Şimdi Ara

Yeni Golf 1.2 TSI Hakkında görüşleriniz (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
295
Cevap
12
Favori
144.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki

    adam 1.2 kullanan varsa fıkrını alayım demıs. konu hyundaı vw savasına donmus.
    bu arkadas zaten golfu alacak. ıcını rahatlatmak ıstıyor.
    bızzat 1.2 TSI DSG kullanıcısıyım. JETTA sahıbıyım. ne cekısınden nede gıdısınden hıcbır sıkıntı yasamadım Allaha cok sukur. yolda gıderken bırılerının stop lambalarını gorme ıhtıyacı duymadım cunku yarıs yapmıyorum. yarıs yapacak olsam cok övdugunuz atmosferık motorlu İ30 un yuzune bıle bakmam araba secerken. ben bu arabayı bu kadar buyuk olmasına ragmen cok ekonomık oldugu ıcın aldım. aynı zamanda vergı avantajı :) eskı 1.6 hıtler motordan cok cok daha verımlı ve cok cok daha ekonomık. su ankı arabanın gostergesınden yazıyorum rakamı : 750 km yol tum ortalama 6.5 lıtre. buna 270-300 km arası kadar istanbul trafıgı dahıl.
    bu motor ve dsg konusunda takıldıgınız yer olursa her turlu yardımcı olurum. bızzat kullandıgım aracın motoru ve cok arastırıp aldım.

    Merhabalar,1.2 sahibi değilim fakat yorumlarınıza harfiyen katılıyorum,Belki komik gelecek ama benzin düşmanı Mercedes C 180'nimi satıp 1.2 dsg almak istiyorum,böylelikle hem aracı 3 yaş yenileyip hem yeni bir kasa araba alıp hem çok daha fazla benzinciye girmeyip hemde arabanın kalan kredi borcunu kapatmak istiyorum,açıkçası diğer golf serilerini copy-paste olarak tanımlayıp almayı düşünmemiştim fakat bu araç beni kendine çekti (hoş yaşım 38 çok da genç değilim),sizden ricam gerçekten tavsiye edermisiniz ya da 1.4'e mi yoğunlaşayım,teşekkürler iyi akşamlar.




  • Ve bu arada son yazdığıma ilaveten 2 ay daha bekleyip 2013 modelmi alsam diyorum,fiyatlar nasıl olur yoksa var olan rekabet dolayısıyle çok da fazla zam gelmez diye düşünebilirmiyiz??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deren05

    quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki

    adam 1.2 kullanan varsa fıkrını alayım demıs. konu hyundaı vw savasına donmus.
    bu arkadas zaten golfu alacak. ıcını rahatlatmak ıstıyor.
    bızzat 1.2 TSI DSG kullanıcısıyım. JETTA sahıbıyım. ne cekısınden nede gıdısınden hıcbır sıkıntı yasamadım Allaha cok sukur. yolda gıderken bırılerının stop lambalarını gorme ıhtıyacı duymadım cunku yarıs yapmıyorum. yarıs yapacak olsam cok övdugunuz atmosferık motorlu İ30 un yuzune bıle bakmam araba secerken. ben bu arabayı bu kadar buyuk olmasına ragmen cok ekonomık oldugu ıcın aldım. aynı zamanda vergı avantajı :) eskı 1.6 hıtler motordan cok cok daha verımlı ve cok cok daha ekonomık. su ankı arabanın gostergesınden yazıyorum rakamı : 750 km yol tum ortalama 6.5 lıtre. buna 270-300 km arası kadar istanbul trafıgı dahıl.
    bu motor ve dsg konusunda takıldıgınız yer olursa her turlu yardımcı olurum. bızzat kullandıgım aracın motoru ve cok arastırıp aldım.

