Şimdi Ara

FIFA Ultimate Team (FUT) [PS ANA KONU] #Coin satışı yasaktır!

8 Kayıtlı Üye (5 Mobil) ve 20 Misafir (14 Mobil) - 9 Masaüstü19 Mobil1 iOS
5 sn
132.320
Cevap
577
Favori
4.590.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 17 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 3729
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 646
  • Ortalama Mesaj Aralığı 30 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 361
  • Favoriye Eklediklerim 580
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TheCaliph_ (3222 mesaj) WITCHER (2727 mesaj) Hendrik Johannes Cruijff (2461 mesaj) Alkalen Fosfataz (2115 mesaj) navarro4 (1655 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (60248 mesaj) Mobil (52190 mesaj) Tablet (4344 mesaj) (12 mesaj) Mini (5723 mesaj) Uygulama (7594 mesaj)
  • @
44 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
29. Sırada  bugün en iyi #2
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Spor >> FIFA Ultimate Team (FUT) [PS ANA KONU] #Coin satışı yasaktır!
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1563 Mesaj

    ben hernandezi cok begeniyorum
    oyun stilime uyuyor
    hava toplarinda güclü bir kere
    moments carlosla pas oyunu oynamazsin gibi
    baski yedigi an topu kaptirir sag ayagi cok kötü oldugu icin
    |
    |
    Lip777 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2874 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbbyigit

    wl maçları gene 30 maç FIWC stadında oynanıcakmış, ne saçma şey ya şunu herkesin kendi stadı yapmak bu kadar zor mu rakibe gözükmücek şekilde

    wl için gereksinim puanı 500 değil 2000 olacakmış, resimde öyleymiş
    https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1292905861841424389
    rakibin ozelleştirmesi ve senin özelleştirmelerin gözükecek,tek farkı kendi seçtiğin stad üzerinden degil fiwc stadında gozukecek.
  • Yarbay
    8652 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aarda

    rakibin ozelleştirmesi ve senin özelleştirmelerin gözükecek,tek farkı kendi seçtiğin stad üzerinden degil fiwc stadında gozukecek.

    Alıntıları Göster
    zaten benim sevmediğim nokta 30 maçın fiwc stadında oynanıyor olması, hep aynı kamera açısı vs

    sonuçta biz pro değiliz hava durumları vs bunların da gelmesi lazım, eski serilerde olan şeyler bunlar yağmur falan
  • Yarbay
    2874 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ismailbbyigit

    zaten benim sevmediğim nokta 30 maçın fiwc stadında oynanıyor olması, hep aynı kamera açısı vs

    sonuçta biz pro değiliz hava durumları vs bunların da gelmesi lazım, eski serilerde olan şeyler bunlar yağmur falan

    Alıntıları Göster
    onu yapmamalarının sebebi eşit şartları sağlayabilmek,bahsettiğin gibi kamera açısı hava durumu gibi degisiklikler iyi olabilir ama her degisiklikte oyuncuların adaptasyonu zor olabiliyor,bu yüzdendir muhtemelen.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    422 Mesaj
    arkadaşlar merhaba. ön sipariş ile fifa 21 satın aldım. ama ps nin hiç bir yerinde, oyun kütüphanesinde falan fifa 21 ile alakalı bir şey görünmüyor şu anda. ne zaman indirilebilir olacak acaba bilgisi olan var mıdır?
  • Yarbay
    2587 Mesaj
    Arkadaşlar Fifa 20'deki oyun motoru Fifa 21'de de kullanılacağı için 20 ile 21 hemen hemen aynı FPS performansı mı verir?
  • Yarbay
    4962 Mesaj
    Fifa 21 ön sipariş vericem. Fakat seneye yeni hesapla oynamak istiyorum. Ön sipariş verirken dikkat etmem gereken bişey var mı? Mesela farklı psn hesabından mı girmeliyim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    671 Mesaj

    Tamamen tarz meselesi demek ki hocam. Benim de savunmada Lenglet, Kimpembe, Ramos falan var ama Hernandez en iyisi diyorum genelde :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Lip777 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Emekli Yönetici
    9676 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: PVH

    Fifa 21 ön sipariş vericem. Fakat seneye yeni hesapla oynamak istiyorum. Ön sipariş verirken dikkat etmem gereken bişey var mı? Mesela farklı psn hesabından mı girmeliyim?
    UCL veya UT surumlerini satin alacaksaniz oynacaganiz hesap ile satin alin ki pre order bonuslari o hesaba gelsin yani sec hakki sizde olsun satmak isterseniz Pri hakkini satin.

