Şimdi Ara

Volkswagen ve Vivo, telefon odaklı önemli bir ortaklık kurdu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen ve Vivo, telefon odaklı önemli bir ortaklık kurdu
    Volkswagen'in yazılım kuruluşu Cariad, otomobiller ve akıllı telefonlar arasındaki sinerjiyi artırmaya yönelik önemli bir adım atarak, araç-akıllı telefon entegrasyonu için Çinli telefon üreticisi Vivo ile güçlerini birleştirdi. Bu işbirliği, dijital rahatlığın beygir gücü kadar değerli hale geldiği büyüyen elektrikli araç pazarında yeni bir dönemin habercisi.



    Volkswagen ve Vivo işbirliği



    Volkswagen ve Vivo, telefon odaklı önemli bir ortaklık kurdu
    Bu ortaklık kapsamında Cariad ve Vivo, Mobile & Mobility Fusion Joint Innovative Lab (M2 Lab) olarak adlandırılan bir bölüm kurdu. M2 Lab, akıllı bağlantılı araçlara ve akıllı mobilite hizmetlerine yönelik yazılım ve donanım çözümlerine öncülük etmeyi amaçlıyor olacak. Esasında bu ortaklık, aracınızın bilgi-eğlence ekranında oyun oynamak için telefonunuzu kullanmanıza olanak tanıyan 'Gamebase'in piyasaya sürülmesiyle şimdiden somut sonuçlar verdi. Ayrıca aracınızın bazı işlevlerini izlemenizi ve uzaktan çalıştırmanızı sağlayan 'Touch&Go' uygulaması da var.



    Ayrıca Bkz.Ekim ayında Türkiye’de en çok satan elektrikli otomobiller belli oldu



    Volkswagen ve Vivo’nun bu önemli ortaklığı sektörde ilk değil. Bu trend, tüketicilerin akıllı cihazları ve elektrikli araçları arasında sorunsuz entegrasyona yönelik artan iştahı ile giderek daha fazla ilgi görüyor. Bazı otomobil üreticilerinin endüstri sınırlarını aşarak akıllı telefon üretimine giriştiğini de gördük. Örneğin elektrikli otomobil üreticisi olan Nio, kısa bir süre önce araç filosuyla güçlü bir entegrasyona sahip Nio Phone'u tanıttı. Benzer şekilde Tesla rakibi Polestar, kendi akıllı telefonunu çıkarıyor.



    Otomobil üreticileri artık sadece otomobil satmakla kalmıyor, daha fazla dijital deneyim sunmaya doğru ilerliyorlar. Bu da köklü ancak yazılım tarafında eksik olan otomobil üreticilerini ağır bir teste tabi tutuyor. Bu arada VW, Cariad biriminde geçtiğimiz ay yeniden yapılandırmaya gideceğini ve süreç içeriisnde 2.000 kişiyi işten çıkaracağını açıklamıştı. Bakalım Cariad ve Vivo, VW'nin çok ihtiyaç duyduğu yazılım tarafını ve teknolojik açığı kapatabilecek mi?




    Kaynak:https://www.arenaev.com/vws_cariad_joins_forces_with_vivo_to_forge_the_future_of_carsmartphone_symbiosis-news-2665.php







  • Woswogen nokiada farkı kalmicak beter olsunlar umarım tez zamanda olurlarda elektirkli araç devrinde söz etmeyiz zaten çinlilerle baş edemicekler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Wv almazsın olur biter,ayrıca almanya devleti batmadan vw batmaz boşuna bekleme.

  • marsk35 kullanıcısına yanıt
    İlk önce volkswagen yazmayı öğren.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.