Şimdi Ara

>>> TOYOTA VERSO <<< (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
861
Cevap
24
Favori
130.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam,

    80.000 km de 1,8 Mmt şanzumanlı verso sahibiyim.

    - 80.000 bakımında neler yapılıyor, fiyat ve servis (yetkili, özel) konusunda bilgileri olan var mı?
    - Aracın üzerinde Cd changer var. Ancak bazı sorunları var. Bazen çalışıyo, çalışmıyor vs. 120 bacaklı sistem kontrol entegresinde soğuk lehim varmış.
    İstanbuldaki servis 300+Kdv fiyat verdi. Ankara için çözüm, önerisi olan varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cirmak

    Arkadaşlar selam,

    80.000 km de 1,8 Mmt şanzumanlı verso sahibiyim.

    - 80.000 bakımında neler yapılıyor, fiyat ve servis (yetkili, özel) konusunda bilgileri olan var mı?
    - Aracın üzerinde Cd changer var. Ancak bazı sorunları var. Bazen çalışıyo, çalışmıyor vs. 120 bacaklı sistem kontrol entegresinde soğuk lehim varmış.
    İstanbuldaki servis 300+Kdv fiyat verdi. Ankara için çözüm, önerisi olan varmı?



    Entegre bacaklarında soğuk lehim olduğunu;

    kim söyledi ?
    nasıl tespit ettiler ?
    bu parayı isteyen kim ?
    yaptırılacak yer neresi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: cirmak

    Arkadaşlar selam,

    80.000 km de 1,8 Mmt şanzumanlı verso sahibiyim.

    - 80.000 bakımında neler yapılıyor, fiyat ve servis (yetkili, özel) konusunda bilgileri olan var mı?
    - Aracın üzerinde Cd changer var. Ancak bazı sorunları var. Bazen çalışıyo, çalışmıyor vs. 120 bacaklı sistem kontrol entegresinde soğuk lehim varmış.
    İstanbuldaki servis 300+Kdv fiyat verdi. Ankara için çözüm, önerisi olan varmı?



    Entegre bacaklarında soğuk lehim olduğunu;

    kim söyledi ?
    nasıl tespit ettiler ?
    bu parayı isteyen kim ?
    yaptırılacak yer neresi ?

    Panakam 'a mail attım. Sorunu anlattım. Mail trafiği aşağıda. :D


    Attığım mail;


    Merhaba,
    2004 Model 1,8 Verso sahibiyim. Aracın üzerindeki orjinal cd changer da problemler yaşamaktayım.


    Sorunu anlatayım. Teypde midir? Yoksa başka bir parçasında mı? Ona göre sizle irtibata geçeyim.


    - Araç çalışır vaziyette iken normal Cd çalar çalışıyor. Bir süre sonra pat die bir ses geliyor ve ses gidiyor. Cd duruyor. Error 3 veriyor sürekli. Ekranda yazılar oluyor ancak ses yok.Track ve Cd değiştirdiğim halde.
    - Nasıl düzeliyor. Aracı çalıştırıyorum. Cd içinde sesler geliyor ve çalışıyor. Sonra tekrar başa dönüyoruz.
    -Radyoda yanı şekilde oluyor.


    Yardımcı olursanız sevinirim.



    Gelen cevap;

    Merhaba Anlatmış olduğunuz arıza sistem kontrol entegresinden kaynaklanıyor. Entegre 120 bacaklı kapalı siyah bir parça içindeki parçalarda soğuk lehim oluyor. Onun için bazen çalışıyor bazen çalışmıyor.entegrenin değişmesi gerekiyor. Onarım ücreti 300 tl +kdv İyi Çalışmalar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cirmak

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: cirmak

    Arkadaşlar selam,

    80.000 km de 1,8 Mmt şanzumanlı verso sahibiyim.

    - 80.000 bakımında neler yapılıyor, fiyat ve servis (yetkili, özel) konusunda bilgileri olan var mı?
    - Aracın üzerinde Cd changer var. Ancak bazı sorunları var. Bazen çalışıyo, çalışmıyor vs. 120 bacaklı sistem kontrol entegresinde soğuk lehim varmış.
    İstanbuldaki servis 300+Kdv fiyat verdi. Ankara için çözüm, önerisi olan varmı?



