Şimdi Ara

Yeni Skoda Octavia (2013) (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
11
Favori
103.611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tropfen


    quote:

    Orijinalden alıntı: kapadokyalı

    fatihbey bende aynı şekilde 1.6 tdı manuel golf 7 ve 1.6 tdı octavia dsg test ettim. dsg den dolayı octavia daha atik geldi. golfse bana da hantal geldi hele klima açıkken baya etkiliyor ancak araç gitmiyor değil gidiyor. ben 140 hp lik tdi kullanıyorum ondan bana hantal geldi 1.6lar eğer daha düşük güçte bi araba kullanıyor olsaydım 1.6 tdı gayet yeterli gelirdi bana diye düşünüyorum. yalnız yalıtım yönünden golfle octavia arasında bi fark göremedim. her ikisi de yeterli yalıtıma sahip. hatta golf 7de 80 km civarında arkadan böyle bi vızılama sesi geliyodu çok garibime gitti ama bariz her hızlanıp yavaşladığımda beni rahatsız etti ben bunun test aracına özgü olduğunu düşündüm şahsen. ama octavia da ne rüzgar sesi vardı nede golfteki gibi garip bi ses. arkadaşlar rüzgar sesi az veya çok bu sınıf araçların hepsinde vardır. şuan 2006 jetta kullanıyorum 100 civarında bile bariz rüzgar sesi geliyor ama bu makul yani sonuçta havayı aşarak gidiyor bu araçlar. octavia emin olun jettamdan daha sessiz rüzgar sesi yönünden. öyle rahatsız edici düzeyde bi rüzgar sesi yok golf 7de de octaviada da. bu sınıf araçlardan öyle bmw 5 serisi audi a6 serisi gibi araçtaki sessizliği beklememek lazım.

    Yazınızı zevkle okuyordum taa ki octaviada rüzgar sesi yok dediğiniz yere kadar.octaviada deli gibi rüzgar sesi var keza golf 7'de de.kelebek yan aynalardan kaynaklanıyor sanıyorum.1.3 corsa bile bu konuda daha sessiz.140ps lik superb ile karşılaştırırsak hantallar.ama 2 litre gibi bir tüketim farkı var arada.değer.octaviaya 69 bin lira verilmez.güzel özellikleri var ama bu fiyat verilecekse bir üst segmentin aynı donanıma sahip orta lükste modellerin alınması kanaatindeyim.

    Octavianın yumuşak süspansiyonları çok konforlu tek kelime ile.ama gelin görün ki bana pek güven vermedi esp'ye güvenerek ani manevra/hızlı viraj çıkışı yapmak ne kadar akıllıca bilemem.

    Saygılarımla

    Skoda Octavia Ambition 1.6tdi dsg şu an 61-62.000 civarı. O para Octavia'ya verilmez demişsin, sanki o paralara çok güzel arabalar var da. Mesela yeni Clio EDC bile 57 ise, 62 Octavia'ya verilir bana göre. Başka dizel otomatik mi var bu paraya? Ancak İ30, Ceed tarzı araçlar alırsınız, C4 bile daha pahalı Octavia'dan. Octavia'nın bana göre tek ucuz alternatifi yine kardeşi olan Rapid veya Toledo 1.6 tdi DSG. Fluence EDC'de Octavia'dan pahalı... Focus, Astra veya Civic tarzı araçların zaten dizel-otomatikleri yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    quote:

    Orijinalden alıntı: tropfen


    quote:

    Orijinalden alıntı: kapadokyalı

    fatihbey bende aynı şekilde 1.6 tdı manuel golf 7 ve 1.6 tdı octavia dsg test ettim. dsg den dolayı octavia daha atik geldi. golfse bana da hantal geldi hele klima açıkken baya etkiliyor ancak araç gitmiyor değil gidiyor. ben 140 hp lik tdi kullanıyorum ondan bana hantal geldi 1.6lar eğer daha düşük güçte bi araba kullanıyor olsaydım 1.6 tdı gayet yeterli gelirdi bana diye düşünüyorum. yalnız yalıtım yönünden golfle octavia arasında bi fark göremedim. her ikisi de yeterli yalıtıma sahip. hatta golf 7de 80 km civarında arkadan böyle bi vızılama sesi geliyodu çok garibime gitti ama bariz her hızlanıp yavaşladığımda beni rahatsız etti ben bunun test aracına özgü olduğunu düşündüm şahsen. ama octavia da ne rüzgar sesi vardı nede golfteki gibi garip bi ses. arkadaşlar rüzgar sesi az veya çok bu sınıf araçların hepsinde vardır. şuan 2006 jetta kullanıyorum 100 civarında bile bariz rüzgar sesi geliyor ama bu makul yani sonuçta havayı aşarak gidiyor bu araçlar. octavia emin olun jettamdan daha sessiz rüzgar sesi yönünden. öyle rahatsız edici düzeyde bi rüzgar sesi yok golf 7de de octaviada da. bu sınıf araçlardan öyle bmw 5 serisi audi a6 serisi gibi araçtaki sessizliği beklememek lazım.

    Yazınızı zevkle okuyordum taa ki octaviada rüzgar sesi yok dediğiniz yere kadar.octaviada deli gibi rüzgar sesi var keza golf 7'de de.kelebek yan aynalardan kaynaklanıyor sanıyorum.1.3 corsa bile bu konuda daha sessiz.140ps lik superb ile karşılaştırırsak hantallar.ama 2 litre gibi bir tüketim farkı var arada.değer.octaviaya 69 bin lira verilmez.güzel özellikleri var ama bu fiyat verilecekse bir üst segmentin aynı donanıma sahip orta lükste modellerin alınması kanaatindeyim.

    Octavianın yumuşak süspansiyonları çok konforlu tek kelime ile.ama gelin görün ki bana pek güven vermedi esp'ye güvenerek ani manevra/hızlı viraj çıkışı yapmak ne kadar akıllıca bilemem.

    Saygılarımla

    Skoda Octavia Ambition 1.6tdi dsg şu an 61-62.000 civarı. O para Octavia'ya verilmez demişsin, sanki o paralara çok güzel arabalar var da. Mesela yeni Clio EDC bile 57 ise, 62 Octavia'ya verilir bana göre. Başka dizel otomatik mi var bu paraya? Ancak İ30, Ceed tarzı araçlar alırsınız, C4 bile daha pahalı Octavia'dan. Octavia'nın bana göre tek ucuz alternatifi yine kardeşi olan Rapid veya Toledo 1.6 tdi DSG. Fluence EDC'de Octavia'dan pahalı... Focus, Astra veya Civic tarzı araçların zaten dizel-otomatikleri yok.

    ben yazdığım sırada 69bin idi.jetta ile arasında 3 bin lira fark vardı.şuan fiyatı makul.fluence alınmaz haklısınız gereksiz pahalı. ds4 70 bin lira..yani eski fiyat octavia yerine ds4 veya jetta alınabilirdi.
    62bin makul bir fiyat.

    ama opelin kendi ürettiği 1.6 dizel motoru beklemek gerek.zafiralara geldi. 136 hp 320nm tork.2015 de otomatik olarak astralara gelecek.gerçi onun da fiyatı en az 70bin olur.fakat motor güçlü. vw grubuna göre çok çok güçlü




