Şimdi Ara

2021- 2023 Honda Civic | ANA KONU | [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (925. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: buura7 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 3 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
38.967
Cevap
305
Favori
2.226.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
55 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 923924925926927
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDifference01

    en uzun ömürlü motor sıralamasını yazayım siz değerlendirin...

    1-Japonya’da genel merkezi bulunan Toyota, tüm dünya tarafından bilinen ve diğer otomotiv şirketlerinden daha uzun süre dayanan araçlar üretiyor. Firma, motor ömrü kriterini baz alırsak Honda’yı da geride bıraktığını ve birinci sıraya yükseldiğini görüyoruz. Toyota’nın uzun ömürlü araçlarının yapabildiği yol ortalama 339.096 kilometredir.

    2-Japonya’nın Tokyo şehrinde merkezi olan Honda, herkes tarafından bilinen bir otomotiv şirketidir. Şirket, caddelerde sıklıkla gördüğümüz oldukça dayanıklı araçlar üretmektedir. Otomobillerinin motor ömrü, ortalama 336.354 kilometredir. Bu kapasiteyi sadece Toyota geçebilir.

    3-Ford Otomotiv, idari merkezi Dearborn, Michigan’da bulunan bir Amerikan şirketidir. Herkes tarafından otomobil üreticisi olarak bilinen şirketin araçları uzun süre boyunca kullanılabiliyor. Araçların motor ömrü bitmeden yapabileceği yol, ortalama 319.308 kilometredir.

    4-Genel merkezi Auburn Hills ve Michigan’da olan Dodge bir Amerikan otomotiv şirketidir. Tüm dünya tarafından beğenilerek kullanılan dayanaklı araçlar üretmektedir. Dodge marka araçların yapabileceği yol kapasitesi ise ortalama 319.078 kilometredir.

    5-Bir Amerikan şirketi olan Chevrolet’in merkezi Detroit ve Michigan’dadır. Firma, hemen hemen dünyanın her yerine otomobil ihraç etmektedir. 2000’li yıllarda Avrupa’ya yepyeni modellerle giriş yapmıştır. Yeni tip modeller ilk yıllarda büyük sorunlar çıkarsa da Avrupa’daki otomobil pastasından büyük bir pay kapmıştır. Oldukça verimli ve sağlam araçlar, ortalama 315.035 kilometre motor ömrüne sahip.

    6-Japonya’da bulunan Nissan, Yokohama ve Nishi-ku merkezli bir otomotiv şirketidir. Nissan motor şirketi; NISMO, Datsun, INFİNİTİ ve Nissan marka otomobiller üretmektedir. Dünya genelinde en büyük başarısını, Micra modeliyle 1993 yılında göstermiştir. Ford ve Renault ile ortaklığı bulunan şirket, Renault ile “DCI” motoru ortak kullanmaktadır. Şirketin başarısı ortaklıklardan doğan motorlar ile değil, zor günler geçirdiği yıllarda üretmiş olduğu yüksek performanslı motorlar ile gelmiştir. Araçlarının motor ömrü bitmeden yapabileceği yol, ortalama 314.776 kilometredir.

    7-Genel merkezleri Ebisu, Tokyo ve Japonya’da bulunan şirketin araçlarının motor ömrü, ortalama 305.105 kilometredir. Son 5 yıl içerisinde beklenen yükselişi gösterememiştir. Avrupa ülkelerine yapılan satışların yükselmemesi, Subaru’yu “Safkan Japon” olmaktan uzaklaştırmaya yetmiştir. Hala Impreza modeli üzerinden saygınlığını korusa da aile otomobilleri üretmekte zorluk çekmektedir. Son Samuray Subaru, motor konusunda rakiplerinden asla geri kalmamıştır. Üstelik turbo kullanılan otomobillerde motor ömrü daha az olur. Subaru bu algıyı tersine çevirmeyi başarmıştır.

