Şimdi Ara

BORA 17inç JANT<<< (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
11.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    istanbulda bana açayip uzak ya.... 800km !!!

    nevşehir veya kayseride çıvarlarında bu işleri iyi yapan biri yokmu ??
    aslında baya bir aradım ama ustaların gerçekden iyi olduğunu bilemiyorsun...

    minova kardeş şu 5x100 bijon aralığı varya... bizim boralara 5x105 - 110 veya 115 jantlar takılmazmı.... spacer genişletmekle birlikte aynı anda bu işi de yapmazmı ??????????????

    Onu bir lastikçiye sormak lazım çünkü daha önce hiç jant değiştirmedim orjinal kullandım hep
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    istanbulda bana açayip uzak ya.... 800km !!!

    nevşehir veya kayseride çıvarlarında bu işleri iyi yapan biri yokmu ??
    aslında baya bir aradım ama ustaların gerçekden iyi olduğunu bilemiyorsun...

    minova kardeş şu 5x100 bijon aralığı varya... bizim boralara 5x105 - 110 veya 115 jantlar takılmazmı.... spacer genişletmekle birlikte aynı anda bu işi de yapmazmı ??????????????

    Onu bir lastikçiye sormak lazım çünkü daha önce hiç jant değiştirmedim orjinal kullandım hep

    tamam kardeş sağol

    sana mail attım !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    istanbulda bana açayip uzak ya.... 800km !!!

    nevşehir veya kayseride çıvarlarında bu işleri iyi yapan biri yokmu ??
    aslında baya bir aradım ama ustaların gerçekden iyi olduğunu bilemiyorsun...

    minova kardeş şu 5x100 bijon aralığı varya... bizim boralara 5x105 - 110 veya 115 jantlar takılmazmı.... spacer genişletmekle birlikte aynı anda bu işi de yapmazmı ??????????????

    Onu bir lastikçiye sormak lazım çünkü daha önce hiç jant değiştirmedim orjinal kullandım hep

    tamam kardeş sağol

    sana mail attım !!!

    Rica ederim




  • arkadaşlar bu parçanın türkçe ismi nedir ????????????

    http://www.atb-tuning.de/shop/Power-Boost-Ventil-Benzindruckregler-VW-Bora-1J-detail-20672.htm


    bu original VW bora larda var.... ama tam olarak bu resimdeki gibi deyil... originaleri daha basit bişey ve bsınç ayarlanmaz..... bezin basınç ayarı (Ventil)... yani bire bir çevirmesi budur ama türkçede original ismi ne bunun ????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    arkadaşlar bu parçanın türkçe ismi nedir ????????????

    http://www.atb-tuning.de/shop/Power-Boost-Ventil-Benzindruckregler-VW-Bora-1J-detail-20672.htm


    bu original VW bora larda var.... ama tam olarak bu resimdeki gibi deyil... originaleri daha basit bişey ve bsınç ayarlanmaz..... bezin basınç ayarı (Ventil)... yani bire bir çevirmesi budur ama türkçede original ismi ne bunun ????

    Benzin basınç regülatörü Eger normal'den fazla buyuk fuel pump kullaniyorsan, ozellikle yuksek gucte arabalar ayarlanabilir benzin basinc regulatori sart diyebilirim. Buyuk benzin pompasi arabanin normalden fazla benzin kullanmasina izin vericektir, ayarlanabilir Regulator ile enjektorlere giden benzini ayarliyabilirsin, gerektiginden fazla ise azaltabilirsin. (Alıntıhttp://www.modifiyem.com/forum/f51/power-boost-ventil-3570/ )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    arkadaşlar bu parçanın türkçe ismi nedir ????????????

    http://www.atb-tuning.de/shop/Power-Boost-Ventil-Benzindruckregler-VW-Bora-1J-detail-20672.htm


    bu original VW bora larda var.... ama tam olarak bu resimdeki gibi deyil... originaleri daha basit bişey ve bsınç ayarlanmaz..... bezin basınç ayarı (Ventil)... yani bire bir çevirmesi budur ama türkçede original ismi ne bunun ????

