Şimdi Ara

YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR (126. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
20.327
Cevap
379
Favori
1.522.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
34 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 124125126127128
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Abi bu ilgi alaka ile alakali demek ki. Hic gözüme çarpmamıştı böyle bir sorun olduğu. Ilginç.

    Ilk ortaya cikisi yada resmi olarak kabul edildiği zaman 2017 görünüyor. Bizim araçlar 2019 ve suspansyon ve yürürleri süspansiyon sebebi ile bağlantı elemanları parçaları daha farklı muhtemelen. O sebeple bizde aynı sorunun olması ihtimalini düşük olarak değerlendiriyorum. Ama tabi ki düşük bile olsa bir ihtimalin olabilecek olması bile can sıkıcı...

    https://forum.donanimhaber.com/peugeot-yeni-3008-ve-5008-direksiyon-titreme-problemi-peugeot-sorunu-kabul-etti--129413930



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NEXUS_07 -- 11 Aralık 2019; 10:0:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2016 yılında sıfır Giulietta almıştım. 19 jant spor paket bir arabaydı. (O kadar arabam oldu, bir arabayı bu kadar özlemedim hayatımda)
    Konu edilen sorun onda yaşanıyordu. 120 li hızlarda direksiyon bariz titriyordu. En az 5 defa servise gittim. Herşeyine baktılar birşey bulamadılar. En son otokoç tan bir mühendis geldi. Test etti. Arkasından lastikler garanti kapsamında değiştirildi ve sorun kalmadı. Aracın uzun süre hareketsiz şekilde durmasından dolayı lastik formunun bozulması dendi bana. Ancak sebep ne olursa olsun lastiği değiştirince sorun kalmamıştı.

    Benim araçta var mı yok mu cumartesi göreceğiz bakalım. Ancak şimdiye kadar C5A nın o kadar km yapmış kullanıcısı oldu. Hiçbirisinden şikayet gelmedi. Nerden bakasanız 1500 adet sattı. İçlerinde 5k-6k-7k km yapanlar var.

    Söylediğiniz gibim ihtimal düşük. Ancak düşündürüyor.
  • Aslında fransızcası iyi olan birisi olsa forumlarını takip edip kronik sorunlar var mı bakılabilir :)
  • Benim dayı Belçikada, Fransızca konuşulan bölgesinde. Ona biraz araştırttım. Hatta almamın en büyük nedeni bu araştırma olmuştur. Belçikada %19 vergi ile benim aldığım arabanın yani shine paketin 34000 euro olduğunu, çok iyi yorumların olduğunu söyledi. Hatta oradaki shinelarda kablosuz şarj, grip kontrol opsiyonel bizdeki gibi standart değil. Forumun başlarında da bu resmi gönderdim. Hatta resmin altında 92 yorumda 5 yıldız almış. Ayrıca bu araç Avrupanın en çok satan 2. Arabası olmuş geçen yıl.
    Ben almayı düşündüğüm tüm arabaların yurt dışı fiyatları ile karşılaştırdım. Vergileri ile kıyaslayarak. Zaten ÖTV hariç bir çok Avrupa ülkesinde KDV aynı. Mesela Audi Q2 yi kıyaslamıştım. Almanyada %20 vergi ile 24800 euro yani 158000 TL fiyatı ile satılan Q2 yi burada bana ÖTV siz 154000 TL ye bıraktılar (iyi ki almamışım, direkten dönmüştüm🤫🤫)

    Bu arabayı Citroën Türkiye'de niye bu kadar ucuza sattığını hala anlamış değilim. Bana göre tam bir F/P aracı.

    YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • YENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMARYENİ CITROËN C5 AIRCROSS ANA KONU(2022 FACELİFT KASA) - TÜM GÜNCEL PAYLAŞIMLAR/YORUMAR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CengoCenk

    2016 yılında sıfır Giulietta almıştım. 19 jant spor paket bir arabaydı. (O kadar arabam oldu, bir arabayı bu kadar özlemedim hayatımda)
    Konu edilen sorun onda yaşanıyordu. 120 li hızlarda direksiyon bariz titriyordu. En az 5 defa servise gittim. Herşeyine baktılar birşey bulamadılar. En son otokoç tan bir mühendis geldi. Test etti. Arkasından lastikler garanti kapsamında değiştirildi ve sorun kalmadı. Aracın uzun süre hareketsiz şekilde durmasından dolayı lastik formunun bozulması dendi bana. Ancak sebep ne olursa olsun lastiği değiştirince sorun kalmamıştı.

    Benim araçta var mı yok mu cumartesi göreceğiz bakalım. Ancak şimdiye kadar C5A nın o kadar km yapmış kullanıcısı oldu. Hiçbirisinden şikayet gelmedi. Nerden bakasanız 1500 adet sattı. İçlerinde 5k-6k-7k km yapanlar var.

