Şimdi Ara

===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3' QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <=== (266. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.441
Cevap
56
Favori
346.754
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 264265266267268
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O zaman cihaz daha işleme alınmamıştır hocam Kargoyla gelen cihazları biraz sallama eğilimindeler görünüşe göre, babasayfa nickli arkadaşımızın telefonunu da benzer şekilde biraz geç tamir etmişlerdi Elden verilen cihazlarda genel olarak hızlılar aslında


    Cihazınız tamir edilir, edilemezse de yerine değişim cihazı verilir. O konuda kaygınız olmasın Mesele cihaz tamir edilirse nasıl edileceği. Düzgün tamir edildiği sürece problem yok; ancak benim vakamda olduğu gibi olursa canınız sıkılır. Neyse ki benim ekranım tekrar yanıyor, bu sefer ya para iadesi ya da -son çare olarak- değişim cihazı isteyeceğim Siz problem yaşamazsınız inşallah hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 28 Nisan 2019; 22:26:23 >




  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    kedilerine acil olduğunu bildirdim yarın tekrarlarım şuan kullandığım telefon kol saati gücünde
    iki mail attım ona bile dönüş yok
    umarım biran önce elime ulaşır bu hafta acil lazım
  • Cihazı elden teslim eden kişilerin durumu acilse veya İstanbul dışından geliyorlarsa kendilerine öncelik verilip cihazlarının gün içinde tamir edilmeye çalışıldığına bizzat şahit oldum, benim cihazıma yaptıkları "tamir" ile beni deli etmiş olsalar da bu konuda haklarını yiyemem Ancak sorun da tam olarak bu cümlede gizli zaten hocam. Ouno'nun Ataşehir'deki servisi -bence- biraz savruk bir yer maalesef. Ekranı değiştirir, değişim yaparken kasayı çizer. Anakartı değiştirir, telefonu geri toplarken anakartı GPS anteniyle tam temas ettiremez GPS düzgün çalışmaz. Bir ekranı -cihaz 2 kez servise girdiği halde- bir türlü gövdeden ayrılmayacak biçimde yapıştıramaz. Veya telefonu kargoyla gönderirsiniz, temiz de bir onarım yaparlar ama cihazın işleme alınması, onarılması ve size geri gelmesi 1 hafta - 10 günü bulur, hem de kendilerini telefonla arayıp defalarca sormanıza rağmen. Bu anlattıklarımın ilk kısmı benim başıma geldi, kargoyla tamir macerası ise babasayfa nickli arkadaşımızın başına. Herkes aynı problemleri yaşamıyor olabilir ama biz de tek "sorunlu" örnekler değiliz, maalesef durum bu. İşin komiği Emaar Square'deki Samsung servisini de Ouno işlettiği halde Ataşehir'dekinden çok daha iyi hizmet vermeleri, en azından benim oradaki tecrübem öyle oldu İsteyince oluyor demek ki; lakin müşteri memnuniyeti, Ouno'nun Ataşehir'de servis hizmeti verdiği markaların pek umrunda değil galiba

    Ouno'da e-postaları kim okuyor veya o e-postalar gerçekten okunuyor mu bilmiyorum ancak telefonla arayıp ısrar ederseniz daha iyi olur bence hocam, en azından gerçek bir muhataba iletmiş olursunuz isteğinizi. Yalnız servisi arayacaksanız kesinlikle ve kesinlikle sabah erkenden aramanızı tavsiye ederim. Ataşehir'deki servis GERÇEKTEN yoğun ve tahminimce telefonlara bakanlarla bankoda cihaz teslim alanlar aynı kişiler. Bankoda günün hangi saati olduğuna bağlı olarak genelde 2, bazen 1 kişi oluyor. Bu 2 kişinin aynı anda hem gelen cihazların servise girişini yapıp hem de öfkeli müşterileri idare etmeye çalışırken bir yandan da sizin telefonunuzu yanıtlaması gerçekten zor. Servise bir değil birkaç kez gidip gelmiş biri olarak her seferinde aynı şeyleri gördüğüm için bunun genel bir durum olduğunu varsayıyorum. O yüzden yukarıda yazdığım gibi servisi sabah ERKEN saatlerde aramanızı tavsiye ederim

    İnşallah telefonunuza en kısa zamanda ve problemsiz bir şekilde kavuşursunuz hocam Ancak sizin durumunuzda erken teslimat için biraz çaba sarf etmeniz gerekecek diyebilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 29 Nisan 2019; 0:28:53 >