    Benzin basınç regülatörü Eger normal'den fazla buyuk fuel pump kullaniyorsan, ozellikle yuksek gucte arabalar ayarlanabilir benzin basinc regulatori sart diyebilirim. Buyuk benzin pompasi arabanin normalden fazla benzin kullanmasina izin vericektir, ayarlanabilir Regulator ile enjektorlere giden benzini ayarliyabilirsin, gerektiginden fazla ise azaltabilirsin. (Alıntıhttp://www.modifiyem.com/forum/f51/power-boost-ventil-3570/ )

    evet ayarlanabildiğini biliyorum ama türkçe ismini bilmiyordum... sağol !!

    heralde turbo takınça şart olaçaktır !!!

    turbo fazla hava basınça regulatörü de biraz açmak gerekeçek sanırım... yoksa sadeçe soğuk hava basınça güç verirmi ama pek sanmıyorum !!!


    ama arabayı sadeçe gazda kullanırsak heralde ozaman gerek kalmıyor buna ???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    arkadaşlar bu parçanın türkçe ismi nedir ????????????

    http://www.atb-tuning.de/shop/Power-Boost-Ventil-Benzindruckregler-VW-Bora-1J-detail-20672.htm


    bu original VW bora larda var.... ama tam olarak bu resimdeki gibi deyil... originaleri daha basit bişey ve bsınç ayarlanmaz..... bezin basınç ayarı (Ventil)... yani bire bir çevirmesi budur ama türkçede original ismi ne bunun ????

    Benzin basınç regülatörü Eger normal'den fazla buyuk fuel pump kullaniyorsan, ozellikle yuksek gucte arabalar ayarlanabilir benzin basinc regulatori sart diyebilirim. Buyuk benzin pompasi arabanin normalden fazla benzin kullanmasina izin vericektir, ayarlanabilir Regulator ile enjektorlere giden benzini ayarliyabilirsin, gerektiginden fazla ise azaltabilirsin. (Alıntıhttp://www.modifiyem.com/forum/f51/power-boost-ventil-3570/ )

    evet ayarlanabildiğini biliyorum ama türkçe ismini bilmiyordum... sağol !!

    heralde turbo takınça şart olaçaktır !!!

    turbo fazla hava basınça regulatörü de biraz açmak gerekeçek sanırım... yoksa sadeçe soğuk hava basınça güç verirmi ama pek sanmıyorum !!!


    ama arabayı sadeçe gazda kullanırsak heralde ozaman gerek kalmıyor buna ???

    bence buna hiç gerek olmaz turbo yu takınca da gazı çıkarman gerekir sonra turbo ile uyumlu bir gaz taktırabilirsin ve turbo ya direk hava ile yada egzoz gazı ile çalışır egzoz gazı tasarruf direk hava ile çalışması performans sağlar sen hem egzoz gazı hemde direk hava ile çalışıcak şekilde ayarlatırsan hem performans hem yakıt tasarrufu sağlar diye düşünüyorum ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    arkadaşlar bu parçanın türkçe ismi nedir ????????????

    http://www.atb-tuning.de/shop/Power-Boost-Ventil-Benzindruckregler-VW-Bora-1J-detail-20672.htm


    bu original VW bora larda var.... ama tam olarak bu resimdeki gibi deyil... originaleri daha basit bişey ve bsınç ayarlanmaz..... bezin basınç ayarı (Ventil)... yani bire bir çevirmesi budur ama türkçede original ismi ne bunun ????

    Benzin basınç regülatörü Eger normal'den fazla buyuk fuel pump kullaniyorsan, ozellikle yuksek gucte arabalar ayarlanabilir benzin basinc regulatori sart diyebilirim. Buyuk benzin pompasi arabanin normalden fazla benzin kullanmasina izin vericektir, ayarlanabilir Regulator ile enjektorlere giden benzini ayarliyabilirsin, gerektiginden fazla ise azaltabilirsin. (Alıntıhttp://www.modifiyem.com/forum/f51/power-boost-ventil-3570/ )

    evet ayarlanabildiğini biliyorum ama türkçe ismini bilmiyordum... sağol !!

    heralde turbo takınça şart olaçaktır !!!

    turbo fazla hava basınça regulatörü de biraz açmak gerekeçek sanırım... yoksa sadeçe soğuk hava basınça güç verirmi ama pek sanmıyorum !!!


    ama arabayı sadeçe gazda kullanırsak heralde ozaman gerek kalmıyor buna ???

    bence buna hiç gerek olmaz turbo yu takınca da gazı çıkarman gerekir sonra turbo ile uyumlu bir gaz taktırabilirsin ve turbo ya direk hava ile yada egzoz gazı ile çalışır egzoz gazı tasarruf direk hava ile çalışması performans sağlar sen hem egzoz gazı hemde direk hava ile çalışıcak şekilde ayarlatırsan hem performans hem yakıt tasarrufu sağlar diye düşünüyorum ?

    turboyla uyumlu bir gaz derken... niye çıkarmam herekiyorki ??? nasıl bişey düşünüyon.. ayrıntılı anlatırmısın ??... bende BRC seq 24 (simit tüp) var.. çok iyi bir system.. vallah tüpü de sökeçeksen bana çok masraf oluyo ya !!!

