Şimdi Ara

Fallout 76 [ANA KONU] (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil1 Android
5 sn
433
Cevap
18
Favori
22.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anisotropic

    Oyunda hikaye olmadığını söyleyenler neye göre bunu söylüyorlar acaba?

    Mesela şu holotape'i baştan sona bir dinleyin;



    Holotape seslendirmeleri ve anlatılan hikayeler gerçekten çok başarılı, hani sanırsın ses sanatçılarını almışlar cidden oraya koymuşlar da kaydetmişler bu sesleri.


    al bunu dinle ozaman oyun felan oynama, oyundaki ses teyipleri çok başarılı hikaye var demek nasıl bir mantık ya :D




  • https://coub.com/view/1j1c6n



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lucidbit -- 8 Aralık 2018; 16:8:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmandemi2

    Hikayeyi teyipten dinlemek rahatsız ediyor hikaye yok değil oyunda npc yok sinematik anlatım yok
    hangi bethesda oyununda sinematik anlatım var?

    oyundan nasıl npc yok?

    keşke özellikle şu başlık için oyuna giriş dahi yapmamış kişilerin yorum yazması yasaklansa.
  • Zeiden kullanıcısına yanıt
    Ya arkadaş tüm bethesta oyunlarını oynamış biriyim teyiplerden dinleyerek hikaye olmaz dinliyorsun teyibi diğer teyipten devam ediyor var mı gerçekçilik npc nin ne olduğunu bilmiyorsun galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olan bu çöp yığınını alıp elinde patlayanlara oldu.En azından steam-origin de iade olayı var.Bu iki platform haricinde böyle bir oyunu almakta ne ister acaba : )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeiden

    hangi bethesda oyununda sinematik anlatım var?

    oyundan nasıl npc yok?

    keşke özellikle şu başlık için oyuna giriş dahi yapmamış kişilerin yorum yazması yasaklansa.

    Alıntıları Göster
    NPC ne demek biliyor musunuz acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matolimehmet

    NPC ne demek biliyor musunuz acaba?

    Alıntıları Göster
    öncelikle lütfen bu yazdıklarımın arkasında ofansif bir dil olduğunu düşünmeyin. bir terimin anlamını muhtemelen konuyla ilgili tükettiğiniz ürün skalasının oldukça düşük olması sebebiyle yanlış şekilde biliyorsunuz, bunu düzeltmek istiyorum.

    npc kısaltması non player character anlamına gelir. yani oyuncunun kendi dışında oyun süresince etkileşimde bulunabildiği ve aksiyonları önceden kodlanmış bir yapay zekaya devredilen her karakter npc sayılır. düşman ya da dost 'üniteler' npc sayılmazlar, çünkü oyuncu olarak içerisinde bizzat bulunduğunuz gidişata direkt olarak etkileri yoktur. tükettiğiniz ürünlerin sayısının azlığı, aklınızı bu konuda karıştırıyor. kafanızdaki kodlamaya göre karakter=insan, ünite=insan-dışı gibi yanlış bir denklem kurmuşsunuz. etkileşime girebildiğiniz karakterin 'formu' önemsizdir. ister uçak olsun, ister araba olsun, ister sincap olsun, ister robot olsun; eğer sizinle konuşuyorsa, size herhangi bir şekilde birinci elden direktif veriyorsa, yönlendiriyorsa bu onu npc kategorisine sokar. örneğin; bahsettiğiniz oyun içi holotapeler size hikaye hakkında bilgiler verir fakat verdiği bu bilgi ya da direktifler 'doğrudan' tarafınıza iletilme amacıyla var olmadığından, bu durum onları npc yapmaz. fakat oyun içerisinde size görev veren, bir şeylerden bahseden, yardım eden-yardım isteyen, yol gösteren, 'interact' etme opsiyonunuzun olduğu her robot -fallout 76 için- bir npcdir. ve fallout 76'da henüz 10.seviyeye kadar dahi karşılaştığınız onlarca npc var. bunların diğer fallout serilerinden tek farkı, 'insan formunda npc' olmaması.