  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    Benim hakkımda konuşunca beni de ekleyin kardeşim benimki servisteyken 4 gün sistemde kayıtlı değildi. Sonra kayıt açıldı. 10 gün sonra bana geldi. Bu sırada aramalarıma hep çıktılar ama onlar da benim site üzerinden ulaştığım bilgileri verdiler. Sitede ne gördüysem, onlar da onu söyledi. Kayıtlı değilken; kayıt açılır, size mesaj gelir, onay alınır dediler ama hiç biri olmadı. Kendi kendine tamir edip gönderdiler. Benimki temiz işçilik oldu. Yeni ekran yine ghostlu oldu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4+10 gün mü toplamda 10 gün mü :)

    birde o 4 güne hafta sonu dahil de ne olur de
  • Demezsem nolur ya alo! Cumartesi çalışıyorlar. Pazar izin. Sitede yazıyor sanırım. Yada Google'a bakabilirsiniz. Toplam 10 gün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Operation Manager -- 29 Nisan 2019; 1:4:49 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • :) fakat aynı sitede 48 saat denmesine rağmen 96 saat oldu
  • Tamam kızmayın hocam, bundan sonra sonra sizi de eklerim mesajlara

    Dediğiniz doğru; onarım, garanti dahilindeyse size bir şey sormadan mevzuya bodoslama dalıp cihazı tamir ediyorlar Aslında garanti dahili onarımlar konusunda fazla sıkıntı çıkarmamaları hoşuma gidiyor ancak aptal "Nokia garanti koşulları" yüzünden alınalı 15 gün bile olmamış bir cihaz, değiştirilmek yerine müşteriye SORULMADAN anakart değişimine maruz kalınca insan delirebiliyor işte

    Servis beni deli etmiş olsa da ghost screen konusunda yapabilecekleri bir şey yok gerçekten. Şu iyice belli oldu ki servis ekranı değiştirse de değişim cihazı verse de kullanılan panelin doğası gereği bu telefonun sonu hep aynı olacak. Benim ekranım da değiştirildi ve bende de sizdeki gibi tekrar ghost screen çıktı Şimdi biraz daha belirgin hale gelsin de tüm problemleri bir araya getirip THH'ye başvurayım diye bekliyorum hocam, size de aynısını tavsiye ederim




  • Sitede "*Elden teslim edilen cihazlar için geçerlidir" diye belirtmeyi unutmuşlar besbelli ki hocam
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    kötü oldu bu

    ounoyu yarından intibaren taciz ediyim
  • Şansınızı deneyin derim Aslında cihazları gerçekten hızlı tamir ediyorlar ancak kargoyla gelen cihazları işleme alma ve tamir bittikten sonra kargoya verme konularında yavaş (veya belki de umarsız) oldukları için böyle uzuyor süreç

    Bu arada duygularınızı çok iyi anlıyorum hocam Bu telefon her ne kadar Pie güncellemesi ile yavaşlamış olsa da hâlâ epey hızlı sayılır aslında, hele Oreo ile resmen uçuyor. Yaşadığım problemler sebebiyle artık telefondan nefret etmiş ve paramı alıp çekip gitmek istiyor olsam da bu telefonun Oreo günlerini özleyeceğim galiba. Bir kez böyle bir performansa alışınca dışarıdaki her 10 telefonun 9'u gözünüzde ütü veya tost makinesine dönüşüp yavaşlıklarıyla sizi deli eder hale geliyor resmen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 29 Nisan 2019; 9:12:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    Hocam telefonu iade etmeyi başarırsanız hangi telefonu almayı düşünüyorsunuz ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yavaş yavaş yeni sorunlarla karşılaşmaya başladım;
    1-Telefonda ilginç donmalar başladı. Hafiza kartımı çıkarttım,cihazı sıfırladım,yeni ve oldukça kaliteli bir hafıza kartı taktım fakat değişim yok.
    2- 3 gündür telefon konuşmalarında ses inanılmaz kısık geliyor.
    3-Ekrandaki sorun çok tutarsız. Görünüyor,kayboluyor,daha fazla görünüyor,yine kayboluyor.
    4-İnternet bağlantısı çok kararsızlaştı. Uçak modu aç-kapat yaparak sorunu çözüyorum.

