alışamadım. Çok hantal geldi ki hala öyle geliyor ara ara. Kırmızı ışıklarda yeşil yanınca yavaş kalkması deli ediyordu beni. Alışmaya başladık tabi artık. Shell gtl alınca aracın performansı tamamen değişti. Araba öyle bir gidiyorki sanki altında 1.6 140 beygir benzinli motor var gibi. Kırmızı ışık, yokuş rampa fark etmiyor canavar gibi gidiyor artık araç. Bu arada dizel aracı devirli kullanın araç 130 km'ye kadar benim görüşüm normal değerlerde yakıt harcıyor ondan sonra artıyor. Çok yakacak diye korkmayın araç 140-150 ile giderken bile çoğu araçtan az yakıyor.(tabi hız limitlerine uyalım ) i20'nin en çok sevdiğim olayı ise sizinde öylemi bilmiyorum ama 150km hızla giderken bile motor sesi yok.

    Evet CRDİ motorlar gerçekten çook sessiz..150-160 hızlarda bile ses olmuyor..ahh birde şu yol sesi olayına iyi bir çözüm bulsalar tadından yenmez gerçi hangi B segmenti aracı kullandıysam benzer seviyede yol sesi alıyor...Normalde uzun yolda 120 yi geçmem ama bizim buralarda bu aralar anormal bir sıcak var...aracın termometresi yolda sürekli 39 dereceği gösteriyordu, yol çabuk bitsin diye biraz hızlı gitmek zorunda kaldık..

    Motor sesi demişken aklıma geldi, geçen hafta ev bakmak için emlakçınn eski kia cerato ( sedan) aracına bindik..araç eski ama dikkatimi çekti hiç motor sesi yok; gözümün ucuyla km göstergesine baktım, araç 88.000 km.deydi ama yine ses yoktu...Koreliler CRDİ motoru gerçekten güzel yapıyor.

    Yol sesi konusunda forumda bir arkadaş sanırım Bursa'da komple ses yalıtımı yaptırmış ve sonuca inanamamış. Hayran kaldığını söylüyordu. Ayrıca aracın lastikleride çok önemli. Benim araç üzerinde pirelli cinturato lastiklerle geldi. En sevmediğim lastik markasıdır. Biraz yıpransınlar direk continental veya nokian taktıracağım. Ama dediğiniz gibi yol sesi çoğu araçta var. Önemli olan motor sesi benim için çünkü benzinli araçtan sonra i20 bana motor sesi konusunda aşırı sessiz geldi. 150 ile giderken bile motordan ses duyulmayınca insanda motor zorlanmıyormuş hissi yaratıyor. Diğer benzinli aracımda 120'den sonra motor cayır cayır bağırıyordu. Bu arada lastikten önce ilk planım kışa doğru araca orjinal navigasyonlu medya sistemi ve spoiler taktıracağım.

    Evet yalıtım yaptıran arkadaşın msj.nızı okumuştum. sanırım 2000 tl gibi yüksek bir tutar tutuyormuş, ben adana,hatay ve mersindeki toplam 5-6 tane hyundai bayii sine bu yalıtım durumunu sordum ama hepsi aynı cevabı verdi, biz böyle bir uygulama yapmıyoruz, aldığımız eğitimlerde böyle bir uygulama yok, araçlar fabrika çıkışında yalıtımı yapılmış biçimde çıkıyor dediler.

    Benim i20 de dunlop sport diye bir lastik var; evlere şenlik sürekli taş tuttuğu için taş atar, kışın frenlemede hiç güven vermez, yol sesini süper içeri alır...zaten yolda giderken lastiğin sesinin geldiğini hissediyorum...Zaten en son i20 lerde ya pirelli var yada dunlop var 2 lastikte benim gözümde 3. sınıf lastik...Continetal in eco contect serisi bu yol sesi işini çözer gibime geliyor..Lastik fiyatlarından hiç haberim yok ama, Bizim araçlara uygun 4 adet continental lastik sanırım 600-700 tl den aşağı değildir

    navigasyonlu medya sistemi ve spoiler ın fiyatları ne kadardır fiyat aldınızmı?

    Hocam geçen ay navigasyona 1500 tl spoilera ise 300 lira fiyat aldım servisten. Navigasyon fiyatı kabul edilebilir geldi ama spoiler fiyatı çok abartı. Spoiler için yan sanayi olarak 100-150 arası çözerim.

    Hocam bir navigasyona 1500 lira verilmez yazık o paraya. Ya parasını çıkaracağını bilsem bir dakika durmam ama piyasadaki 100 liralık cihazlardan nesi farklı da 15 kat para istiyorlar onu anlamadım. Tabi para çoksa verilebilir, zevk meselesi bu. Navigasyon fiyatı kabul edilebilir demişsiniz üstelik! Bunun nesi kabul edilebilir anlamadım ya. Biri bana anlatsın lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KATRE -- 29 Temmuz 2013; 4:38:20 >




  • 
Sayfa: önceki 10571058105910601061
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.