    Söylediğiniz gibim ihtimal düşük. Ancak düşündürüyor.
    Sizinki evet size söylendiği gibi lastik kaynaklıymış. Ben bir takim yeni michelin primacy 3 lasyik almıştım aracıma. Şehir ici 400 500 km kullandim. Sonra tatile ciktim. Yolda 100 - 130 arasi hizlarda direksyon titreme yapti. Sehir ivinde 70 80 i gecmedigim icin farketmedim sanirim. Lastikcimi aradim.

    "Abi gel hallederiz merak etme!" dedi.

    Dönüşte 2000 km falan yapmıştım. Butun lastikleri söktüler. Balans yapmış. Tekrar balanslarini yaptılar. Hatta bana degerleri de gosterdi. Abi bak bu bukadar yapmis bu bu kadar diye.

    "Beklerken lastik yuvarlaklığı bozulabiliyor. Balans yapiyor. Biz her ne kadar 50 60 psi kadar hava basip sonra havasini normale alsakta yuk altında gibi olmuyor. " dedi.

    "Bir sorun olursa gene gel. Olmazda için rahat olsun!" dedi.

    Çıktım. Sorun yok. Bir daha da yapmadı...

    Bu oluyor bilinen birşey. Ama 3008 de çözememeleri çok garip geldi. Hatta konu sahibi önceki 3008 imde de vardı demis. O daha da garip bir durum... Sen bu aracı resmen yeni bastan yarattin. Eski 3008 ile alakasi kalmadi. Hiç bir yönden. Bildiğim kadarı ile kendileri de öyle ifade ediyorlar. Tamamen yeni bir araç diye...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • silverdream kullanıcısına yanıt
    Genel ortalama iyiymiş hocam, havalar soğudu, bir de çok dur kalklı bir güzergah herhalde son verideki yolunuz. Sorun olduğunu zannetmiyorum 15 km/s ortalama hızda yakıtı içer zaten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yol bilgisayarında yakıt,ortalama hız ve toplam km için "Başlangıçtan itibaren" veya "En son güzergah" gibi bir değer bulamadım ben,yok mu böyle bir seçenek?
  • ilyasgoren İ kullanıcısına yanıt
    Bunları mycitroen uygulamasında görüyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silverdream

    Resim var yorum yok hocam.

    Iki görüntüyü anlatıp kendi fikrinizi ve yorumunuzu yazin da biz de yorumlayalim.

    5.7 olan 2500 km ortalamasi sanirim.

    10 küsur olan da kısa mesafe ortalaması.

    Şimdi yüksek yakmaya başladıysa hemen 5.7 yukselmez. O yuzden siz benim dedigim testi bir yapin. En belirgin gosterge o olacaktir bizim icin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    Araç üzerinde yol bilgisayarından görünmüyor mu? Ayrıca My citroen uygulaması son update sonrasında verileri düzgün alamıyor gibi. Mesela sabah işe gittiğimde aracı stop edip telefonu çıkardığımda bu güzergahı my citroen ugulamasına eklemiyor, akşam eve dönerken taktığımda sabah güzergah'ını almış oluyor, bi garip davranıyor sanki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilyasgoren -- 11 Aralık 2019; 11:11:1 >
  • Almanya forumunu da takip ediyorum. Almanya’da Şubat ayından beri kullanılıyor araçlarımız.
    - En uzun kullanım 14.000 km ve kronik bir sorundan bahsetmedi hiç.
    Bizim de dile getirdiğimiz konular geçiyor çoğunlukla: Orta konsol havalandırmasının kapatılmaması, ECO tuşunun yeri, USB’nin azlığı vs.
    Birisinde sağ arka lambanın altı yanmıyormuş, garantiden değişmiş ve fiyat 280 Euro (korkutucu) veya basınçlı suyla aracı yıkarken arka kapağı açılmış. Ancak bunlar münferit olaylar hep.
    - Acil durum freni ancak sabit hızla gidilirken devreye giriyormuş, ancak siz fren yapmaya başladığınızda frenlemiyormuş! Son ana kadar tecrübe eden yok henüz, ancak anlık uyku halinde devreye giriyor zaten.
    - Benim tecrübe etme imkanım yok aracım Feel Adventure ama kör nokta yardımcısı için şu dile getirilmiş: Ön yolcu tarafındaki kör nokta yardımcısı ancak yan şeritteki araçla arada 10 km/h’lik hız fark olunca uyarı veriyormuş. Yetkili servis de bu olayı teyit etmiş. Diğer bir ifadeyle sürücü tarafındaki kör nokta yardımcısı gibi anlık uyarı vermiyormuş.
    Aramızda bunu tecrübe eden arkadaşlar yorumunu yapabilir belki.
    Yakıt tüketimine gelecek olursa:
    - 180 beygir dizel kullanan arkadaş 14.000 km yapmış ve tüketimi 5,-7 ila 6,2 lt. (çoğunlukla ECO modunda ancak çokta yavaş kullanmıyormuş) – yine aynı arkadaşın yakıt tüketimi 9.000 km’den sonra düşmeye başlamış. 6,5 lt.’den 5,9 lt.’ye
    - 180 beygir benzinli kullanan arkadaş 9,000 km yol yapmış ve tüketimi 6,9 ila 7,0 lt.
    Son zamanların popüler konusu olan yakıt tüketimine gelecek olursak :-)
    Aşağıdaki web sitesini de takip ediyorum (sağ üstte dil değiştirilebiliyor):
    https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/12-Citroen/1735-C5_Aircross.html?powerunit=2
    Bu web sitesinde, ülkemizde en çok kullanılan model olan 130 beygirlik otomatik dizel versiyon için tespit ettiğim değerler şöyle:
    9.473 km – 5,83 lt.
    10.324 km – 6,32 lt.
    6.308 km – 6,51 lt.
    6.140 km – 6,69 lt.