    diğer arkadaşın bahsettiği 'holotape ile hikaye mi olur yea' konusuna geleyim. bu konuda yanlış bilgi değil direkt olarak 'eksiklik' var. o yüzden düzeltmeye değil, izah etmeye çalışayım.

    fallout 76 nedir? fallout evreninde geçen, kesinlikle fallout 5 olmayan, farklı bir şeylerin denendiği bir spin-off oyundur. peki spin-off nedir? örneğin; x filmini izlediniz. x filminin ana teması korku. fakat bu korku filminin içerisinde espri yapmayı seven bir karakter var. daha sonra bu y karakteri hakkında bu sefer korku değil 'komedi' temalı ayrı bir film çekiliyor ve x filmi ile herhangi bir örgüsel bağı olmasa da aynı evrende geçiyorlar. buna spin-off denir. yani bu y filminin de illa ki x filmi gibi korku temasında olmasını gerektirmez.

    fallout 76, bethesda'nın multiplayer/co-op pazarı için geliştirdiği ve fallout evreninde geçen bir oyun. yani böyle bir oyun yapmaları, 'bir daha asla single-player fallout çıkmayacak' anlamına gelmiyor. peki bu oyunda neden oyunculardan başka 'insan' formunda, diyalog kurabildiğiniz karakter yok? çünkü fallout 76, anlattığı dönem ve sunduğu içerik gereği 'tamamen tek başınıza' kalmayı gerektiriyor. yani her oyuncu herhangi bir companion karakter olmadan tek başına wasteland'de hayatta kalmaya çalışacak ve başka hiç kimse olmadığından birbirleriyle etkileşimde bulunmak zorunda kalacaklar. oyunun vaat ettiği şey tam olarak da bu. yani sizin şikayet ettiğiniz şey, bir fifa oyununda neden dövüş sekansı olmadığından yakınmakla eşdeğer.

    peki fallout 76'da hikaye yok mu? elbette var. oyunda size bulunduğunuz dünyayı, olan biteni, olacak olanlar hakkında ipuçlarını anlatan birçok şey var. bunlar diğer fallout oyunları gibi 'doğrudan hikaye anlatımı' tekniği ile size sunulmuyor, çünkü az önce bahsettiğim durum gereği bulunduğunuz dünyadaki 'tek kurtulan' olmanız sebebiyle hikayeyi birebir keşfetmeniz gerekiyor. bu bir hikaye anlatım tekniğidir. oyunun teması gereği de yedirilebilecek en uygun hikaye anlatım tekniği budur. aynısı kısmen dark souls serilerinde de vardır. bu hikaye anlatım tekniğinin bir 'hata' değil bir 'tercih' olduğunu nasıl anlayabiliriz? yine bir bethesda ürünü olan elder scrolls serisinin multiplayer pazarındaki temsilcisi olan elder scrolls online, direkt olarak naratif hikaye üzerinden gidiyor. yani sizin de alışık olduğunuz, diyaloglar ve aksiyonlar üzerinden hikaye. çünkü kendisi bir 'survival co-op' değil, 'mmorpg'. yani içerisinde yaşam savaşı verdiğiniz bir wasteland değil, halihazırda ekosistemi kurulmuş olan aktif bir dünya.


    bir oyunun ya da herhangi bir ürünün 'size hitap etmiyor' olması onun performansını ya da başarısını değiştirmez. dolayısıyla 'dünyanın en kötü şeyi' gibi gerçek dışı şeyler yerine, 'sevmiyorum/tercih etmiyorum/beğenmedim' kalıplarını kullanın.




  • Zeiden kullanıcısına yanıt
    Merhabalar yazınızı dikkat ederek okudum tek kalındığı için tek kurtulan kişi demişsiniz size sürekli silah sıkan bıkana kadar peşinizde dolaşanlara ne demeli ya da nükleer bomba atılıp tek kalan kişiyiz değil mi? Her tarafın yeşillikler içinde çiçeğe böcekle dolu olması? Evet npc var ama fallout evreninde ki şehirlerin o yıkılmışlığın olmaması bunu dinleyerek size yutturmaya çalışmalarına ne demeli? Şöyle düşünün hikaye var dediniz ya şuraya git diyor dinlediğiniz teyipteki ses gidip oradaki ses kaydını dinlediğinizde evet başardın şimdi şunu yap demesi size mantıklı geliyor mu? Hani yalnızdık? Nerden biliyor başardığımı? Canlı mı bu? Ayrıca oyundaki güncelleme sorunları teknik aksaklıkları saymıyorum. Lütfen yanlış anlamayın benim eleştirilerim bunlar oyunu beğenebilirsiniz 33 yaşındayım ve bu oyunlarla büyüdüm benim için bu oyun hayal kırıklığı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmandemi2

