O 5.1 derece farki aziz turk milletimiz icin buyuk bir fark ve nimet..5 derecelik fark fiyata yaklasik 1000₺ olarak yansitilir :) bir iki oyunda isisal farklar ciksin siz ilanlari ozaman gorun.."en guclu en soguk kasa","isinmayan model","az isinan seri" diye +1000₺ koyuo satacak bizim uyaniklar :) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU (922. sayfa)
-
-
Hocam PS5 Ana Konusu altında da o yazıyı paylaşıp hiçbir fark olmadığını belirttim. Zaten Digital Foundry'den Richard Leadbetter dediğim gibi daha az hava alacak yerde de test etmiş ve iki konsol arasında hiçbir fark olmadığı da görülüyor. O yüzden 1000 tl'ye kazıklamaya çalışacak insanlar olsa bile araştıran insanlar az çok anlar neyin ne olduğunu. Gerçi yurtdışında bile Austin Evans'ın saçma videosundan sonra ilk seri PS5'ler daha yüksek fiyattan koyulmaya başlanmış orada da. Buradan da düzgün test yapılmasının ne kadar önemli olduğunu bir kez daha kavrıyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MortalRide -- 17 Eylül 2021; 0:44:43 > -
-
Son paylaşılan verilere göre bu şekilde. Gamers Nexus bildiğim kadarıyla daha kapsamlı ölçüm yapıyor. Video konseptleri de bunun üzerine. Attığınız video ile alakalı o videoda kaynak olarak gösterilen videoyu da burada paylaşmıştım. İkisinin de doğru olduğunu değerlendirip ortalamasını alırsak ilk çıkan PS5 modeli ile revize edilmiş model arasında bahsetmeye bile değmeyecek miktarda fark var.
-
ElAnalistaDeBitsyoutube- Recordad que es una beta, por lo que es un juego aún en desarrollo. Los datos proporcionados por esta comparativa pueden variar en futuras versiones / actualizaciones. - Todas las versiones utilizan reconstrucción temporal en los píxeles horizontales de la resolución. - PS5 y Series X tienen el mismo rango dinámico (2160p~1620p), pero Series X tiene una media de resolución más alta. Series S tiene un rango dinámico desde 1440p hasta una resolución aproximada de 900p. - La beta presenta algunos bugs relacionados con el pop-in, colapso de assets y errores en texturas, sobre todo en la versión de Series X a 120hz. - Mismas sombras, texturas, cantidad de foliaje y partículas en las 3 plataformas. Playstation 5 presenta mejor resolución en los reflejos. - Distancia de dibujado ligeramente menor en Series S. - Series X presenta desactivada la profundidad de campo en algunos momentos. - Todas las versiones se ejecutan sin problemas a 60FPS estables. - Xbox Series tiene problemas para mantener los 120FPS en algunos momentos (sobre todo en el Hotel), además de tearing. Es probable que esto cambie en la versión final. - Remember that it is a beta, so it is a game still in development. The data provided by this comparison may vary in future versions / updates. - All versions use temporal reconstruction in the horizontal pixels of the resolution. - PS5 and Series X have the same dynamic range (2160p~1620p), but Series X has a higher average resolution. S series has a dynamic range from 1440p to a resolution of approximately 900p. - The beta presents some bugs related to pop-in, asset collapse and errors in textures, especially in the version of Series X at 120hz. - Same shadows, textures, amount of foliage and particles on the 3 platforms. Playstation 5 has better resolution in reflections. - Slightly smaller drawing distance in Series S. - Series X has the depth of field disabled at some points. - All versions run smoothly at a stable 60FPS. - Xbox Series has problems maintaining 120FPS in some moments (especially in the Hotel), in addition to tearing. This is likely to change in the final version. 00:00 Graphics Comparison 06:18 Xbox Series S FPS 12:05 Xbox Series X FPS 17:16 PS5 FPShttps://www.youtube.com/watch?v=BJZFpmO-g0A
- Remember that it is a beta, so it is a game still in development. The data provided by this comparison may vary in future versions / updates.
