Şimdi Ara

Honda Accord 90-93 / 94-98 ( CB3 CB7 / CD4 CD5 CD7 ) Teknik Destek Sayfası (45. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.363
Cevap
27
Favori
81.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Altunörs

    Merhaba Mehmet bey Motor takazuna giden vakum hattı demişsiniz doğru takılı değil sanırım takılı olmaması bir sorun çıkarırmı görevi nedir. Evet bir mikser yardımı ile karbüratör lü sistem takılmış memnun değilim hiç map sensörünün yeri doğru yerde takılı lpg de 800 devir çalışıyor benzin ile dalgalanma yapıyor yorumlarınızı takip ettim takvim kartonu ile kapatıcam gönderdiğiniz vakum hattının yazı yerlerinin açıklamasını okuyamıyorum net fotoğraf varmı acaba teşekkür ediyorum
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 1:27:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Altunörs

    Mehmet bey attığınız vakum emiş manifoldunun resmini bilgisayarda büyüttüm yazıları okuyabildim gazı karbüratörlü sistem takılması sonucu boğaz kelebeğinin girişi daralmış durumda sizin dediğiniz gibi gaz girişini hava girişini daraltmadan kelebeğin önüne nasıl yapabilirim
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 1:27:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tinmaz82

    Mehmet bey, benim aklımın almadığı konu aracın dururken hiçbir sorununun olmaması. Araç hareket etmeye başladığında rolanti yükseliyor. Hava alan biyer varsa dururken neden normal?
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 1:27:57 >
  • Şöyle anlatıyım abi. Örneğin araç rampada duruyor. Bu durumda rolanti vs herşey normal. Aracı saldığımda araç hareket etmeye başladığında rolanti yükseliyor. 800 ayarlıysa 1500 e kadar falan çıkıyor. Yani araç hareket halindeyken düz yolda vites boşta, yada viteste rolanti yüksek araca gaz veriyorum gibi. Ama durduğumda normale dönüyor. Tabi dediğin gibi araç seyir halindeykende boşa attığımda aynı şekilde rolanti yüksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tinmaz82 -- 18 Mart 2019; 21:16:13 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tinmaz82

    Şöyle anlatıyım abi. Örneğin araç rampada duruyor. Bu durumda rolanti vs herşey normal. Aracı saldığımda araç hareket etmeye başladığında rolanti yükseliyor. 800 ayarlıysa 1500 e kadar falan çıkıyor. Yani araç hareket halindeyken düz yolda vites boşta, yada viteste rolanti yüksek araca gaz veriyorum gibi. Ama durduğumda normale dönüyor. Tabi dediğin gibi araç seyir halindeykende boşa attığımda aynı şekilde rolanti yüksek.
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 1:28:8 >
  • Peki Mehmet bey. Önceki söylediklerinizden rolanti ayar vidasını tam kapatmıştım düzelmemişti. Air boost körledim düzelmedi. FITV körlemedim onuda körleyip denerim. Vakum kaçaklarını elimle kontrol ettim ama çok sağlıklı Bi kontrol olmadı bence. Bi kontrol yöntemi varmı bu LPG enjektör hortumlarını kontrol etmek için. Bu arada araç vitesteykende araca gaz veriyormuşum gibi gidiyor araç.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Peki Mehmet bey. Önceki söylediklerinizden rolanti ayar vidasını tam kapatmıştım düzelmemişti. Air boost körledim düzelmedi. FITV körlemedim onuda körleyip denerim. Vakum kaçaklarını elimle kontrol ettim ama çok sağlıklı Bi kontrol olmadı bence. Bi kontrol yöntemi varmı bu LPG enjektör hortumlarını kontrol etmek için. Bu arada araç vitesteykende araca gaz veriyormuşum gibi gidiyor araç.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tinmaz82 T kullanıcısına yanıt
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 1:28:20 >
  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    ilk başta elimle kaçakları kontrol ettim. Sonra rolanti vidasını sıktım. Sonra körledim. FITV vidasını sıktım. Sıralamada tps ölçümünü atlamış oldum onuda pazar günü imkan olmadığı için atladım. Kelebek ayar vidasınıda bu araçları iyi bilen Konya'daki bir usta önerdiği için kurcaladım. Neyse durum böyle. Aracımın dururken rolantisinin normal olması. Gaz verip bıraktığımda çok düzgün Bi şekilde tekrar normale dönmesi ama sadece hareket halinde anormalleşmesi kafamı kurcalıyor. Kusuruma bakma Mehmet bey. İlgilendiğin için teşekkür ederim. Çok saol.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tinmaz82