    Merhabalar yazınızı dikkat ederek okudum tek kalındığı için tek kurtulan kişi demişsiniz size sürekli silah sıkan bıkana kadar peşinizde dolaşanlara ne demeli ya da nükleer bomba atılıp tek kalan kişiyiz değil mi? Her tarafın yeşillikler içinde çiçeğe böcekle dolu olması? Evet npc var ama fallout evreninde ki şehirlerin o yıkılmışlığın olmaması bunu dinleyerek size yutturmaya çalışmalarına ne demeli? Şöyle düşünün hikaye var dediniz ya şuraya git diyor dinlediğiniz teyipteki ses gidip oradaki ses kaydını dinlediğinizde evet başardın şimdi şunu yap demesi size mantıklı geliyor mu? Hani yalnızdık? Nerden biliyor başardığımı? Canlı mı bu? Ayrıca oyundaki güncelleme sorunları teknik aksaklıkları saymıyorum. Lütfen yanlış anlamayın benim eleştirilerim bunlar oyunu beğenebilirsiniz 33 yaşındayım ve bu oyunlarla büyüdüm benim için bu oyun hayal kırıklığı.
    bahsettiğiniz durum zaten açıklanmış bir şey, bir tutarsızlık değil yani. hikaye olarak bulunduğumuz yer, nükleer bombanın direkt olarak ulaştığı bir yer değil. yani nükleer etkiden her bölgesi doğrudan etkilenmiyor diğer oyunlarda bulunduğumuz yerlere nazaran. yine de her yer harabeye dönmüş durumda, 'burası nasıl hala böyle?' dedirten hiçbir şey yok. kısacası bu bir tercih, üretim tercihi, üretim planı, hedeflenen amaç, oluşturulan ürün. 'yutturulmak' ne demek? oyun zaten bir hayatta kalma oyunu olarak duyuruldu, 'yutturulan' bir şey olması için şu olması lazım: örneğin; yapımcı 'x isimli oyunumuzda araba kullanabiliyorsunuz!' diye bir açıklama yapar ve aslında oyun içinde böyle bir mekanik yoktur. (bkz: no man's sky isimli oyunun ilk çıkışı)

    bunun bir film ya da dizi değil, 'oyun' olduğunu unutmayalım. özellikle de multiplayer/co-op olarak oynanması için tasarlanmış bir oyun. dolayısıyla elbette başka oyuncuların da içerisinde var olması gerekiyor. zaten daha önce de bahsettiğim gibi, bu durum oyunun direkt olarak size vaat ettiği şey. örneğin; yolda karşılaştığınız biriyle mutlaka etkileşimde bulunmanız gerekiyor çünkü yemek ve su gibi doğrudan yaşamınıza etki eden maddelere gereksiniminiz var ve karşınızdaki kişi de sizinle aynı temel amacı -yaşamak- taşıdığından onunla yardımlaşabiliyorsunuz. tek giremediğiniz bir yere, beraber girip ihtiyacınız olanı alabiliyorsunuz. oyunun 'amacı' zaten bu.

    hocam bu nasıl bir şikayet, bir oyun size başardığınız bir görevin sonunda 'başardın' dememeli mi? ben oyun içerisindeki 'tüm' holotapeleri dinlemedim, bunu henüz yapabilen var mı onu da bilmiyorum. fakat hiçbir ses kaydı size 'haydi şuraya git, aferin, bak bunu da yap' demiyor. çünkü onlar ses kayıtları. oraya eskiden orada bulunmuş bir ya da birkaç kişi tarafından bırakılmışlar. kişisel olarak 'sizi' hedeflemiyorlar. oyunun size 'şunu yap' diyen kısmı robot npc'lerden geliyor yalnızca.




