Şimdi Ara

2021 OPEL İNSİGNİA GRAND SPORT (ANA KONU) [Güncel Bilgiler Burada] (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.269
Cevap
56
Favori
341.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ö.K.

    Eski bir İnsignia kullanıcısı olarak GS ile yaptığım test sürüşü sonrası ciddi hayal kırıklığına uğradım.Daha doğrusu umduğumu buldum.Eski aracımı satmama sebep olan trim sesleri yeni kasada artarak devam ediyor.Daha 130 km deki aracın kokpitinde tıkırtı,zırıltı sesleri rahatsız edici düzeyde.Şimdilik bu seslere takıntısı olanlar araçtan uzak dursun derim.Umarım bunlar ilk üretime has problemlerdir yoksa kalite algısını ciddi olarak düşürüyor.Araçta her türlü teknoloji varken Dobloda olamayan seslerin Opel'in amiral gemisinde! olması üzücü.

    Malesef.

    Opel ler esasen çok kemikli mekaniğe sahip araçlar (hatta bu yüzden de epey ağırlar) ama şu trimleri neden ciddiye almazlar anlamak zor.

    2014 Insignia m var ve çok memnunum ama aracın kaporta aksamı olsun yürüyen aksamı olsun nasıl sağlam-tok hissettiriyorsa dişli asfaltta hemen cızırdayan küllük civarı dekor plastikleri de o kadar kötü hissettiriyor, ve işin komiği bu seslerin hiçbiri 2008 model Doblo ticari aracımda yok :)




  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Benim önceki corsa D aracımta trim sesinin t si yokken Astra j de özellikle parke taşlı yolda içeride karnaval havası esiyor. Opel bi çözemedi şunu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24.

    Benim önceki corsa D aracımta trim sesinin t si yokken Astra j de özellikle parke taşlı yolda içeride karnaval havası esiyor. Opel bi çözemedi şunu.

    2011 Corsa D ile Astra J kullandım şuanda da 2014 Insignia ile 2016 Astra K kullanıyorum.

    Corsa da dediğin gibi en ufak çıt yoktu çünkü diğerlerinin aksine irili ufaklı birçok parça yoktu konsolunda, sağlam montajlı az parçadan oluşan bir konsola sahipti.

    K da bu konuda fena değil ama J ve Insignia da adamlar sanki dişli asfaltta özellikle ses yapsın diye yelpaze gibi üstüste birçok geçmeli plastik kullanmışlar, benzer tasarım hatası arkadaşımın Kadjar ında da var mesela, malzemeler aslında gayet iyi ama peşpeşe birçok plastik dekor parçaları araç titredikçe çıtırtıya neden oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24.

    Benim önceki corsa D aracımta trim sesinin t si yokken Astra j de özellikle parke taşlı yolda içeride karnaval havası esiyor. Opel bi çözemedi şunu.

    2011 Corsa D ile Astra J kullandım şuanda da 2014 Insignia ile 2016 Astra K kullanıyorum.

    Corsa da dediğin gibi en ufak çıt yoktu çünkü diğerlerinin aksine irili ufaklı birçok parça yoktu konsolunda, sağlam montajlı az parçadan oluşan bir konsola sahipti.

    K da bu konuda fena değil ama J ve Insignia da adamlar sanki dişli asfaltta özellikle ses yapsın diye yelpaze gibi üstüste birçok geçmeli plastik kullanmışlar, benzer tasarım hatası arkadaşımın Kadjar ında da var mesela, malzemeler aslında gayet iyi ama peşpeşe birçok plastik dekor parçaları araç titredikçe çıtırtıya neden oluyor.


    Sıfır Astra K aldık. Şu an 1000km de. Parke taşta j kadar olmasa da trim sesi geliyor göstergelerden. Daha 1 aylık araçta trim sesi çok sinir bozucu oluyor. J kasada olan rüzgar sesi K Kasada baya azalmış ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24. -- 14 Haziran 2017; 15:3:4 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24.