- All versions use temporal reconstruction for the horizontal pixels.
- PS5 and Series X have the same dynamic range (2160p~1620p), but Series X has a higher average resolution. S series has a dynamic range from 1440p to a resolution of approximately 900p.
- The beta presents some bugs related to pop-in, bugged assets and errors in textures, especially in Series X version at 120hz.
- Same shadows, textures, amount of foliage and particles on the 3 platforms. Playstation 5 has better resolution in reflections.
- Slightly smaller drawing distance in Series S.
- Series X has the depth of field disabled at some points.
- All versions run smoothly at a stable 60FPS.
- Xbox Series has problems maintaining 120FPS in some moments (especially in the Hotel), in addition to tearing. This is likely to change in the final version.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MortalRide -- 17 Eylül 2021; 17:44:3 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: limonlusoda10
ps exc oyunları oynamak ile izlemek aynı şey. sevdiğim bi yayincidan açar izlerim beleşe :D PS4 ten xbox series x e geçtim tüm PS exc oyunlarını oynadım. abartılmış oyunlar. yarısı sinematik oyunların acayip sıkılmıştım oynarken.Hepsini bitirene kadar kurdeşen dökmüşsündür. O kadar sıkılıp bir de hepsini bitirmek takdir edilesi :)
-
Bak bu iyi . Hiç degilse craig degil dimi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haklısınız
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: MortalRideElAnalistaDeBitsyoutube- Recordad que es una beta, por lo que es un juego aún en desarrollo. Los datos proporcionados por esta comparativa pueden variar en futuras versiones / actualizaciones. - Todas las versiones utilizan reconstrucción temporal en los píxeles horizontales de la resolución. - PS5 y Series X tienen el mismo rango dinámico (2160p~1620p), pero Series X tiene una media de resolución más alta. Series S tiene un rango dinámico desde 1440p hasta una resolución aproximada de 900p. - La beta presenta algunos bugs relacionados con el pop-in, colapso de assets y errores en texturas, sobre todo en la versión de Series X a 120hz. - Mismas sombras, texturas, cantidad de foliaje y partículas en las 3 plataformas. Playstation 5 presenta mejor resolución en los reflejos. - Distancia de dibujado ligeramente menor en Series S. - Series X presenta desactivada la profundidad de campo en algunos momentos. - Todas las versiones se ejecutan sin problemas a 60FPS estables. - Xbox Series tiene problemas para mantener los 120FPS en algunos momentos (sobre todo en el Hotel), además de tearing. Es probable que esto cambie en la versión final. - Remember that it is a beta, so it is a game still in development. The data provided by this comparison may vary in future versions / updates. - All versions use temporal reconstruction in the horizontal pixels of the resolution. - PS5 and Series X have the same dynamic range (2160p~1620p), but Series X has a higher average resolution. S series has a dynamic range from 1440p to a resolution of approximately 900p. - The beta presents some bugs related to pop-in, asset collapse and errors in textures, especially in the version of Series X at 120hz. - Same shadows, textures, amount of foliage and particles on the 3 platforms. Playstation 5 has better resolution in reflections. - Slightly smaller drawing distance in Series S. - Series X has the depth of field disabled at some points. - All versions run smoothly at a stable 60FPS. - Xbox Series has problems maintaining 120FPS in some moments (especially in the Hotel), in addition to tearing. This is likely to change in the final version. 00:00 Graphics Comparison 06:18 Xbox Series S FPS 12:05 Xbox Series X FPS 17:16 PS5 FPShttps://www.youtube.com/watch?v=BJZFpmO-g0A- Remember that it is a beta, so it is a game still in development. The data provided by this comparison may vary in future versions / updates.
- All versions use temporal reconstruction for the horizontal pixels.
- PS5 and Series X have the same dynamic range (2160p~1620p), but Series X has a higher average resolution. S series has a dynamic range from 1440p to a resolution of approximately 900p.