    8-GMC, Amerikan şirketi olup, Detroit’te bulunmaktadır. Generel Motor’un bünyesindeki markalardan biridir. Suv, kamyonet ve kamyon üretimi yapan bu marka, Amerika ve Kuzey Avrupa ülkelerinde çok sevilmektedir. Bu otomotiv firması, Kuzey Amerika ve Orta Doğu ülkelerine araç gönderiyor. Otomobillerinin motor ömrü bitmeden yapabileceği yol ise ortalama 303.496 kilometredir.

    9-Acura, Minato, Japonya ve Tokyo olmak üzere 3 ana merkezi olan, Honda şirketine bağlı otomotiv şirketidir. Tarihe ilk lüks Japon araba markası olarak geçmiştir. Ürettiği spor arabalar Amerika ve Avrupa’da çok saygın bir yere sahip. Amerikalıların Japon otomobillerine olan ön yargısını yıkan markaların başında gelmektedir. Amerika’da 1991 yılında En İyi İthal Otomobil ödülünü Legend modeliyle kazanmıştır. Honda’nın bir alt kuruluşu olan Acura otomobillerinin motor ömrü ise ortalama 287.987 kilometredir.
    Genel merkezi Fuchu, Aki Hiroşima’da olan Mazda, bir Japon otomotiv şirketidir. 1960 yılında Wankel tipi motor üretimine başladılar ve günümüze kadar geliştirerek kendi tarzlarını yansıtan güçlü ve uzun ömürlü motor tipiyle markayı özleştirdiler. Şirketin vizyonu da genel olarak uzun ömürlü kullanım sağlayacak araçlar üretmektir. Araçların motor ömrü ortalama olarak 286.027 kilometredir.
    10-

    En uzun ömürlü motoru bizim yol şartlarında çalışan taksicilere sormak daha mantıklı bence. Böyle bir anket yapılırsa burun kıvırdığımız Accent, Albea, Linea gibi araçların milyon km'yi devirdiğini göreceksiniz.

    Zaten uzun ömür artık birincil öncelik değil, insanlar 5-7 senede arabalarını değiştiriyor, Avrupa'da 15 yaşından eski arabalar direk hurda oluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • aynı taksicilere sanayii maceralarını sorunuz lütfen..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbdd41

    satış rakamları ortada..nette araştır.

    Temmuz-06 Ağustos-06 Eylül-06 Ekim-06 Kasım-06 Toplam - 06

    Honda Civic Sedan 376 381 389 1.352 2.121 8.637

    KASIM AYI SATIŞ RAKAMI 2121 KASIM AYI SATIŞI 5. SIRADA BAZ DONANIMI 76000TL FİYATTAN BAŞLAYAN BİR ARACA GÖRE COK YUKSEK BİR RAKAM. HONDA BELKİ DREAM DONANIM YAPIP 60 BİN RAKAMLARINDA ARAC CIKARSA COK DAHA FAZLA SATACAK AMA BU HONDA NE YAPACAGI BELLİ OLMAYAN BİR FİRMA.BENCE BU RAKAMLARA GÖRE DE SATIŞI GAYET YETERLİ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ifcoskun


    quote:

    Orijinalden alıntı: bbdd41

    satış rakamları ortada..nette araştır.

    Temmuz-06 Ağustos-06 Eylül-06 Ekim-06 Kasım-06 Toplam - 06

    Honda Civic Sedan 376 381 389 1.352 2.121 8.637

    KASIM AYI SATIŞ RAKAMI 2121 KASIM AYI SATIŞI 5. SIRADA BAZ DONANIMI 76000TL FİYATTAN BAŞLAYAN BİR ARACA GÖRE COK YUKSEK BİR RAKAM. HONDA BELKİ DREAM DONANIM YAPIP 60 BİN RAKAMLARINDA ARAC CIKARSA COK DAHA FAZLA SATACAK AMA BU HONDA NE YAPACAGI BELLİ OLMAYAN BİR FİRMA.BENCE BU RAKAMLARA GÖRE DE SATIŞI GAYET YETERLİ...

