Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (554. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.608
Cevap
137
Favori
1.300.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 552553554555556
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tiesto55

    İnşallah aranızda megane 2 otomatik kullanan vardır bu kadar otomatik muhabbeti üzerine çünkü bana birisinin megane 2 otomatiğinden çok daha iyi olduğunu söylemesi yeterli olacak auto6r 'ın.



    508 çok hoşuma giden bir araç araştırıyorum ve gözüken gerçek anlamda F/P bir araç olduğu ama bu otomatik eleştirileri kafamı karıştırıyor kullananlar olarak 65 70 bandında otomatik 2.el bir 508 önerir misiniz?

    Burada genelde herkes 508 sahibi olduğu için illaki öveceklerdir ama gerçekten övülecek üzerinde çok çalışılmış bir araç. Ben çok farklı markalar kullandım ama bu kasarr uzun süreli keyif alarak bindiğim 508 oldu. Ön yargılı babama bile aldırdım ve o da çok memnun. Hatta şu an satıia çıkardım benimkini ve kısmetse yine 508 den devam edeceğim. Özellikle son güncellemeyle vites geçişleri daha yumuşak oldu. Sizin baktığın km donanım nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tiesto55 T kullanıcısına yanıt
    65-70 bin civarı dediğinize göre auto6r müşterisisiniz ;)

    megane 2 nin şanzımanı 4 ileri eski teknoloji de olsa klasik tam otm bir şanzımandır ve vites geçişlerini (tabii ki bir arızası falan yoksa) auto6r a göre daha az hissettirir ama bir sürü dezavantajı da var.

    siz hangisini ne kadar önemsersiniz. iyi kötü kişiye göre değişir.

    bence en doğrusu kendiniz kullanın.

    artık bir tanıdık olur ciddi müşteri olduğunuzu gören bir 2. el araç satıcısının aracı olur. mutlaka görün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhabbetin başını görmeden son üç mesaja göre yazayım ;
    Bu araç yavaş vites değiştirir (Auto6R). Ama çift kavrama vitesler kadar kararlıdır, doğru vites seçer. Bayır falan çıkarken zorlanabilirsiniz, bu duruma göre zamanla kendinizi eğitirsiniz.
    Bahsettiğiniz aracın şanzımanı dışında karşılaştırılacak zaten bir tarafı yok 508 ile. Ancak Auto6R az yakar, performanslı kullanımda da vites geçişini hissettirmesi keyifli bir sürüş sağlar. Bu şanzımanı kullananlar %85-90 memnundur.
    Auto6R bir aracı ikinci el aldınız. Sonra problem yaşadınız, muhtemelen Volan değişir. Takribi 2.500 TL gibi bir arıza çıkarma potansiyeline sahiptir. Başka masraf açanını duymadım. Yani size yaşatması muhtemel riski budur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Muhabbetin başını görmeden son üç mesaja göre yazayım ;
    Bu araç yavaş vites değiştirir (Auto6R). Ama çift kavrama vitesler kadar kararlıdır, doğru vites seçer. Bayır falan çıkarken zorlanabilirsiniz, bu duruma göre zamanla kendinizi eğitirsiniz.
    Bahsettiğiniz aracın şanzımanı dışında karşılaştırılacak zaten bir tarafı yok 508 ile. Ancak Auto6R az yakar, performanslı kullanımda da vites geçişini hissettirmesi keyifli bir sürüş sağlar. Bu şanzımanı kullananlar %85-90 memnundur.
    Auto6R bir aracı ikinci el aldınız. Sonra problem yaşadınız, muhtemelen Volan değişir. Takribi 2.500 TL gibi bir arıza çıkarma potansiyeline sahiptir. Başka masraf açanını duymadım. Yani size yaşatması muhtemel riski budur.

    120.000 km'deki 508 aracımın volant, baskı ve balata değişimi için 1.450 tl'ye malzemeleri kendim aldım, işçilik için 250 tl, abc peugeot'da şanzuman yazılımı için 70 tl olmak üzere 1.770 tl ödedim. Yazılım güncellemesini ise özellikle tavsiye ederim, şanzuman çok daha iyi bir hale geliyor.




