Şimdi Ara

Hankook Ventus Prime 4 (2022 YENI) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
74
Cevap
3
Favori
33.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hankook alacaksanız Ventus S1 Evo serisi öncelikli tercih olmalı. Konfor sessizlik dayanıklılık tutuş hepsi bu lastikte. Prime tecrübem olmadı bilemiyorum.
  • turkeril kullanıcısına yanıt

    ben evo 2 aldım geçen sene bana biraz sert geldi öncekiler pilot sport4 acaba o lastikler çok kaliteli idi de bunlar bana konforsuz geldi bilemedim

  • cnyttt kullanıcısına yanıt
    Hocam hız indeksi yüksek falan aldıysanız extra sert olabilir. Benimkiler aksine yumuşaktı, hatta Primacy 4'ten konforlu diyebilirim.
  • turkeril kullanıcısına yanıt

    abi o konuyu tam bilemiyorum bilğim yok 91 yazıyor üzerinde




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnyttt -- 18 Mart 2022; 22:9:32 >
  • cnyttt kullanıcısına yanıt
    PilotSport lastik camiasının Bentley idir. Fark hissetmeniz normal.


    Hankook Ventus Prime 4 (2022 YENI)
  • turkeril kullanıcısına yanıt

    https://www.lastikcim.com.tr/hankook-ventus-s1-evo2-k117-hrs-225-45-r17-91w/?dot=2021




    lastikler bu ben 4 adeti 2370 almıştım 150 tl de miğros alışveriş çek vermişlerdi

  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    vay abim benim senden tavsiye almak onur verici aracın üzerinde gelen lastikler öyleydi 10 bin km kullanmak nasip oldu çok kötü durumdaydı değiştirdiğimde özellikle ön 2 lastik lastikçi bile al senin olsun dedim istemedi;)

  • cnyttt kullanıcısına yanıt
    Benimki 91H idi fark oradan olmalı.
    Abartmıyorum, 1-2 yaşındaki hangi alman premiuma baksam altında bu lastikleri görüyorum.
    Şimdi evo3 çıkmış ama denemedim.
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Üstad H ile W arasinda çok ciddi konfor farki olur o yuzdendir. Hele W olan bir de XL yanak ise daha beter.

    H bunun yaninda uçan halı gibi kalır. Ama virajlarda da cok yana yatar o ayrı tabii.
  • cnyttt kullanıcısına yanıt
    Desene dibine kadar kullanıp neredeyse lastiğin tellerini çıkarmışsın
  • BPG2004 kullanıcısına yanıt

    Goodyear Egp 2 için kimisi çok iyi kimisi berbat diyordu. Aynı muhabbet ilk seri için de yapılıyordu. Sanırım üretim yerlerine göre kalite farkı var. İlk seride kesin var da 2 leri bilmiyorum.


    hocam ben EGP2 almaya niyetlendim kuzen dedi ki ben kullandım çok kötü.nan bakıyorum çok iyi diyorlar ala ala oluyorum dedim ne malı sendeki.dedi Türk malı 3 oluklu.haaa dedim almadan önce soruyorum satıcılara ne malı kaç oluklı diye hık mık ediyorlar en sonunda biri dedi delikanlı gibi alman var abi slovenya var 4 oluklu hepsi.baya da hesaplıydı 550 liraydı iyi dedim sar gönder 4 tane ama EGP idi 2 almadım artık hatta aldım 800 liraya iptal ettim adamlar ne malı söylemeyince.işte ne zamandı bilmiyorum 17 jant astra'da kullanıyorum çok memnunum ve 2 kıştır burada kar bile yağmayınca sökmemiştim bu kış fena oldu malum o yüzden kış lastiği bakıyorum seneye için ama biz alırız yağmaz kesin.conti wintercontact 870p beğendim ama bilmiyorum ne dersiniz?şimdi almam tabi satılacağı zaman şöyle haziran temmuzda alırım 2022'leri de çıkar hem.





  • Aynen dediğiniz gibiydi. En kalitelisi Alman üretimi olandı sanırım.

    Kış lastiğini alsak dert almasak başka bir dert. Şimdi alsanız yazın, sonbahara doğru yeni modeller çıkarsa pişman olursunuz. Almazsanız fiyatlar yükselebilir. En mantıklısı şimdi alınmayacaksa lastiğe ayrılan bütçenin şimdiden paranın değerini koruyacak bir yatırım aracına aktarılıp lastik alınacağı zaman TL ye çevrilip kullanılmasıdır. Tabi bu benim şahsi fikrim.

