Şimdi Ara

Yeni C-max/Grand C-max (1000+ kullanıcı) (554. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.578
Cevap
83
Favori
1.028.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 552553554555556
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    Koltuk kılıfı hakkında yardımcı olacak var mı acaba ? Sizler koltukları korumak için ne kullanıyorsunuz ? 300 lira yazıyor internette 2011 sonrası c-maxlar için. Diğer modellere göre biraz pahalı geldi.

    Koltuk kılıfı kullanan arkadaşlar airbaglerin fonksiyonelliğini yitireceğini hatta "daha da başa bela" olabileceğini de biliyorlar mı?
    Benim açık füme döşemelerim var ve üstünü (sadece zemini) yakın tonlarda polar ile örtüyorum ve gerektiğinde yıkanıyor.Yazın da malum ter,deniz v.s.durumlarda sırtlık bölgesine benzer-uygun kumaş,ince havlu gibi şeyler kullanıyorum.
    Tabi zevk meselesi..paylaşmak istedim.



    Valla hocam eğer dediğiniz gibiyse zevki geçiyor güvenlik meselesi oluyor o zaman. Ama bu airbaglari nasıl etkiliyor onu anlamadım ?

    Koltuk sırtlanlarında airbaglerden bahsediyorum,satın alırken aşağıdaki bilgilendirme doğrultusunda airbag tepkisinde çözülülebilecek (iplikli) kılıflar bulmak gerekir.Piyasada sözde var ama ne derece güvenilebilir bilemiyorum..Ne de olsa Made in China.
    Ancak sertifika,test sonuçları vs ile ikna edilmek gerekiyor.

    Airbag İle İlgili Bilgilendirme :

    Otomobillerin airbag sistemleri , aracın belli bölgelerine monte edilen sensörler aracılığı ile kaza anında tetiklenerek patlatılan basınçlı özel gazın nylon kumaş karışımı torbaya dolarak kullanıcının korunması prensibi ile çalışır. Airbag'ler ortalama 20-30 ms gibi kısa bir sürede 97,8 m/syani yaklaşık 352 km/s hızla açılacak şekilde tasarlanmaktadır. Koltuklarda kullanılan iki ayrı tipte airbag vardır. Birinci tip, koltuğun dışında kalan genelde aracın iç renk tonu ile uyumlu plastik kapak şeklinde olan airbag tipidir. İkinci tip ise döşemenin kumaş yada deri kısmının içinde kalan ve dışardan bakıldığında görülemeyen tiptir. Bu ikinci tip airbag'lerin ihtiyaç anında görevini yapabilmesi için, patlayacağı noktada bulunan dikişlerde, normalde kullanılan dikiş iplerine göre daha ince olan, airbagler için özel olarak tasarlanmış ve üretilmiş özel dikiş ipleri kullanılmaktadır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taksonomist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    quote:

    Orijinalden alıntı: taksonomist

    yanıt için çok teşekkür ederim sayın Freebirdx,
    aydınlatıcı ve yol gösterici oldu. bütçem 45 bin TL civarıydı. ancak imkanları zorlayabilirsem önerdiğiniz gibi yaparak manuel vites benzinli C-Max Trend almayı düşünüyorum. Titanium'larda temizler pahalı, ucuzlar internete düşmüyor, yani internettekiler ya boya/darbeli yada ederinden pahalı :( bu bakımdan çok istesem de Titanium seçeneği oldukça zayıf. Altea XL ise "albeni" diyen aracı bulursam olabilecek. Yeti, o kadar paraya değecek bir araç gibi durmuyor!
    şu anki aracım 2002 Scenic benzinli; yani C-Max segmentine yabancı değilim. zaten bu nedenle baktığım diğer araçlara oturamadım; direksiyona sığamadım resmen :)
    crossoverler hak etmedikleri ölçüde pahalı! bu segmentin Türkiye koşullarına göre en iyi arabası şu anda C-Max; evin abisi!
    Scenic ve Picasso aynı evdeki 2 kızkardeş gibiler. genç akrabaları Altea XL ise ailenin kuzeni gibi...
    son tahlilde param yeterse C-Max; olmazsa, para biriktirebileceğim birkaç seneliğine Altea XL, sonra gene C-Max :)
    bu arada aracım sahibinden'de ilanda; ilan no: (238861630)
    ilgilenen olursa referans olabilirsiniz
    saygılarımla

