Şimdi Ara

yeniyeni.com güvenilir bir site mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
6.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, yeniyeni.com adlı siteyi cimri.com üzerinden istediğim birşeyi ararken buldum. Aradığım ürün sadece bu site üzerinde bulunmakta, ama internette bu site hakkında hiçbirşey bulamadım. Sitenin e-ticaret sitesi üstünde kaydı var: "https://www.eticaret.gov.tr/siteprofil/D4C11B3B400449AC9E996544664F1F75/wwwyeniyenicom"

    Daha önce kullanan, herhangi bir fikri olan var mı?








  • urunu burya yaz ajanlar bulsun hemen baska siteden
  • GÜVENLİ DEĞİL




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 15 Haziran 2020; 16:27:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    GÜVENLİ DEĞİL

    Neden öyle düşünüyorsunuz?

  • blueismene kullanıcısına yanıt

    Chat ile görüştüm çok saygılılar o konuda problem yok ama firma ismi çakma gibi bir şey

    Ürün alsak problem çıkınca iade prosedürü nasıl işleyecek belli değil bana daha çok satıp bırakacaklar gibi geldi.

  • Sakın bulaşmayın n11 üzerinden anakart aldım arızalı çıktı 2 hafta geçmesine rağmen hala iade edemedim. Biz karışmayız servis ile irtibata geçin diyorlar. Daha önce hepsiburada dan almıştım hiç sıkıntı çıkarmadan hemen iade almışlardı.

  • blueismene kullanıcısına yanıt

    15 gün önce güvenli değil demiştim bak arkadaşın Anakartı iade almamışlar bir nevi dolandırıcılık

  • Şikayet sitelerinide yazdım inşaallah şikayetimi kaldırmam için sorunu çözerler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    15 gün önce güvenli değil demiştim bak arkadaşın Anakartı iade almamışlar bir nevi dolandırıcılık

    İyi ki varsınız  . Başka yerden alışveriş yaptım problem çıkmadı. Buradan almış olsam kim bilir neler gelirdi başıma.

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    ben de buradan bu gün itibari ile kasa siparişi verdim. bakalım kargoya verdik dediler yarın durum ne olucak buradan paylasım sağlarım. kargo bilgilerini kargo firması bilgilendirecekmiş.


    edit: bu yorumu yazdıktan sonra kargoya verildi mesajı geldi kargo takip numarası da var şuan belge düzenlendi yazıyor. yarın yada enkötü 9 aralıkta bende olmasını bekliyorum


    Edit2: ürün ertesi gün sabah elime ulastı cuma günü baska firmadan ekran kartı verdim onunla beraber geldi 2sininde yurt içi ile gelmesi denk oldu..yeniyeni.com ile sipariş konusunda teslimatta sorun yaşamadım.müşteri temsilcileri gayet sabırlı ve ilgili. benden teslimat konsuunda geçer not aldı. sipariş vermek isterseniz karar sizin. verdiğiniz siparişlerden siz sorumlusunuz kesinlikle sorumluluk kabul etmiyorum. herkese iyi alışverişler. garanti konusunda yorum yapamıcam ilk alışverişim cünkü bir sorun olursa yine buraya yazarım. iyi forumlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musicbyexrian -- 8 Aralık 2020; 23:2:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarn26

    Şikayet sitelerinide yazdım inşaallah şikayetimi kaldırmam için sorunu çözerler

    hocam firmayı bende tanımıyorum onları savunmyacagım ama şöyle bir sey var ürünü siz açtıktan sonra firmanın değil getiren distribütör ve servisi ile muhattapsınız servis raporunu size verirler zaten haklı iseniz değişim bilgisi gelir ve servis distribütör firmadan yenisini size gönderir ürün stoklardan kalkmıssa üretimi durmussa size bilgi verirler. üst modelini gönderir artı para ister yada istemez müsteri memnuniyeti ile alakalı bir durumdur. 14 gün iade hakkı acılmamıs ürünler için geçerlidir. yanlışım var ise konuya hakim tecrübeli birisi doğrusunu yazabilir.

  • musicbyexrian M kullanıcısına yanıt

    İlk 14 gün satıcı firma muhattap olmak zorunda böyle firmalarla şahsen uğraşmam almam da bence siz de riske girmeseydiniz satış sonrası destek çok önemli