    Eger normal surum alacaksaniz bir esprisi yok zaten herhangi bir hesaptan satin alip (yeni hesap acabilirsiniz) prisini siz kullanip sec hakkini satabilirsiniz.

    EA access ile oyun yuzde 10 indirim aliyor bilginiz olsun bu arada.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    4962 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ScRyedd

    UCL veya UT surumlerini satin alacaksaniz oynacaganiz hesap ile satin alin ki pre order bonuslari o hesaba gelsin yani sec hakki sizde olsun satmak isterseniz Pri hakkini satin.

    Eger normal surum alacaksaniz bir esprisi yok zaten herhangi bir hesaptan satin alip (yeni hesap acabilirsiniz) prisini siz kullanip sec hakkini satabilirsiniz.

    EA access ile oyun yuzde 10 indirim aliyor bilginiz olsun bu arada.

    Alıntıları Göster
    Hocam ben hesap satmicam. Fifa 21 e yeni hesapla yeni takımla başlamak istiyorum. Şuanda yeni psn hesabı veya yeni ea sports hesabı almadım. Hali hazırda şuanki hesabımdan fifa 20 oynuyorum. Hiç bişey değişmeden (yeni psn almadan, yeni easports hesabı açmadan) şuanki hesaplarla ön sipariş versem, oyun çıktığında bu hesaptan mı oynamak zorundayım?

    Biraz tecrubesizim bu konuda ilk defa yeni hesapla başlicam 5 senedir :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1805 Mesaj
    xbox'dan ps'e geçtim,
    benim tersi durumumda olan ps'den xbox'a geçen ve
    fut hesabını kullanamayan arkadaş varsa
    içinde 800k var takas yapabiliriz hesabımı.
  • Yarbay
    4962 Mesaj

    Hocam yeni nesilde xboxa geçmeyi düşünen biri olarak soruyorum, neden xboxtan ps e geçtiniz? (fifayla veya joystickle alakalı bir durum var mı)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    IznickX kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8652 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Pankreasına Talibim

    Arkadaşlar Fifa 20'deki oyun motoru Fifa 21'de de kullanılacağı için 20 ile 21 hemen hemen aynı FPS performansı mı verir?
    pc için söylüyosan evet hemen hemen aynı gereksinimleri isticektir, büyük değişiklikler seneye
    |
    |
  • Binbaşı
    1805 Mesaj

    tamamen arkadaş ortamı ps kullanıyor olması yoksa xbox'dan çok memnundum.

    Yeni nesil xbox uygun fiyat gelirse ps'e göre kesinlikle xbox alır ve aldırırım çevreme. :))))
    |
    |
    PVH kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7121 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Yeni hesaptan oynamak istiyosan adı üstünde yeni hesap açmalısın. Oyunu hangi hesaptan aldığının bir önemi yok



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    PVH kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1151 Mesaj

    Oyunun çıkmasına 1 hafta veya 10 gün kala indirmeye açılır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    muten_roshi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    259 Mesaj
    86+ sbcsi geldi
    |
    |
  • Yarbay
    2116 Mesaj



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    2883 Mesaj
    86+dan en yüksek 88 lloris geldi, çok ihtiyacım vardı gerçekten.

    Umarım tekrarlanabilir ikon moments sbc'si gelir. Kulübü boşaltacağım.
  • Yüzbaşı
    259 Mesaj

    kodları çıkmıştı. muhtemelen yarın o gelir ama tekrarlanabilir yapmazlar
    |
    |
    10 Numara kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Masal Oku
Sohbet
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,922
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.