  • mustafaserhan M kullanıcısına yanıt
    Herkese cevaplar için teşekkürler.



    Mustafa hocam beni korkuttunuz açıkçası megane daki 4 ileri bva şanzımandan daha fazla geçiş hissetiriyorsa durum pek iç açıcı durmuyor :) Yalnız ben megane 2 de ki şanzımanı tam değil yarı diye biliyorum üstüne auto6r 6 ileri ve direksiyonda elle vites imkanı var her türlü daha iyi gibi geliyor ama bir araç bulup deneyip görmek lazım şuan piyasada dizel otomatik donanim olarak en makul araç 508 insan kolay vazgeçemiyor.

    Taha hocam 80 90 bin km yi devirmemiş allure düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tiesto55 -- 8 Şubat 2017; 12:8:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tiesto55

    Herkese cevaplar için teşekkürler.



    Mustafa hocam beni korkuttunuz açıkçası megane daki 4 ileri bva şanzımandan daha fazla geçiş hissetiriyorsa durum pek iç açıcı durmuyor :) Yalnız ben megane 2 de ki şanzımanı tam değil yarı diye biliyorum üstüne auto6r 6 ileri ve direksiyonda elle vites imkanı var her türlü daha iyi gibi geliyor ama bir araç bulup deneyip görmek lazım şuan piyasada dizel otomatik donanim olarak en makul araç 508 insan kolay vazgeçemiyor.

    Taha hocam 80 90 bin km yi devirmemiş allure düşünüyorum.



    Ankara'daysanız aracımı kullanıp daha doğru fikir sahibi olabilirsiniz.
  • Yaz geliyor.

    Petlas Velox Sport PT741 nasıl bilirsiniz, alayım mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tiesto55 T kullanıcısına yanıt
    bva bildiğim kadarıyla tam otm. olan şanzımanın adı.

    megane 2 de yarı otm kullanılmadı hiç. o yüzden klasik 4 ileri tam otm. bir megane olduğunu düşünerek öyle dedim ki tam otm bir şanzımana göre hissettirme olur ve bu normaldir.
    bva 1.6 benzinli scenic kullanmıştım. aşırı ağır kanlı, hantal hale getiriyordu arabayı ama öyle vites geçişi sarsıntı falan yoktu. acaba sizin bva deneyiminiz arızalı eski bir araçlamı oldu? ya da renaultun yarı otm adı bvr idi sanırım. dizel cliolarda modus larda falan kullanılmışti. siz o şanzımanın kullanıldığı modellerden birini kullandınız ama aklınızda megane kaldı belkide.

    auto6r sonuçta tek kavramalı bir robotize şanzıman.

    ben hep anlatıyorum; peugeotun bu yarı otm şanzımanıni merak edip bana soranları arabaya bindirip neyin ne olduğunu deneyimleyerek gösterdiğimde , "bumuymuş yahu, ne var bunda" diyenler de oldu. "abi bu araba kullanılmaz, nasıl tahammül ediyorsunuz" diye tepki verende.

    o yüzden deneyin görün diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 9 Şubat 2017; 9:2:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren1977


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Muhabbetin başını görmeden son üç mesaja göre yazayım ;
    Bu araç yavaş vites değiştirir (Auto6R). Ama çift kavrama vitesler kadar kararlıdır, doğru vites seçer. Bayır falan çıkarken zorlanabilirsiniz, bu duruma göre zamanla kendinizi eğitirsiniz.
    Bahsettiğiniz aracın şanzımanı dışında karşılaştırılacak zaten bir tarafı yok 508 ile. Ancak Auto6R az yakar, performanslı kullanımda da vites geçişini hissettirmesi keyifli bir sürüş sağlar. Bu şanzımanı kullananlar %85-90 memnundur.
    Auto6R bir aracı ikinci el aldınız. Sonra problem yaşadınız, muhtemelen Volan değişir. Takribi 2.500 TL gibi bir arıza çıkarma potansiyeline sahiptir. Başka masraf açanını duymadım. Yani size yaşatması muhtemel riski budur.