    Tekrar Merhaba,

    Konu hakkında bilinçli olduğunuz gözüküyor ,çok doğru gözlem ve analiz yapmışsınız,bu da doğru seçim yapmanızı ve istediğinizi elde etmeniz konusunda avantaj sağlayacaktır.Tekrar bir üzerinden geçme ve mesajları doğru alma açısından söylemek istediklerim ;
    Aslında benim tavsiyem TDCİ modelleri olacaktır,Benzinli modellerin yakıt tüketimlerinin fabrika değerlerinin çok üstünde olduğunu bilmeniz gerekir ,gözlemlediğim kadarıyla özellikle şehiriçi tüketimleri fazla,bu sorun olmayacaksa ve gerçekten temiz bulabilirseniz bu yolda ilerleyin ,performans yanınıza kar kalacaktır.
    İnanın bu işler şans işi ,internetten araç alınmaz gibi gelse de bunun bir vesile olabileceğini düşünmek bazen olumlu kazanım da olabiliyor,dediğiniz gibi genelleme yapılabilir mi bilemiyorum ama inanın temiz satıcılar/insanlar yine temiz alıcılarla karşılaşıyor,ben de geçen yıl bu vesileyle gerçekten çok temiz ve az kullanılmış bir aracı 600km uzaktan alıp getirmiştim.Sadece bize düşen bu arayışa girince etraflıca araştırmak,dikkatli olmak ve karşıdaki satıcı/kişiyi iyi analiz etmek gerekiyor.
    Titaniumlarda aslında rayiç bir değer vardır ve belki max +,- 1000TL oynar,şu an güncel fiyatları bilemiyorum ama problemli veya hafif kusurlular bu ederin altında satılınca,problemsizler yüksek gözüküyor da olabilir.
    Bence CMax kararıyla doğru ilerliyorsunuz, ben de o yollardan geçip çok düşünmüştüm,aradığınız aracı bulma konusunda biraz şansa ihtiyacınız olacak ve gerekli takip ve araştırmalarla bu şansı arttıracağınızı düşünüyorum,her şey gönlünüze göre ve hayırlısı olsun , bol şanslar..


    aklımı okuyorsunuz üstadım,
    samimi yaklaşım, yol gösterici tavsiye ve analitik fikirleriniz sayesinde konuya ilişkin inandıklarıma güvencim arttı.
    sabırla araştırıyorum şüphesiz, inşallah kendim gibi bir satıcıya ait aracım gibi bir araç bulurum :)
    titizim; performansa ve konfora önem veririm. yani benim için sürüş, yol gitmekten ibaret olmayıp aynı zamanda keyifli olmak zorunda.
    yakıt sorun değil, yılda 10 bin km bile yapmıyorum. ayrıca yeni kasa C-Max baktığım için dizeller bütçemi fazlasıyla aşıyorlar :(
    bu arada sahibinden'de 238861630 ilan nosu ile şu an satıştaki aracım (2002 Scenic) inşallah kıymetini bilecek bir biniciye nasip olur.
    teşekkür ederim, sağlıcakla kalın Freebirdx üstad

    Estağfurullah,sadece aklın yolu birdir..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    Koltuk kılıfı hakkında yardımcı olacak var mı acaba ? Sizler koltukları korumak için ne kullanıyorsunuz ? 300 lira yazıyor internette 2011 sonrası c-maxlar için. Diğer modellere göre biraz pahalı geldi.

    Koltuk kılıfı kullanan arkadaşlar airbaglerin fonksiyonelliğini yitireceğini hatta "daha da başa bela" olabileceğini de biliyorlar mı?
    Benim açık füme döşemelerim var ve üstünü (sadece zemini) yakın tonlarda polar ile örtüyorum ve gerektiğinde yıkanıyor.Yazın da malum ter,deniz v.s.durumlarda sırtlık bölgesine benzer-uygun kumaş,ince havlu gibi şeyler kullanıyorum.
    Tabi zevk meselesi..paylaşmak istedim.



    Valla hocam eğer dediğiniz gibiyse zevki geçiyor güvenlik meselesi oluyor o zaman. Ama bu airbaglari nasıl etkiliyor onu anlamadım ?