    Merhabalar,1.2 sahibi değilim fakat yorumlarınıza harfiyen katılıyorum,Belki komik gelecek ama benzin düşmanı Mercedes C 180'nimi satıp 1.2 dsg almak istiyorum,böylelikle hem aracı 3 yaş yenileyip hem yeni bir kasa araba alıp hem çok daha fazla benzinciye girmeyip hemde arabanın kalan kredi borcunu kapatmak istiyorum,açıkçası diğer golf serilerini copy-paste olarak tanımlayıp almayı düşünmemiştim fakat bu araç beni kendine çekti (hoş yaşım 38 çok da genç değilim),sizden ricam gerçekten tavsiye edermisiniz ya da 1.4'e mi yoğunlaşayım,teşekkürler iyi akşamlar.

    benmde yas 38 . ıkı cocuk sahıbıyım.
    obur mesajımdada dedıgım gıbı ucmak nıyetınde degılsenız aile için kullanacaksanız ısınızı fazlasıyla goruyor. ama mercedes gıbı 150 hp lık bır araba beklemeyın sakın. hayal kırıklıgı olur.
    1.2 ıle 1.4 arasında secım yapmak tamamen sızın kararınız. aracı ne kadar nasıl kullandıgınız onemlı. 122 hp aldıgınız zaman 122 beygırı kullanacagnız yer varmı ? 122 beygır sadece 1 sanıye daha hızlı 105 hp 1.2 den . 1 sanıye ıcın degermı ? obur taraftan 1 lıtreye varan yakıt tasarrufu mevcut 1.4 e gore. ayda 10 lıtre tasarruf yılda 2 depodan fazla benzın etmekte. ve nerede nasıl kullandıgınızı ıyı dusunun.

    ben 27 kasımda aldım aracımı. 2013 bekleyebılırdım. ama fıyatların ne olacagı bellı degıl. bırde 2013 te uretılmeden 2013 model olmuyor yenı kanuna gore . bılgınıze.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki

    quote:

    Orijinalden alıntı: deren05

    quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki

    adam 1.2 kullanan varsa fıkrını alayım demıs. konu hyundaı vw savasına donmus.
    bu arkadas zaten golfu alacak. ıcını rahatlatmak ıstıyor.
    bızzat 1.2 TSI DSG kullanıcısıyım. JETTA sahıbıyım. ne cekısınden nede gıdısınden hıcbır sıkıntı yasamadım Allaha cok sukur. yolda gıderken bırılerının stop lambalarını gorme ıhtıyacı duymadım cunku yarıs yapmıyorum. yarıs yapacak olsam cok övdugunuz atmosferık motorlu İ30 un yuzune bıle bakmam araba secerken. ben bu arabayı bu kadar buyuk olmasına ragmen cok ekonomık oldugu ıcın aldım. aynı zamanda vergı avantajı :) eskı 1.6 hıtler motordan cok cok daha verımlı ve cok cok daha ekonomık. su ankı arabanın gostergesınden yazıyorum rakamı : 750 km yol tum ortalama 6.5 lıtre. buna 270-300 km arası kadar istanbul trafıgı dahıl.
    bu motor ve dsg konusunda takıldıgınız yer olursa her turlu yardımcı olurum. bızzat kullandıgım aracın motoru ve cok arastırıp aldım.

    Merhabalar,1.2 sahibi değilim fakat yorumlarınıza harfiyen katılıyorum,Belki komik gelecek ama benzin düşmanı Mercedes C 180'nimi satıp 1.2 dsg almak istiyorum,böylelikle hem aracı 3 yaş yenileyip hem yeni bir kasa araba alıp hem çok daha fazla benzinciye girmeyip hemde arabanın kalan kredi borcunu kapatmak istiyorum,açıkçası diğer golf serilerini copy-paste olarak tanımlayıp almayı düşünmemiştim fakat bu araç beni kendine çekti (hoş yaşım 38 çok da genç değilim),sizden ricam gerçekten tavsiye edermisiniz ya da 1.4'e mi yoğunlaşayım,teşekkürler iyi akşamlar.