    Hava ve egzoz gazı aynı anda nasıl oluyo... normalde egzoz gazı ile çalışır !!!




  • Ben bunu bir yerde okumuştum ama şuanda bulamıyorum.Ve başka sitelrde de sadce egzo gazı ile çalıştığı yazıyor

    Turbo sistemi farklı olduğu için lpg yi çıkarman lazım uyumlu olmuyor gaz ile ama yeni yeni turbo lu araçlara uygun lpg geliştirdiler ve uyguluyorlar onun için sökmen lazım
  • ben de şunu ciddi ciddi düşünüyorum

    http://www.atb-tuning.de/shop/Chiptuning-VW-Bora-1J-detail-20630.htm

    yazılanlara göre, 12 beygir fark özellikle ikinci ve 3üncü vitesteki hantallığı kaldırıp ataklığını ve gaz pedalını biraz daha dolu dolu hissetmemize neden oluyormuş, birisi de 4 kişi iken tek başına gidiyormuşsun gibi yapıyor dedi...
  • abi senin lpg dediğin 1700TL lik malzeme... buna bir çözüm bulmamız gerekiyor... yoksa ben o masrafın altından kalkamam !!!

    araştıralım bakalım.. belki bir başka seçeneği vardır !!!

    evet o chip uygulamasını kesinlikle yapaçam !!

    beygiri boşver ama 20NM tork az bişey deyıl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuneXXX -- 3 Şubat 2012; 11:46:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    abi senin lpg dediğin 1700TL lik malzeme... buna bir çözüm bulmamız gerekiyor... yoksa ben o masrafın altından kalkamam !!!

    araştıralım bakalım.. belki bir başka seçeneği vardır !!!

    evet o chip uygulamasını kesinlikle yapaçam !!

    beygiri boşver ama 20NM tork az bişey deyıl

    şöyle düşünürsek, ara hızlanmaları tork sağlıyor dersek 20 tork aracın torkunun %20 artması gibi birşey anlamına geliyor ve daha önce de anlattığıım gibi ton başına düşen güç ve beygir önemlidir ve yani şu haliyle araç ilerlemekte, ama üzerine konan her güç araca oldukça etki yapmakta... Mesela 1.6 motoru ile 120 beygir gücü ile olan 106 GTI 0-100'ünü 8.1 saniyede tamamlamakta ve o motoru bizim araçlara koysak yine bizim araç 10 saniyede hızlanacaktır bunun farkı tamamen ağırlıktır.

    Bir de hava filtresi ile 1-2 beygir de alır mıyız? Onu düşünüyorum bir de.


    Tüp'ü değiştirirken tamamen değiştirmeyeceksin hocam, borular tank falan durur ama kafası değişir çünkü aracın beslemesi falan komple değişecek.. o yüzden 1700 olarak düşünme o masrafı.




  • evet doğru... bir araba modifiyesine düşkün olan kişi bunları zaten bilmesi lazım.... arabanın ağırlığı ve beygiri ne göre çeker araba... beygir başına kaç kilo düşüyor o önemli... ama onları yinede boşver, çünkü biz sonuçda bu arabanın hantalığını kaldırmak istiyoruz ve fazla yakıt yakmadan bunu nasıl yaparız o önemli !!!

    evet benim boraya da 4 kişi bininçe BAYA güç kaybediyor.... ona yapaçak bişey yok yani sonuçda arabaya 250kilo biniyor... beygir başına kilo artıyor
    anlatığın gibi bu farkı ança o chip uygulaması eşitler

    ve ben 2 aydır hava filitrelerini de araştırıyorum.... bençe en matıklısı SOĞUK borulu performans hava filitresi takmak ve filitreye uygun soğuk hava olan yerde bulundurmak...
    araba baya bir rahatlayaçaktır... hava filitreden çok daha rahat ve soğuk geçeçektir !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuneXXX -- 3 Şubat 2012; 12:51:37 >
  • tabiki de soğuk hava en iyisidir çünkü hava soğudukça arabanın emdiği havada daha çok oksijen bulundurur, havanın yoğunluğu arttığından dolayı ve ne kadar soğuk havayı emip yakarsa o kadar çok oksijen ile daha güçlü yanacağından bu oldukça önemli bir kıstastır. Mesela, kışın aracı ilk kalkışta biraz seri görürüz ama böyle 200-300 metre falan sürer bunun sebebi işte o ara emdiği soğuk havadan kaynaklıdır.. yani bi yerine delik açtırıp ordan solungaç mı yaptırsak araca bilemedim

    eklemee

    benim araca carbon fiber pek gitmiyormuş

    http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/160/2141/25398570003_large.jpg