    Yazı biraz uzun oldu ama umarım size faydalı olabilecek bilgi vardır içerisinde.




  • ilyasgoren İ kullanıcısına yanıt
    Uygulama, verileri kendi tablolarına eklemek için internet bağlantısı istiyor bazen.
    Ben bir task manager uygulaması ile, bt ile her c5a ya bağlandığımda mycitroen uygulamasının telefonumda açılmasını sağladım. Böylelikle her zaman uygulama bir şekilde kendini update ediyor.

    Bu arada konu ile bağlantılı ancak C5A dan bağımsız olacak ama, andorid kullanan arkadaşlara automate uygulamasını şiddetle tavsiye ederim. Eğer küçük te olsa bir yazılım bilginiz var ise kendi ihtiyaçlarınıza göre sınırsız akış oluşturup telefonunuzu otomatize edebilirsiniz. Hatta kendinize göre küçük uygulamalar oluşturabilirsiniz.
    Örn: Eğer Citreon ile BT kanalından bağlanırsan Mycitroen uygulamasını aç
    Veya iş yerine geldiğimde telefonun wifi nı kapat, ve titreşime al gibi gibi.

    Bunlar en basit olanları. Bunun dışında çok komplike uygulamaları da oluşturabilirsiniz. Bende şu anda bu şekilde oluşturduğum arka planda çalışan bir çok uygulama var. Telefonla ilgili birçok işimi otomatize etmiş durumdayım. Verdiğim parayı sonuna kadar hak eden uygulamalardan birisidir.

    NOT: Bu arada Automate adında bir iki uygulama var. Benim bahsettiğim LIamaLab yayıncısı tarafından yayınlanan uygulama. Yanlış uygulama olmaması adına bilgi vermek istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CengoCenk -- 11 Aralık 2019; 13:47:4 >




  • byrmcr B kullanıcısına yanıt
    Çok faydalı bilgiler. Teşekkürler
  • byrmcr B kullanıcısına yanıt
    Orta konsol havalandırmasının kapatılmaması konusunu anlayamadım bir tek onun haricinde benim araç tecrübelerimle uyuşan ve faydalı bilgiler teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dentist24 D kullanıcısına yanıt
    Önde havalandırma açıkken arka yolcular için olan havalandırma ufak da olsa üfleme yapıyor, tam olarak kapalı tutacak ayrı bir mandal yapılmamış, onu diyor olmalı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • dentist24 D kullanıcısına yanıt
    oğuzali O kullanıcısına yanıt
    yanlış ifade etmişim, orta kol dayanağındaki eşya koyma gözü olacaktı doğrusu. Kimi bantla yapıştırılıp kapatılabileceğini söylemiş ama hava çıkışını doğrudan o şekilde kapatmak sorun olur mu emin değilim? Hoş bunun için bir çark olsaydı da ilgili hava her zaman oraya kadar gelecek ve biz eşya koyma gözünden kapatmış olacaktık.

    @oğuzali
    arka koltuklara yönelik iki havalandırma, dikey lameller tam olarak sağ ve sola çevrilerek kapatılabiliyor.
  • CengoCenk kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederiz,önemli ve güzel bilgiler
  • byrmcr B kullanıcısına yanıt
    Aliexpress sitesinde satilan organizeri tavsiye ederim.Kolcaktan gelen soguk havayla ilgili bir sikayetim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • byrmcr B kullanıcısına yanıt
    Uzun süredir Citroen kullanan biri olarak Citroen’i anlamakta bazen güçlük çekiyorum. Eski C4 aracımda soğutmalı kısım kol dayamada değil de vitesin önündeki büyükçe diyebileceğimiz eşya koyma gözünde idi, ve havalandırmanın üzerinde kapayabileceğiniz sürgülü kapatma mekanizması vardı. Bu kadar basit bir mekanizmayı daha üst segment olan C5A ya koymadılar anlayamıyor insan. Bu arada geçen bir denemem oldu, araba ısındığında klimayı (AC) devre dışı bırakıp sadece doğal ısıtma olarak kullandığınızda soğuk havanın etkisini azalttığını hissettim. Bana mı öyle geldi bilemiyorum ama siz de bir deneyin isterseniz.
  • 
Sayfa: önceki 124125126127128
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.