    benmde yas 38 . ıkı cocuk sahıbıyım.
    obur mesajımdada dedıgım gıbı ucmak nıyetınde degılsenız aile için kullanacaksanız ısınızı fazlasıyla goruyor. ama mercedes gıbı 150 hp lık bır araba beklemeyın sakın. hayal kırıklıgı olur.
    1.2 ıle 1.4 arasında secım yapmak tamamen sızın kararınız. aracı ne kadar nasıl kullandıgınız onemlı. 122 hp aldıgınız zaman 122 beygırı kullanacagnız yer varmı ? 122 beygır sadece 1 sanıye daha hızlı 105 hp 1.2 den . 1 sanıye ıcın degermı ? obur taraftan 1 lıtreye varan yakıt tasarrufu mevcut 1.4 e gore. ayda 10 lıtre tasarruf yılda 2 depodan fazla benzın etmekte. ve nerede nasıl kullandıgınızı ıyı dusunun.

    ben 27 kasımda aldım aracımı. 2013 bekleyebılırdım. ama fıyatların ne olacagı bellı degıl. bırde 2013 te uretılmeden 2013 model olmuyor yenı kanuna gore . bılgınıze.

    Hocam yorumlar için teşekkürler,dediğiniz gibi öyle hız,beygir meraklısı biri değilim,eskidendi onlar,şimdi atı alan üsküdarı geçti pozisyonundayız,benimkisi 1.6, babamda 1.8 Cgi var ve yeni şanzıman olduğu için (7 G-tronic) gözle görülür bir tasarruf var ama 1.6 kompresörler tam bir bir benzin düşmanı asla dur-kalk'a gelemeyen bir araba dolayısıyle en yakın zamanda aracı test edip izlenimlerimi yazacağim,eklemek istediğiniz ve tavsiye edeceğiniz donanım varsa görüşlerinizi almak isterim(bayiyle pazarlıkta buna dahil)Selamlar.




  • donanım acısından tavsıyem olabılır. egerkı dıjtal klıma , navigasyon ve katlanır ayna gerekı degıl dersenız hıghlıne almanın bence hıc geregı yok. zaten otomatık dusunuyorsanız hıghlıne versıyonda otomatık yok. ben comfortlıne aldım ve extradan cruıse control eklettırdım. fazlasıyla ısımı gorur vazıyete geldı. bana navıgasyon veya fılm ızlemek lazım degıl. güvenlik olarak zaten ESP dahıl hersey mevcut comfortlıne da. bayıyle pazarlık asamasına gelınce. eger araba varsa pazarlık edebılıyorsunuz. yoksa kımse burnundan kıl aldrmıyor :)
    egerkı beklemeye razıysanızda anahtarsız gırıs ve calıstırmaya varıncaya kadar bır cok opsıyon mevcut. lısteden ıstedıklerınızı secıp 3-4 ay kadar bekleyerek herseyıyle ıstedıgınız arabaya sahıp olursunuz. ben tahammulum olsaydı anahtarsız gırıs ve calıstırmayı ozellıkle ıstıyordum
  • Hocam ben öğretmen indirimiyle 46000 tl ye hyundai i30 style 1.6 dizel manuel aldım ben de 1.2tsi golfle çok arada kaldım fakat i30 gerçekten çok rahat donanımlı ve kesinlikle paranın hakkını veren bi araç
  • Up

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum bu forum bildigin vw bayisi gibi calisiyor.hatta bazen dusunuyorum bayilerdeki ilgisiz satis temsilcileri bu foruma zaman ayirmaktan islerine guclerine bakamiyorlarmi diye.bende vw kullanicisiyim golf7 yi bekledim ama benim icin hayal kirikligi.bos donanim yuksek fiyat uzun bekleme suresi ve abartili opsiyon fiyatlari.10 bin dizele,7bin dsg ye fark fiyat uctu gitti.1 ay once i30a fiyat aldim benzinli otm. 41800 ve pazarlik yapmadim bu fiyattan.golf hosuma gitti ama fiyat donanim yalan.bu benim gorusum tavsiyem foruma degil araclara bakin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    gene birisi interneti kurcalamış website de gördüklerine göre mantık yürütmüş haklı olarak golf en mantıklı seçenek gelmiş...