    örneğini gördüm de

    yani demek istediğim şöyle birşey açıp burdan aldığı hava soğuk hava ile çalışsa hem hız arttıkça da daha çok hava isteyecektir ve daha çok hava girecektir onlar da birbirini dengeler bir şekilde bir nebze de olsa ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johnnn -- 3 Şubat 2012; 13:00:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    abi senin lpg dediğin 1700TL lik malzeme... buna bir çözüm bulmamız gerekiyor... yoksa ben o masrafın altından kalkamam !!!

    araştıralım bakalım.. belki bir başka seçeneği vardır !!!

    evet o chip uygulamasını kesinlikle yapaçam !!

    beygiri boşver ama 20NM tork az bişey deyıl

    şöyle düşünürsek, ara hızlanmaları tork sağlıyor dersek 20 tork aracın torkunun %20 artması gibi birşey anlamına geliyor ve daha önce de anlattığıım gibi ton başına düşen güç ve beygir önemlidir ve yani şu haliyle araç ilerlemekte, ama üzerine konan her güç araca oldukça etki yapmakta... Mesela 1.6 motoru ile 120 beygir gücü ile olan 106 GTI 0-100'ünü 8.1 saniyede tamamlamakta ve o motoru bizim araçlara koysak yine bizim araç 10 saniyede hızlanacaktır bunun farkı tamamen ağırlıktır.

    Bir de hava filtresi ile 1-2 beygir de alır mıyız? Onu düşünüyorum bir de.


    Tüp'ü değiştirirken tamamen değiştirmeyeceksin hocam, borular tank falan durur ama kafası değişir çünkü aracın beslemesi falan komple değişecek.. o yüzden 1700 olarak düşünme o masrafı.

    Alıntıları Göster
    quote:


    Tüp'ü değiştirirken tamamen değiştirmeyeceksin hocam, borular tank falan durur ama kafası değişir çünkü aracın beslemesi falan komple değişecek.. o yüzden 1700 olarak düşünme o masrafı.


    sağol haçı... bu yorumunu sevdim bak ;)

    sadeçe tüp yönünden nekadar patlar bana bu turbo uygulaması, ne gibi parçalar deyişeçek??

    turboyu ayarladık....
    ama hangi intercooleri seçmemiz lazım.. bunların deyişik çeşitleri varmı yoksa fark etmezmi
    ve beşka ne gibi şeyler deyiştirmem gerekeçek (şunu göz önüne alalımki... turbo çok basınçlı olmayaçak ve forger piston veya kola gerek yok sonuçda 2005 model 16 V araba !!)

    bir yardımçı olun beyler... ben bu turboyu meselesini taktım kafama taktım... illa yapaçam...ben dayanaman öyle yanımdan şahinler veya golfler vızıladımıydı... hondalara izin verdim artık.. onlara kafa tutamayız !!!

    alintiları lütfen sadeçe isteğe bağlı olarak kısaltalım... yoksa çok yer kapsıyor ve çok scroll istiyor ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    tabiki de soğuk hava en iyisidir çünkü hava soğudukça arabanın emdiği havada daha çok oksijen bulundurur, havanın yoğunluğu arttığından dolayı ve ne kadar soğuk havayı emip yakarsa o kadar çok oksijen ile daha güçlü yanacağından bu oldukça önemli bir kıstastır. Mesela, kışın aracı ilk kalkışta biraz seri görürüz ama böyle 200-300 metre falan sürer bunun sebebi işte o ara emdiği soğuk havadan kaynaklıdır.. yani bi yerine delik açtırıp ordan solungaç mı yaptırsak araca bilemedim

    eklemee

    benim araca carbon fiber pek gitmiyormuş

    http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/160/2141/25398570003_large.jpg

    örneğini gördüm de

    yani demek istediğim şöyle birşey açıp burdan aldığı hava soğuk hava ile çalışsa hem hız arttıkça da daha çok hava isteyecektir ve daha çok hava girecektir onlar da birbirini dengeler bir şekilde bir nebze de olsa ?