    120.000 km'deki 508 aracımın volant, baskı ve balata değişimi için 1.450 tl'ye malzemeleri kendim aldım, işçilik için 250 tl, abc peugeot'da şanzuman yazılımı için 70 tl olmak üzere 1.770 tl ödedim. Yazılım güncellemesini ise özellikle tavsiye ederim, şanzuman çok daha iyi bir hale geliyor.

    parçaları nerden temin ettiniz?



    bizim c4 130.000 oldu yavaş yavaş volan su koyveriyor :)



    gözünü sevdiğimin!! citroen servisi 4 bin lira gibi fiyatlardan bahsediyorda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: eren1977


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    Muhabbetin başını görmeden son üç mesaja göre yazayım ;
    Bu araç yavaş vites değiştirir (Auto6R). Ama çift kavrama vitesler kadar kararlıdır, doğru vites seçer. Bayır falan çıkarken zorlanabilirsiniz, bu duruma göre zamanla kendinizi eğitirsiniz.
    Bahsettiğiniz aracın şanzımanı dışında karşılaştırılacak zaten bir tarafı yok 508 ile. Ancak Auto6R az yakar, performanslı kullanımda da vites geçişini hissettirmesi keyifli bir sürüş sağlar. Bu şanzımanı kullananlar %85-90 memnundur.
    Auto6R bir aracı ikinci el aldınız. Sonra problem yaşadınız, muhtemelen Volan değişir. Takribi 2.500 TL gibi bir arıza çıkarma potansiyeline sahiptir. Başka masraf açanını duymadım. Yani size yaşatması muhtemel riski budur.

    120.000 km'deki 508 aracımın volant, baskı ve balata değişimi için 1.450 tl'ye malzemeleri kendim aldım, işçilik için 250 tl, abc peugeot'da şanzuman yazılımı için 70 tl olmak üzere 1.770 tl ödedim. Yazılım güncellemesini ise özellikle tavsiye ederim, şanzuman çok daha iyi bir hale geliyor.

    parçaları nerden temin ettiniz?



    bizim c4 130.000 oldu yavaş yavaş volan su koyveriyor :)



    gözünü sevdiğimin!! citroen servisi 4 bin lira gibi fiyatlardan bahsediyorda



    Malzemeleri Hakan Peugeot'dan aldım, değişim Vatan Peugeot'da (Cemal Usta) yapıldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaserhan

    bva bildiğim kadarıyla tam otm. olan şanzımanın adı.

    megane 2 de yarı otm kullanılmadı hiç. o yüzden klasik 4 ileri tam otm. bir megane olduğunu düşünerek öyle dedim ki tam otm bir şanzımana göre hissettirme olur ve bu normaldir.
    bva 1.6 benzinli scenic kullanmıştım. aşırı ağır kanlı, hantal hale getiriyordu arabayı ama öyle vites geçişi sarsıntı falan yoktu. acaba sizin bva deneyiminiz arızalı eski bir araçlamı oldu? ya da renaultun yarı otm adı bvr idi sanırım. dizel cliolarda modus larda falan kullanılmışti. siz o şanzımanın kullanıldığı modellerden birini kullandınız ama aklınızda megane kaldı belkide.

    auto6r sonuçta tek kavramalı bir robotize şanzıman.

    ben hep anlatıyorum; peugeotun bu yarı otm şanzımanıni merak edip bana soranları arabaya bindirip neyin ne olduğunu deneyimleyerek gösterdiğimde , "bumuymuş yahu, ne var bunda" diyenler de oldu. "abi bu araba kullanılmaz, nasıl tahammül ediyorsunuz" diye tepki verende.

    o yüzden deneyin görün diyorum.

    Eren bey çok teşekkür ederim harikasınız ama malesef Ankara'da değilim tekrar teşekkürler düşünceniz için.