    Entegre bacaklarında soğuk lehim olduğunu;

    kim söyledi ?
    nasıl tespit ettiler ?
    bu parayı isteyen kim ?
    yaptırılacak yer neresi ?

    Panakam 'a mail attım. Sorunu anlattım. Mail trafiği aşağıda. :D


    Attığım mail;


    Merhaba,
    2004 Model 1,8 Verso sahibiyim. Aracın üzerindeki orjinal cd changer da problemler yaşamaktayım.


    Sorunu anlatayım. Teypde midir? Yoksa başka bir parçasında mı? Ona göre sizle irtibata geçeyim.


    - Araç çalışır vaziyette iken normal Cd çalar çalışıyor. Bir süre sonra pat die bir ses geliyor ve ses gidiyor. Cd duruyor. Error 3 veriyor sürekli. Ekranda yazılar oluyor ancak ses yok.Track ve Cd değiştirdiğim halde.
    - Nasıl düzeliyor. Aracı çalıştırıyorum. Cd içinde sesler geliyor ve çalışıyor. Sonra tekrar başa dönüyoruz.
    -Radyoda yanı şekilde oluyor.


    Yardımcı olursanız sevinirim.



    Gelen cevap;

    Merhaba Anlatmış olduğunuz arıza sistem kontrol entegresinden kaynaklanıyor. Entegre 120 bacaklı kapalı siyah bir parça içindeki parçalarda soğuk lehim oluyor. Onun için bazen çalışıyor bazen çalışmıyor.entegrenin değişmesi gerekiyor. Onarım ücreti 300 tl +kdv İyi Çalışmalar







    ( Merhaba Anlatmış olduğunuz arıza sistem kontrol entegresinden kaynaklanıyor. Entegre 120 bacaklı kapalı siyah bir parça içindeki parçalarda soğuk lehim oluyor. Onun için bazen çalışıyor bazen çalışmıyor.entegrenin değişmesi gerekiyor. Onarım ücreti 300 tl +kdv İyi Çalışmalar )


    Elektronikle, zamanında epeyce uğraşmış biri olarak verdikleri cevabın saçma olduğunu düşünüyorum.

    Eğer müşteriye gerçekten açıklayıcı bilgi verilmek isteniyorsa cevap şöyle olabilirdi;

    "Sistemi kontrol eden ...........entegresinin bacaklarında soğuk lehim olabilme ihtimali sebebiyle temassızlık olabilir. Bu durumda bacakları baskılı devreye bağlayan lehimler tazelenir. Eğer sorun devam ederse entegre yenisi ile değiştirilmelidir."

    Fiyat konusu ise;
    Entegre denilen parça çip mantığıyla çalışan, içinde mikroskopik elektronik elementlerden oluşan, her iki yanında kırkayak benzeri çoklu bacakları olan, gövdesi polimer bir parçadır.

    Bunlar seri model no'ları ile anılırlar ve Karaköy Selanik Pasajında bulunabilir tiplerden ise (ki genelde bulunurlar) fiyatları çoğunlukla 10.-TL yi geçmez. Bunu, elinde entegre bacaklarını söküp takabilecek havya istasyonu olan sıradan bir elektronikçi bile değiştirebilir.

    Daha kolay yolu;
    Yeni entegrenin bacakları lehimlenirken bütün bacaklar aynı anda ısıtılması gerektiğinden özel havya istasyonu ve çok fazla itina gerekir. Çünkü, bacaklarda oluşabilecek statik elektrik entegreyi bozar. Entegreler cihazları üreten fabrikalarda özel tekniklerle lehimlenirler.

    Sonradan değişimlerde ise entegrenin içine geçebileceği bir soket alınır ve baskılı devredeki enterge bölümüne lehimlenir. Sonra entegre buna takılarak zarar görmeden çalışması sağlanır.

    Arızalı entegreyi yerinden sökerken bacaklara zarar verilse de sorun olmaz. Önemli olan yenisinin yerine sağlıklı takılabilmesidir. Bunun içinde soket kullanılır.

    Bunun için malzeme hariç alınacak işçilik 50.-TL'yi geçmemelidir. Ama malum bilinmeyen bir konuda insanlar rahatlıkla kandırılabilmektedirler. Sağlık, elektronik ve otomotiv sektörleri tüketicinin yeterli bilgiye sahip olmaması sebebiyle daima suistimale açık olan sektörlerdendir.