  • Yeni Octavia İncelemesi;

    http://ismailterzi.com/2013/05/02/skoda-octavia-1-6-tdi-elegance/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sidiklipakize -- 20 Ekim 2013; 17:04:30 >
  • Önçelikle selamlar, ilk defa forumdonanıma yazıyorum sorumun cevabını kendi araştırmlarımla bulamadığım için arkadaşlar, 2013 octavia tanıtıldığında 1.6lt tdı 110bg greenline donanımlı bir motor seçeneği sunulmuştu, bu motor aynı polo bluemotion gibi 3.4lt yakıt tüketim değerine sahip, şuanda mevcut tr de satılanlar 105bg olan 3.8lt yakan motor donanımlı olanı, sanırım start and stop özeliği bu farkın sebepi, sorum şu ; almanya da daha doğurusu diğer ülkelerde var 110bg lık greenline dizel , fakat ben showroomu aradığımda bilgimizyok gelirmi bilinmez diyorlar; varmıdır bir bilgisi olan hiç mi gelmiyecek :? yılbaşı gibi gelecek mi:? yada; 1 sene önce madem ki daha iyi bir motor yapabilmişşin neden tüm dizel motorlarında onu kullanmazlar anlayamıyorum; SAYGLAR ....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat0699

    Önçelikle selamlar, ilk defa forumdonanıma yazıyorum sorumun cevabını kendi araştırmlarımla bulamadığım için arkadaşlar, 2013 octavia tanıtıldığında 1.6lt tdı 110bg greenline donanımlı bir motor seçeneği sunulmuştu, bu motor aynı polo bluemotion gibi 3.4lt yakıt tüketim değerine sahip, şuanda mevcut tr de satılanlar 105bg olan 3.8lt yakan motor donanımlı olanı, sanırım start and stop özeliği bu farkın sebepi, sorum şu ; almanya da daha doğurusu diğer ülkelerde var 110bg lık greenline dizel , fakat ben showroomu aradığımda bilgimizyok gelirmi bilinmez diyorlar; varmıdır bir bilgisi olan hiç mi gelmiyecek :? yılbaşı gibi gelecek mi:? yada; 1 sene önce madem ki daha iyi bir motor yapabilmişşin neden tüm dizel motorlarında onu kullanmazlar anlayamıyorum; SAYGLAR ....

    Ilk defa yazmissin tam yamissin cunku bu sorunun cevabini bilen yok ve merak eden cok.
    Herkes 110luk 6 ileri bekliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat0699

    Önçelikle selamlar, ilk defa forumdonanıma yazıyorum sorumun cevabını kendi araştırmlarımla bulamadığım için arkadaşlar, 2013 octavia tanıtıldığında 1.6lt tdı 110bg greenline donanımlı bir motor seçeneği sunulmuştu, bu motor aynı polo bluemotion gibi 3.4lt yakıt tüketim değerine sahip, şuanda mevcut tr de satılanlar 105bg olan 3.8lt yakan motor donanımlı olanı, sanırım start and stop özeliği bu farkın sebepi, sorum şu ; almanya da daha doğurusu diğer ülkelerde var 110bg lık greenline dizel , fakat ben showroomu aradığımda bilgimizyok gelirmi bilinmez diyorlar; varmıdır bir bilgisi olan hiç mi gelmiyecek :? yılbaşı gibi gelecek mi:? yada; 1 sene önce madem ki daha iyi bir motor yapabilmişşin neden tüm dizel motorlarında onu kullanmazlar anlayamıyorum; SAYGLAR ....

    sanırım 110hp modeli her ülkede satılmıyor. bulgaristan'da var olan modeller ve fiyatlarını aşağıda bulabilirsin.

    http://www.skoda-auto.bg/SiteCollectionDocuments/Price%20lists%202014/pricelists%20130114/Octavia_5E3_13012014.pdf

    anlaması zor bir dil ancak terimler vs uluslararası olacağından anlaşılır diye düşünüyorum.

    edit: ayrıca romanya, sırbistan ve yunanistan sitelerinde de 110hp modelini aradım mamafih bulamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Live Forever -- 20 Ocak 2014; 10:12:06 >