    Koltuk sırtlanlarında airbaglerden bahsediyorum,satın alırken aşağıdaki bilgilendirme doğrultusunda airbag tepkisinde çözülülebilecek (iplikli) kılıflar bulmak gerekir.Piyasada sözde var ama ne derece güvenilebilir bilemiyorum..Ne de olsa Made in China.
    Ancak sertifika,test sonuçları vs ile ikna edilmek gerekiyor.

    Airbag İle İlgili Bilgilendirme :

    Otomobillerin airbag sistemleri , aracın belli bölgelerine monte edilen sensörler aracılığı ile kaza anında tetiklenerek patlatılan basınçlı özel gazın nylon kumaş karışımı torbaya dolarak kullanıcının korunması prensibi ile çalışır. Airbag'ler ortalama 20-30 ms gibi kısa bir sürede 97,8 m/syani yaklaşık 352 km/s hızla açılacak şekilde tasarlanmaktadır. Koltuklarda kullanılan iki ayrı tipte airbag vardır. Birinci tip, koltuğun dışında kalan genelde aracın iç renk tonu ile uyumlu plastik kapak şeklinde olan airbag tipidir. İkinci tip ise döşemenin kumaş yada deri kısmının içinde kalan ve dışardan bakıldığında görülemeyen tiptir. Bu ikinci tip airbag'lerin ihtiyaç anında görevini yapabilmesi için, patlayacağı noktada bulunan dikişlerde, normalde kullanılan dikiş iplerine göre daha ince olan, airbagler için özel olarak tasarlanmış ve üretilmiş özel dikiş ipleri kullanılmaktadır.

    Koltuk sırtlarında airbag olduğunu bilmiyordum. Ön yolcuyu mu koruyor bu koltuktaki airbag ? Araştırdım ama tam olarak yerini gösteren bi görsel bulamadım c-maxlarda. Aracımda dikkat etmedim herhalde bu air baga. Önlerde bi de yan üstte var diye biliyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    Koltuk kılıfı hakkında yardımcı olacak var mı acaba ? Sizler koltukları korumak için ne kullanıyorsunuz ? 300 lira yazıyor internette 2011 sonrası c-maxlar için. Diğer modellere göre biraz pahalı geldi.

    Koltuk kılıfı kullanan arkadaşlar airbaglerin fonksiyonelliğini yitireceğini hatta "daha da başa bela" olabileceğini de biliyorlar mı?
    Benim açık füme döşemelerim var ve üstünü (sadece zemini) yakın tonlarda polar ile örtüyorum ve gerektiğinde yıkanıyor.Yazın da malum ter,deniz v.s.durumlarda sırtlık bölgesine benzer-uygun kumaş,ince havlu gibi şeyler kullanıyorum.
    Tabi zevk meselesi..paylaşmak istedim.



    Valla hocam eğer dediğiniz gibiyse zevki geçiyor güvenlik meselesi oluyor o zaman. Ama bu airbaglari nasıl etkiliyor onu anlamadım ?

    Koltuk sırtlanlarında airbaglerden bahsediyorum,satın alırken aşağıdaki bilgilendirme doğrultusunda airbag tepkisinde çözülülebilecek (iplikli) kılıflar bulmak gerekir.Piyasada sözde var ama ne derece güvenilebilir bilemiyorum..Ne de olsa Made in China.
    Ancak sertifika,test sonuçları vs ile ikna edilmek gerekiyor.

    Airbag İle İlgili Bilgilendirme :

    Otomobillerin airbag sistemleri , aracın belli bölgelerine monte edilen sensörler aracılığı ile kaza anında tetiklenerek patlatılan basınçlı özel gazın nylon kumaş karışımı torbaya dolarak kullanıcının korunması prensibi ile çalışır. Airbag'ler ortalama 20-30 ms gibi kısa bir sürede 97,8 m/syani yaklaşık 352 km/s hızla açılacak şekilde tasarlanmaktadır. Koltuklarda kullanılan iki ayrı tipte airbag vardır. Birinci tip, koltuğun dışında kalan genelde aracın iç renk tonu ile uyumlu plastik kapak şeklinde olan airbag tipidir. İkinci tip ise döşemenin kumaş yada deri kısmının içinde kalan ve dışardan bakıldığında görülemeyen tiptir. Bu ikinci tip airbag'lerin ihtiyaç anında görevini yapabilmesi için, patlayacağı noktada bulunan dikişlerde, normalde kullanılan dikiş iplerine göre daha ince olan, airbagler için özel olarak tasarlanmış ve üretilmiş özel dikiş ipleri kullanılmaktadır.