    Yedek telefon bulup garantiye göndereceğim artık.
  • ciazin ekrani degistiginde cikan parcayi alma hakkimiz varmi ekran kirilirsa kullaniriz bi daha para vermeye gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • musty578 kullanıcısına yanıt
    Değişen parça içteki değil mi? Dış cam yine aynı kalıyordur diye tahmin ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lars Mikael Akerfeldt -- 30 Nisan 2019; 20:56:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dogukankaya844 D kullanıcısına yanıt
    Gönlümden Galaxy S9 veya S10e geçiyor aslında ancak mevcut koşullarda ikisi de bütçemi aşıyor hocam, özellikle de S10e. Yine de bir çılgınlık yapıp alabilirim S10e düz ekranlı, kompakt boyutlu ve son gelen güncellemelerle cidden akıcı bir cihaz olmuş, sevdim. Ekran alanından biraz fazla yer yese de hole-punch kamera da gizlenebiliyor Keşke S9'daki bildirim ışığını S10 serisinde kaldırmasalardı, o zaman cidden efsane bir telefon olurmuş

    S9/S10e haricinde LG G7, F/P ürünü olarak gözüme çarpıyor. Çentiğinin olması ve S9/S10 gibi modellerin bariz biçimde gerisinde kalan kamerası hariç pek bir falsosu yok görünüşe göre. Gizlenebildiği için çentiğini, 2800 liralık fiyatından dolayı da kamerasını affedebilirim gibime geliyor Yine de almadan biraz inceleyip karar verebilmek için bir teşhir ürünü bulmaya çalışıyorum ama henüz başaramadım G7'de image retention/ghost screen ihtimali korkutuyor aslında; ancak sağdan soldan gördüğüm kadarıyla 1 senedir topu topu 1 kişi böyle bir problemden bahsetmiş, o da çok ufak boyutlarda olmuş. Başka bir kişinin yazdığına göre LG'nin M+ verdiği yeni panelinde quantum dot kullanılmamış, piksel dizilimi de RBG değil RGBW biçiminde. Birkaç kişi ufak çaplı ışık sızmalarından ve sarı rengin pek güzel görünmediğinden bahsetmiş, bunun haricinde ekranla ilgili bir şikayet yok. Hâlâ bu M+ denen panelde quantum dot denen nano malzemenin kullanılıp kullanılmadığını kesin olarak öğrenmeye çalışıyorum, eğer gerçekten kullanılmamışsa G7'nin bazı ufak tefek kusurları göz ardı edilebilir ve alınabilir gibime geliyor

    Bunlar haricinde radikal bir karar vererek orta sınıf bir Samsung da alabilirim. Aslında prensip olarak Samsung'dan orta sınıf cihaz almaya karşıyım çünkü çoğu ödediğiniz paranın hakkını vermekten çok uzak modeller (bence). Lakin performansı veya başka bir özelliği için kronik arızalarını görmezden gelebileceğim telefon hakkımı Nokia 8'le tükettim sanırım hocam, en azından şimdilik Geçenlerde A50'yi inceledim. Evet, kamera hâlâ tam bir orta sınıf Samsung telefon kamerası (yani düpedüz vasat) ancak onun haricinde hoşuma gitti gibi. Ekran düz, takoz kalınlığında çerçeveler yok, çentik çok küçük ve gizlenebiliyor, arayüz akıcılığı hiç fena değil, pil çok iyi vs. Bu yüzden -anlık ruh halime veya maddi durumuma da bağlı olarak- A50 gibi bir şey de alabilirim

    Sizin kafanızda almayı planladığınız bir cihaz var mı hocam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 1 Mayıs 2019; 0:59:47 >




  • @swashbuckler55 Hocam moralinizi bozmak istemem ama bahsettiğiniz problemlerin hafıza kartı değişikliği ve hard reset sonrasında bile devam etmesi bana anakart problemlerini çağrıştırıyor, önemli verilerinizi yedekleseniz iyi olur bence.

    Kablosuz problemleri muallak bir konu, anakart arızası da olabilir yazılımsal bir sorun da. Android P'nin mevcut durumunu tam olarak bilmesem de Android O'da kablosuz bağlantısının zaman zaman kendi kendine gitmesi ve çoğu zaman kendi kendine geri gelmemesi sorununun başka marka ve modellerde de görüldüğünü okumuştum, özellikle de stock Android kullanan cihazlarda. Stock Android performans açısından iyi hoş, buna bir şey demiyorum; ancak bize yansıtıldığı kadar "bug-free" değil maalesef. Sorun yazılımsal da olabilir yani. Kablosuz problemlerini bir kenara koyarsak telefonu sıfırladıktan sonra bile geçmeyen donmalar hayra alamet değil. Telefonun yazılımında eleştirecek çok şey bulabilirim ama donma bunlardan biri değil, UFS'de veya RAM'de bir problem olabilir gibime geliyor.