    Durum biraz bakış açısı ile ilgili sanırım. 2121 sayısı iyi ama diğerleri ile kıyaslandığında durum değişiyor. Kasım ayında anormal bir satış oldu. Bütün firmalar tıklım tıklımdı. Bu ay biraz daha duser zannederim.
    Şimdi yeni çıkmış ateş eden guzellikte boyle bir kasanın iki aydır 5.-6. Olması iyi midir? Mesele bence bu. Egea ve Corolla ikiye katlamış. Yüzü eskimiş astra fark atmış. Denilebilir ki filo satışları. Kaç bu filo satışları? Net rakamlar ne? Belli değil. -Örneğin opelde filo satışı benim bildiğim yok gibi bir şey- neticede elimizde net filo Satış rakamları yoksa odd'nin verilerini baz almaktan başka alternatif var mı!
    Şu durumda yeni çıkmış cillop gibi kasasıyla civigin 5. Olması bence kötü. Ha honda tr'nin kaçıncı olmak gibi bir hedefi var? Onu da bilemiyoruz. Belki de "çok satmasam da olur önemli olan kâr" diyorlar. Zira güzelim arabanın cok satmamasi için ellerinden geleni yapıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid


    quote:

    Orijinalden alıntı: farukclk


    quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Takıldığım bir konu da, aracın stop lambaları led ama frene basınca bildiğin 5 liralık klasik ampuller yanıyor..ikisi aynı anda gece hiç hoş olmuyor..fren lambaları da led olmalıydı..



    Honda fanatiklerinin "ama o da olsa araba kaç para olurdu biliyon mu" savunmaları geçersiz..



    Alayının var olduğu ve üstelik dizel motora rağmen daha ucuz araçlar var..



    Ben bu durumların hondanın sinekten yağ çıkarma stratejisinin bi parçası olduğunu düşünüyorum..



    Diğer markalar atıyorum, ful bi araçtan araç başına 10 bin kazanıyorsa, honda her zaman 20 bin indirme gayretinde..



    Bu "satılırsa satılır" rahatlığı da biraz ordan geliyor..



    Koy led stopları honda..

    honda led olayini yavaş yavaş entegre ediyor. bunun sebebi bana göre tedarik ve stoklar ile alakalı olsa gerek. ama birde şu var kullanmakta olduğum 2015 model aracta full model olmasina ragmen farlarinda sari ampul bulunmakta, bu daha kötü değil mi?

    Tabii ki kötü..ben kötüye iyi diyemem..özellikle beğendiğim aracı yerden yere vururum.eksiği daha çok gözüme çarpar..isterim ki kusursuz olsun sınıfına göre..

    Bu fiyat seviyelerinde artık bazı şeylerin standart olması gerek..nasıl ki klima var mı abs var mı diye şüpheye düşmüyorsak, artık diğer bazı donanımların da standart olmaya başlaması lazım..sarı ampul halojen ampul yakışmıyor..

    Gerçi ben ampullerin alayına karşıyım;)

    sonuna kadar katılıyorum, dünya para ver aracı son derece klas gösteren bir özellikten mahrum kal. Aslında bu led sistemleri daha az enerji tükettiğinden dolayı yakıtta bile tasarruf sağlamakta bu sebepten ötürü bence zorunlu hale getirilmeli... Ben can alıcı noktadan bahsetmedim benim aracımda gündüz yanan bir ampul bile yok ;)) ama ben bilerek aldım extra donanım için para vermek istemediğimden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lodosunoglu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ifcoskun


    quote:

    Orijinalden alıntı: bbdd41

    satış rakamları ortada..nette araştır.

    Temmuz-06 Ağustos-06 Eylül-06 Ekim-06 Kasım-06 Toplam - 06

    Honda Civic Sedan 376 381 389 1.352 2.121 8.637

    KASIM AYI SATIŞ RAKAMI 2121 KASIM AYI SATIŞI 5. SIRADA BAZ DONANIMI 76000TL FİYATTAN BAŞLAYAN BİR ARACA GÖRE COK YUKSEK BİR RAKAM. HONDA BELKİ DREAM DONANIM YAPIP 60 BİN RAKAMLARINDA ARAC CIKARSA COK DAHA FAZLA SATACAK AMA BU HONDA NE YAPACAGI BELLİ OLMAYAN BİR FİRMA.BENCE BU RAKAMLARA GÖRE DE SATIŞI GAYET YETERLİ...