    tabi golf dedi ya gene bazılarıda aradan fırlayıp i30 daha iyi yok park sensörü var yok yok hyundai daha üstün yok golf de bağımsız süspansiyon yok ( be mübarek sanki traktör römork makası var bağımsız süspansiyon yoksa arka koltukdakiler sanki hop hop hoplıyacak ilk virajda araç şarampole devrilcek) gene hayatında ne golf e binmiş nede i30 a binmiş insanlar atıp tutuyorlar...en gıcık olduğum konu golf7 konuları olmaya başladı daha gelmeden soğudum sayenizde golf den..

    Yaw gece gece guldurdunuz beni.. :))
  • hyundaiyle volkswageni kıyasladığınızı görmek çok ilginç..

    hyundai her ne kadar ben artık premium marka oldum desede daha kat edeceği çok yol var. 2006 yılında sıfır olarak aldığım 1.4 era select aracımın 2010 yılında boyası dökülmeye başladı, google a "era boya atması" diye yazarsanız aracımın fotoğraflarını görebilirsiniz. Servisler araçların 2 yıl paslanmazlık garantisi olduğunu, benim aracımda paslanma olmadığını boya atması olduğunu, herhangi bir şey yapamayacaklarıı söylediler.Aynı sorunun alev kırmızısı rengindeki i30 larda ve bazı getzlerde de olduğunu belirttiler.Arabada sorun ilerledi ve resmen elimde patladı. Ne genel merkezden ne fabrikadan olumlu hiç bir yanıt alamadım. Hyundaide müşteri hizmetleri sıfırdır. En sonunda zararına elimden çıkararak kurtuldum.Bir daha hyundai araç almayı bırak, plazasına adımımı bile atmam.

    volkswagen in hyundaiyle hiç bir şeyini kıyaslayamazsınız. Ne sağlamlığını, ne teknolojisini, ne 2. elini, ne müşteri hizmetlerini...




  • yaklaşık 2 aydır YENİ i30 1.6 CRDi ELITE OTM binicisiyim. aynı aracın YENİ i30 1.6 GDI modeli de başka bir yakın arkadaşımda var. aynı yerden, aynı zamanda alındı araçlar. öncelikle hyundai markasına çok seviyeli yaklaşıyordum ve çok da sevmiyordum. ne zaman ki i30'u sürmeye başladım düşüncelerimin çoğu değişti. otomatik şanzumanı bir kere harika, motor performansına diyecek birşey yok. bağımsız süspansiyon çok faydalı, araç da yok yok adeta. fakat yakıt konusunda berbat. ortalama şehir içi hızım 45km/s olmasına rağmen tüketim 8 lt civarı. bazen 9 oluyor. benzinli ise daha kötü, şehir içi 11lt civarı. arkadaşımda çok pişman. hatta arabayı sürekli economi modunda sürmeye başladım ama çok birşey de fark etmedi. yağmur sensörü berbat. bazen yağmurdan yolu göremiyorsunuz ama silmiyor, bazen birkaç damla var camda silecek çalışıyor. park sensörleri çok iyi. camlar otomatik, ön konsol kullanışlı, malzeme kalitesi birkaç yer hariç(sert plastik) iyi. klima harika.

    birde geçen gün şehirler arası gittim yakıt yine yüksekti. 110km/s gitmeye çalıştım genelde. birde uzun yolda 2 saat sonra yoruyor araba. opel astra kullandım 4-5 saat gideyim o kadar olmuyor. hem giderken hemde dönüşte aynısı oldu ve yorluduğumu hissettim. neyseki benim aracım çalıştığım şirkete ait.