    Bir de lastik seçimi yaparken ebatlar önemli, bir ebatta çok başarılı performans gösteren bir lastik başka bir ebatta o kadar da iyi sonuçlar veremeyebiliyor.
    Sizin aracın lastik ebatları nedir?
  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, geçen konuştuktan sonra biraz araştırmıştım, Vp3 e göre kağıt üzerinde baya iyi duruyor.

    Bakalım pişman etmez umarım. Şöyle bi 5-10 bin km sonra edit gelirse güzel olur.
    Eski yıpranmış lastikten geçince ilk izlenim yanıltıcı oluyor genelde. Her lastik güzel geliyor insana
  • BPG2004 kullanıcısına yanıt

    hmm bak bunu hiç düşünmemiştim.doğru adam belki 16 jantta test ediyor abi yeme de yanında yat derken 17'ye bi takıyorsun mevzu değişiyor birden.anlamadığım için soruyorum zaten benim ebatta pek lastik de yok zaten.EGP'den önce laufenn diye bişi uydurmuştum hankook yan markası ama performans modeliydi çok hoşuma gidiyordu lakin pandemi diye araç kapıda aylarca yatınca bozuldu lastik fren falan tutmaz oldu bir de ben ışığa 70 80'le girip son anda duran biri olunca hani tutuyorduysa da eskisi gibi tutmuyordu.işte demek ki 2020 yaz sonunda falan değiştirmişim 2018 yazın takmıştım.sürekli hava kaçırıyordu bu EGP hiç kaçırmıyor.bu yüzden güzeli olsun isteğim var parasını geçtim.bu EGP güzel de kışın kullanamadım bazı günler kurumda herkes gelirken ama belki denesem ben de gelirdim psikolojiktir bilemiyorum deneyelim dedim artık bi görelim.4 mevsim de baktım hem kış lastiğinden hem yaz lastiğinden kötü lastiği lastik diye satıyorlar en kaliteli yaz lastiği ile gir kışa ondan iyi bence.



    215/50 R17

    astra 1.4t otomatik 2015 hb





  • Hocam Focus 3.5 ile A3 'ün yol tutuşunu kıyaslar mısınız?
    Konuyla az da olasa alakalı
  • Üstadım bu konuda cevap net, ikisi karşılaştırılamaz bence. Audi konfor öncelikli bir araç, Golf-A3 aynı dinamiklere sahip zaten, yumuşak ama virajlarda önden kayma eğilimli araçlar. Yol tutuşu kötü demiyorum kesinlikle, ama Focus çok daha canlı bir araç. Yoldaki en küçük engebeyi direksiyonda hissedebiliyorsunuz. Eski hidrolik direksiyonlu araçlardaki his tabi ki olmasa da en hisli direksiyonlardan birine sahip Focus. Hatta ESP bile buna göre programlanmış, Audi'de pek arkadan-önden açmaya izin vermiyor çat devreye giriyor, Focus'ta belli bir açıya kadar ESP devreye girmiyor bile. Ha bunun eksisi şehir içinde engebelerde biraz tak tuk gidiyor Focus, aşırı konforsuz değil ama sert tandanslı.


    Ha bunları dedikten sonra şu da var, A3 de gayet iyi yol tutuşa sahip bir araç, kimseyi üzmez. Hele ki trafikteki araçların çoğu aynı şasiden bozma SUV ve SUVcuk olmuşken onların yanında viraj makinesi sayılır.


    Ayrıca bu konuda ben çok dillendirilmeyen bir görüş de söyleyeceğim, Focus 3'ün dinamikleri bence yer yer 3.5'dan daha iyi. Mesela keskin virajda 3.5 hemen arkasını atarken Focus 3 daha dirayetli bir izlenim sergiliyor, kaymaya başladığı anda tüm araç kayıyor. Direksiyon olarak da Focus 3 direksiyonu daha spor hissettiriyor, oranı daha hızlı. Ancak tabi bu konfordan çalıyor, direksiyon 3.5'da daha dengeli, 3'te sürekli yol feedbacki almaktan insan yoruluyor biraz.