    Bence carbon fiber on numara olmuş. Soğuk hava alıcak şekilde yapılırsa 1-2 hp alınır büyük ihtimalle hava filtresinden evet hava filtresine bir yer açılabilinir hatta örneklerini bir çok drag arabasında gördüm bazıları far lambasından bile alıyolar birde şöyle bir olay hava filtresine metal boru çekiyolar ısnımayan ve geniş oluyo bu boru dolayısıyla daha fazla hava daha fazla güç daha fazla ses Bu arada chip in fiyatı uygunmuş bende alabilirim bunu ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuneXXX

    quote:


    Tüp'ü değiştirirken tamamen değiştirmeyeceksin hocam, borular tank falan durur ama kafası değişir çünkü aracın beslemesi falan komple değişecek.. o yüzden 1700 olarak düşünme o masrafı.


    sağol haçı... bu yorumunu sevdim bak ;)

    sadeçe tüp yönünden nekadar patlar bana bu turbo uygulaması, ne gibi parçalar deyişeçek??

    turboyu ayarladık....
    ama hangi intercooleri seçmemiz lazım.. bunların deyişik çeşitleri varmı yoksa fark etmezmi
    ve beşka ne gibi şeyler deyiştirmem gerekeçek (şunu göz önüne alalımki... turbo çok basınçlı olmayaçak ve forger piston veya kola gerek yok sonuçda 2005 model 16 V araba !!)

    bir yardımçı olun beyler... ben bu turboyu meselesini taktım kafama taktım... illa yapaçam...ben dayanaman öyle yanımdan şahinler veya golfler vızıladımıydı... hondalara izin verdim artık.. onlara kafa tutamayız !!!

    alintiları lütfen sadeçe isteğe bağlı olarak kısaltalım... yoksa çok yer kapsıyor ve çok scroll istiyor ;)

    http://heatexchanger-design.com/2011/08/18/intercooler-6/ intercooler http://www.kaleoto.com.tr/urunler_intercooler.asp bu site bu konuda yardımcı olucaktır

    Bu arada sade modifeyesiz honda 1.6 ies ve 1.5 ex falan gördünmü korkma bas gaza kafa kafaya gidersin her zaman :D ben otomatikle gidiyorum kafa kafaya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    http://heatexchanger-design.com/2011/08/18/intercooler-6/ intercooler http://www.kaleoto.com.tr/urunler_intercooler.asp bu site bu konuda yardımcı olucaktır

    Bu arada sade modifeyesiz honda 1.6 ies ve 1.5 ex falan gördünmü korkma bas gaza kafa kafaya gidersin her zaman :D ben otomatikle gidiyorum kafa kafaya

    Johnnn kardeş.... carbon fiber kabut yakışmış... ama bunlar benim gümüş Bora da daha güzel durur ;P

    boralara çok şahane yakışıyor ama yani sadeçe görünüş.. yani ben yaparsam komple carbon fiber yaptırırım... ve araba baya bir hissedileçek şekilde çekişi düzelir (tabiki paran olaçak, sonuçda pahalı)

    Minova = intercooler e baktım.... bunların fiyatı aşağı yukarı nekadar olur açeba ??
    zaten mail attım... yakın zamanda çevap alırım heralde !!

    daha hiç honda larla kapışmadım ama valla sen otomatik vites 8V Boranla kafa kafaya gidiyorsan ozaman ben Düz vites 16V geçebilirim... ama zaten okadarda bir vark yok... sonuçda vites atmaya bağlı !!
    ama arabanın motoruyla uğraşmadıysan uzun yolda benimki senin boraya geçer... haha ;))))




  • benim araç da o renk hocam, ypasam demek öyle durur diye araştırdım.. Merak ettiğim şey carbon hood carbon trunk falan yapsak ne kadar ağırlık atarız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    benim araç da o renk hocam, ypasam demek öyle durur diye araştırdım.. Merak ettiğim şey carbon hood carbon trunk falan yapsak ne kadar ağırlık atarız?

    evet mavi, beyaz veya gümüş renk arabalara da çok şık duruyo !!

    heralde original motor kaportası 25-30 kilo çivarıdır.. tam biliyorum ama o aralar olması lazım

    ama daha yeni yan sanayı motor kaputu buldum 13 kilo yazıyor... yan sanayi kaportaları biraz daha hafif diye düşünüyorum...

    original kaput gerçekden 25 kilo ise ozaman tam carbon kaput 10 veya 15 kilo olabilir....
    ben arada çok daha fazla fark var sannediyordum ama deyilmiş.. yani çok az olsada fark eder ama fazla performans beklemek yanlış olur !!
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.