Şimdi Ara

Dark Void İnceleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
6.336
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 387 gün 2 saat 57 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • BSC Misafiri (2 mesaj) BosunaSayma20HarfVar (1 mesaj) Bernhard (1 mesaj) SolidRises (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    15072 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Açıklama: Bermuda şeytan üçgeninde hayatta kalmanın yolları

    2004 yılında kurulan Airtight Games'in kadrosunu daha önce FASA Studio, Will Vinton Studios ve Microsoft'ta çalışan kişiler oluşturuyor. Bu ekip arasında Crimson Skies: High Road to Revenge, Mechassault serisi, Shadow Run, MechCommander serisi gibi oyunlarda çalışmış oldukça deneyimli kişiler bulunuyor. Oyunun yayıncısı Capcom, Bionic Commando’yu nasıl Grin’e emanet ettiyse, Dark Void de tamamen Airtight Games’in geliştiricisi olduğu bir oyun. Dark Void firmanın ilk oyunu olmasına rağmen Airtight Games oldukça tecrübeli kişilerden oluşuyor ve oyun dışında birçok konuda (film vs) çalışan bir firma olmanın da avantajını elinde bulunduruyor. Yine de Dark Void’in tek başına çok başarılı olması için firmanın bu özelliklerinin yeterli olmadığı maalesef ortaya çıktı.

    ''



    Oyunumuzda kargo pilotu William Augustus Grey'in çevresindeki olaylar anlatılıyor. 1938 yılının Ağustos ayında sıradan bir kargo taşıma görevine çıkacağı sırada oyunda geçmişi pek anlatılmasa da Ava adlı bir kadın gelir. William ve Ava birbirlerini yıllarca görmemiş gibi şaşırır ve yola çıkarlar. Bermuda şeytan üçgeninin üzerinden geçerken birden bir uzay gemisi uçağın yakınında geçer ve bazı teknik nedenler dolayısıyla uçağımız düşer. Daha sonra William ve Ava, Watchers adlı uzaylı bir ırk ile tanışacaktır.

    Aslında hikâye o kadar basit bir şekilde anlatılmış ki senaryo yazmayı unutmuşlar da sonradan akıllarına gelince rastgele bir şeyler eklemiş izlenimi verdi. Neyse ki ilerleyen bölümlerde hikâye anlatımı yine pek iyi olmasa da oyunun başına göre daha iyi devam ediyor. Ayrıca oyun sırasında bulacağımız Journal'ları (günlükler) okuyarak ana hikâye ve oyunun dünyası hakkında biraz daha fazla bilgi sahibi olabiliyoruz. İlerleyen bölümlerden ünlü bilim adamı Nikola Tesla ile tanışmak ve onun yardımları sayesinde savaşımıza devam etmenin ise hikayenin en güzel yönlerinden olduğunu söyleyebilirim.

    Oyunun başında hikaye anlatılmadığı gibi etkileyici bir sunum oyun sırasında da bulunmuyor. İlk silahımızı ele geçirene kadar Ava’nın peşinden ilerliyoruz, ama Ava hiç bilmediği bu yerde nereye gideceğini nerden biliyor? Yolumuzun sonunda Adepts adlı insan birliğinden bir asker tarafından avlanınca ölen askerin silahını alıp savaşımıza başlıyoruz. Oyun boyunca Ava ile bazen karşılaşsak da onun oyunda büyük bir rolü bulunmuyor. Çoğunlukla tek başımıza olsa da Adepts adlı savaşçı grup ile birlikte Watchers’a karşı savaşımız böylece başlamış oluyor.

    ''



    Oyuna başlar başlamaz ilk dikkatimizi çeken şey grafiklerin beklentilerin çok altında kalması oluyor. Oyunun videolarında edindiğim izlenimler sonrası çok daha iyi grafikli bir oyun bekliyordum, özellikle oyunun başındaki çevre modellemeleri gerçekten hayal kırıklığı yaşatıyor. İlerleyen bölümlerde ise her ne kadar çevre modellemeleri yine ayrıntısız olsa da inanılmaz bir gelişim gösteriyor. Chapter 2’deki bölümlerde kaplamalar, ışıklandırma ve karakter tasarımları inanılmaz derecede iyi görünüyordu. Unreal 3 oyun motoru ile Chapter 2’den sonraki bölümlerde gerçekten çok iyi iş çıkarılmış. İlk bölümlerin neden o kadar kötü olduğunu ise anlayabilmiş değilim. Grafik konusunda yetenekli insanlar firmaya sonradan mı katıldı yoksa? Hava araçlarının modellemelerini ise oldukça beğendim, bunu sanırım ekibin Crimson Skies’ta çalışmasına borçluyuz. Zaten genel olarak oyuna baktığımızda hava görevleri kara görevlerinden çok daha eğlenceli.

    İncelemenin devamı için tıklayınız






    |
    |




  • Ortaya Güzel Birşey Çıkmış.
    |
    |
    _____________________________


    Eski Nick: Exist34
    Lockerz Davetiyesi için PM Atınız. Teşekkürler...
  • Yarbay
    3498 Mesaj
    Son zamanlarda oynadığım en kötü oyunlardan biri. Tabi bunu demoya göre söylüyorum.. Ama full halinin de pek farklı olduğunu düşünmüyorum..
    |
    |
    _____________________________
    PSN: kobeyrat

    Mamba out.....

    In seven days God created the world. And in seven seconds I shattered mine.
  • Yarbay
    2400 Mesaj
    NextGen tarihinin en kötü ve boş oyunlarından biri maalesef. Aslında kurgu olarak çok güzel bir oyun olabilirdi, ama geliştiren ekip bunu becerememiş. Dolayısıyla ortaya böyle boş bir oyun çıktı.
    |
    |
    _____________________________
    God of War Ascension
    The Last of Us - Metal Gear Rising
    Resident Evil 6


  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    inceleme yapmanız bile boşa vaki kaybı.....
    |
    |
    _____________________________
  • Misafir Üyelik
    167984 Mesaj
    test
    |
    |
  • İnceleyen arkadaşın klavyesine sağlık incelemleriniz pek güzel lakin oyunun öyle olduğunu pek söyleyemem,Müzikleri dışında!Oyunun müzikleri çok güzel ve genel kalitenin üstünde tabi bi tekrar olayı var sormayın gitisn yine de fena olmamış!Eferin CAPCOM
    |
    |
  • Misafir Üyelik
    167984 Mesaj
    bence hakkını yemeyin.hali hazırda çok daha kötü oyunlar var..
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Masal Oku
Radyo Dinle
Sohbet
En ucuz kedi maması fiyatları
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,516
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.