    İlaveten:

    Entegrenin bacaklarında soğuk lehim olması ihtimali en son ihtimaldir. Kablolu bağlantı soketlerinde temazsızlık olabilir. Önce tüm bağlantılara bakılıp sonra baskılı devrede temazsızlık aranmalıdır. Bazı durumlarda baskılı devre üzerinde zamanla oluşmuş rutubet kaynaklı sorunlar olabilir. Bunların çözümü için çoğunlukla etkili olan bir sprey vardır. Bu sprey yağlı ve yağsız kontakt sprey adı ile anılır ve İstanbul/Karaköy/Selanik Pasajı'nda satılır. Philips gibi iyi markalar alınarak kullanılmalıdır. Bu spreyler çoğunlukla potans, trimpot, konnektör, swiç, jak, soket gibi hareketli parçalarda aşınma sebebiyle oluşan partikülleri temizleyerek partiküllerin arada kaldığı için sebep olduğu cızırtı ve temazsızlık gibi sorunları pratik olarak ortadan kaldırır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhkn -- 14 Şubat 2012; 11:45:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: cirmak

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: cirmak

    Arkadaşlar selam,

    80.000 km de 1,8 Mmt şanzumanlı verso sahibiyim.

    - 80.000 bakımında neler yapılıyor, fiyat ve servis (yetkili, özel) konusunda bilgileri olan var mı?
    - Aracın üzerinde Cd changer var. Ancak bazı sorunları var. Bazen çalışıyo, çalışmıyor vs. 120 bacaklı sistem kontrol entegresinde soğuk lehim varmış.
    İstanbuldaki servis 300+Kdv fiyat verdi. Ankara için çözüm, önerisi olan varmı?



    Entegre bacaklarında soğuk lehim olduğunu;

    kim söyledi ?
    nasıl tespit ettiler ?
    bu parayı isteyen kim ?
    yaptırılacak yer neresi ?

    Panakam 'a mail attım. Sorunu anlattım. Mail trafiği aşağıda. :D


    Attığım mail;


    Merhaba,
    2004 Model 1,8 Verso sahibiyim. Aracın üzerindeki orjinal cd changer da problemler yaşamaktayım.


    Sorunu anlatayım. Teypde midir? Yoksa başka bir parçasında mı? Ona göre sizle irtibata geçeyim.


    - Araç çalışır vaziyette iken normal Cd çalar çalışıyor. Bir süre sonra pat die bir ses geliyor ve ses gidiyor. Cd duruyor. Error 3 veriyor sürekli. Ekranda yazılar oluyor ancak ses yok.Track ve Cd değiştirdiğim halde.
    - Nasıl düzeliyor. Aracı çalıştırıyorum. Cd içinde sesler geliyor ve çalışıyor. Sonra tekrar başa dönüyoruz.
    -Radyoda yanı şekilde oluyor.


    Yardımcı olursanız sevinirim.



    Gelen cevap;

    Merhaba Anlatmış olduğunuz arıza sistem kontrol entegresinden kaynaklanıyor. Entegre 120 bacaklı kapalı siyah bir parça içindeki parçalarda soğuk lehim oluyor. Onun için bazen çalışıyor bazen çalışmıyor.entegrenin değişmesi gerekiyor. Onarım ücreti 300 tl +kdv İyi Çalışmalar







    ( Merhaba Anlatmış olduğunuz arıza sistem kontrol entegresinden kaynaklanıyor. Entegre 120 bacaklı kapalı siyah bir parça içindeki parçalarda soğuk lehim oluyor. Onun için bazen çalışıyor bazen çalışmıyor.entegrenin değişmesi gerekiyor. Onarım ücreti 300 tl +kdv İyi Çalışmalar )


    Elektronikle, zamanında epeyce uğraşmış biri olarak verdikleri cevabın saçma olduğunu düşünüyorum.

    Eğer müşteriye gerçekten açıklayıcı bilgi verilmek isteniyorsa cevap şöyle olabilirdi;

    "Sistemi kontrol eden ...........entegresinin bacaklarında soğuk lehim olabilme ihtimali sebebiyle temassızlık olabilir. Bu durumda bacakları baskılı devreye bağlayan lehimler tazelenir. Eğer sorun devam ederse entegre yenisi ile değiştirilmelidir."