    golf 7 konusuna gelince. önce bu haberi okuyunuz lütfen;http://www.aktifhaber.com/foto-galeri/cenevre-otomobil-fuari-kapilarini-acti-7413-p1.htm

    şimdi uzmanlar değerlendirmiş, puanlar verilmiş. ben güvenlik konusunda golf hayranıyım. 66 bin tl verdiğiniz gold comfortline modelde ne yağmur sensörü , ne kararan dikiz aynası, ne otomatik yanan far, ne park sensörü yok. hatta highline modelinde bağımsız süspansiyon yok. neymiş onu da koyarsa araç 80bin tl ye çıkarmış. ama yinede golf diyorum. nedeni yakıt ekonomisi. dizel bluemotion motor'a zaten diyecek sözüm yok. sınıfının en ekonomik motoru. bir tanıdığımda(istanbul) 1.4 TSI 122 PS var. istanbul şehir içi 6.6lt olduğunu söylüyor. bence çok çok başarılı bir motor. benzinde bu değerleri yakalaması çok iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    Arabasının arkasına kocaman nazar boncuğu takan birisiyle hangi araç konusunu tartışacaksınız, adam kocaman nazar boncuğu koymuş değeri gözünde belli, objektif bir yorum olabilir mi

    eh nede olsa genö bu çocuklar araçda genç arabası doğal bu şeyler bizden geçti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    1.2 tsi 1.6 atmosferiklerle aynı performansta diyen kim?

    mesela i30 un anca plakasını okursunuz.

    vw nin üretmden kaldırdığı hitler edition 1.6 atmosferiği ile aynı demişlerse ozaman doğrudur.

    hangi şehirde oturuyorsunuz? vw nin verileri lab ortamında hazırlanmış her fabrika gibi belli şartlarda belli kullanımları içeren veriler. . gidip de istanbul ya da ankara şehiriçi verisi hiçbir fabrika yazmaz.ya da sizin nerden nereye ne şartta gideceğinizi belirleyemez. şehir içi fabrika verisi çok hassastır. birçok firmanın kağıt üzerindeki verisine 1-2 litre eklemek gerekir. (benzinli)

    ben sunroof un da 2700 edeceğini düşünmüyorum. dışarıdan yarı cam tavan gibi duruyor ama içeriden bildiğin eski tip tek sunroof.

    bence bağımsız süspansyonlu hyundai i30 deneyin park sensörü dahi olmayan bir golf almayın.

    haklısın golf parka cekmısse ı30 un plakasını okur.bu yorummu yaparken uykuluydun galıba.10.2 sn fabrıka verısı ve ben 9 sn de 100 e cıkıyorum neyden bahsedıyorsun sen.




  • genel olarak 1.2 motor ekonomiktir bence de ama trafikte ve yokusta baya yakmasindan korkuyorum. ama yok oyle durumlarda bile 100km'de 8i gecmiyor diyorsaniz hic dusunmeden alacagim.

    benim de kafam karisik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 veya 1.4 motorların anahtar değmeden 1 milyon km gittiğini videoyla kanıtlayan firma gördünüzmü? Ama 1.6 ve 2.0 atmosferik tonla video var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: switel

    genel olarak 1.2 motor ekonomiktir bence de ama trafikte ve yokusta baya yakmasindan korkuyorum. ama yok oyle durumlarda bile 100km'de 8i gecmiyor diyorsaniz hic dusunmeden alacagim.

    benim de kafam karisik.

    yokusta derken yola cıktıgınızda butun yolunuz yokus degıldır herhalde. yokus yukarı her arac standardının fazlasını yakar. 3000 motorda olsa 1000 motorda olsa bu degısmez. benım ıstanbul sehır ıcınde jetta 1.2 kullanan arkadaslarımdan duydugum 7.5 lıtrelerı gecen olmamıs. bu arkadaslar hergun kopru trafıgı goren kısıler. otomobıl forumlarındakı yorumları arastırın . daha net bılgıler alırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: portalkal

