Şimdi Ara

YENİ KUGA 1.5 DİZEL OTOMATİK 2017 BEKLEYENLER

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
406
Cevap
19
Favori
80.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sizce çoğu aracına koyduğu 1.5 dizel otomatik kuga da olacakmı?

     YENİ KUGA 1.5 DİZEL OTOMATİK 2017 BEKLEYENLER YENİ KUGA 1.5 DİZEL OTOMATİK 2017 BEKLEYENLER







  • ahhh ah..keşke..
  • Makyaj ile güncellenecek Ford Kuga 2016 Cenevre Otomobil Fuarı öncesinde ortaya çıktı. Yeni Ford Kuga 1.5 dizel motor ile gelecek.
    http://www.ototeknikveri.com/haber/6681/ford-kuga-2016-makyajli-yuzuyle-ortaya-cikti
  • Alman dergilerinin sayfalarında farklı yazılar var! İkilemde kaldım 1.5 diesel morun 180 beygir lik 2 lt motorun yerini alacağını yazanlarda var sadece 1.5 120 beygir diesel en alt donanım olarak çıkacağını yazanlarda var doğrusunu Cenevre'de öğreneceğiz galiba.
  •  YENİ KUGA 1.5 DİZEL OTOMATİK 2017 BEKLEYENLER

    Kuga’nın kabinine geçtiğimizde revize edilmiş klima kontrol sistemi ve opsiyonel olarak sunulacak olan ısıtmalı direksiyon simidi karşımıza çıkıyor. Ayrıca artık elektronik park freni de Kuga’da sunulmaya başlanacak.

    Diğer Ford modellerinde de yerini alan sekiz inçlik Android ve CarPlay destekli SYNC-3 isimli eğlence sistemi de Ford Kuga’nın yeniliklerinden.
     YENİ KUGA 1.5 DİZEL OTOMATİK 2017 BEKLEYENLER

    En önemli yenilik ise kaputun altında yaşanmış. 120 HP güç üreten 1.5 litrelik dört silindirli TDCi motor önden çekişli versiyonlarda sunulmaya başlanacak.

    Mevcut 2.0 litrelik dizel motorun ülkemizde dezavantajlı olduğu bir gerçek. 1.5 litrelik dizel ünite Kuga’nın satışını muhakkak artıracaktır. 182 HP güç üreten 1.5 litrelik EcoBoost motor da Kuga’da yerini alacak. Makyajlı Ford Kuga’nın bu sonbaharda Avrupa’da satışına başlanması planlanıyor............


    http://www.motobilim.com/2016/02/yeni-ford-kuga-cenevre-autoshowda.html




  • Bir kar?yla?tyrma videosu
  • Bu yıl sonuna doğru yeni Kuga gelecek. Bir mani aksilik olmazsa.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2017ye kalır tahminim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 başında gelecek, 1.5 tdci 4*2 pws şanzıman olarak satışa sunulacak ve fiyat 120 binden başlayacağı bilgisini yetkili servis satış müdüründen öğrendim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: davut262

    2017 başında gelecek, 1.5 tdci 4*2 pws şanzıman olarak satışa sunulacak ve fiyat 120 binden başlayacağı bilgisini yetkili servis satış müdüründen öğrendim.

    Biraz yüksek olmuş titanyum paket ile 130 üstüne çıkar o.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracın çıkacağını öğrenmem, Tuscondan vazgeçmeme sebep oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski bir kuga sahibi olarak bu model beni heyecanlandırıyor. 180 hp ecoboost güç olarak ihtiyacı karşılasa da tüketim ve ikinci el piyasası olarak beni üzüyordu.
    Yine de 1.5 motor dahi olsa, 4x4 olmayışı can sıkıcı. CRV nin karşısına çok rahat konumlanabilecek olan bu modelin en büyük hangikapı 4x2 oluşu. Düşük hızlı manevralarda 4x4 ün çok faydasını görmüştüm eski aracımda.
    Benzer çekiş konusu dizel otomatik xtrailde de satış handikapı yaratıyordu...
  • 1.5 TDCI motoru daha yüksek torkla 4x4 e adapte edeceklerini duymuştum ve sanırım 2017 ortasına yetiştirecekler , eski bir 4 x 4 kullanıcısı olarak fikrim ; böyle bir araca kesinlikle 4x2 olarak binilmez,ya da Ecoboost tercih edilmeli..
  • kuga 1700 kg. dizel ile 4*4 olmayacağından ağırlık değişmez ama performans üzer, artı pek ekonomik de olmaz. 4*4 performansı cidden iyi, atik ve zevkli iken, dizel ile resmen şehirde az yakan asfalt aracı olacak. ama makyaj şahane olmuş cidden. yakışmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    1.5 TDCI motoru daha yüksek torkla 4x4 e adapte edeceklerini duymuştum ve sanırım 2017 ortasına yetiştirecekler , eski bir 4 x 4 kullanıcısı olarak fikrim ; böyle bir araca kesinlikle 4x2 olarak binilmez,ya da Ecoboost tercih edilmeli..