  • Zeiden kullanıcısına yanıt
    Character kelimesine robotların dahil edilmesini doğru bulmuyorum. Onlar npc’den çok bilgisayar terminali şeklinde çalışıyorlar. İletişime de geçseler, fallout evreninde robotlar npc sayılamaz bana göre.

    Ayrıca Bethesda oyunun arkasında bu kadar durmadı. Fanboy olmaya gerek yok, puanlar ortada. ESO gibi düzgün bir hale gelecektir oyun ilerde muhtemelen ama puanlar ve yorumlar böyleyken, bu oyuna eşek yükü para vermek mantıklı değil. Sabrı ve parası bol olan oynayabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matolimehmet

    Character kelimesine robotların dahil edilmesini doğru bulmuyorum. Onlar npc’den çok bilgisayar terminali şeklinde çalışıyorlar. İletişime de geçseler, fallout evreninde robotlar npc sayılamaz bana göre.

    Ayrıca Bethesda oyunun arkasında bu kadar durmadı. Fanboy olmaya gerek yok, puanlar ortada. ESO gibi düzgün bir hale gelecektir oyun ilerde muhtemelen ama puanlar ve yorumlar böyleyken, bu oyuna eşek yükü para vermek mantıklı değil. Sabrı ve parası bol olan oynayabilir
    ben oyunun sorunsuz olduğunu iddia etmedim. yalnızca oyunun sorun olarak bahsedilebilecek hiçbir kısmından bahsetmediğinizi, bunun yerine yanlış ve yersiz yorumlarla haksız bir muamele gösterdiğinizi söylüyorum. 'npc ne biliyor musun' diye bir ithamda bulundunuz, ben de size yanlış bildiğiniz bir şeyi açıkladım.



    oyun puanlamayı da sizin gibi düşünen insanlar yapıyor zaten. oyun resmi olarak çıktıktan otuz dakika sonra metacritic'de yüzlerce 'tarihin en kötü' oyunu yorumu vardı. otuz dakika bak. karakter yaratmak otuz dakika sürüyor.



    super smash bros 95 puan üzerinde şu an. bu işler para/sponsorluk meselesi artık.



    ha oyun kusursuz mu, elbette hayır. eleştirdiğim tek nokta hem genel survival hem de fallout evreninde geçen bir yan oyun olarak 6.5-7/10'luk bir oyuna vaat etmediği şeyler üzerinden değerlendirme yaparak eleştiri(?)de bulunmak.





    'ben robot karakter sevmiyorum, o zaman npc sayılmaz' gibi bir şey söylediğiniz için tartışmayı bırakıyorum. ben de saint's row'daki dubstep gun'ı seviyorum, o yüzden bence fallout 76'da silah yok. aslında undead de sevmiyorum, acaba dark souls diye bir oyun var mı?

    ve son olarak, hayır. hiçbir robot npc, bilgisayar terminali şeklinde çalışmıyor. bilgisayar terminalleri oyunun ayrı bir parçası zaten. bence fiyatı ucuzlayınca bir alın, en azından beş-on dakika iki gözünüzle görün. aynı oyundan bahsetmiyor bile olabiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zeiden -- 9 Aralık 2018; 5:28:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bethesda bir dlc ile kesim npc getirecektir. Oyuna en büyük eleştiri buradan geldi çünkü. Artık nasıl getirir bilmem. O kadar bitki falan bittiğine göre bir bölgede insan üremiş olması lazim diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zeiden kullanıcısına yanıt
    "super smash bros 95 puan üzerinde şu an. bu işler para/sponsorluk meselesi artık"

    Hiç SSB oynadınmı ? Aldığı puanların paraylamı alındığını söylüyorsun ? Puanını sonuna kadar hakeden mükemmel bir oyun. Kapağındaki pikaçuyu görüp çocuk oyunu sanma.
  • Elimde falan patlamadı oyun, pre order ile aldım, neredeyse her gün oynuyorum iş çıkışı sonrası.



    Zevk alıyor muyum oyundan, alıyorum, geri kalanlar istedikleri kadar salya döksün burada umrumda değil.