    1.2 veya 1.4 motorların anahtar değmeden 1 milyon km gittiğini videoyla kanıtlayan firma gördünüzmü? Ama 1.6 ve 2.0 atmosferik tonla video var.

    herhangı bır 1.2 tsı aracın km sı ıle oynayarak 999.900 km ye getırıp son 100 km yı vıdeoya cekersek tatmın edıcı olurmu ? ne kadarına ınanırsınız ? egerkı ınanancaksanız cekelım :) aracın 70 km ortalama ıle gıttıgını varsayarsak 1 mılyon km ıcın hıc durmadan 595 gun dıger bır deyısle 14.285 saat yolculuk edılmesı ve bunun vıdeoya cekılmesı gerekır. sızın 1.6 ve 2.0 atmosferık motorlar ıle ılgılı gordugunuz vıdeoları bu kadar sure seyrettıgınıze ınanmıyorum. sadece bazı km ler gosterılmıstır vıdeolarda. bılıyorsunuzkı gostergedekı km sayacı sız ne gostersın ıstıyorsanız onu gosterecek sekılde ayarlanabılıyor. sız o vıdeolara ınanın bızde vıdeosu cekılmemıs motorlarımıza guvenelım :)




  • Bu bahsettiğiniz testleri aynı şekilde yapan firmalar var.kutuplardan ,dünyanın en ıssız yerlerine kadar yıl boyu sadece motoru test ederek piyasaya çıkarıyorlar.bundan bahsediyorum zaten,ayrıca 2.0 mercedeslere sahibinden bir bakın 1m üzeri dolu araç göreceksiniz.fakat 1.2 ve 1.4 ler de motora anahtar değmeden 250bin i zor görüyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ne böyle gidip LPG li focus'umu seveyim. 50 Liralık doldur en az 200 km gez.Ben i30 ve golf 7 birini almaya düşünüyordum burayı okudum vazgeçtim.Demek ki neymiş araç alırken LPG takılabilir olmalı.Yok param çok diyorsan hiç düşünme al hoşuna gideni.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: portalkal

    Bu bahsettiğiniz testleri aynı şekilde yapan firmalar var.kutuplardan ,dünyanın en ıssız yerlerine kadar yıl boyu sadece motoru test ederek piyasaya çıkarıyorlar.bundan bahsediyorum zaten,ayrıca 2.0 mercedeslere sahibinden bir bakın 1m üzeri dolu araç göreceksiniz.fakat 1.2 ve 1.4 ler de motora anahtar değmeden 250bin i zor görüyorlar

    1.2 TSI cıkalı ne kadar oldu kı anahtar degmeden 250 bın zor goruyorlar dedınız anlayamadım. sankı 250 bın km yanındaymıs gıbı konusuyorsunuz. o bahsettıgınız dunyayı gezen testlere ınanın sız ve gıdın o araclardan alın. mercedesın motoru kotu demedı kımse burada. dıyecegınıde sanmam. ama yenı teknolojı motorlarada kımse bırsey soyleyemez bence. GM nın cıkardıgı 1.3 multıjet motor ıcın soylemedıklerını bırakmamıslardı ılk cıktıgında. 500 bın km nın altında motor yaptıran taksıcı cok azdır. meyva veren taşlanıyor burada cunku burası turkıye :) oyle bır ulkede yasıyoruz kı dunyanın en saglam ve en kemıklı arabası volvo bızde ayaklar altında gezıyor. yurtdısı ıkıncı el sıtelerıne bakıyorum volvo bızden daha pahalı ama mercedes bızden cok cok ucuz. enteresan degılmı :D velhasılkelam kımse kımseye çamur atmasın. herkes ne ıstıyorsa onu alsın. en ıyı araba sahıp oldugun arabadır.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.