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24.

    Benim önceki corsa D aracımta trim sesinin t si yokken Astra j de özellikle parke taşlı yolda içeride karnaval havası esiyor. Opel bi çözemedi şunu.

    2011 Corsa D ile Astra J kullandım şuanda da 2014 Insignia ile 2016 Astra K kullanıyorum.

    Corsa da dediğin gibi en ufak çıt yoktu çünkü diğerlerinin aksine irili ufaklı birçok parça yoktu konsolunda, sağlam montajlı az parçadan oluşan bir konsola sahipti.

    K da bu konuda fena değil ama J ve Insignia da adamlar sanki dişli asfaltta özellikle ses yapsın diye yelpaze gibi üstüste birçok geçmeli plastik kullanmışlar, benzer tasarım hatası arkadaşımın Kadjar ında da var mesela, malzemeler aslında gayet iyi ama peşpeşe birçok plastik dekor parçaları araç titredikçe çıtırtıya neden oluyor.


    Sıfır Astra K aldık. Şu an 1000km de. Parke taşta j kadar olmasa da trim sesi geliyor göstergelerden. Daha 1 aylık araçta trim sesi çok sinir bozucu oluyor. J kasada olan rüzgar sesi K Kasada baya azalmış ama.

    K da konsolun üstü tek parça plastik olmuş, hem konsol hem de vites konsolu ile emniyet kemeri J ye göre daha sıkı monte edilmiş ama hala ufak tefek çıtırtıya mahal verebilecek detaylar var.




  • Beyler fiyat alan oldu mu ? Veya alan oldumu

    Liste fiyatindan ne kadar indirim yapıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyat pahalı protesto ediyoruz almıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende b8 passat var 1.5 yıllık deli gibi trim sesi var. Amarok v6ım da var arabada tık yok çok başarılı. . Çok takığım bu trim sesine sırf bu yüzden passatı satıcam, insignia düşünüyordum ama onda da varsa biraz daha verip premiuma geçmek lazım demek ki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolvo -- 4 Temmuz 2017; 23:59:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trim sesinden rahatsız olan arkadaşlara tavsiyem ; slikon spreyi, plastik birleşim yerlerine sıkın, hem plastiğin ömrü uzar hemde seslerden kurtulursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi loutrec_ -- 5 Temmuz 2017; 4:14:37 >
  • Bu aracın en dolusunun ulkeye giriş fiyatı 72.500 tl

    Dolar kuruna 3 yıl óncesine kur ortalama 3/1 artmış

    3 5 yıl öncesinin kuru ile hesaplarsan 50 bin civarı yapar.

    Her zaman söylerim burdada söylüyorum.

    0 arac satışından fabrikalar bişey kazanmıyor.bu araç yapımından parçasına kadar hangi ülkede üretiliyorsa vatandaşa istihtam sağlanıyor.civatasına kadar o ülke sanayicisi ve işçisi yapıyor çünkü.

    Araçlar pahalı değil.tl'nin değeri duşük ve vergi oranları yüksek.

    Aslında bu alım gücümüz düşük demek.

    Toparlıyacak olursak faraba firmaları kazalarda ve mekanik sorunlarda işçilik yedek parça temini gibi olaylardan iyi para kazanıyor.özellikle kaza sonucu sigorta şirketlerinden.

    Yani bu arac fiyatları bu noktadan asla aşağıya inmez

    Bu bayi veya firma işi degil tamamen ulke yasaları ve ekonomisiyle alakalı.

    Bayiler en fazla 3 5 bin kârından indirim yapar.

    Daha fazlası mumkün değil.böylede gidecege benziyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar yok mu insignia alan hiç? Yorum fotoğraf bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PSA malı alınmaz



    Artık o da bir Peugeot

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ladinkayin

    Arkadaşlar yok mu insignia alan hiç? Yorum fotoğraf bekliyoruz.