    Fiyat konusu ise;
    Entegre denilen parça çip mantığıyla çalışan, içinde mikroskopik elektronik elementlerden oluşan, her iki yanında kırkayak benzeri çoklu bacakları olan, gövdesi polimer bir parçadır.

    Bunlar seri model no'ları ile anılırlar ve Karaköy Selanik Pasajında bulunabilir tiplerden ise (ki genelde bulunurlar) fiyatları çoğunlukla 10.-TL yi geçmez. Bunu, elinde entegre bacaklarını söküp takabilecek havya istasyonu olan sıradan bir elektronikçi bile değiştirebilir.

    Daha kolay yolu;
    Yeni entegrenin bacakları lehimlenirken bütün bacaklar aynı anda ısıtılması gerektiğinden özel havya istasyonu ve çok fazla itina gerekir. Çünkü, bacaklarda oluşabilecek statik elektrik entegreyi bozar. Entegreler cihazları üreten fabrikalarda özel tekniklerle lehimlenirler.

    Sonradan değişimlerde ise entegrenin içine geçebileceği bir soket alınır ve baskılı devredeki enterge bölümüne lehimlenir. Sonra entegre buna takılarak zarar görmeden çalışması sağlanır.

    Arızalı entegreyi yerinden sökerken bacaklara zarar verilse de sorun olmaz. Önemli olan yenisinin yerine sağlıklı takılabilmesidir. Bunun içinde soket kullanılır.

    Bunun için malzeme hariç alınacak işçilik 50.-TL'yi geçmemelidir. Ama malum bilinmeyen bir konuda insanlar rahatlıkla kandırılabilmektedirler. Sağlık, elektronik ve otomotiv sektörleri tüketicinin yeterli bilgiye sahip olmaması sebebiyle daima suistimale açık olan sektörlerdendir.

    Bende olay şu açıdan baktım.
    Elektronikten anlamıyorum. Sorunun çözümü o kadar tutsa bile.
    50 TL ye bile Usbli vs. teypler mevcut. Teyp + Teyp çerçevesi + İşçilik ne tutabilir ki. Sonuçta müzik, radyo dinlemek amaç.

    Ancak, aracın orjinalliği, teyp-yol bilgisayarı ilişkisi gibi konular kafamı kurcalıyor.

    Aracın üzerinde Panasonic marka teyp var. Bu işten anlayan iyi bir elektronikçiye götürüp, durum değerlendirmesi yapcam.


    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim ayrıca.




  • Rica ederim.

    Forumlar bu amaca yönelik paylaşım alanlarıdır.
  • slm arkadaslar bugün itibarı ile verso premium touch almıs bulunuyorum toyota plazadan evime kadar sürüs denyimde harika idi arabayı cok begendim süper bir araba konfor üst düzeyde simdilik bu kadar ilerki günlerde daha detaylı anlatırım selamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedcan

    slm arkadaslar bugün itibarı ile verso premium touch almıs bulunuyorum toyota plazadan evime kadar sürüs denyimde harika idi arabayı cok begendim süper bir araba konfor üst düzeyde simdilik bu kadar ilerki günlerde daha detaylı anlatırım selamlar

    hayırlı olsun kazasız belasız ve cezasız sürüşler dilerim sağlıcakla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedcan

    slm arkadaslar bugün itibarı ile verso premium touch almıs bulunuyorum toyota plazadan evime kadar sürüs denyimde harika idi arabayı cok begendim süper bir araba konfor üst düzeyde simdilik bu kadar ilerki günlerde daha detaylı anlatırım selamlar

    Güle güle, kazasız yolculuklarda kullanın.
  • hayirli olsun.
  • Merhaba,

    Geçen cumartesi aracı 42,000 km bakımına götürdüm.

    Hakan Bey, sizin dediğiniz her şeyi bir liste halinde onlara verdim. Ama hepsi tek tek zaten kontrol ediliyor dediler ve pek dikkate almadılar.
    Servisten çıkışta mesai saatleri bitiyordu. Usta ile konuşamadım.

