Şimdi Ara

yeni kullanmaya başladığım netspeed hakkında görüşüm

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selam aleykum
    evimde turktelekomun 2017 de 3 mbps 29 tl verdiği 2018 yılında aldığı kararla akk sonrası 1 mbps hız düşürünce bende hattımı yeni internet arayan komşuma tarifeyi yükseltip devrettim.
    türktelekomdan iş yerinde 16 mbps hız anlaşmamız var ama nedense 3/5 mbps alıyoruz. vermeye geldimi alt yapı bahanesi meşhur ama 3 mbps hızı çok görüp 1 mbps indirmeyi çok güzel yapıyor.
    velhasıl evde internetsiz kalınca aramaya koyuldum. baktım tahahütsüz ve 40 tl ye aknsiz 8 mbps hız verdiğini vaad eden bir firma netspeed . forumlarda araştırdım pek şikayet göremedim.

    22,02,2018 tarihinde perşembe günü tereddütle internetten sözleşme formunu indirip yazıcıda çıkartıp gereken yerleri imzaladım.aynı tarihte kargoya verdim. ertesi gün cuma bir bayan beni arayıp bu şözleşmeyi imzalan sizmisin dedi bende evet dedim. ama vasat bir müşteri hizmetleri var.haftasonu arıza bölümü dışındaki sorunlar için kimseyi bulamassınız.Allahtan arızaya bakan müşteri hizmetlerine ulaşabiliyorsunuz.neyse kadın bana aktivasyon için aranacağımı söyledi ama amatordü.Kargo bölümüne bakıyomus.hatta acil olursa sevinirim dedim. tabi beyefendi diye güldü :) bune samimiyet :)

    cuma akşamına kimse aramayınca ben aradım bana haftasonu olmaz ama hafta için gelişmeler hakkında bilgi verilir dediler.
    tabi haftasonu kurulum yapılmıyor deyince müşteri hizmetleri. ben herhalde çok beklicez diye bi ümitsizlige düştüm.
    cumartesi saat 9 da müşteri hizmetlerini aradım kimse açmıyor. kayıtta 1 e basın müsait temsizci sizi arasın dedi bastım.
    arayan soran yok.

    saat 10:15 süpriz ! biri arıyor açtım türktelekom saha elemanı bizim kapıda .
    dedim lan hani haftasonu çalışmıyorlardı , hafta için aktivasyon olacaktı , kurulum randevusu için aranacaktı.cuma günü aramalarımda hep bu şekilde denmişti. valla çok şaşırdım.
    cumartesi gelen çocuk telefonda abi bu firmanın ilk defa bağlıyorum. sen nerden buldun dedi ? bende anlattım oda şaşırdı.

    neyse bizimkileri aradım kapıyı açtılar cocuk eski hatta bağladı gitti.yani kutudan 2 uçlu kablo çıkarıp bırakıyor. modem kurulumu yok. O 2 uçlu kabloyu modeme kadar getirmek sizin işiniz. ben seyyar lambalarda kulanılan kabloyu çekmitim kutudan modeme kadar geçen sene zaten telefonda tarif ettim. orda hazır kabloya bağladı eleman.

    elaman gidince arıza bölümü arayıp durumu anlattım onlarda aktivasyon edilmemiş türk telekom bağlantı yapıldıgına dair tarafımıza bilgi mesajı geçmeden bişi yapamayız dedi onay mesajı gelince bizde size aktivasyon kullancı adı şifre mesajını atarız dedi.

    24,02,2018 cumartesi akşam saat 16,30 netspeedden mesaj geldi aktivasyon başladı diye kullanıcı adı şifre geldi . girdim internet gelmedi aradım müşteri hizmetlerini bişiler yaptı. dsl ışıgı sabitlendimi dedi evet dedim tamam internetiniz geldi dedi. harbi geldi.

    hemen speedtest e girdim.o günden bu gun pazara kadar ölçümlerimde 5,5/6,5 mbps arası biz hız alıyorum. vel hasıl firma diger firmalar gibi türktelekomun hattını kiralayıp satıyor. kurulumuda yine türk telekom ekipleri yapıyor.tabi biraz gelişmesi lazım.bi arıza yada fatura kesiminde ne olur onuda yaşayıp tecrübe edeceğiz. şuanda gayet memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farkeyledim -- 26 Şubat 2018; 22:49:37 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.