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    İlk 14 gün satıcı firma muhattap olmak zorunda böyle firmalarla şahsen uğraşmam almam da bence siz de riske girmeseydiniz satış sonrası destek çok önemli

    sakın yanlış anlamayın lafımı. sonuçta anakartı üreten firma asus msi gigabyte biostar asrock vb. firmalar ise siz sadece satış bayinden alıyorsunuz. onlarda bu ürünü kafalarına göre sen gönder değiştirelim diyemezler. servise yönlendrip rapor ile yine mağaza değil distribütör size göndericek ürünü. hb n11 gibi firmalar bile bu sekilde calısıyor. servis raporu olmadan kesinlikle değişim iade yapmıyorlar. benim bildiğim bu.vatandan ürün aldım mağazadan ram bozuk cıktı servise gitti 17 gün bekledim vatana diyemedim ver yenisini ordan diye. sonucta ben mi bozdum kendimi bozuktu servis bunu rapor etmek zorunda. ve ram 3 defa bozuk cıktı 3 defa servis raporunda sıfır vermelerine rağmen sonunda paramı iade ettiler. ozaman vatandan iğne almamak lazım müsteri hizmeti sıfır dememiz gerekiyor neden cünkü 14 gün dolmadan bu ürünü iade almak zorunda:) ama kanunen öyle bir sey yok kutuyu açtınmı servis senin muhattabın.. umarım sizlerinde yüreğine biraz su serpmiş olmuşumdur. satış sonrası dediğimiz olay tamamen distribütör firma ile ilgili. seri no ile gararnti sorgularsın var ise gönderirsin. yaparlar iade ederler redderler kullanıcı hatası derler her sey olabilir. servisi kötü firmalar bellidir zaten arastırabilirsiniz. ben de aynı zamanda satış yapıyorum ürüne bir sey oldugunda bana diyemiyolar al değiştir bunu diye sonucta ben üretmiyorum. servisine gönderiyorum resmi türkiye servisinde adamlar ne derse raporda saygı duymak zorunda müsteri.red yerse ben kendi kârımdan feragat ederim atıyorum anakart 500tl al kardesim vereyim sana anakrtın aysınından o ayrı bişey. ama hic bir satıcı firma kendi garantisini veremez saygılar.





  • musicbyexrian M kullanıcısına yanıt

    Merhaba

    bakın problem benim servis ile muhattap olmak istemememdir. Asus modemim arızalandı servise gitti 16 gün sonra geldiğin de cihaza fiziksel hasar vermişlerdi. Ben farklı ürünleri servise verdim 2-3 hafta peşinden koştum bu yüzden 2 yıl garanti sürecin de servise düşmek istemiyorum.


    Yeni alınan ürün için konuşursak Monitör mesela arızalı çıkma ihtimali yüksek, Ölü Piksel vs çıkma ihtimali yüksek gidip bu ürünü servise verirsem 15 gün beklerim bu süreç te 14 gün yasal iade hakkımda gider. Ben 12 yıldır vatan'dan ürün almıyorum yeni aldığım ürün 14 gün için de arızalanırsa mesuliyet Vatanındır ki bunu Vatan adamına göre uyguluyor.

    Hep Amazon Türkiye ve Yurtdışı ürün aldım


    Tüketici Yasasına göre arızalı ürün ilk alındığın da servise gitmez satıcı tarafından iade alınır veya değiştirilir. Küçük esnaf bu kanunu da uygulamak istemiyor.

    Bu yüz den de Amazon haricin de ürün almak pek mantıklı değil.


    2 yıl önce aldığım anakart garanti bitmeye 1 ay kala arızalandı amazon hemen geri alıp ücret iadesi yaptı.

    Başka yer olsa servise git 1.5 ay serviste bekle muhabbeti olacaktı bende yeni anakart aldım 2 yıl yeni garantisi oldu.

    Satıcı firma ürünün müşteriye teslimini takip eden 14 gün yasal olarak mesafeli satış sözleşmesine istinaden iade veya değişim yapmak ile yükümlüdür.

    Bu konudaki firma ile chat den daha önce görüştüm fakat ürün almadım güvenemedım DH'de zaten üyelikleri yok satış sonrası ne olur bilinmez belki üye olsa bi yetkilisi mesaj atsa değerlendiririz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 7 Aralık 2020; 23:9:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarn26

    Sakın bulaşmayın n11 üzerinden anakart aldım arızalı çıktı 2 hafta geçmesine rağmen hala iade edemedim. Biz karışmayız servis ile irtibata geçin diyorlar. Daha önce hepsiburada dan almıştım hiç sıkıntı çıkarmadan hemen iade almışlardı.

    hepsiburadanın kendisimi yoksa içeriğindeki herhangi bir mağazadan mı aldınız. hemen değişim yapan firma hepsiburada mı ?

  • Herkese selamlar arkadaşlar,


    İsmim Tayfun Tarı, MAT Online AŞ' nin yani yeniyeni.com' un kurucularından biriyim. Çok uzun zaman oldu DH' e giriş yapmayalı, eski hesabı ve başlığı görünce selam vermek istedim :)

    yeniyeni.com yeni bir girişim evet ama tek hedefi en yüksek müşteri memnuniyetine ulaşmak. Bunun içinde elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz.


    Sormak istediğiniz birşey olur ise de, seve seve cevaplamak isterim.


    Herkese sağlıklı günler dilerim.

  • valveTRonic V kullanıcısına yanıt

    Tayfun bey merhaba. İade alınmayan ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz? Birkaç arkadaş yukarda yazmış kutusu açıldığı için iade almadığınızı.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.