Şimdi Ara

zinciri kayışa dönüştürmek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilindiği üzere harley davidson lar kayış kullanıyor
    Zincirli bir motosiklet alsım var bunun zincirini kayışlıya çevirmek isteyeceğim
    Beyin fırtınası oluşturup oluşabilecek handikapları önceden düşünüp tasarlaya bilmek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Zincirli dahha iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zincirliden ne gibi sıkıntı yaşadın.
  • Bende Yamaha XV950 de gördüm kayış aktarma olayını... Aslında güç kaybı yoksa daha mantıklı kayış aktarma.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I

    Zincirliden ne gibi sıkıntı yaşadın.

    Daha önceki zincirli motorumda zinciri yağlıyordum yağladığım için yağ bazen iki günde bazen üç-dört ay sonra çamurlaşıp tabi farkına varamazsam yada kontrol etmezsem zinciri kırıyordu bir yılda ortalama 2 defa zincir kırıyordu yağladıktan sonra bide temizleme problemi var temizlemesi daha zor yeni yağladığında pantolonun paçası yağ oluyordu bunun gibi sıkıntılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkke_3319

    Bende Yamaha XV950 de gördüm kayış aktarma olayını... Aslında güç kaybı yoksa daha mantıklı kayış aktarma.

    Kayış 1.5(birbuçuk) beygir düşürür 50 beygirlik bi motorda 1.5 olmasada olur hem arabaların TRİGER kayışının ömrü 100 000 km
    Yamahadaki kayışı görünce düşünmeye başlamıştım zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zincirin kalınlığı 1-2 cm kayış kasnağının kalınlığı 5-6 cm tekerlek kısmında fazla sorunla karşılaşmam ama şanzıman kasnağında dişli koruma kapağında kalınlıktan dolayı açıklık kalır esas sorun 1cm kalınlığı olan yere 5-6 cmlik kayış kasnağını oraya mmonte etmek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan_winnitu

    Bilindiği üzere harley davidson lar kayış kullanıyor
    Zincirli bir motosiklet alsım var bunun zincirini kayışlıya çevirmek isteyeceğim
    Beyin fırtınası oluşturup oluşabilecek handikapları önceden düşünüp tasarlaya bilmek


    yüzlerce kayışlı çift silindir mobilet , 4 silindir mobilet yaptım bu güne kadar arkadaşlarıma fiyatta anlaşırsak sana yaparım...

    öncelikle kayışlı motor zincirliden her zaman daha iyidir. yok zincir dişlisi eskidi yok zincir eskidi derdi yoktur. her 10.000 kmde bir kayış değiştirirsiniz maliyeti 20 tldir kayışın... 10.000 kmde bir kayış parası 20 tlyi verirsiniz heralde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W1L3D

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan_winnitu

    Bilindiği üzere harley davidson lar kayış kullanıyor
    Zincirli bir motosiklet alsım var bunun zincirini kayışlıya çevirmek isteyeceğim
    Beyin fırtınası oluşturup oluşabilecek handikapları önceden düşünüp tasarlaya bilmek


    yüzlerce kayışlı çift silindir mobilet , 4 silindir mobilet yaptım bu güne kadar arkadaşlarıma fiyatta anlaşırsak sana yaparım...

    öncelikle kayışlı motor zincirliden her zaman daha iyidir. yok zincir dişlisi eskidi yok zincir eskidi derdi yoktur. her 10.000 kmde bir kayış değiştirirsiniz maliyeti 20 tldir kayışın... 10.000 kmde bir kayış parası 20 tlyi verirsiniz heralde...

    Hocam araştırdığım mobilet yapmak değil seri üretim fabrika zincirli motorsikletini kayışlıya dönüştürmek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan_winnitu


    quote:

    Orijinalden alıntı: W1L3D

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaptan_winnitu

    Bilindiği üzere harley davidson lar kayış kullanıyor
    Zincirli bir motosiklet alsım var bunun zincirini kayışlıya çevirmek isteyeceğim
    Beyin fırtınası oluşturup oluşabilecek handikapları önceden düşünüp tasarlaya bilmek


    yüzlerce kayışlı çift silindir mobilet , 4 silindir mobilet yaptım bu güne kadar arkadaşlarıma fiyatta anlaşırsak sana yaparım...

    öncelikle kayışlı motor zincirliden her zaman daha iyidir. yok zincir dişlisi eskidi yok zincir eskidi derdi yoktur. her 10.000 kmde bir kayış değiştirirsiniz maliyeti 20 tldir kayışın... 10.000 kmde bir kayış parası 20 tlyi verirsiniz heralde...

    Hocam araştırdığım mobilet yapmak değil seri üretim fabrika zincirli motorsikletini kayışlıya dönüştürmek

    biz sana mobilet yapalım demedik zaten mobilete kayış takmak normal motora kayış takmaktan 2 kat daha zor. normal motorda hiçbirşey yokki direk takıyon bitiyo mobilette milimetrik olarak kasnak hizasına göre kayış oturtmak gerekiyo normal motorlar kadar basit ne varki...

    neyse anlaşılan yaptırmıcan sadece öylesine konu olsun diye yazdın belli...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.