    neticede;
    - radyo teyp güncellemesi yokmuş. Usta soracağım vs demişti ama servisten sonra konuşup soramadım. Önemli değil.
    - ön göğüsteki çıt çıt şeklindeki sesi hallettiler. Zaten çok az geliyordu ama şimdi daha iyi oldu
    - Düşük devirde gaza biraz fazla bastığımda, yani gaza boğulduğunda, alttan manifoldun oradan kısa bir süre yani 1-2 sn kadar bir süre ttırrt diye ses geliyordu. Halletmişler.
    - Her ihtimale karşı kapı ayarlarını yaptırttım.
    - Direksiyon için servise sokmadan usta yol testine çıkarttı. Gayet normal dedi. Ben, diğer marka araçlarda aynısı olmadığını vs söyledim. Usta her aracın kendine göre bir özelliği olduğunu, mesela alman araçlarının kütük gibi sert olduğunu, genelde japon araçlarının daha yumuşak bir sürüşe sahip olduğunu vs söyledi. Yine de kontrol edeceklerini vs söyledi. Servisten çıkınca kendisini göremedim. Araç teslim fişine yazdığına göre servis sonrası test sürüşü yapmışlar. Herhangi bir sorun olmadığını yazmışlar. Lastiklere balans ayarı da yapmışlar.
    - 40,000km ağır bakıma giriyormuş. Normalde 550 tl gibi olur dediler. fren hidroliğini vs değiştirdiler.
    - 0-30 mobil 1 yağı kendim götürdüm. onu koydurdum. polen filtresini de ben yeni takmıştım. Değiştirtmedim
    - hepsi 317 tl tuttu (+benden yağ ve karbon polen filtresi = 120 tl)
    - Aracım şimdi daha iyi oldu. Henüz erken ama benzin tüketimi de biraz düştü gibi. Mobil 1 aldığım yerde öyle söylüyorlardı.
    - Sadece direksiyondan şikayetim az da olsa devam ediyor maalesef.




  • arkadaslar hepinize tesekürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalettinx

    Merhaba,

    Geçen cumartesi aracı 42,000 km bakımına götürdüm.

    Hakan Bey, sizin dediğiniz her şeyi bir liste halinde onlara verdim. Ama hepsi tek tek zaten kontrol ediliyor dediler ve pek dikkate almadılar.
    Servisten çıkışta mesai saatleri bitiyordu. Usta ile konuşamadım.

    neticede;
    - radyo teyp güncellemesi yokmuş. Usta soracağım vs demişti ama servisten sonra konuşup soramadım. Önemli değil.
    - ön göğüsteki çıt çıt şeklindeki sesi hallettiler. Zaten çok az geliyordu ama şimdi daha iyi oldu
    - Düşük devirde gaza biraz fazla bastığımda, yani gaza boğulduğunda, alttan manifoldun oradan kısa bir süre yani 1-2 sn kadar bir süre ttırrt diye ses geliyordu. Halletmişler.
    - Her ihtimale karşı kapı ayarlarını yaptırttım.
    - Direksiyon için servise sokmadan usta yol testine çıkarttı. Gayet normal dedi. Ben, diğer marka araçlarda aynısı olmadığını vs söyledim. Usta her aracın kendine göre bir özelliği olduğunu, mesela alman araçlarının kütük gibi sert olduğunu, genelde japon araçlarının daha yumuşak bir sürüşe sahip olduğunu vs söyledi. Yine de kontrol edeceklerini vs söyledi. Servisten çıkınca kendisini göremedim. Araç teslim fişine yazdığına göre servis sonrası test sürüşü yapmışlar. Herhangi bir sorun olmadığını yazmışlar. Lastiklere balans ayarı da yapmışlar.
    - 40,000km ağır bakıma giriyormuş. Normalde 550 tl gibi olur dediler. fren hidroliğini vs değiştirdiler.
    - 0-30 mobil 1 yağı kendim götürdüm. onu koydurdum. polen filtresini de ben yeni takmıştım. Değiştirtmedim
    - hepsi 317 tl tuttu (+benden yağ ve karbon polen filtresi = 120 tl)
    - Aracım şimdi daha iyi oldu. Henüz erken ama benzin tüketimi de biraz düştü gibi. Mobil 1 aldığım yerde öyle söylüyorlardı.
    - Sadece direksiyondan şikayetim az da olsa devam ediyor maalesef.