    Durum biraz bakış açısı ile ilgili sanırım. 2121 sayısı iyi ama diğerleri ile kıyaslandığında durum değişiyor. Kasım ayında anormal bir satış oldu. Bütün firmalar tıklım tıklımdı. Bu ay biraz daha duser zannederim.
    Şimdi yeni çıkmış ateş eden guzellikte boyle bir kasanın iki aydır 5.-6. Olması iyi midir? Mesele bence bu. Egea ve Corolla ikiye katlamış. Yüzü eskimiş astra fark atmış. Denilebilir ki filo satışları. Kaç bu filo satışları? Net rakamlar ne? Belli değil. -Örneğin opelde filo satışı benim bildiğim yok gibi bir şey- neticede elimizde net filo Satış rakamları yoksa odd'nin verilerini baz almaktan başka alternatif var mı!
    Şu durumda yeni çıkmış cillop gibi kasasıyla civigin 5. Olması bence kötü. Ha honda tr'nin kaçıncı olmak gibi bir hedefi var? Onu da bilemiyoruz. Belki de "çok satmasam da olur önemli olan kâr" diyorlar. Zira güzelim arabanın cok satmamasi için ellerinden geleni yapıyorlar.

    Hocam oldukça anlamlı tespitlerde bulunmuşsun. Bir de filo satışısı yok ise bu da bir eksikliktir. Çünkün farklı model, segment ve marka araçlar filoda gidiyor. Örneğin b hatchback, c sedan, d sedan hatta e sedan lüks araçlar, pikaplar, 4x4 ler filo olaral alınıyor veya kiralanıyorken, honda neden filoda gitmiyor bunu sormak lazım. Markanın ederinin yüksek olduğu vurgulanıyor, kaliteli olmadığını asla söyleyemeyiz ve bence albenisi çok yüksek görsel anlamda. Öyle ise filoda neden gitmiyor bu araç? İki katı fiyattaki araçlar gidebiliyor çünkü. Fiyat ve yürütme giderleri bu durumda gerekçe olmak çıkıyor. Konu incelemeye değer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aabidinnakka -- 20 Aralık 2016; 20:17:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkilinc79


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheDifference01

    en uzun ömürlü motor sıralamasını yazayım siz değerlendirin...

    1-Japonya’da genel merkezi bulunan Toyota, tüm dünya tarafından bilinen ve diğer otomotiv şirketlerinden daha uzun süre dayanan araçlar üretiyor. Firma, motor ömrü kriterini baz alırsak Honda’yı da geride bıraktığını ve birinci sıraya yükseldiğini görüyoruz. Toyota’nın uzun ömürlü araçlarının yapabildiği yol ortalama 339.096 kilometredir.

    2-Japonya’nın Tokyo şehrinde merkezi olan Honda, herkes tarafından bilinen bir otomotiv şirketidir. Şirket, caddelerde sıklıkla gördüğümüz oldukça dayanıklı araçlar üretmektedir. Otomobillerinin motor ömrü, ortalama 336.354 kilometredir. Bu kapasiteyi sadece Toyota geçebilir.

    3-Ford Otomotiv, idari merkezi Dearborn, Michigan’da bulunan bir Amerikan şirketidir. Herkes tarafından otomobil üreticisi olarak bilinen şirketin araçları uzun süre boyunca kullanılabiliyor. Araçların motor ömrü bitmeden yapabileceği yol, ortalama 319.308 kilometredir.

    4-Genel merkezi Auburn Hills ve Michigan’da olan Dodge bir Amerikan otomotiv şirketidir. Tüm dünya tarafından beğenilerek kullanılan dayanaklı araçlar üretmektedir. Dodge marka araçların yapabileceği yol kapasitesi ise ortalama 319.078 kilometredir.