    Mustafa bey şuan megane 2 im otomatik açıkçası geçişleri hissetiriyor yer yer yığılıyor yokuş inişler de vitesi geçmiyor yokuş çıkarken çok güçsüz ama ben bunlara alıştım çokta problem etmiyorum zaten üst segment bir araç olmadığı ve modelininde 2004 olduğunu düşündüğümde iyi bile buluyorum. 508 de aynı böyle olacaksa kabulüm ama bundan kötü olacaksa o kadar para verip almak mantıklı gelmiyor ama megane dan kötü olacağını sanmıyorum en azından vites geçmediği yerde müdahale edilebiliyor tabi dediğiniz gibi bir deneyip görmek lazim Allah izin verirse yaza niyetim var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 508 de vites geçişleriyle ilgili kesinlikle sorun yaşamazsınız, çok laf dolanıyor ama inanın abartılıyor. Ben 5 sene toyoto corolla mmt kullandım, 508 den çok çok kötüydü geçişleri, hatta yokuşlarda manuele almadan çıkmanız çok zordu, ama 508 de bunlar olmuyor ve gerçekten çok keyifli bir araç.
  • 2012 active donanım arabamda elektrikli katlanır ayna yok acaba sonradan yapılabiliyor mu bilgisi olan var mıdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tiesto55 T kullanıcısına yanıt
    :)

    sizin megane geçişleri hissettiriyorsa çok acil bakım istiyor demektir ki 13 yaşında bir araba için normaldir.

    aslında ne kadar yenide olsa eskide olsa, tam otm. bir araçla yarı otm bir aracı sırf vites geçişleri hususu üzerinden karşılaştırarak yanlış yapıyoruz bence.

    topyekün bir değerlendirme yapmak, hatta tekrar söylüyorum; denemek lazım.

    :)

    deneyin görün.

    aynımı? iyimi? kötümü

    bence, yakıt ekonomisi, geçişlerin doğru devirlerde ve istikrarlı olması, vites oranlarının mükemmele yakın olması bakım ve arızalarının bir otm şanzımana göre nispeten uygun fiyatlara halledilebiliyor olması gibi avantajları düşünüldüğünde 1 den 2 ye geçişte hissedilen sarsıntı önemsiz bir dezavantaj.

    ben kullanırken geçişin hissediliyor olmasına şahsen hiç takılmıyordum ama geçiş hızının çok yavaş olması rahatsız edici olabiliyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafaserhan -- 11 Şubat 2017; 21:45:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayseybi A kullanıcısına yanıt
    merhaba,

    2014 yeni kasa access e yaptirdim.
    istanbul elmas otomotiv de
  • 2 haftadir surucu kapisi anahtarsiz giris calismiyor. Bu sorunla karsilasan olduysa cozumu var midir?



    Ayrica yine surucu tarafi koltuk isitma da kafasina gore takiliyor, arada sirada calistigi oluyor. Sanki bir yerlerde temassizlik var. Koltuk isitma soketinde bir temassizlik falan olabilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2013 model aracıma Android/geri görüş kameralı/Navigasyonlu/dokunmatik bir multimedya ekranı takmak istiyorum; Aracın donanımı ile uyumlu kaliteli bir sistem önerirmisiniz, bu konuda hiç bilgim yok...
  • gulersem G kullanıcısına yanıt
    Merhaba ne kadara mal oldu ve sizce yaptırmaya değer mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayseybi A kullanıcısına yanıt
    merhaba

    sag sol aynalar ve kapi ici kontrol paneli degisti
    aynalar 450 civarindaydi
    panel 600 civarinda diye hatirliyorum
    onceki mesajlarimda detayli fiyatlari yazmistim.
    yani 1500 gibi birseye mal oldu.
    ben arabayi alir almaz hemen yaptirdim.
    istanbul icin cok lazim bence. dar sokaklardan gecerken risk almadan kapatip gecebiliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kril33

    Arkadaşlar 2013 model aracıma Android/geri görüş kameralı/Navigasyonlu/dokunmatik bir multimedya ekranı takmak istiyorum; Aracın donanımı ile uyumlu kaliteli bir sistem önerirmisiniz, bu konuda hiç bilgim yok...

    Navimex android multimedya cihazı kullanıyorum, tavsiye ederim. Android 5.1 lollipop olanları çıkmış, özellik olarak 4.4 kitkat olanlardan daha iyi.
  • 
Sayfa: önceki 552553554555556
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.