    Benim diğer aracım Renault. 40000km den itibaren 2000 d/d civarında kavrama boşluğu yapmaya başladı. Bu tür boşlukları genelde akslardan olur, ancak virajda veya keskin dönüşte ses yok. Ön takım veya direksiyondan değil. Şanzıman veya motoru kasaya bağlayan kulaklarda sorun yok. Geriye sadece debriyaj sistemi kalıyor. Baskı kaynaklı olabileceğini düşünerek servise götürdüm. Usta ile tecrübeye çıktık. Boşluk hissi o kadar çok olmasına rağmen adam farkedemedi bile. Kalktı sağ aksın sorunlu olduğuna karar verdi ve yenisiyle değiştirdi. Ancak sorun devam ediyor. Bugün yeni bir aksı komple almaya kalksan 500 civarı para isterler. Böylece Renault'un parası kendi servis ustasının hatalı teşhisi sebebiyle çöpe gitmiş oldu.

    Ben birçok servisin ustasını yetersiz buluyorum. Bu ustalar çıraklıktan sanayide iyi ustalar tarafından yetiştirilmiş olursa ancak doğru teşhis koyabiliyorlar.

    Eski doktorlar muayene ile hastalığı teşhis ederlerdi. Şimdikiler tahlil ve görüntülemeler ile teşhis edebiliyorlar. Eski oto ustaları motoru dinleyerek arızayı tespit ederlerdi. Şimdikiler servis adı altında ya şundadır ya bunda usulü bulmaya çalışıyorlar.

    Aracınızın sorununu önce siz tespit edin. Hangi tip yolda ortaya çıkıyorsa o yolda test ettirin. aksi taktirde anlayamazlar.

    Kontrol ediliyor dedikleri yerleri maalesef çıraklara baktırıyorlar. Herieyin uzmanını bulmak gerektiği gibi, servis ustasınında uzman olanını bulmak gerekiyor. Servise götürmek yeterli değil.

    Örneğin; Mercedes aracım varken Mengerler'in (merkez servistir) tespit edemediği sorunları Birollar Servisinin ustası tespit etmişti.

    Bu araba işi tamamen prensip ve sevgi meselesidir. Bu işi sadece para için yapanlar müşteriyi sadece yolmaya bakarlar.




  • arkadaslar bu verso topigi cok yavas ne oldu herkes versosundan memunmu neden izlenimler paylasılmıyor eksiler veyahut artılar biraz canlanalım yahu
  • sorun yasanmayinca paylasimada gerek duyulmuyor sanirim.
  • valla ben versomu alalı 3 hafta oldu daha 300 km yaptım simdiye kadar cok degisik otomobiller kullandım ama verso bi baska insan sürerken zevk alıyor cok konforlu bi arac sanki jip sürüyormus hisi veriyor önceden 2 sende jip kullandım
    yani aractan cok memunum iyiki verso almısım arabada yok yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedcan

    valla ben versomu alalı 3 hafta oldu daha 300 km yaptım simdiye kadar cok degisik otomobiller kullandım ama verso bi baska insan sürerken zevk alıyor cok konforlu bi arac sanki jip sürüyormus hisi veriyor önceden 2 sende jip kullandım
    yani aractan cok memunum iyiki verso almısım arabada yok yok

    aslında arabada yok yok diyorsun ya kısmen doğru :)

    benim aracım 2004 1.8 multimod 130bg , şimdi bu araçta otomatik vites var, sunroof var, bir kaç ufak tefek farklı şey daha var, olmayan
    tek eksiği dizel motor (gerçi oda var ama 2.2 cat dizel)

    yeni modellere bakıyoruz bunların çoğu yok (aslında var ama Türkiye içi satılmıyor sadece ihraç için üretiliyor) ondan sonra bu araç neden
    az satıyor deniliyor, Toyota nın elinde 1.6 bazında bir dizel motor yok, olsa ve bu araca koysa sınıfında lider olur, tabi otomatik vites opsiyonu ile

    anlamak mümkün değil ALJ Türkiye satışını üstlendiğinde tamam artık modelleri buraya yağdırırlar, en azından opsiyon sunarlar ama nerde
    aynı tas aynı hamam satış politikasına devam :(



    bu arada Verso topicinde niye fazla mesaj yok demiş bir arkadaş , şunu diyebilirim 2004 ten beri benim aracımda tıklayan patlayan çatlayan bir şey olmadı
    neyini yazayım :) yazanlar belli girin peugeot bölümüne görün heh