    5-Bir Amerikan şirketi olan Chevrolet’in merkezi Detroit ve Michigan’dadır. Firma, hemen hemen dünyanın her yerine otomobil ihraç etmektedir. 2000’li yıllarda Avrupa’ya yepyeni modellerle giriş yapmıştır. Yeni tip modeller ilk yıllarda büyük sorunlar çıkarsa da Avrupa’daki otomobil pastasından büyük bir pay kapmıştır. Oldukça verimli ve sağlam araçlar, ortalama 315.035 kilometre motor ömrüne sahip.

    6-Japonya’da bulunan Nissan, Yokohama ve Nishi-ku merkezli bir otomotiv şirketidir. Nissan motor şirketi; NISMO, Datsun, INFİNİTİ ve Nissan marka otomobiller üretmektedir. Dünya genelinde en büyük başarısını, Micra modeliyle 1993 yılında göstermiştir. Ford ve Renault ile ortaklığı bulunan şirket, Renault ile “DCI” motoru ortak kullanmaktadır. Şirketin başarısı ortaklıklardan doğan motorlar ile değil, zor günler geçirdiği yıllarda üretmiş olduğu yüksek performanslı motorlar ile gelmiştir. Araçlarının motor ömrü bitmeden yapabileceği yol, ortalama 314.776 kilometredir.

    7-Genel merkezleri Ebisu, Tokyo ve Japonya’da bulunan şirketin araçlarının motor ömrü, ortalama 305.105 kilometredir. Son 5 yıl içerisinde beklenen yükselişi gösterememiştir. Avrupa ülkelerine yapılan satışların yükselmemesi, Subaru’yu “Safkan Japon” olmaktan uzaklaştırmaya yetmiştir. Hala Impreza modeli üzerinden saygınlığını korusa da aile otomobilleri üretmekte zorluk çekmektedir. Son Samuray Subaru, motor konusunda rakiplerinden asla geri kalmamıştır. Üstelik turbo kullanılan otomobillerde motor ömrü daha az olur. Subaru bu algıyı tersine çevirmeyi başarmıştır.

    8-GMC, Amerikan şirketi olup, Detroit’te bulunmaktadır. Generel Motor’un bünyesindeki markalardan biridir. Suv, kamyonet ve kamyon üretimi yapan bu marka, Amerika ve Kuzey Avrupa ülkelerinde çok sevilmektedir. Bu otomotiv firması, Kuzey Amerika ve Orta Doğu ülkelerine araç gönderiyor. Otomobillerinin motor ömrü bitmeden yapabileceği yol ise ortalama 303.496 kilometredir.

    9-Acura, Minato, Japonya ve Tokyo olmak üzere 3 ana merkezi olan, Honda şirketine bağlı otomotiv şirketidir. Tarihe ilk lüks Japon araba markası olarak geçmiştir. Ürettiği spor arabalar Amerika ve Avrupa’da çok saygın bir yere sahip. Amerikalıların Japon otomobillerine olan ön yargısını yıkan markaların başında gelmektedir. Amerika’da 1991 yılında En İyi İthal Otomobil ödülünü Legend modeliyle kazanmıştır. Honda’nın bir alt kuruluşu olan Acura otomobillerinin motor ömrü ise ortalama 287.987 kilometredir.
    Genel merkezi Fuchu, Aki Hiroşima’da olan Mazda, bir Japon otomotiv şirketidir. 1960 yılında Wankel tipi motor üretimine başladılar ve günümüze kadar geliştirerek kendi tarzlarını yansıtan güçlü ve uzun ömürlü motor tipiyle markayı özleştirdiler. Şirketin vizyonu da genel olarak uzun ömürlü kullanım sağlayacak araçlar üretmektir. Araçların motor ömrü ortalama olarak 286.027 kilometredir.
    10-

    En uzun ömürlü motoru bizim yol şartlarında çalışan taksicilere sormak daha mantıklı bence. Böyle bir anket yapılırsa burun kıvırdığımız Accent, Albea, Linea gibi araçların milyon km'yi devirdiğini göreceksiniz.