    @musty578 Garanti dışı onarımlarda cihazın eski parçaları geri istenebilir ama bu durumda telefonu servise vermeden talepte bulunmak daha iyi olur çünkü bazı servisler kullanıcının istemediği parçaları dosdoğru çöpe veya geri dönüşüme gönderebiliyor. Garanti dahili onarımlardaysa parçaları geri almak mümkün değil maalesef. Bildiğim kadarıyla garanti kapsamında değiştirilen arızalı parçalar, servisin parça değişimi yaptığını belgelemek amacıyla eninde sonunda üreticiye gönderiliyor.


    @Lars Mikael Akerfeldt Uzun süredir piyasadaki telefonların hemen hepsi fabrikadan panel ve dokunmatik birbirine yapıştırılmış halde çıkıyor hocam, hatta LG G3 gibi örneklerde çerçeve de panel ve dokunmatiğe yapıştırılmış halde oluyor. Bu yüzden kimi üreticiler ekranlara "modül" demeyi yeğliyor çünkü aslında ekran, salt ekrandan fazlası. Bazı telefoncular özel cihazlarla dokunmatiği söküp dokunmatik veya panelden sadece birini değiştirebiliyor ancak kırılma ve onarımdan sonra dokunmatiğin düzgün yapışmaması/çalışmaması gibi riskler yüzünden üreticiler ve yetkili servisler hiç böyle toplara girmiyorlar. Ekran, değişim yapıldığında komple modül olarak ve minimum panel + dokunmatik şeklinde değişiyor yani. LG G3-G4 gibi modellerde bu modüle çerçeve de dahil oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 1 Mayıs 2019; 1:1:19 >




  • Bu arada yabancı kaynaklarda okuduğum kadarıyla V5.150 güncellemesi dağıltılmaya başlanmış ve pusula sorunu büyük ölçüde çözülmüş Pusulanın hâlâ tam doğru yönü gösteremese bile en azından deli gibi dönüp durmadığı ve büyük ölçüde doğru yöne işaret ettiği yazılmış. Bir pusulayı 6 ayda zor düzelttiği için HMD Global'e minnettar olacak halimiz yok tabii ama en azından GPS kullanarak bir yere gitmeye çalıştığımızda saç baş yolmayacağız yani ey ahali
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lars Mikael Akerfeldt

    Değişen parça içteki değil mi? Dış cam yine aynı kalıyordur diye tahmin ediyorum.
    kompledir diye tahmin ediyorum ekran sifirlanirsa ciziklerden kurtuluruz koruyucusuz kullanıyorum da bende gost cikmadi cok az var saatte filan versem yapmaz garanti goster dese gosteremem kafasina gore olusuyo lg g5 lerdeki gibi degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Killing Spree K kullanıcısına yanıt
    Yok hocam henüz ben bu telefonu değiştirmeyi düşünüyorum hala seviyorum kendisini ne kadar ghost screen baya ilerlelemiş olsa da telefonun içini açtırmak istemiyorum bir şeyi yaparken başka bir şeyi bozabilirler diye korkuyorum.

    Aklımda alabileceğiniz bence fiyatına göre iyi 3 telefon var: 1) Lg g7 sizin de yazdığınız gibi eğer ghost screen problemi yoksa bence harika bir cihaz evet ön kamerası kötü olabilir ama ses çıkışı olsun ekranı olsun gayet güzel ama fiyatı tekrar 3000li seviyelere çıkmış yani alacaksınız acele etmenizde fayda var dolar sürekli artıyor çünkü

    2) Meizu 16th fiyatına göre yine en iyi cihazlardan biri
    Snapdragon 845 amoled ekran Sony sensörlü çift kamera ama bu cihazında 2 kötü özelliği var güncelleme almıyor ya da çok geç alıyor flyme os hala emekleme aşamasında olan bir arayüz yani bazı sıkıntılar çıkarabilir ve pil tabiki 3000mah pil var bu telefonun içinde yani ne kadar yeter buna bakmanız lazım fiyatı bunun da 3000li seviyelere çıkmış

    3) Çıktığı zaman fiyatıyla ses getiren honor play işlemci kirin 970 835 ile 840 arasında bir işlemci 4gb ram var ekran ips lcd bu telefonun da kamerası iyi değil aslında bir nevi Nokia 8 in yeni tasarıma uyarlanmış çentikli ve pilinin 3750maha çıktığı bir model fiyatı 2399 tl bence 3000 liralara çıkamıyorsanız alınabilecek en mantıklı seçenek orta seviye bir cihaz almaktansa

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 264265266267268
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.