Şimdi Ara

Egea'nın segmenti c (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
1
Favori
12.911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • egea c segmenti boyutuna göre
    aynı şekilde sahibi olduğum dacia loganda c .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu konuya yorum yapanları banlasalar forumda liseli kalmaz bizde kurtuluruz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    şu harika araç 1.6 120hp multijet motoruyla tutulmadıysa egea hiç tutmaz.

    Fiat ın C segment aracı Bravo. Egea değil

     Egea'nın segmenti c


    Egea zaten Bravo'nun halefi. Egea selefi ile benzer motorlara sahip oluyor HB kasayla.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    H/B için konuşuyorum;
    Golf'ten 10cm uzun, 5cm yüksek ve 0,7cm dar.

    Bana göre bu araba açıkça C sınıfı.

    440 lt bagaj var kafadan c segmenti.

    sedanı bilmiyorum.
  • Premium B

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uygun fiyata satılan c sınıfı bir araçtır.Aylara göre satış sayısını gösteren bir listede de c sınıfı sedan olarak geçiyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Corsa araba mı ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bariz b segöenti . bravoo ile karşıkaştırmak yersiz olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Corsa araba mı ki

    s serisi sürene göre de volvo araba mı ki
  • Ekonomik c diyebiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B+

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana göre segmenti bile olmamalı çarpışma testi yok aracın almamak için yeterli bir sebep...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yapacan ne. Bu forumda o kadar cok gereksiz konu var ki bu da onlardan biri. Araba fistik fistik. O kadar kisi arabayi gordu fiata karsi onyargili arkadaslarim bile cok cok begendi. Arac tas gibi C.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi linea ya da C sekmenti diyorlar ama lineaya kaç kez bindim, içi küçük, diz mesafesi desen sıfır, camlar adamın üstüne üstüne geliyor. Bu mu C sınıfı dedim yani?
  • Segmentler ne donanıma, kaliteye nede markaya göre değişir,tek ölçüt boyuttur egea nın c sınıfı ölçülerinde olduğunu sanıyorum, b olması zor,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C sınıfı ama ekonomik bir c sınıfı, yoksa boyut olarak zaten C kalite olarakta pek az yanı yok C'lere göre.
    Bence gereksiz bir tartışma çıkarma konusu olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orktas -- 20 Nisan 2016; 18:50:52 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • b sınıfı olsa 300 torklu dizel koymazlardı, c sınıfı
  • arac avrupa ve turkiyede c sinifi olarak tanitildi ve c sinifi olarak satiliyor.

    bazi arkadaslar sinifin boyuta gore degil kaliteye gore belirlendigini soylemis, onlara cok guldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boyutlari ile c sinifi oldugunu gosteriyor.

    ama birisi ic kismini diger araclarla kiyaslarsa daha iyi anlasilir. vites topuzunun ve kol dayamanin oldugu kisim ne kadar genis ise arabanin sinifi daha yuksek oluyor.
  • Kimse de cikip dememis; "tek bölgeli klima ne arar c sinifinda" diye veya "arka kol dayama nerde" diye; gerci astra k da bile yok arka kol dayama
    c sinifinin da cılkı çıktı gerçi; sert plastikler, torsiyon arka suspansiyonlar, b sinifinda gorebilecegimiz bagaj kapagi mekanizmalari, v.s

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.