- The beta presents some bugs related to pop-in, bugged assets and errors in textures, especially in Series X version at 120hz.
- Same shadows, textures, amount of foliage and particles on the 3 platforms. Playstation 5 has better resolution in reflections.
- Slightly smaller drawing distance in Series S.
- Series X has the depth of field disabled at some points.
- All versions run smoothly at a stable 60FPS.
- Xbox Series has problems maintaining 120FPS in some moments (especially in the Hotel), in addition to tearing. This is likely to change in the final version.
Series s yeni nesil icin gercekten gucsuz ve absurt bir cihaz yani su oyunlari sirf cikmis olmasi icin boyle kotu bir cihaz ms ye hic yakismiyor..series x bir tik daha detayli geldi ps5 e gore..golgelerdede bir tik daha iyi series x..genel olarak series x burun farkiyla daha iyi gorunuyor..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Gran Turismo 7, Tekrarlarda ve Garaj da Işın İzlemeyi Destekleyecek
wccftechGran Turismo 7 Will Support Ray Tracing in Replays and in the Garage; More Natural Driving Physics, Dynamic Weather Confirmedhttps://wccftech.com/gran-turismo-7-ray-tracing-replays-physics/ -
Bu Beta sanırım. İnternette gördüğüm kadarıyla Xbox konsollarında grafiksel hatalar varmış video açıklamasında da belirtilmiş. Çıkış halinde pek çok hata giderilir zaten. Xbox Series S sonuçta Xbox One S muadili olarak piyasaya sürüldü. O kadar fark olması normal. Şimdilik beklentileri karşılıyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aynen ben de şimdi gördüm. Bazıları japonca çeviriden değerlendirildiği için eksik olmuş olabilir oyun içinde de Ray Tracing olabilir diyor ama olmazsa bence gerçekten rezillik. Geliştirme için çok zamanları vardı. Üstüne üstlük bu birinci parti bir stüdyo. Eğer Forza Motorsport vaad ettiklerini karşılarsa grafiksel anlamda Gran Turismo 7'yi ezer geçer.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MortalRide -- 17 Eylül 2021; 15:42:29 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Araba yarışlarında Rt için kullanım alanı olarak pek fazla yer yok , araba modelleri iyi bir seçenek , bunun yerine RTGI kullanmalarını tercih ederim .
https://game.watch.impress.co.jp/docs/interview/1351/594/index.html?__twitter_impression=true
İngilizce çevirisi
I'm looking forward to implementing ray tracing, but on the other hand, game fans are concerned about where ray tracing can be used because it is very heavy processing.
Mr. Yamauchi: For the time being, you can choose ray tracing in the replay even during the game, and then you can see the stage demo and the picture with ray tracing applied in the garage.
-
RTGI'yı biraz inceledim. Ray Tracing için güzel bir alternatif olabilir. Bakalım bu gidişle Gran Turismo 7'yi gömeceğim gibi geliyor grafiksel açıdan. Her ne kadar simülasyon yarış oyunlarını sevmesem de PS1 döneminde keyifle oynuyordum. GT5 rezaletti bana göre. Forza Motorsport ile yapılacakları görüp farklara göre son değerlendirmemizi yapmış oluruz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şuan gamepass > ps5 hakkını yiyemem .
Bir çok oyunda da fps boost dan dolayı da Xbox > ps5
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
RTGI ray tracinge bir alternatif değil ki. Ray tracing kullanım alanlarından birisi sadece.
Ray traced global illumination
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
300 dolarlık alet 4k mı açsın? bu fiyata göre canavar bir cihaz series s. çatır çatır sabit 60 oynatıyor oyunları
-
Ray Traced Global Illumination anladığım kadarıyla full Ray Tracing olarak değil Ray Tracing'in ölçeklenebilir hali olarak kullanılıyor. O yüzden Ray Tracing alternatifi derken tamamen Ray Tracing kullanımı yerine ölçeklenebilir Ray Tracing kullanımı olarak demek istedim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X