    2. el olarak yeni kasa şöyle bir ilan var
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-2017-yeni-opel-insigna-excellence-plus-sunroof-plus-kis-pkt-plus-full-464258295/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kyoshocu -- 25 Temmuz 2017; 19:19:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Car Specialist

    PSA malı alınmaz



    Artık o da bir Peugeot

    haklısın alınmaz. o psa ki 10 sene boyunca sebastian loeb ile dünya ralli şampiyonu olurken malum alman devi piyasada yoktu. yine o renault motoru ki f1 de ferrariy kök sötüren, onunla birlikte en çok şampiyonluk kazanan marka orada da tok kapı sesli markayı göremedik. ama o psa alınmaz. tabi haklısınız.
  • tartışılacak tek şey bunu soranın otomobil bilgisidir. sizinle daha fazla tartışmam mümkün değil. bilgi düzeyimiz eşit değil.
  • Simdi bir tanesi kapimin onune parketti. Yaniyor masallah .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün izmir'de gittim baktım.. Valla ne yalan söyleyeyim beni heyecanlandırmadı..



    Çok sade bi iç mekana sahip ve 1.5 turbo benzinli, 165 beygir, enjoy paket (en boş) 138 bin etiket taşıyordu.



    Renault ya da gittim.. Bence talisman bundan çok daha iyi.



    Bi kere dış görünüş muazzam.. Komple cam tavan içeriyi harika yapmış.



    Renault ermat da bulunan 130 beygirlik, en dolu icon paket, deri koltuklu dizel araç 153 bindi..



    Bayıldım araca. İnsignia ya tercih ederim her türlü.



    Opel azıcık dolu dizele 170 binleri istesin bakalım.. Bi sunroof var, dev gibi arabada bit kadar kalmış.



    Olmamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peugotun 1.6 hdi motorunu henuz yapabilen firma cikmadi cevap vermeye degmez(corollaspor)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Bugün izmir'de gittim baktım.. Valla ne yalan söyleyeyim beni heyecanlandırmadı..



    Çok sade bi iç mekana sahip ve 1.5 turbo benzinli, 165 beygir, enjoy paket (en boş) 138 bin etiket taşıyordu.



    Renault ya da gittim.. Bence talisman bundan çok daha iyi.



    Bi kere dış görünüş muazzam.. Komple cam tavan içeriyi harika yapmış.



    Renault ermat da bulunan 130 beygirlik, en dolu icon paket, deri koltuklu dizel araç 153 bindi..



    Bayıldım araca. İnsignia ya tercih ederim her türlü.



    Opel azıcık dolu dizele 170 binleri istesin bakalım.. Bi sunroof var, dev gibi arabada bit kadar kalmış.



    Olmamış.

    Sunroof konusunda çok haklısınız, benim 2003 model jazzda ki kadar sunroof koymuşlar sağolsunlar..




  • 4 gün önce ufak çaplı bir test sürüşü yaptım. Kullandığım araç 1.6 dizeldi.

    Bana göre Opel, Insignia'da bu motorla daha fazla devam etmemeli. Gerçekten performans anlamında hiçbir tadı yok. Koltuklar inanılmaz rahat, kullandığım makyajlı kasa 2013 Insignia'dan sonra bu hissiyati bariz hissettim ve sürüş pozisyonu da oldukça iyileştirilmiş. Kullandığım araçda güzel bir navili ekran bulunmaktaydı ama gel gelelim o ekran opsiyonlu ve opsiyon fiyatını hatırlamak bile istemiyorum. Sunroof desen yukarda arkadaşın bahsettiği gibi artık rakiplerindeki sunroof opsiyonu ile baş edebilecek gibi değil. Talisman' ı ben de gidip yerinde inceledim ve 1-2 ufak saçmalığı dışında gerçekten yeni Insignia' ya tercih edilecek bir otomobil.

    İstediğim opsionlarla beraber araç 184 bin tl yi buldu. Kendi Insignia'mı satıp, üzerine 100 bin TL koyup alacağım bir araba kesinlikle değil yeni Insignia, açık ve net.




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.