    @BPG2004 Sağol üstadım, aracın üstünde kış lastiği var şu anda, 5 aylık lastik. Geçince kısa-uzun dönemli yorumları yazarım unutmazsam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 20 Mart 2022; 11:22:21 >




  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim cevabınız için öncelikle.

    Ustad aracın oncr arkasının kayması daha iyi degil mi? Ufak bi hareketle düzeltilebiliyor.

    Komple kayınca toplamak daha zor olur diye düşünüyorum. Profesyonel bi şoför degilim yalniz bulunduğum yerde virajlı yollar var arasira Focusu zorlarım.

    Bi sorum daha olacak gerçi bunun hakkında konu da açmayı düşünüyorum.

    Aracın suratı düşükken direksiyonda hiç boşluk hissi yokken 120 den sonra çok az boşluk hissi oluyor. Boşluk değil ama, boşluk var gibi bi kararsızlık var. Çekme v.s. bi sorun yok.

    Başka Focus deneymleyemedigim için size sorayim dedim. Sizde nasıl?

    Lastiklerden de şüpheleniyorum dişler yeni ama 2018 üretimli.

  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt

    "Ustad aracın oncr arkasının kayması daha iyi degil mi? Ufak bi hareketle düzeltilebiliyor."


    Bu tartışmalı üstadım, bazısı bunu savunuyor, oversteer düzeltmesi tabi ki kolay ancak benim bahsettiğim şey farklı biraz, ben virajda Focus MK3 90'a kadar dönerken 3.5 88'de arkadan açılıyor gibi düşünüyorum, tabi ki bu aşırı önemli bir fark değil. 3'te açıldığı zaman önden kayan MQB platformlu araçlar gibi adamın yüreği çıkmıyor mesela, araç belirli bir açıyla, özellikle Dinamik Tork Kontrolünün de yardımıyla iç tekere fren yaparak açıyla virajı alıyor, kayarken tatlı kayıyor denebilir. Ama tabi bu aşırı nüans bir fark, çoğu kişi farketmeyecektir, 3.5 genel olarak daha dengeli bir araç. İngiliz Autocar sitesi de benimle aynı düşünüyor bu arada, 3 daha dinamikken 3.5 daha uysal diyor, ama ikisi de gayet başarılı araçlar orası net. Hatta MK4 için de dinamik diyorlar, Türkiye'de pek tutulmasa da o da başarılı araç.


    O boşluk hissi büyük ihtimalle benim de bahsettiğim noktalardan birinden kaynaklanıyor üstadım, doğru anladıysam yüksek hızlarda EPS sürekli direksiyon müdahalesine gerek olmadan araba düz gitsin diye direksiyonun ortası biraz boşluğa düşüyor gibi oluyor. 3'te daha keskin ama uzun yolda sağa sola daha çok gitme eğilimi oluyor, 3.5 daha konforlu diye bunu kastetmiştim.


    Bu aslında aracın bir özelliği, uzun yolda yüksek hızlarda elektronik direksiyon ortalarda kilitleniyor, hatta bazı MK3 kullanıcıları rot ayarı tutmadığından bahsediyorlar, aslında sebebi bu. 3'te ortada çok ölü nokta olmadığı için rot ayarında, salıncaklarda vb. değerlerde çıkmayan küçücük bir problemde bile araç sağa sola gidebiliyordu. 3.5'ta ortadaki ölü nokta daha büyük olunca bu sorun kalmadı.


    Ama boşluk hissi olarak virajda diyorsanız o zaman bir yorum yapamam, ön takımı serviste baktırmak gerekebilir üstadım.





  • Hocam merhabalar. Ben de k135 205 55 16 91v almayı düşünüyorum. Araç golf 1.5 tsi 150hp. Lastikleri taktırma fırsatınız oldu mu? İzlenimlerini merakla bekliyorum

  • Aracımda Ventus Prime 3 lastikler var. Geçen yaz arkalar kabaklaştığı için 2 tane ventus prime 3 aldım tekrardan ve öndeki eskileri arkaya yenileri de öne taktılar. Diğer kalan 2 lastiği de yenilemek istiyorum bu yaz.


    Yani bilmediğim için soruyorum aynı marka farklı model lastikleri birlikte kullanılır mı? Önde VP3 ve arkada VP4 ü aynı anda kullanmak konusunu sormak istiyorum. Araba uzmanı arkadaşlar yönlendirirse çok memnun olacağım.


    Aracım Focus 3.5 2015 model.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.