Şimdi Ara

Yine TTnet yine fiyasko !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. bugün ttnetin saçma sapan hizmet anlayışını ve bana yaşattığı maduriyeti sizinle paylaşmak istedim, sizde birer kullanıcısınız ve sizinde başınıza gelebilir/yada gelmiştir..


    1 hafta önce TTNET'ten genç kampanyasına dahil oldum. Bugün teknikten arkadaşlar gelip tesisatımı kontrol ettiler, ve tesisatımın kurulum için uygun olduğunu söylediler, Ancak arkadaşlar daire numaramın sisteme yanlış girildiğini TTNET'i arayıp düzelttirmem gerektiğini söyledi, düzeltme işleminden sonra internetimin bugün aktif olacağını teknikteki arkadaşlar özellikle belirttiler. (paketi alırken daire numaramın 2 kere No. 18 olduğunu söylememe rağmen ttnet çağrı merkezindeki çalışana çok soru sorduğum için bana gıcık olup no 28 mi yazdı yoksa ttnetin kullandığı headsetlermi çok dandikti bilemiyorum bildiğim tek bir şey 20 yıldır oturduğum daire numaramın 18 olduğunu adımın baş harfinden bile daha iyi bildiğimdir. )



    Neyse efendim TTNET'i aradım ve no yu 18 olarak düzelttik. Aradan biraz süre geçti, aktif oldumu diye aradım ve bana verilen cevap şu; "a***** bey kaydınız iptal olarak gözükmektedir" modemi, evrakları geri göndermem gerektiği tekrardan kayıt açtırmam gerektiği bana modemin ve taahhütlerin tekrar geleceği imzalanacağı geri gideceği tekniğin geleceği gideceği vs vs vs bir sürü süreçten bahsedildi. O an beynimden kan fışkırdı ! bu kadar saçma sapan bir nedenden kaydım nasıl iptal edilebilir? bu kadar ufak bir nedenden ve bütün süreçler işlemişken kaydım nasıl silinir ? mağduriyetimi en az 10 kişi ile görüşüp tartışmama rağmen hepsi hepsi bana tekrar satış yapmaktan söz etti? bumu çözüm ? bu nasıl bir saçmalıktır arkadaş. Bu nedir ya ?? Adeta dalga
    geçildi bugün benle. ben işimden gücümden vaktimden feragat ediyorum işten izin alıp tekniği bekliyorum (sağolsunlar 10.00 da gelicez deyip 11.30da geldiler) kargosunu takip ediyorum bilmemne bana yapılan hizmete bak. Teknikteki arkadaş sanki uzaydan geldi ttnetle alaksı yok, hiç birinin söyledikleri birbiri ile tutmuyor. Asıl fiyasko teknik bölüme ulaşmak istemem ile başladı. Çünkü bana adresi düzelttirdiğimde netin aktif olacağını özellikle tırnak içinde söylediler. teknik bölüme ulaşmak ise imkansız ! resmen mit ajanı gibi bu adamlar. TTneti arıyosun türk telekom ilgileniyor diyorlar, türk telekomu arıyosun ttnet ilgileniyor diyorlar. nerde bu devlet nerde bu teknik !


    Bütün bu kavgalar patırtılar saatlerce telefonda tartışmalar bilmem ne oldu derken şikayet formu açılmasını istedim, müşteriyim sonuçta istediğim tek şey şikayette bulunmaktı. Neyse dolduruverdik telefon üstünden bir şikayet formu, bi 15 dakka sonra telefon çaldı ve telefondaki bayan beni suçlu bulduğunu söyledi


    Evet Evet ben suçluymuşum ben telefonda no 28 demişim meğersem vay benim man kafam bütün suç benim kendi kendimi mağdur etmişim.



    Devamı;

    -Bakın hanımefendi ben 20 yıldır bu dairede ikamet ediyorum siz telefon üstünde bir adres ulaşım bilgisi vs girdiğinizde 3 kere teyidini alıyosunuz ben o kaydı alırken dilimden no 18 çıktığını çok eminim eğer siz aksini iddia ediyosanız bana kayıtı dinletin lütfen; buyrun,

    -ee yasal olarak bu kayıtı dinletemiyorum bla bla bls..

    -okey tamam, hadi diyelim 28 dediğimi farzediyorum umrumda bile değil bu, sadece no yanlış girildiği için ben bu mağduriyeti yaşamak zorundamıyım? madem böyle neden diğer arkadaşlarnız sistemden değiştirilip netin verileceği gibi çelişkili bir ifade verdiler bana?

    konuşmanın devamını eklemiyorum mantıklı bir cevap veremediler sonuçta çünkü çok mantıksız aşırı mantıksız mantık dışı !! bunu onlarda çok iyi biliyorlar



    Ben saçmalığa gelemeyen bir insanım ve saçmalık görünce sonuna kadar savaşıyorum, mağduriyetime dair şu an ttnetten hiç bir beklentim yok forumda yada hiç bir yerde marka kötülemeyi sevmem ancak veremediği internet hizmeti, ilgisizliği, şikayet sistemi, bölümler arasındaki irtibat kopukluğunu ve dandik headsetleri hakkında biraz konuşmak istedim.



    Okuduğunuz için teşekkür ederim, iyi günler dilerim.


    "konuya yine mağduriyet yaşayan çok samimi arkadaşımıda özellikle ekliyorum."







  • Başvurunuzuzu telefondan mı yaptınız eğer öyleyse mümkünse santrale gotmek daha sağlıklı oluyor zira müşteri hizmetleri esasında geçiştirme hizmetleri olduğu için yeterli ilgiyi göstermiyorlar, en basitinden kendimden örnek verirsem 4 sene önce bölgeme ve binama fiber döşendi bor sebepten dolayı bir süre superonline adsl kullanmak zorunda kaldım ( benle alakalıydı) herneyse bu yaz tekrar telekoma geçeyim dedim santrale gittim başvuru yapmak üzere meğerse 4 senedir duran fiber altyapı sistemi güncellemedikleri için adsl olarak gözüküyormuş düzelttirdim diğer türlü internet ya da telefondan basvuru yapsaydım kim bilir hala uğraşıyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizin yanlışınız kesinlikle yüzyüze görüşüp başvuru yapmak yerine telefondan yapmak olmuş. Öyle bir memleket olduk ki artık bir şeyin peşinde uzun uzun kosmamiz ve her seyi iyice teyit etmemiz gerekiyor. UYAP diye bir sistem yapmışlar fakat adliyedekiler düzgün yapsa işini adliyeye gitmeye bile gerek kalmayacak. Ne yazık ki ülkemizde kimse işini severek yapmıyor ve bu sorunlar ortaya çıkıyor. Benzer sorunları yaşamamak icin bizzat turk telekom ofisinden başvuru yapmıştım ve gerçekten farkını gördüm. Geçmiş olsun size de. Varsa Uydunet ona geçin ceza olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun ttnet=pişmanlık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AvriL -- 3 Ekim 2015; 3:08:29 >
  • ttnet mi aman aman gelmediki süperonline alalım
  • Genç kampanyasını baya bir araştırmıştım bu işin önceside baya uzun bir süreçti benim için, şimdi vodafone net düşünüyorum bakalım bir süre daha bekleyeceğim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.