    1.5 tdci 4x4 olamayacak yakın zamanda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    kuga 1700 kg. dizel ile 4*4 olmayacağından ağırlık değişmez ama performans üzer, artı pek ekonomik de olmaz. 4*4 performansı cidden iyi, atik ve zevkli iken, dizel ile resmen şehirde az yakan asfalt aracı olacak. ama makyaj şahane olmuş cidden. yakışmış.

    1.5L motor bir dizel için küçümsenecek bir hacim değil,zaten emsallerinde motor seçenekleri 1.5 - 1.6 civarı(Renault) ,Uzun süre Turbo Dizel 4x4 kullanmış biri olarak şunu belirtmeliyim ki yol dışında bir dizel motor benzinliden her zaman "Tork" olarak üstündür ve öncelikli tercih sebebidir,az sarfiyatı da cabası..zaten yol dışında bir araca gerekli olan esas unsur da Torktur,kaldı ki 1.5L hacimde yüksek tork değerlerinde bir motor ihtiyacı fazlasıyla karşılayabilir.Dizel bir motor her zaman "Heavy Duty" tabir ettiğimiz ağır hizmet şartlarını yerine getirir ve günümüz teknolojileri ile bu motorlardan da çok yüksek verim alınabiliyor artık.
    Şunu da unutmamalı ki eşit motor gücüne sahip dizel ve benzinli karşılaştırmaları yapılır hep, "120BG-Diesel/150BG-Benzinli diyelim"beygir gücü düşük olsa dahi dizel motor muhtemelen tork değeri daha yüksek olacağından max verimliliğe 2800rpm de ulaşırken ,benzinli motor 3500-4000 rpm de ulaşır ve bu yüzden ilk hızlanmalarda bir diesel her zaman öndedir ,fakat ileri hızlarda son hız olark bu benzinli dizeli 30 BG farkından dolayı geçecektir.Sadece örnekti bilmem anlatabildim mi...
    Bu arada yanlış anlaşılmasın ben Dizel savunucusu falan değilim,yıllardır dizel kullandım,şu anda da TDCI C max kullanıyorum,olumlu ve olumsuz yanları da var ama şunu artık biliyorum ki az km yaptığım için (yılda max 15000) bundan sonraki aracım benzinli olacak,bu yüzden Kugayı inceliyorum bir yandan




  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    hocam 120 bg 300 nm torklu 1400 kg c-Max'in 0-100 değeri 12.4 sn.

    kuga 1700 kg ve daha yüksek. performans anlamında Ford çok ilginç bir şeyler yapmadıysa cidden üzer. 120 bg 300 tork kadjar için falan yeterde kuga ciddi ağır bir araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Ağırlık olayı maliyet hesaplarıyla ilgili bir ArGe çalışması,açığını belki de yüksek HP li EcoBoost larla kapatıyorlardı,düşük hacimde iş değişir tabii,muhtemelen de 1.5L Dieseller hayal kırıklığı yaratacaktır.Bu sebeple alternatifleri 2.0L TDCİ ler....de bu bize vergi politikaları sebebiyle ters maalesef . Full TDCİ nin İngiltere satış fiyatı,opsiyonlar dahil 23.000 Paund. 17.000 Paund da baz fiyatı var..Aslında bu ülkede araç kullanmak delilik,akıl karı değil.Akaryakıta yeni zam yolda,Opec anlaştı ve fiyatları arttırdı.Hayırlı olsun
  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    aynen öyle. kuga sorası bende elektrikli döneceğim. tesla buraya da gelir umarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.