    Koltuk sırtlarında airbag olduğunu bilmiyordum. Ön yolcuyu mu koruyor bu koltuktaki airbag ? Araştırdım ama tam olarak yerini gösteren bi görsel bulamadım c-maxlarda. Aracımda dikkat etmedim herhalde bu air baga. Önlerde bi de yan üstte var diye biliyordum.

    Yan ve Perde havayastıkları birlikte yan darbelerde koruyucudur,perde havayastıkları orta dıkmeyle tavanın kesiştiği yerde yan havayastıkları da her iki ön koltuk sırtlıklarında yer alır.airbag etiketini bakınca yanlarda görebilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx


    quote:

    Orijinalden alıntı: tsfirtina

    Koltuk kılıfı hakkında yardımcı olacak var mı acaba ? Sizler koltukları korumak için ne kullanıyorsunuz ? 300 lira yazıyor internette 2011 sonrası c-maxlar için. Diğer modellere göre biraz pahalı geldi.

    Koltuk kılıfı kullanan arkadaşlar airbaglerin fonksiyonelliğini yitireceğini hatta "daha da başa bela" olabileceğini de biliyorlar mı?
    Benim açık füme döşemelerim var ve üstünü (sadece zemini) yakın tonlarda polar ile örtüyorum ve gerektiğinde yıkanıyor.Yazın da malum ter,deniz v.s.durumlarda sırtlık bölgesine benzer-uygun kumaş,ince havlu gibi şeyler kullanıyorum.
    Tabi zevk meselesi..paylaşmak istedim.



    Valla hocam eğer dediğiniz gibiyse zevki geçiyor güvenlik meselesi oluyor o zaman. Ama bu airbaglari nasıl etkiliyor onu anlamadım ?

    Koltuk sırtlanlarında airbaglerden bahsediyorum,satın alırken aşağıdaki bilgilendirme doğrultusunda airbag tepkisinde çözülülebilecek (iplikli) kılıflar bulmak gerekir.Piyasada sözde var ama ne derece güvenilebilir bilemiyorum..Ne de olsa Made in China.
    Ancak sertifika,test sonuçları vs ile ikna edilmek gerekiyor.

    Airbag İle İlgili Bilgilendirme :

    Otomobillerin airbag sistemleri , aracın belli bölgelerine monte edilen sensörler aracılığı ile kaza anında tetiklenerek patlatılan basınçlı özel gazın nylon kumaş karışımı torbaya dolarak kullanıcının korunması prensibi ile çalışır. Airbag'ler ortalama 20-30 ms gibi kısa bir sürede 97,8 m/syani yaklaşık 352 km/s hızla açılacak şekilde tasarlanmaktadır. Koltuklarda kullanılan iki ayrı tipte airbag vardır. Birinci tip, koltuğun dışında kalan genelde aracın iç renk tonu ile uyumlu plastik kapak şeklinde olan airbag tipidir. İkinci tip ise döşemenin kumaş yada deri kısmının içinde kalan ve dışardan bakıldığında görülemeyen tiptir. Bu ikinci tip airbag'lerin ihtiyaç anında görevini yapabilmesi için, patlayacağı noktada bulunan dikişlerde, normalde kullanılan dikiş iplerine göre daha ince olan, airbagler için özel olarak tasarlanmış ve üretilmiş özel dikiş ipleri kullanılmaktadır.

    Koltuk sırtlarında airbag olduğunu bilmiyordum. Ön yolcuyu mu koruyor bu koltuktaki airbag ? Araştırdım ama tam olarak yerini gösteren bi görsel bulamadım c-maxlarda. Aracımda dikkat etmedim herhalde bu air baga. Önlerde bi de yan üstte var diye biliyordum.