  • Birileri yapiyor, bizimkilerde havasını atıyor. Geçtiğimiz hafta efe honda nın yaninda skoda bayisine gittim bakmak için. Ortada octavia yok, satıcıya sordum, cephede savaş kazanmış komutan edasıyla hepsini sattıkları nı söyledi, döndü gitti. Yani, seninle işim olmaz der gibi. Superb araç lara bakayım dedim hepsinin kapilar kilitli. Başka bir satıcıya test sürüşü yapabilirmiyiz diye sordum, randevu alın cok yoğun oluyoruz dedi. Skoda şöyle dişe dokunur bir liftback model çıkarmış bizimkilerde hatcback satıcılar ı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her türlü Skoda Volkswagen yedek parçalarında yardımcı olunur.
    TEL:0536 641 36 82
     Yeni Skoda Octavia (2013)
  • 1,2 tsi elegance aldım. Araniza katıldım. Selamlar oktavya gün geçtikçe sayısı artan bir araç.sahipleri de genellikle biniciler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuhu

    1,2 tsi elegance aldım. Araniza katıldım. Selamlar oktavya gün geçtikçe sayısı artan bir araç.sahipleri de genellikle biniciler.

    Biz de 1.2 motor bakıyoruz ama çekme konusunda endiselerimiz var. Okuduğum yorumlarda çekme konusunda sıkıntı yok bastın mi uçuyor deniliyor. Sizce de bu durum geçerli midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 JETTA aracımı satıyorum. İlgilenir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigol_2

    1.2 JETTA aracımı satıyorum. İlgilenir misiniz?

    Yok hocam jetta ile ilgilenmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çekişte herhangi bir sıkıntı yok. Bu turbolu bir motor. Turbo kavramı yurdumda henüz tam olarak yerleşmedi. Örn. Turbo olmazsa dizel motor güç falan üretemez. 1.2 tsi motorun kağıt üstündeki verileri 1.6 e veya ie veye gdi veya vti veya vvti gibi sifatlandırılan tüm düz motorlardan üstün. Honda'nın 1.6 motoru 120 beygir ama o gücü 6000 devire çıkarsa verecek. Bizim 1.2 tsi ise İstanbul basın ekspreste 90 km hızı 1900 devirde veriyor. Bunlara rağmen biz özel olarak kilolu arkadaslarla yokuş yukarı denedik. Sonuç bastığınin karşılığını alırsın.
    Öte yandan 90 km hız civarlari benzinli motorların gücünün en zayıf olduğu yerlerdir. Hız sürekli düşme eğilimindedir. Oysa tubo motorda tork maksimum olarak 1.400 devirde itibaren verilmeye başladığından 90 km hız larda hız artma eğilimindedir. Bu da sürüş keyfi demek. Daha iyisi gidip test Sürüşü yapın zaten anlayacaksınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar uzun süren Sedan kullanımından sonra 2 ay önce Suv grubu bir araç aldım (Tiguan 1.4 TSI DSG) ama yüksek sürüş pozisyonunu sevmedim yeniden sedan bir araç almak istiyorum. Almak istediğim araç, Octavia. Ama 1.4 Tsi Dsg ile 1.6 dizel Dsg arasında kararsız kaldım. 1.4 Tsi 140 bg benim önceki aracı aratmaz fakat bayide yok 2. el neredeyse hiç ilan yok. 1.6 seçeneği ise diğerine görece daha düşük bir motor gücü, ama çok güçlü bir 2. el. 5 kişilik bir aileyiz.

    Ne dersiniz, bu veriler ışığında 1.4 Tsi 140 Bg mi yoksa 1.6 dizel otomatik mi? Dizel otomatik 140 bg olan versiyonu aratır mı, uzun yolda falan nasıldır. Teşekkür ederim.

    Not: Tavsiyede bulunacak olan arkadaşlar yakıt tüketimi avantajı/dezavantajını dikkate almasınlar lütfen. İşletme üzerine alacağım için yakıt önemli bir kriter değil.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.