    ilk başta elimle kaçakları kontrol ettim. Sonra rolanti vidasını sıktım. Sonra körledim. FITV vidasını sıktım. Sıralamada tps ölçümünü atlamış oldum onuda pazar günü imkan olmadığı için atladım. Kelebek ayar vidasınıda bu araçları iyi bilen Konya'daki bir usta önerdiği için kurcaladım. Neyse durum böyle. Aracımın dururken rolantisinin normal olması. Gaz verip bıraktığımda çok düzgün Bi şekilde tekrar normale dönmesi ama sadece hareket halinde anormalleşmesi kafamı kurcalıyor. Kusuruma bakma Mehmet bey. İlgilendiğin için teşekkür ederim. Çok saol.
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 1:28:34 >
  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Haklısınız Mehmet bey. Ama hafta içi vaktim olmuyor. Hafta sonuda araçla uğraşırken en çabuk ulaşabileceğim ustaya danıştım oda saolsun yardımcı olmak için kelebek stoperi önerisinde bulundu bende denedim. Bu öneride bulunan kişi sırf bu araçlarla ilgilendiği için yanlış bişey olacağını düşünmedim. Neyse artık vidanın üzerindeki temiz kalmış yere bakarak eski haline getirebilirim mümkün olduğu kadar. Aslında vidanın üst kısmından bir plastik halka takılmıştı. Ayar seviyesi bilinsin diye sanırım. O plastiğe göre eski haline getirebilirim. Zaten orijinal ayarda olduğunuda sanmıyorum. Vidanın durumu dokunulmamış bir vida gibi değildi. Tps ölçümü yaptırayım yarın. 0.50 olması lazım dediniz. Farklıysa ne yapıcaz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tinmaz82 -- 18 Mart 2019; 23:59:32 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tinmaz82 T kullanıcısına yanıt
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 1:28:46 >
  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Kendim yapabilirim. Bulunduğum yerde pek usta yok maalesef. Tarif almaktanda hoşlanmıyorlar. Ama tps değerini mecburen bir elektrikçide ölçtüreceğim. Tps ninde resmini çekerim sizde bakarsınız. söylediklerinizi yapıp bilgi veririm. Ona göre yol gösterirsiniz. Hayırlısı bakalım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Mehmet bey parçanın resimlerini yükledim. Kurcalanmışmı bilemedim. Ölçüm cihazının resmi tps ye gelen soketi ölçüm resmi ama parçayı ölçemedik. Parçanın girişi zor biyer olduğu için ölçemedik. Bi yöntemi varsada bilmiyorum. 2 tane oto elektrikçiye gittim ikiside ölçemem dedi. Telefon tamircisi arkadaşın cihazıyla kendim denedim beceremedim. Bulunduğum yerin sanayisi bu durumda maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tinmaz82

    Mehmet bey parçanın resimlerini yükledim. Kurcalanmışmı bilemedim. Ölçüm cihazının resmi tps ye gelen soketi ölçüm resmi ama parçayı ölçemedik. Parçanın girişi zor biyer olduğu için ölçemedik. Bi yöntemi varsada bilmiyorum. 2 tane oto elektrikçiye gittim ikiside ölçemem dedi. Telefon tamircisi arkadaşın cihazıyla kendim denedim beceremedim. Bulunduğum yerin sanayisi bu durumda maalesef.
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 1:29:8 >




  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Tamam Mehmet bey. Çok ayrıntılı ve anlaşılır yazmışsınız. Çok teşekkür ederim. Yarın durumu bildiririm inşallah

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Selamın aleyküm mehmet usta vakum hortumlarının 2 tanesi neden körlenmesi gerekli merak ediyorum. Körlenmezse ne olur?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet_can35

    Selamın aleyküm mehmet usta vakum hortumlarının 2 tanesi neden körlenmesi gerekli merak ediyorum. Körlenmezse ne olur?
    Bu mesaj yazarı tarafından silinmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetcevahir -- 8 Kasım 2020; 1:29:24 >
  • mehmetcevahir kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler bu güzel açıklamanız için. Benim aracın hortumları karıştırmışlar daha önceki sahibinden şuan düzelttim fakat o 2 adet kör olan yerde tüpe bağlı vakum hortumları var sıkıntı yaratır mı acaba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ayrıca aracımda başka sorunda var paylaşmak istedim 90 model manuel accord sıralı sistem lpg var. Zaten forumun başında aynı sorunu yazmış benden önceki sahibi ama devamını getirmemiş (beyaz cb3) düşük devirlerde silkeleme tekleme tarzında.1000-2500 devir arası sabit gazla giderken motor kulağı kopukmuş gibi silkeleme yapıyor eğer ben gaza biraz daha basmazsam çoğalıyor. Aynı şekil düşük devirde ayağımı gazdan çektiğimde sarsıyor ve gaza bastığımda sarsıyor. Bu sorunu en çok 2. Viteste belli ediyor. Benzinde de yapıyor ama çok belli olmuyor. Normal çalışma sıcaklığına ulaştığında Rolanti 700-750 arasında gidip geliyor. Motor soğukken cikle çalışıyor ama 5-6 saniye sonra çalışıyor. Teklemeyle ilgili buji- buji kabloları ve ateşleme bonini değiştirildi rolanti ayarı yapıldı eskiye göre daha iyi oldu fakat yazdığım sorunlar devam ediyor
    Teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4344454647
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.