    Yan ve Perde havayastıkları birlikte yan darbelerde koruyucudur,perde havayastıkları orta dıkmeyle tavanın kesiştiği yerde yan havayastıkları da her iki ön koltuk sırtlıklarında yer alır.airbag etiketini bakınca yanlarda görebilirsiniz.

    Hmm evet o zaman risk almamak lazım koltuk kılıfında veya o kısım açık şekilde tercih edilmeli.




  • http://www.gbaran.com.tr/urun_detay.php?kategori_id=49&urun_id=63

    buradaki kılıflar airbagleri etkilemeyecek şekilde dizayn edilmiş.
    ben 2 yıldır kullanıyorum memnunum. çamaşır makinesinde de yıkanabiliyor.
  • 2012 FORD C MAX BOZUK YOLDA ALTTAN GELEN TIKIRTI DİREKSİYON KUTUSU SESİ SORUNU ÇÖZÜLDÜ

    ARKADAŞLAR 2012 1.6 TDCİ C MAX TİTANYUM X LANSMAN RENGİ ARACIMDA ALTTAN SES GELİYORDU TIKIRTI BOŞLUK SESİ BENİ DELİ EDİYORDU BU SES SERVİS DEĞİŞİM DİYORDU 3,500 KÜSÜR YENİSİ AMA YENİ TAKILANLARDADA AYNI SES OLUYOR... SERVİS BUNU ARIZA OLARAK TANIMLAMIYOR BU KONUDA BOL BOL YAZILAR ÇIKMIŞTIR OKUMUZSUNUZDUR BU YAZIMDA ÇÖZÜM OLARAK ANKARADA İVEDİK OTO SANAYİDE NAK-İŞ TORNA ŞENER USTA VAR ONU ARADIM VE KARADENİZ BÖLGESİNDEYDİM DURUMU ANLATTIM VE YOLUM DÜŞTÜ GİTTİM USTAYLA GÖRÜŞTÜM.. YAPILAN İŞLEM ÇOK BASİT Bİ İŞ ALTTA SIRALIYORUM

    1 NAK-İŞ TORNA'NIN YANINDA KARDEŞLER OTOMOTİV VAR HARİKA İŞÇİLİKLERİ VAR VE ALİİHSAN VE İLYAS KARDEŞİME TŞK EDİYORUM ÇOK İLGİLENDİLER SAOLSUNLAR ONLAR DİREKSİYON KUTUSUNUN ETRAFINI AÇTILAR

    2 NAK-İŞ TORNA USTASI ŞENER USTA KUTU ÜZERİNDE BUNUNAN TIKIRTI BURÇ VİDASININ DİŞ ARALIĞINI Bİ KAÇ MM SIKARAK İNCE AYAR YAPTI

    3 TOPLAYIN ARACI DEDİ VE SERVİSTEKİ ARKADAŞLAR 10 DAKKA İÇİNDE SÖKTÜKLERİ PARÇALARI GERİ TAKTI

    4 SERVİS SAHİBİ SÖKME TAKMA PARASI OLARAK 150 TL ALDI

    5 ŞENER USTA İNCE AYAR OLARAK 50 TL ALDI HELALI HOŞ OLSUN TOPLAMDA 200 TLYE 3500 TL'LİK İŞ YAPILDI

    6 TESTE ÇIKTIK VE SES GİTMİŞTİ

    7 ÇOK SEVMEME RAĞMEN ARACIMI GÖZDEN ÇIKARMIŞTIM SATACAKTIM AMA VAZGEÇTİM ARTIK TIK SES YOK

    BU SORUNU YAŞAYAN ARKADAŞLAR BANA ULAŞABİLİR 0534 635 15 16




  • Çok iyi haber garantiden değişen direksiyon kutusu ikinci kez ses yapmıştı. Bende aracı satmayı düşünüyordum. Tekrarlar sa yaptırım. İnşallah sizinki kalıcı çözüm olmuştur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2004 2007 c max bakıyoruz 2004 5 6 7arasında farklar var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özellikle 2012_2013 senelerinde bu aylarda çok güzel paylaşımlar olurdu. Yeni araçların fiyatlarını buradan gün gün takip ederdik
    Facebook grubundan dolayımı buranın tadı kaçtı yoksa C_max sevenlermi azaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet facebook grubu gayet canlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BENL!