  • sende haklısın da ben otamatik fitesi sevmiyorum sanroof benim icin hic önemi yok kilima olduktan sonra
    toyatanın 1.6 dizeli var ama vergi icin tr ile anlasamadı yani hükümet izin vermedi biliyorum
    belki ileride izin cıkar.
    ama ileriki yılarda dizel ile benzin aynı fiat olur onunda bir espirisi kalmaz
    biz en iyisi elektirikli arac alalım tabi simdi degil ilerde
    saygılar sunarım su an elimizdekilerle mutlu olmasını bilelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sedat E

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedcan

    valla ben versomu alalı 3 hafta oldu daha 300 km yaptım simdiye kadar cok degisik otomobiller kullandım ama verso bi baska insan sürerken zevk alıyor cok konforlu bi arac sanki jip sürüyormus hisi veriyor önceden 2 sende jip kullandım
    yani aractan cok memunum iyiki verso almısım arabada yok yok

    aslında arabada yok yok diyorsun ya kısmen doğru :)

    benim aracım 2004 1.8 multimod 130bg , şimdi bu araçta otomatik vites var, sunroof var, bir kaç ufak tefek farklı şey daha var, olmayan
    tek eksiği dizel motor (gerçi oda var ama 2.2 cat dizel)

    yeni modellere bakıyoruz bunların çoğu yok (aslında var ama Türkiye içi satılmıyor sadece ihraç için üretiliyor) ondan sonra bu araç neden
    az satıyor deniliyor, Toyota nın elinde 1.6 bazında bir dizel motor yok, olsa ve bu araca koysa sınıfında lider olur, tabi otomatik vites opsiyonu ile

    anlamak mümkün değil ALJ Türkiye satışını üstlendiğinde tamam artık modelleri buraya yağdırırlar, en azından opsiyon sunarlar ama nerde
    aynı tas aynı hamam satış politikasına devam :(



    bu arada Verso topicinde niye fazla mesaj yok demiş bir arkadaş , şunu diyebilirim 2004 ten beri benim aracımda tıklayan patlayan çatlayan bir şey olmadı
    neyini yazayım :) yazanlar belli girin peugeot bölümüne görün heh

    İnşallah dediğiniz gibi olur bir arızamız sıkıntımız olmaz verso ile...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sarper 77

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sedat E

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedcan

    valla ben versomu alalı 3 hafta oldu daha 300 km yaptım simdiye kadar cok degisik otomobiller kullandım ama verso bi baska insan sürerken zevk alıyor cok konforlu bi arac sanki jip sürüyormus hisi veriyor önceden 2 sende jip kullandım
    yani aractan cok memunum iyiki verso almısım arabada yok yok

    aslında arabada yok yok diyorsun ya kısmen doğru :)

    benim aracım 2004 1.8 multimod 130bg , şimdi bu araçta otomatik vites var, sunroof var, bir kaç ufak tefek farklı şey daha var, olmayan
    tek eksiği dizel motor (gerçi oda var ama 2.2 cat dizel)

    yeni modellere bakıyoruz bunların çoğu yok (aslında var ama Türkiye içi satılmıyor sadece ihraç için üretiliyor) ondan sonra bu araç neden
    az satıyor deniliyor, Toyota nın elinde 1.6 bazında bir dizel motor yok, olsa ve bu araca koysa sınıfında lider olur, tabi otomatik vites opsiyonu ile

    anlamak mümkün değil ALJ Türkiye satışını üstlendiğinde tamam artık modelleri buraya yağdırırlar, en azından opsiyon sunarlar ama nerde
    aynı tas aynı hamam satış politikasına devam :(



    bu arada Verso topicinde niye fazla mesaj yok demiş bir arkadaş , şunu diyebilirim 2004 ten beri benim aracımda tıklayan patlayan çatlayan bir şey olmadı
    neyini yazayım :) yazanlar belli girin peugeot bölümüne görün heh

    İnşallah dediğiniz gibi olur bir arızamız sıkıntımız olmaz verso ile...

    Verso'yu özellikle fazla elektroniğe boğmuyorlar ki sorun yaşanmasın.

    Bence sorun yasamazsınız. Olsa bile servisleri sahip çıkıyorlar.

    Daha oncede yazmıştım, bence motorin fiyatı yakında benzini geçecek. Cunki dunyada trend bu yonde ilerliyor ve bu konuda uluslararası bir haberde okumuştum.

    Benim aracım İstanbul sehir icinde kısın en çok 7.8 Lt. yakiyorken dizelle neden uğraşayım. Zaten bir dizelim var ve yeteri kadar kafa utülüyor.




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.