    Zaten uzun ömür artık birincil öncelik değil, insanlar 5-7 senede arabalarını değiştiriyor, Avrupa'da 15 yaşından eski arabalar direk hurda oluyor.

    Hocam söylediklerine katılıyorum, ek olarak motorun uzun ömrü yerine aracın bir paket olarak uzun vadede dayanıklı olması kullanıcının cebine olumlu yansır. Motor, şanzuman, balata, disk, iç aksam, kapı kulpu, direksiyon kaplaması, otomatik cam açma kaplaması vs vs. Kullanışlılık ve paket olarak dayanıklık ciddi alım sebebidir.

    Taksicilere neden albea değil takside accent era kullandıklarını sorduğumda cevap tamir için kaputtaki yerleşimin daha kolay olduğu idi. Adam aynen şöyle ifade etmişti. "Albeada X parçasını sökmek için elli tane parça sökmek gerek, erada ise bu işlem kolay". Eskiler bilir belki, opel mantada debrijay baskı balatasının değişimi için motorun inmesi gerekiyordu". Her sök tak yıpranma da içerir. Dolayısuyla bu gerçeklikler de dikkate alınmalı. Her model gibi honda da bu anlamda değerlendirlimeli.




  • Arkadaşlar filo satışı var yeni civic in. Hatta 2017 modelin bile filo satışı gerçekleşti. 20 gün sonra teslim ediyorlar. Burdan fiyatı paylaşamayacağım ama çok ciddi bir indirim söz konusu değil ama lpg montajında indirim yapıyorlar. Ayrıca renk konusunda çok yardımcı olmuyorlar ne varsa onu veriyorlar
  • ben bıktım artık bu araç hakkında konuşmaktan...burdan söyledik anlattık..aman aman bişeyi yok işte.alan alsın satan satsın..turboyu bekliyorum düşündüğüm fiyatlarda gelirse..o fiyatlara da satmazlarsa ne atmosferik ne turbo almıcam..gidip başka bi araç bakıcam..dingiller kazanmasın para..
  • Ist ici sifir exe eco teklifi alan var mi ya da baska ne onerirsiniz sifier veya iknci el otomatik sart
  • aabidinnakka A kullanıcısına yanıt
    yılların tecrübesine inanmayın bilime teknolojiye basına taksiciye inanın kardeşim..abd kanada uzak doğuya inanmayın ışık doğudan yükselir..Avrupa doğunun kütüphanelerini tarihini yok etmiştir savaşta ilk önce..Avrupa ülkesine sokmuyor alman savcılar kendi markasına ceza kesiyor burada almanlar rekor satışta..almanlar 10000 dolar ödemeyi kabul ediyor 1000 dolar para kartı ödemeyi extra..şimdi yan çiziyor ..ülkemizde hala tık yok ww .. ödeme vb hiç bir şey olmamış gibi davranıyor..Avrupa aldığı ww ve türevi araçların satarken değer kaybını talep ediyor uyuyun siz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheDifference01 -- 20 Aralık 2016; 23:37:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkilinc79


    quote:

    Orijinalden alıntı: xendaba

    Hangi marka olursa olsun şunu düşünmek lazım yani kıskaca araç üreticisi dev marka boya yapamamış sen gidip bir kimya firmasına üstüne sonradan fabrikasyon olmayan bir kaplama sürdürüyorsun amaç ne ?



