Şimdi Ara

Yıldız paket 3g için yetersizmiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yıldız genç paketi üyesiyim 25tl 500 dk 1000 sms ve 2gb internet,Yalnız 2 aydır defalarca müşteri hizmetlerini aramama mail vs atmama rağmen çözülmeyen bir problemim var,İstanbul'lu olanlar bilir,Kçekmece Sefaköy Yenibosna.İncirli Merter Bakırköy gibi kalabalık noktalarda,metrobüste falan hız testim 0-0,5 arasında çıkıyor ve internete hiç bağlaanamıyorum bile bazen,Evimin yakınlarında ve kalabalık olmayan noktalarda ise hız testinde sonuçlar 7 mb/s çıkıyor yani hiç problemim yok, müşteri hizmetleriyle defalarca konuşmam sonucunda en sonunda bir görevli gerçek durumu söyledi, turbointernet vs gibi daha yüksek ödemeli tarifelere öncelik sağlanıyormuş,yıldız genç paket öncelikte en son sıradaymış,anlayacağınız Turkcell benim 25tl yi beğenmiyor,ben mağdur oldum, bu tarz ucuz tarifelere geçeecek arkadaşlara referans olması için bu yazıyı yazdım,not aynı bölgelerde vodafone problemsiz çekiyor telefonumda..







  • Evet doğru maalesef ucuz tarifelere ikinci sınıf vatandaş muamelesi yapıyorlar. Gerçi 30 - 40 lira verip 2gb kullananla 25 lira verip 2 gb kullanan bir olması beklenemez. Ama şu da var ki o tarifenin fiyatını müşteri belirlemiyor turkcell belirliyor bizlerde kullanıyoruz adam gibi hizmet vermek zorundalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır sinirlendiğim nokta, sayısız müşteri hizmetleri konuşması yaptım, hepsi hattınızı kontrol ediyorum, çekmediği sokak kapı numarası vs yazın, cihazınızı kontrol edin diye oyalıyor beni.yada bilgileri eksik, direk tarifenden dolayı kaynaklanıyor desinler başımın çaresine bakayım, arkadaşlar Vodafone de internet önceliği yok diyorlar doğrumu? hızım 20 mb çıkmasın,3 mb/sn çıksın ama şehrin göbeğindede çeksin istiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mufy

    Hayır sinirlendiğim nokta, sayısız müşteri hizmetleri konuşması yaptım, hepsi hattınızı kontrol ediyorum, çekmediği sokak kapı numarası vs yazın, cihazınızı kontrol edin diye oyalıyor beni.yada bilgileri eksik, direk tarifenden dolayı kaynaklanıyor desinler başımın çaresine bakayım, arkadaşlar Vodafone de internet önceliği yok diyorlar doğrumu? hızım 20 mb çıkmasın,3 mb/sn çıksın ama şehrin göbeğindede çeksin istiyorum

    Vodafoneda yok diye biliyorum bende ama her zaman empati yapmayı dene bak ben vergilerle beraber 55 lira veriyorum farzetki sen 50 - 60 lira ödüyorsun başka biri de 25 lira veriyor aynı internete giriyorsunuz yani empati yaparak tam tersten düşün aslında turkcell adaletli davranmaya çalışıyor. Vodafone'a gecme direk kardeşim önce bi vodafone hat bul evinde dene eğer cekimi ve internet hızı iyiyse geç. Ha fikrimi sorarsan vodafone bu ara çok sorunlu sürekli şikayet konuları okuyoruz vodafone ile ilgili aveayi da düşün yani kısaca öfkeyle kalkıp zararla oturma..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dostum tabiki empati yapıyorum, ama 50-60 tl veren benimle aynı dk sms ve internet paketini kullanıyorsa tabiki haklı, ayrıca bu paketi satın alırken internet önceliği konusunda bilgi verilmedi bana
  • Iste bu internet siralama olayini avea vodafone yapmiyor aza az cok a cok yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Operatörler müşterilerini kontrol etmekte zorlanıyorlar diye düşünüyorum. İşler çığrından çıkmış durumda. En mantıklısı fırıldak gibi devamlı operatör değiştirmek. Daha çok saygı duyuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende yildiz paketteyim bitmeye yakin vodafone a gececegim kullanamadiktan sonra interneti ne isime yarar turkcell

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar sinirlendim ki paketin bitmesini bile beklemeyeceğim,2. sınıf muamele görmek hiç hoşuma gitmedi.
  • Turkcell'in İnternet'inde birkaç aydır bir sıkıntı var. Öncelikle Turbo paket kullansan da bir sıkıntı var. Belki sizin sıkıntınız turbo olmaması ile ilgilidir ama turbo olsa da İnternet'e bağlı iken bağlantının kopması gibi sıkıntılar oluyor birkaç aydır. Kişisel olarak bir aydır böyle bir sorun yaşamadım ama İstanbul vs. yerlerde yaşanıyormuş.
    Özetle Turkcell'in 3G altyapısı yetersiz kalmaya başlamış olabilir. 4G gelecek diye de yatırım yapıp düzeltmek istemiyor. Bundan dolayı da bu sıkıntılar oluşuyor olabilir. Farklı operatörleri deneyip başka birine hattınızı taşımak daha mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eurosim

    Tarifeye/aboneliğe göre hız sınırlaması Turkcell ve Avea'da mevcut. Vodafone'da alt yapı yetersizliğinden bugüne kadar uygulanmadı ama gelecekte ne olur bilinmez.

    Turkcell'de baz önceliği şu şekilde sıralanıyor, daha önce de forumda paylaşıldı ama ben tekrar paylaşayım.

    1- Turkcell Platinum aboneleri
    2- Turkcell Klasik Faturalı hat aboneleri
    3- Turkcell Standart faturasız hat aboneleri
    4- Turkcell Faturalı Genç paket/Gençtarife aboneleri
    5- Turkcell Faturasız Genç paket/Genç Tarife aboneleri

    Baz kullanım önceliği bu listeye göredir. Faturasız Yıldız Genç burada son sırada.




    V.I.P. derken bu sıralamayı kastediyordum.

    Aslında bu sıralama bütün operatörlerde geçerli. yani Turkcell'e has bir şey değil.

    Hani "paran kadar konuş" veya "Ne kadar para o kadar köfte" derler ya onun gibi bir şey




  • Avea'da öncelik vardı ancak hız sınırı yoktu. Bana 7 mbps hız yetiyor. Sonuçta 1 gb net var. Hızın 20 mbps olması pratikte o kadarda önemli değil.
    Önemli olan stabil olarak vadedilen hızı verebilmek, kesinti, kopma gibi sorunlara yol açmamaktır. Ne yazıkki Türkcell bunu başaramıyor. Kalabalık yerlerde internet kopuyor ve hatta bazen hiç gelmiyor. Diğer operatörlerde de yoğun yerlerde bu sorun var. Kullanıcı sayısı az olduğu için Türkcell'e göre sorun nispeten daha az.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.