    Evet facebook grubu gayet canlı

    Burada da facebook sayfasında da yeni araç alımı paylaşımlarında ciddi bir düşüş var.
    Bu ekonomik durumlarla mı alakalı yoksa C _ max a olan ilgi mi azaldı.
    2012_2013 yıllarda MPV türünde liderdi ve ikinci yle arasında ciddi fark vardı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın


    quote:

    Orijinalden alıntı: BENL!

    Evet facebook grubu gayet canlı

    Burada da facebook sayfasında da yeni araç alımı paylaşımlarında ciddi bir düşüş var.
    Bu ekonomik durumlarla mı alakalı yoksa C _ max a olan ilgi mi azaldı.
    2012_2013 yıllarda MPV türünde liderdi ve ikinci yle arasında ciddi fark vardı

    Fiyat 90.000 tl olunca az satılması normaldir. Ben bugün araba alacak olsam CMax alamam. Öğretmenim. Düşünün ülkenin 4 yılda nerden nereye geldiğini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • özellikle 2014 te fiyatlar uçtu.
    ben 2013 te titanyum x paket otomatik park aracımı 67 ye almıştım; iyiki de almışım diyorum.
  • Bazı arkadaşlar facebook grubundan bahsetmiş, seviyeli ve samimi paylaşımın yapıldığı bu forumumuza sahip çıkalım. Bu arada, Tüm forum kullanıcıların yeni yılı kutlu olsun, herkesin beklentilerinin gerçekleşeceği bir yıl olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exper26 -- 31 Aralık 2015; 9:26:47 >
  • C-Max 2012 Titanium X paket araçta sony teyp olmasına rağmen böylesine kalitesiz, rezalet hoparlör görmedim. Ne alırsan 1 liracıdan toplu sipariş almışlar gibi. Yaziklar olsun valla. 2008 C-Max vardı onda sesi ne kadar açarsan aç, ne bi cızırtı ne de seste bozulma olurdu. Bunla ilgili şikayet edilmeli.
  • Hafif meyilli yollarda geri viteste debriyajdan vuvlama tarzı bir ses geliyor sizlerde de oluyor mu ? Bir de ön cam ısıtmada sol tarafta 3 cm ilk şerit şeklinde yukardan aşağı buğu kalıyor . Bana mı özel sizlerde de oluyor mu bunlar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanyagizel

    C-Max 2012 Titanium X paket araçta sony teyp olmasına rağmen böylesine kalitesiz, rezalet hoparlör görmedim. Ne alırsan 1 liracıdan toplu sipariş almışlar gibi. Yaziklar olsun valla. 2008 C-Max vardı onda sesi ne kadar açarsan aç, ne bi cızırtı ne de seste bozulma olurdu. Bunla ilgili şikayet edilmeli.

    Belki hoparlör patlak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: norton772


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanyagizel

    C-Max 2012 Titanium X paket araçta sony teyp olmasına rağmen böylesine kalitesiz, rezalet hoparlör görmedim. Ne alırsan 1 liracıdan toplu sipariş almışlar gibi. Yaziklar olsun valla. 2008 C-Max vardı onda sesi ne kadar açarsan aç, ne bi cızırtı ne de seste bozulma olurdu. Bunla ilgili şikayet edilmeli.

    Belki hoparlör patlak.

    Serviste kontrol edildi. Patlak yok. Eski kasalardaki C-Max Sony ses sisteminin tadı da yok. Performansta azaltılmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozanyagizel


    quote:

    Orijinalden alıntı: norton772


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozanyagizel

    C-Max 2012 Titanium X paket araçta sony teyp olmasına rağmen böylesine kalitesiz, rezalet hoparlör görmedim. Ne alırsan 1 liracıdan toplu sipariş almışlar gibi. Yaziklar olsun valla. 2008 C-Max vardı onda sesi ne kadar açarsan aç, ne bi cızırtı ne de seste bozulma olurdu. Bunla ilgili şikayet edilmeli.

    Belki hoparlör patlak.

    Serviste kontrol edildi. Patlak yok. Eski kasalardaki C-Max Sony ses sisteminin tadı da yok. Performansta azaltılmış.

    Amfi ihtiyacı olabilir mi? Çıkışı güçlü değilse kaldırmıyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 552553554555556
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.