    Koruma



    Neden koruyorsun , güneşten , çarpmadan vb





    Arkadaşlar eskisi gibi değil yani artık boyalar falan güneşte yanıp 5 yaşında tavan boya yanık olmaz



    İçerden pas atmaz bunlar olsa olsa 10-15 sene sonra olur olursada şimdiki verdiğin 1,500-2000? parayı koy kenara ozaman zaten bukadar az vermiştim o kadar parayı düş satarken 15 yıl o para arabanın üzerinde değil cebinde Durmuş olur







    İnanmayın koskaca yüceler yücesi,

    Ulular ulusu patlak şanzıman üretmeyen turbo koymayan , sorunauzluk abidesi , Honda boyasına birşey olmaz



    Alman arabası değil bu üstün Japon yüce Honda üretimi birşey olmaz boyasına







    Hem yere göğe sığdırmayıp sorunsuzluk diyorsunuz hem sıfır arabaya bunların boyası çok kalitesiz olabilir ben bi şunu korumaya alayım bu nasıl bir iş ;)





    Ha bunu herkes yapıyor rant kapısı olmuş o ayrı konu ;) Borusan'da yok 5 kat yok 7 kat 2,500-3,000? fiyatlar



    Millet servisten değil böyle arabasına titreyen milletten söğüşlüyor parayı ;)

    Başka bir başlıkta satış temsilcisi bir yazar aldıkları pirimlerden bahsetmişti, hatırladığım kadarıyla böyle boya koruma izolasyon vb. satarlarsa araba satmaktan daha fazla pirimi var..

    Ne olacak araba satsa alacağı para belli vergisi var aldısı , 50-100? lik malzemeyi uygulayıp 500-1000? almak üstüne yok 5 değil 7 kat yapalım YÖK 7 yetmez 9 kat yapalım deyip 2-3 bin nedir ya

    Buna inanıp yaptıranda gani ona yanıyorum ben ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: farukclk


    quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid


    quote:

    Orijinalden alıntı: farukclk


    quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Takıldığım bir konu da, aracın stop lambaları led ama frene basınca bildiğin 5 liralık klasik ampuller yanıyor..ikisi aynı anda gece hiç hoş olmuyor..fren lambaları da led olmalıydı..



    Honda fanatiklerinin "ama o da olsa araba kaç para olurdu biliyon mu" savunmaları geçersiz..



    Alayının var olduğu ve üstelik dizel motora rağmen daha ucuz araçlar var..



    Ben bu durumların hondanın sinekten yağ çıkarma stratejisinin bi parçası olduğunu düşünüyorum..



    Diğer markalar atıyorum, ful bi araçtan araç başına 10 bin kazanıyorsa, honda her zaman 20 bin indirme gayretinde..



    Bu "satılırsa satılır" rahatlığı da biraz ordan geliyor..



    Koy led stopları honda..

    honda led olayini yavaş yavaş entegre ediyor. bunun sebebi bana göre tedarik ve stoklar ile alakalı olsa gerek. ama birde şu var kullanmakta olduğum 2015 model aracta full model olmasina ragmen farlarinda sari ampul bulunmakta, bu daha kötü değil mi?

    Tabii ki kötü..ben kötüye iyi diyemem..özellikle beğendiğim aracı yerden yere vururum.eksiği daha çok gözüme çarpar..isterim ki kusursuz olsun sınıfına göre..

    Bu fiyat seviyelerinde artık bazı şeylerin standart olması gerek..nasıl ki klima var mı abs var mı diye şüpheye düşmüyorsak, artık diğer bazı donanımların da standart olmaya başlaması lazım..sarı ampul halojen ampul yakışmıyor..

    Gerçi ben ampullerin alayına karşıyım;)

    sonuna kadar katılıyorum, dünya para ver aracı son derece klas gösteren bir özellikten mahrum kal. Aslında bu led sistemleri daha az enerji tükettiğinden dolayı yakıtta bile tasarruf sağlamakta bu sebepten ötürü bence zorunlu hale getirilmeli... Ben can alıcı noktadan bahsetmedim benim aracımda gündüz yanan bir ampul bile yok ;)) ama ben bilerek aldım extra donanım için para vermek istemediğimden.

    Hangi paketti ? Gündüz farı zorunlu değilmi ? Ampul veya led gündüz farı sanki zorunlu oldu diye hatırlıyorum , yoksa olacak diye mi aklımda kalmış ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2015 titanyum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • superegoid S kullanıcısına yanıt

    Değişen parçalara birkaç örnek...Herhalde bir fikir verir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismet berker -- 21 Aralık 2016; 0:23:0 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismet berker


    Değişen parçalara birkaç örnek...Herhalde bir fikir verir...