    Önümüzdeki sene de Obsidian Entertainment'in yeni Post Apocalyptic oyunu çıkacak, Fallout 76'dan sıkılınca da ona geçerim (Yeni contentler yılbaşından sonra gelmeye başlayacak Fallout 76'ya). Daha ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zeiden kullanıcısına yanıt
    “ben robot karakter sevmiyorum, o zaman npc sayılmaz” Bunun gibi bir şey söylemedim, söylediklerimi anlamak istediğiniz gibi anlıyorsunuz. Ayrıca vaktim değerli, bir online oyuna zaman ayıracak vaktim yok. Keşke Fallout 5 çıksaydı da oynasaydık. Gider Rdr2, Odyssey falan oynarım daha iyi ki onları bile oynayacak vaktim olmadı henüz, kutuları kenarda bekliyor. Başka sözüm yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anisotropic

    Elimde falan patlamadı oyun, pre order ile aldım, neredeyse her gün oynuyorum iş çıkışı sonrası.



    Zevk alıyor muyum oyundan, alıyorum, geri kalanlar istedikleri kadar salya döksün burada umrumda değil.



    Önümüzdeki sene de Obsidian Entertainment'in yeni Post Apocalyptic oyunu çıkacak, Fallout 76'dan sıkılınca da ona geçerim (Yeni contentler yılbaşından sonra gelmeye başlayacak Fallout 76'ya). Daha ne?
    zevk alamazsın. yalan söylüyorsun.

    yıl 2018 çünkü. artık, insanların bir şeyleri 'tüketmesi' için bunları direkt olarak tecrübe etmelerine gerek yok. neyin iyi olduğuna, neyin gereksiz olduğuna, neyin ne şekilde olursa doğru sayılabileceğine karar veren otoriteleri var. yalnızca bu konudaki mesajlar bile bunlara çok büyük örnek. insanlar oyun hakkında yorum yaptıklarını zannediyorlar, direkt olarak oyun hakkında bak. ama yazdıkları şeylerle bahsettikleri oyun arasında en ufak bir ortak nokta yok. daha oyuna giriş dahi yapmamışlar. 'npc yok oyunda' gibi bir yalana cevap vermek için paragraf paragraf açıklama yapmak zorundasın. çünkü bu insanların amaçladıkları şey bir ürünü tüketmek, bir oyunu oynamak ve zevk almak değil; kendilerini bir grubun içerisinde hissetmek.

    bunun en büyük örneği angry joe. youtube üzerinde 'saygın oyun içeriği üreticisi' denildiğinde akla gelebilecek olan ilk isim dahi öyle bir fallout 76 inceleme (?) videosu yapmış ki, artık oyunlar hakkında hiçbir üçüncü parti içerik tüketmemeye karar verdim. peki bu insanlar bunu neden yapıyorlar? örneğin; angry joe gibi birisi, neden milyonlarca izlenecek inceleme videosunda twitch kliplerinden toparladığı bugları gösterip, 'işte bu oyun komple böyle!' diyor yirmi küsür dakika boyunca? çünkü bir 'marka' ortaya bir ürün çıkardığında, özellikle de fallout gibi bir marka; konu hakkında yorum yapan kişilerin yalnızca 5-10%luk bir kesimi gerçekten söz konusu ürünü tüketmiş oluyor. hal böyle olunca, en saygın sayılan insanlar bile milyonlarca izlenecek videonun altına gelecek yüz binlerce 'oyunda npc yok, bu ne, izometrik değil!!!' yorumlarını ekarte edebilmek için kişiliklerinden ödün veriyorlar. çünkü 'fallout 76 ne kadar kötü' demek artık bir trend. argüman değil.

    ha bu kadar şey söylüyorsun, peki insanlar nereden görüş alacak diyorsanız; bulunduğunuz dönemde direkt olarak 'oyunu tüketen oyunculardan' görüş alabileceğiniz tek platform reddit. reddit.com/r/fo76 subreddit'inde oyunu oynamayan hiç kimse yok. gerçekten görüş bildiriyor insanlar. üçüncü kişilerden duydukları yalanları tekrar ederek kendilerine bir pozisyon seçmeye çalışmıyorlar.

