|
2024 Toyota Yaris Cross tanıtıldı: Daha güçlü hibrit motor, büyük ekranlar
-
-
1.5 motor fazla olmuş buna, 1.2 motor yeterli olabilirdi. -
Yalıtımda çok iyileştirme yapmışlar ama yine de bu fiyatlara pek şansı yok. Sözde 200bin indirimli hali bile çok pahalı.
Toyota güzel satış yapmak istiyorsa 1.5 132hp hibrit motoru corollaya koysun.
-
İç mekan çok demode 2024 model bir araç icin -
Toyota şu iç mekanı bir türlü beceremedi . Üstte ki yoruma katılıyorum içi çok demode kalmış -
belki demode seveni çoktur. insanlar alışkanlıklarını kolay kolay değiştirmek istemiyor. şahsen ben tasarıma çok takılan biri değilim. kullanılan teknolojiler daha önemli.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CleanCoders -- 21 Kasım 2023; 17:50:37 > -
Çok pahalı kalıyor rakiplerine göre. -
Yariste 11kusur saniye süren hızlanma Corolla da herhalde 13 14sn sürer ondan getirmiyor olabilirler
Bir de adamlar Corolla satmaktan bıktı bence ne koysa peynir ekmek gibi gidiyor
-
Bu fiyatlarda araç almak artık hayal bile değil.. -
Yaris crossta 10.7 imiş, corollada da olacağı 11sn anca. 1.8 122 likler de öyle zaten. Türkiyeye özel konulabilir bence, mtv zamlarıyla cazibesi iyice kaçtı
-
quote:
Orijinalden alıntı: masterapYaris crossta 10.7 imiş, corollada da olacağı 11sn anca. 1.8 122 likler de öyle zaten. Türkiyeye özel konulabilir bence, mtv zamlarıyla cazibesi iyice kaçtı
Ben Toyota'nın yerinde olsam esas 1.6 valvematic motoru üretmeye devam ederim
Ver LPG garantisini piyasanın içinden geç
Ama zaten adamların elinde uygun fiyatlar ve piyasaya oturmuş imaj nedeniyle araç kalmıyor ki
-
Bu motor yeni. Yaristeki 116hp olanın 9.7sn hızlanması var. Bu 132hp.
Yaris cross ta 10.7 sn imiş. 1.5 atmosferik cvt corolla aynı motora sahip yaris crosstan 0.2 sn daha hızlı. Bu motor da corollada 10.5sn olsa gayet yeterli bir motor olur.
-
Gönül çok şey ister de adamlar kalkıp tek bizim ülkeye araç üretmiyor
-
Halen hibritlerde Nikel metal gideri bazlı mı batarya mı kullanıyor acaba ? -
Avrupa için de iyi olur. Emisyona göre vergi/ceza var. 95gr/km üzeri CO2 için vergi ödüyor. Az da olsa 1.8e göre emisyonu düşük olur. Daha yeni nesil bir motor. 1.8atkinson ne kadar geliştirilse de eski ünite. Hacim farkı da var. Rölanti de ya da ilk çalıştırmada özellikle soğuk havada fark ediyor.
-
Li
-
quote:
Orijinalden alıntı: commandxAvrupa için de iyi olur. Emisyona göre vergi/ceza var. 95gr/km üzeri CO2 için vergi ödüyor. Az da olsa 1.8e göre emisyonu düşük olur. Daha yeni nesil bir motor. 1.8atkinson ne kadar geliştirilse de eski ünite. Hacim farkı da var. Rölanti de ya da ilk çalıştırmada özellikle soğuk havada fark ediyor.
Toyota'nın ciddi bir EV atağı olacak,1.5le uğraşır mi bilemiyorum
Ki bence uğraşmaz
AB pazarını da duman ettiler son dönemde
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 21 Kasım 2023; 22:17:53 > -
İlk çıktığından beri Li-ion batarya. Bendeki 2022 48 hücre 177 volt 4.3 Ah
-
Bu fiyat ve performansla tam bir ölü doğum -
Auris (tüm aileyi Auris daha çok aklımda kaldığı için Auris ile anlatıyorum) serisine kadar fena değildi iç mekanı Toyota'nın, Auris'te Avrupalı tasarımcı ne kullandılar, yanlış hatırlamıyorsam. Ondan sonrası bozuldu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lterlemez -- 22 Kasım 2023; 00:21:11 >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
İç mekan çok demode 2024 model bir araç icin
|
En mantıklısı hibrit çünkü. İçten yanmalı ile elektrikli araçların olumlu yanlarına sahip. Şehir içi verimli, ekonomik. Şehir dışı menzil yüksek, şarj derdi yok. Ötesi var mı? Tabii bizde araç başına %116 vergi aldıkları için hibrit sistem fiyat farkı mantık sınırını aşıyor ama şehir içi çok yol yapan için hâlâ cazip. |
Benzer içerikler
- whatsapp çalışmıyor
- truecaller nedir
- arcane 2. sezon
- instagram takipçi yükseltme
- exxen üyelik iptali sms ile
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X