    Fikir verdi..şimdi soru şu; bu şekilde lpg ye daha uyumlu hale getirilmiş motorda, benzinde çalışma özelliğine zarar verilmesi söz konusu olabilir mi..

    Benzinli motorla, parçaları lpg için değiştirilmiş motor arasında benzinle gidişte kısa ve uzun vadede bir fark ya da sorun olur mu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid


    quote:

    Orijinalden alıntı: ismet berker


    Değişen parçalara birkaç örnek...Herhalde bir fikir verir...

    Fikir verdi..şimdi soru şu; bu şekilde lpg ye daha uyumlu hale getirilmiş motorda, benzinde çalışma özelliğine zarar verilmesi söz konusu olabilir mi..

    Benzinli motorla, parçaları lpg için değiştirilmiş motor arasında benzinle gidişte kısa ve uzun vadede bir fark ya da sorun olur mu.

    Hayır hocam olmaz.

    LPG'nin yanma şekli şemali benzinden daha farklı olması neticesinde motorun bazı parçaları daha uzun süre ısıya maruz kalıyorlar (Supaplar-Supap Bagası ve gaydı) LPG için bunları değiştirdiğiniz zaman görece daha ağır ama ısıya daha dayanıklı parça takılmış oluyor (piyasada çelik supap diye geçen)

    Silindir kapağının değişimi yine LPG'den dolayı supap bagaları ve LPG'nin yanma şeklinden dolayı (açıdan dolayı yanlış görmediysem) yanma odası biraz farklı dizayn edilmiş.Sebebide verim.

    Manifold dizaynıda keza öyle.Manifolddaki egzoz gazının tahliyesi ve yanması uzun süren LPG'den dolayı motor verimini etkilemek için değiştirilmiş.

    Emme manifolduda LPG bağlantıları nedeni ile yeniden dizayn edilmiş gibi görünüyor.

    Özetle yanma odası dizaynının kısmı etkisi dizaynı hariç (resimden tam anlaşılmıyor artı piston kafalarında görmek lazım) LPG dönüşümüde kullanılan parçalar Benzinle çalışma durumuna negatif etki etmez.Daha dayanıklı parçalar takılıyor anlayacağınız.




  • Fenerliminion F kullanıcısına yanıt
    Çünkü konuyu liseli ergenler basmış
    Bunlar zamanla azalarak biterler.
    Neyse, satılan araçlar çoğalmaya başladıkça faydalı paylaşımlar gelmeye başlayacaktır.
    Aracınızı iyi günlerde kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDifference01

    yılların tecrübesine inanmayın bilime teknolojiye basına taksiciye inanın kardeşim..abd kanada uzak doğuya inanmayın ışık doğudan yükselir..Avrupa doğunun kütüphanelerini tarihini yok etmiştir savaşta ilk önce..Avrupa ülkesine sokmuyor alman savcılar kendi markasına ceza kesiyor burada almanlar rekor satışta..almanlar 10000 dolar ödemeyi kabul ediyor 1000 dolar para kartı ödemeyi extra..şimdi yan çiziyor ..ülkemizde hala tık yok ww .. ödeme vb hiç bir şey olmamış gibi davranıyor..Avrupa aldığı ww ve türevi araçların satarken değer kaybını talep ediyor uyuyun siz...

    Hocam verdiğim örneklerin biri italyan biri güney koreli sen bir şekilde nasıl konuyu almana bağlıyorsun, ne alaka?

    Daha önce hondayı apaci geçlik rezil ediyor tofaş şahin gibi dedim diye ezme gençleri dedin ama kalkmış hayati araçta geçen taksiciyi eziyorsun sen de.

    Kendinle çelişiyorsun.




  • Benzinli kullanan arkadaşlar tüketiminiz nedir?
  • 
Sayfa: önceki 923924925926927
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.