    2018 yılı bu şekilde. mide bulandırıcı.




    quote:


    "super smash bros 95 puan üzerinde şu an. bu işler para/sponsorluk meselesi artık"

    Hiç SSB oynadınmı ? Aldığı puanların paraylamı alındığını söylüyorsun ? Puanını sonuna kadar hakeden mükemmel bir oyun. Kapağındaki pikaçuyu görüp çocuk oyunu sanma.


    sevgili dostum.

    hiçbir şekilde 'super smash bros kötü bir oyundur' anlamına gelecek bir beyanda bulunmadım. super smash bros iyi bir oyun olabilir, dövüş oyunları arasında en iyi oyun olabilir, muhteşem bir içerik sunabilir. burada eleştirdiğim nokta insanların değerlendirme yaparken contextten işlerine gelmediğinde uzaklaşmaları. şimdi sen super smash bros tarihin en iyi beş oyunu arasında diyebilir misin? hayır. ama bu durum super smash bros isimli oyunu kötü bir oyun konumuna mı getirir? hayır. peki super smash bros'un aldığı 95 puan, ürünün 'kendi muadilleri içerisindeki' değerlendirmesi sonucu verilmiş bir puan mı? evet. o halde, fallout 76'nın puanının diğer bir survival/co-op oyunu olan rust'dan daha düşük olmasının akıl ve mantık sınırları çerçevesinde bir açıklaması var mı? hayır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zeiden -- 9 Aralık 2018; 18:22:18 >




  • Zeiden kullanıcısına yanıt
    Rust’ın fiyatı ile Fallout 76’nın fiyatı çok farklı; Rust yüksek bütçeli bir oyun değil. Aynı zamanda 4-5 yıl fark var arada. O zamanki teknoloji ile şimdiki bir değil. Kendi klasmanlarında değerlendirilecekler elbette. Witcher ile Elder Scrolls karşılaştırması gibi düşünemeyiz. Onda bile bütçeleri farklı tabii ama yine de biraz daha yakın denebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zeiden kullanıcısına yanıt
    Todd Howard abimiz de yanlış biliyor belli ki. Mesela oyun spinoff değil ama prequel olduğunu söylüyordu. Geoff Keighley ile yaptığı röportajda NPClerle (ki olmadığnı duyurduk diyordu) robotları, terminalleri ayırıyordu. Todd bir şey bilmiyor. Hmm...

    Angry joe o incelemede sadece buglardan bahsetmiyor. Bunun üstüne 1 saatlik bir video daha yaptı adam. Angry joe AAA oyunların erken erişim gibi değil düzgün bir şekilde çıkmasını savunan birisi.
    Hikayeyi tapelerden dinlemeyi sevmemek bir eksiklik değil, zevk meselesidir.
    Rust ile Fallout 76 karşılaştırmak

    Bu arada bir şeyi merak ediyorum. Desem ki "Fallout 76 oyun değil" ama burada bunu derken aslında Fallout 76'nın kötü bir oyun olduğunu ifade etmek için diyorum. Bana cevap olarak Fallout 76'nın aslında bir oyun olduğunu mu yazarsın ? Yani bi insan ne kadar düz olabilir ? NPC yok dendiğinde bunu yazabilmek gerçekten çok ilginç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matolimehmet

    “ben robot karakter sevmiyorum, o zaman npc sayılmaz” Bunun gibi bir şey söylemedim, söylediklerimi anlamak istediğiniz gibi anlıyorsunuz. Ayrıca vaktim değerli, bir online oyuna zaman ayıracak vaktim yok. Keşke Fallout 5 çıksaydı da oynasaydık. Gider Rdr2, Odyssey falan oynarım daha iyi ki onları bile oynayacak vaktim olmadı henüz, kutuları kenarda bekliyor. Başka sözüm yok.
    Neden konu sahibi sensin? Bırak konuyu oyuna değer veren birisine o halde madem?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anisotropic -- 9 Aralık 2018; 20:49:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zeiden kullanıcısına yanıt
    Yalan mı söylüyorum?



    76 saat Appalachia'da vakit geçir achievementinin SS'ini eve varınca atacağım buraya.



    Adam destan yazmış bir de cevap olarak, okumadık malesef durumumuz yoktu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anisotropic -- 9 Aralık 2018; 20:53:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.